Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металеві контейнери для сміття
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-10-01-000300-b 3240e52fbcc144b09e3f12c3c61f43bd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Федосенко Артем Миколайович

+380629400875 A.FEDOSENKO@MPW.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Маріупольського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728439
Вебсайт: http://uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., Маріуполь, ПРОСПЕКТ АДМІРАЛА ЛУНІНА, будинок 3
Контактна особа: Федосенко Артем Миколайович
+380629400875
A.FEDOSENKO@MPW.USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 14:44
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Код ДК021:2015 (CPV:2008) 34920000-2 Дорожнє обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Металеві контейнери для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2019 09:24
Оголошення.docx
01 жовтня 2019 09:24
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо упаковки
Дата подання: 02 жовтня 2019 18:56
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 08:27
Замовником зазначено «Вимоги до пакування – кожна партія Товару відвантажується в упаковці, що відповідає її характеру. Упаковка повинна захищати Товар від ушкоджень під час перевезення, а також мати маркування у відповідності з вимогами виробника.Постачальник несе перед Покупцем відповідальність за псування Товару внаслідок неякісної чи неналежної тари чи пакування. Упаковка Товару має відповідати діючим ДСТУ (ТУ) та вимогам для даного типу Товару, якщо такі встановлені». Просимо виключити дане зазначення з тендерної документації, оскільки виробниками даного виду товару не передбачено упакування товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Якщо Виробником не передбачено упакування товару, то звичайно воно не потрібно. Постачальник несе перед Покупцем відповідальність за псування Товару.
Вимога щодо ваги контейнера
Дата подання: 02 жовтня 2019 18:57
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 08:28
Зазначаючи вимогу щодо ваги контейнера до 115 кг. Замовник порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Дискримінуючи Учасників які виготовляють контейнери згідно стандарту EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015 проте з вагою більшою ніж зазначено Замовником. Зазначаємо також, що у стандарті не вказано якою повинна бути максимальна чи мінімальна вага контейнера. Тому Учасники(виробники) самостійно визначають вагу контейнера. Тому вона може відрізнятися у кожного виробника. Отже встановлюючи самостійно максимально допустиму вагу контейнера Замовник дискримінує тих Учасників які виготовляють контейнер з вагою більшою за 115 кг. Тим самим порушує принципи здійснення закупівель передбачених ст. 3 ЗУ про публічні закупівлі. Тому просимо внести зміни у дану вимогу, з метою приведення її у відповідність до закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання! Закупівля допорогова та не підпадає под дію ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Дискримінаційна вимога щодо ширини
Дата подання: 02 жовтня 2019 18:57
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 08:41
Просимо обґрунтувати вимогу стосовно ширини контейнера:1360мм загальна/1170мм корисна. Замовник дискримінує Учасників зазначаючи таку ширину. Дискримінація полягає в тому, що виробники виготовляють контейнери згідно стандарту EN 840 (на який також посилається замовник) проте з шириною контейнера іншою ніж зазначено Замовником. Допустима ширина контейнера згідно стандарту 1370 +- 10 мм. Просимо врахувати дане зазначення оскільки, вимога щодо ширини штучно обмежує конкуренцію між Учасникаами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання! Закупівля допорогова. Замовник має право самостійно встановлювати технічні вимоги до учасників.
Вимога щодо глибини
Дата подання: 02 жовтня 2019 18:58
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 08:41
Просимо обґрунтувати вимогу стосовно глибини контейнера: 1180мм загальна/900мм корисна;Замовник дискримінує Учасників зазначаючи таку глибину. Дискримінація полягає в тому, що виробники виготовляють контейнери згідно стандарту EN 840 (на який також посилається замовник) проте з глибиною контейнера іншою ніж зазначено Замовником. Їх пропозиція буде відхилена як невідповідна, хоча контейнер відповідає зазначеному стандарту. Просимо врахувати дане зазначення оскільки, вимога щодо ширини штучно обмежує конкуренцію між Учасникаами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання! Закупівля допорогова. Замовник має право самостійно встановлювати технічні вимоги до учасників.
Вимога стосовно каркасу
Дата подання: 02 жовтня 2019 18:58
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 08:42
Просимо обґрунтувати вимогу стосовно того що « каркас: профільована труба 30х20х2;.» Просимо обґрунтувати дане зазначення. Дана вимога не відповідає стандарту EN 840 тому просимо виключити її з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання! Закупівля допорогова. Замовник має право самостійно встановлювати технічні вимоги до учасників.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 02 жовтня 2019 18:59
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 08:42
Просимо привести технічне завдання у відповідність до стандарту EN 840 оскільки наступні вимоги: ребра жорсткості: профіль 2мм; покриття: грунт ГФ-021(з усіх сторін),емаль ПФ-115; зливні отвори: знизу, 4шт; фіксатор: ланцюг 4 мм з одного боку; обшивка: лист 1,2 мм хк сталь; навантаження: 350 кг ±3%; даний стандарт не передбачає. Та у даних зазначеннях спостерігається чітке посилання на товар конкретного виробника, що є недопустимим та порушує ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання! Закупівля допорогова. Замовник має право самостійно встановлювати технічні вимоги до учасників.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-01-000300-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 29 жовтня 2019 17:10
Вимога провідміну рішення по визнанню переможцем торгів учасника ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"
Згідно протоколу засідання робочої групи по визначенню переможця торгів допороговой закупівлі вами були визначені ряд спірних моментів по порівняльним технічними характеристиками контейнерів для ТПВ виробництва ТОВ Запорожкомунсталь і ПП ТАФ-87.Контейнер виробництва ТОВ Запопрожкомунсталь в повній мірі відповідає ДСТУ 8476 : 2015 що підтверджується сертифікатом відповідності, актом випробувань, технічним паспортом і технічною специфікацією, що додаються в пакеті тендерної документації, а так само європейським нормам EN-840 і DIN 30700 . Відносно установки на палубу судна контейнера, в демонтажі коліс немає ніякої необхідності оскільки вони оснащені гальмівними системами, що запобігають мимовільному переміщення по похилих площинах (відповідність нормам EN-840 і DIN 30700) Система штампованих ребер жорсткості має класичне рішення провідних європейських фірм і застосовується вже протягом багатьох десятків років Таким чином припущення робочої групи Замовника про перевагу продукції ПП ТАФ-87 над продукцією ТОВ Запорожкомунсталь абсолютно безпідставні, та необгрунтовані наявністю офіційних документів або висновків компетентних комісій. До всього іншого в документації ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ +" повністю відсутні документи, що підтверджують якість продукції як то сертифікат відповідності, паспорт якості, технічний паспорт і т.п. Проте основним критерієм в торгах за державні кошти є критерій-100% ціна. Таким чином визначаючи переможцем ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ +" Замовник допускає перевитрата державних коштів на суму 39 733 грн. 00 коп., Що дозволяє припустити в цій ситуації наявність корупційної складової і корисливого наміру. . Як регулярний і добросовісний учасник торгів за державні кошти ТОВ Запорожкомунсталь вимагає скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ +" і провести об'єктивний і адекватний перегляд результатів торгів відповідно до чинного законодавства .В іншому випадку ми будемо ініціювати звернення до компетентних органів для додання належної оцінки діям замовника в особі Маріупольська філія Державного підприємства "Адміністрація МОРСЬКИХ портів України"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 10:56
Згідно Протоколу робочої групи (додається)

Документи подані скаржником

29 жовтня 2019 17:10
Сертифікат та акт.pdf

Документи

06 листопада 2019 10:56
Протокол-2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" 136 667,00
UAH
136 667,00
UAH
Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" 176 400,00
UAH
176 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 10:42
Електронний підпис
08 жовтня 2019 22:58
Електронний підпис
08 жовтня 2019 22:39
Цінова пропозиція.PDF
08 жовтня 2019 22:39
Фотозображення.PDF
08 жовтня 2019 22:39
Технічний паспорт.PDF
08 жовтня 2019 22:39
Тех специфікація.PDF
08 жовтня 2019 22:39
Сертифікат та акт.pdf
08 жовтня 2019 22:39
Порівняльна таблиця.PDF
08 жовтня 2019 22:39
Довідки з банку.PDF
08 жовтня 2019 22:39
Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

08 жовтня 2019 14:06
цінова пропозиція.PDF
08 жовтня 2019 14:06
повноваження.PDF
08 жовтня 2019 14:06
листи, довідки.PDF
08 жовтня 2019 14:06
копія статуту.PDF
08 жовтня 2019 14:06
копія довідки з банку.PDF
08 жовтня 2019 14:06
копія витягу ПДВ.PDF
08 жовтня 2019 14:06
копія виписки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
Відхилено 136 667,00
UAH
29 жовтня 2019 08:18
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"
#32011280
Переможець 176 400,00
UAH
06 листопада 2019 10:55

Документи

29 жовтня 2019 08:18
Протокол.pdf

Документи

06 листопада 2019 10:55
Протокол-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"
#32011280
176 400,00
UAH
Документи

Документи

06 листопада 2019 10:55
Протокол-2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
326-В-МАФ-19.pdf укладений
13 листопада 2019 10:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 211 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 280,00 UAH)