Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ручний інструмент
Очікувана вартість
68 680,80 UAH
UA-2019-10-01-000255-a b52392fa8a434a09a8686f0ca337a7dc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кіцелюк Юлія Юріївна

380444814721 kitseliuk@kievreklama.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київреклама"
Код ЄДРПОУ: 26199714
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, Боричів узвіз, 8
Контактна особа: Кіцелюк Юлія Юріївна
380444814721
kitseliuk@kievreklama.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 11:18
Очікувана вартість: 68 680,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 343,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


46 позицій товару загальною кількістю 377 штук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
377 штуки
Ручний інструмент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, Боричів узвіз, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару замовником здійснюється за рахунок госпрозрахункових коштів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 жовтня 2019 11:30
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 11:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Олександре! Читайте, будь-ласка, уважно вимоги Замовника до даної закупівлі- там є відповіді на всі поставлені Вами питання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-01-000255-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 16 жовтня 2019 15:42
оскарження рішення про дискваліфікацію
Шановний замовнику. Висловлюємо Вам свою категоричну незгоду з Вашим рішенням про нашу дискваліфікацію на підставі наведених в протоколі обставин. Складається враження, що ви неуважно передивилися надані нами у складі нашої пропозиції документи. Нами на підтвердження та погодження з основними вимогами до догвору були надані наступні документи: лист за Вих. № 02/10-04 від 02 жовтня 2019 р, в якому чітко зазначено, що ми "Надаємо свою згоду з основними умовами до договору, наведеними у тендерній документації", та, окрім цього, додатково наданий сам проект договору, наведений у тендерній документації. Додатково нами наданий гаранійний лист за Вих. № 02/10-03 від 02 жовтня 2019 р, в першому абзаці якого також чітко зазначена наша згода з основними умовами до договору. Стосовно документів з якості: такий документ, як гарантійний талон, передбачений лише для електричних ручних інструментів. Для механічних інструментів такий документ непередбачений. Нами у складі нашої пропозиції надана наступна інформація: у ціновій пропозиції за Вих. № 02/10-01 від 02 жовтня 2019 р в останньому абзаці - " Вся запропонована нами продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Документи з якості будуть надані разом з поставкою товару". У гарантійному листі за Вих. № 02/10-02 від 02 жовтня 2019 р у першому абзаці зазначено: "Цим листом підтверджуємо, що запропонована нами продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Копії документів з якості надамо разом з поставкою товару (на вимогу Замовника)". У гарантійному листі за Вих. № 02/10-03 від 02 жовтня 2019 р зазначено "Ми підтверджуємо, що гарантійний термін на запропоновану нами продукцію становить 12 місяців з дати постачання". Окрім цього нами наданий лист стосовно якості товару за Вих. № 02/10-08 від 02 жовтня 2019 р, в якому прописані всі параметри якості та гарантійних зобовязань. Що ще мало бути? Кожен із параметрів, про відсутність яких ви пишете у своєму протоколі, нами наданий та продубльований у складі нашої пропозиції по декілька разів. Вимагаємо відмінити ваше безпідставне рішення про нашу дискваліфікацію та повернути нашу пропозицію до оцінки.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 жовтня 2019 16:00
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ 35 270,00
UAH з ПДВ
35 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 40 865,00
UAH з ПДВ
40 865,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛАЗУРО ІГОР ЄВГЕНОВИЧ" 43 840,00
UAH з ПДВ
43 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інкос лайн" 59 364,00
UAH з ПДВ
55 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" 62 002,32
UAH з ПДВ
55 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 10:47
Лист-погодження.pdf
10 жовтня 2019 10:47
Пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 10:47
Уставні.pdf
10 жовтня 2019 10:47
Лист сертифікація.pdf
10 жовтня 2019 10:47
Уставні завір.pdf
10 жовтня 2019 10:47
Довідка право підпису.pdf
10 жовтня 2019 10:47
Гарантійний лист.pdf
10 жовтня 2019 10:47
Document_USR_1005609632.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 13:20
Фінансовий звіт.pdf
09 жовтня 2019 13:20
Витяг ЄДРПОУ.pdf
09 жовтня 2019 13:20
Протокол 71.PDF
09 жовтня 2019 13:20
ЛИСТ-ПОГОДЖЕННЯ.pdf
09 жовтня 2019 13:20
Наказ на директора.PDF
09 жовтня 2019 13:20
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
09 жовтня 2019 13:20
Витяг ПДВ.pdf
09 жовтня 2019 13:20
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 09:45
Статут.PDF
10 жовтня 2019 09:45
Протокол.PDF
10 жовтня 2019 09:45
протокол №4.pdf
10 жовтня 2019 09:45
Наказ.PDF
10 жовтня 2019 09:45
ЄДРПОУ.PDF
10 жовтня 2019 09:45
Витяг ПДВ.PDF
10 жовтня 2019 09:45
8.Витяг ЄДР завірен.pdf
10 жовтня 2019 09:45
2.опис реєстратора.PDF
10 жовтня 2019 09:45
Цінова пропозиція.PDF
10 жовтня 2019 09:45
Фінансовій звіт.PDF
10 жовтня 2019 09:45
Лист-пояснення.PDF
10 жовтня 2019 09:45
Довідка.PDF
10 жовтня 2019 09:45
Гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

ФОП "ЛАЗУРО ІГОР ЄВГЕНОВИЧ"

ТОВ "Інкос лайн"

ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
Рішення скасоване 35 270,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 16:00
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3081115954
Рішення скасоване 40 865,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 16:00
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
Переможець 35 270,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
35 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір поставки ручний інструмент 2019.pdf укладений
05 листопада 2019 14:34