Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів та іншого майна ремонтно-механічного заводу відокремленого підрозділу «Атоменергомаш»
Очікувана вартість
1 831 569,41 UAH
UA-2019-10-01-000283-a ● e62f8541577b487e9962c292f136bff3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Атоменергомаш" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 26444970 |
Вебсайт: | http://aem.zp.ua |
Місцезнаходження: | 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, м. Енергодар, Запорізька обл., вул. Промислова,52, а/с 306 |
Контактна особа: |
Баранова Олена +380504549189 gomoyunova@aem.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2019 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 14:12 |
Очікувана вартість: | 1 831 569,41 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 494,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 54947.08 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з охорони об’єктів та іншого майна ремонтно-механічного заводу відокремленого підрозділу «Атоменергомаш» (Джерело фінансування - власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55001, Україна, Миколаївська обл., Южноукраїнськ, Гідрокомплекс, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату наданих послуг щомісячно шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом двох місяців після підписання акту здавання-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 62 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2019 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 10:47 |
тендерна документація 2.pdf | |
11 жовтня 2019 10:47 |
Перелік змін 2.pdf | |
03 жовтня 2019 10:46 |
Перелік змін.pdf |
11 жовтня 2019 10:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 жовтня 2019 10:47 |
тендерна документація 2.pdf
|
||||||
11 жовтня 2019 10:47 |
Перелік змін 2.pdf
|
||||||
03 жовтня 2019 10:46 |
Перелік змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання відносно виконання технічного завдання
Дата подання: 01 жовтня 2019 12:46
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 10:39
Доброго дня! Яка кількість охоронників повинна працювати на кожному з КПП в добу?
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо, що кількість охоронців на двох постах з цілодобовим режимом роботи Учасник визначає самостійно, виходячи з обсягів та вимог до послуг зазначених у Технічному завданні.
Срок предоставления услуг
Дата подання: 01 жовтня 2019 15:32
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 10:40
Прошу дать разъяснения какой срок предоставления услуг правильный: тот, который указан в п.4.4. Загальних положеннь з 04.11.2019 по 31.12.2020 г., или тот, который указан в Додатке 2 Договір про надання послуг, п. 2.1. Строк надання послуг 12 місяців (з 01.01.2020 по 31.12.2020)
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни найближчим часом
Ліцензія
Дата подання: 02 жовтня 2019 15:45
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 12:03
Відповідно до пункту 1 розділу III Тендерної документації учасник має надати в складі пропозиції нотаріально завірену копію діючої ліцензії на надання послуг з охорони власності та громадян. Відповідно до частини 11 статті 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) та відображається у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Відповідно до частини 5 статті 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» до набрання чинності положенням про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців інформації про ліцензування та видання Кабінетом Міністрів України акта щодо припинення ведення Єдиного ліцензійного реєстру органи ліцензування продовжують формувати, вести, надавати відомості з власних ліцензійних реєстрів та подавати їх до Єдиного ліцензійного реєстру згідно з порядком формування, ведення і користування відомостями ліцензійного реєстру та подання їх до Єдиного ліцензійного реєстру. Тобто, на сьогодні деякі суб’єкти охоронної діяльності можуть мати ліцензію оформлену в електронному вигляді, а не паперовому. Просимо Замовника роз’яснити чи буде відхилено пропозицію учасника, який замість завіреної копії ліцензії Міністерства внутрішніх справ України на охоронну діяльність /або ліцензії Міністерства внутрішніх справ України на надання послуг з охорони власності та громадян, надасть пояснення про отримання ліцензій в електронному вигляді?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо, що документи, які надає Учасник у складі тендерної пропозиції повинні відповідати вимогам тендерної документації.
Документи в форматі Word
Дата подання: 03 жовтня 2019 13:10
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 13:32
Доброго дня! Для зручності заповнення додатків до тендерної документації просимо завантажити документи в форматі Word.
Відповідь: Тендерну документацію буде Вам направлено у форматі word на Вашу електронну адресу за запитом на адресу gomoyunova@aem.zp.ua.
Уточнення
Дата подання: 04 жовтня 2019 18:33
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 11:30
який обсяг закупівлі? скільки охоронників одночасно надає послуги протягом доби?
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо, що кількість охоронців на двох постах з цілодобовим режимом роботи Учасник визначає та розраховує самостійно, виходячи з обсягів та вимог до послуг зазначених у Технічному завданні
кількість надання послуг
Дата подання: 04 жовтня 2019 18:34
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 11:31
яка кількість годин наданих послуг - 17 568 год, вірно?
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо, що кількість годин надання послуг Учасник визначає та розраховує самостійно, виходячи з обсягів та вимог до послуг зазначених у Технічному завданні
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-01-000283-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОЛІМП-ЮГ", Код ЄДРПОУ:33933584
Дата подання: 02 жовтня 2019 12:28
Щодо уточнення строку надання послуг
Доброго дня, шановний Замовнику! У тендерній документації Вами надані суперечливі відомості щодо строку надання послуг. Так, п. 4.4 Розділу 1 зазначено термін з 04.11.2019 до 31.12.2020. Ці ж відомості зазначені в електронній формі оголошення про закупівлю. Однак, в п. 2.1 проекту договору чітко визначено, що строк надання послуг 12 місяців з 01.01.202 до 31.12.2020, аналогічні відомості зазначено у п. 4.1.Технічного завдання. Необхідно внести відповідні уточнення до тендерної документації. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 жовтня 2019 10:42
На Вашу вимогу повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни найближчим часом
Номер вимоги: UA-2019-10-01-000283-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:42952309
Дата подання: 03 жовтня 2019 14:41
Ліцензія
Доброго дня, шановний Замовнику! У тендерній документації Вами зазначено про необхідність надання «нотаріально завіреної копії діючої ліцензії Учасника на надання послуг з охорони власності та громадян» у складі тендерної пропозиції.
Нотаріально завірити можливо тільки паперову ліцензію. Але як Вам відомо, ліцензії в паперовому вигляді не видають уже декілька років. Відповідно до п. 11 ст. 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензії оформлюються органом ліцензування в електронному вигляді. Таку електронну ліцензію має наше підприємство, але зазначену вище вимогу виконати не може, хоча і має законне право займатися охоронною діяльністю.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з тендерної документації вимогу надання «нотаріально завіреної копії діючої ліцензії Учасника на надання послуг з охорони власності та громадян», оскільки дана вимога, відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною та звужує коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Нотаріально завірити можливо тільки паперову ліцензію. Але як Вам відомо, ліцензії в паперовому вигляді не видають уже декілька років. Відповідно до п. 11 ст. 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензії оформлюються органом ліцензування в електронному вигляді. Таку електронну ліцензію має наше підприємство, але зазначену вище вимогу виконати не може, хоча і має законне право займатися охоронною діяльністю.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з тендерної документації вимогу надання «нотаріально завіреної копії діючої ліцензії Учасника на надання послуг з охорони власності та громадян», оскільки дана вимога, відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною та звужує коло учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 жовтня 2019 11:33
На Вашу вимогу повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни найближчим часом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЗОН-БЕЗПЕКА" |
958 694,40
UAH з ПДВ
|
779 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП СНОП |
1 328 140,80
UAH з ПДВ
|
780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" |
1 688 987,52
UAH з ПДВ
|
780 019,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-012" |
1 493 280,00
UAH з ПДВ
|
790 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-ОХОРОНА" |
1 287 720,00
UAH з ПДВ
|
949 759,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Явір-2000" |
1 370 304,00
UAH з ПДВ
|
1 054 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЩИТ-1" |
1 138 800,00
UAH з ПДВ
|
1 138 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "АЛЬТАЇР" |
1 700 055,36
UAH з ПДВ
|
1 227 651,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬФА СБ" |
1 760 138,18
UAH з ПДВ
|
1 694 201,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
1 739 232,00
UAH з ПДВ
|
1 739 232,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЗОН-БЕЗПЕКА" #42396696 |
Відхилено |
779 999,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 13:58
|
ПП СНОП #37209641 |
Переможець |
780 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 13:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2021 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 13:30
|
Договір №20 120 28-143-01-19-01464.pdf | укладений |
15 листопада 2019 13:29
|