Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ручний інструмент
Очікувана вартість
68 680,80 UAH
UA-2019-10-01-000255-a ● b52392fa8a434a09a8686f0ca337a7dc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київреклама" |
Код ЄДРПОУ: | 26199714 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київська обл., Київ, Боричів узвіз, 8 |
Контактна особа: |
Кіцелюк Юлія Юріївна 380444814721 kitseliuk@kievreklama.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2019 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2019 11:18 |
Очікувана вартість: | 68 680,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 343,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
46 позицій товару загальною кількістю 377 штук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
377 штуки
Ручний інструмент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська область, Київ, Боричів узвіз, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару замовником здійснюється за рахунок госпрозрахункових коштів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2019 14:03 |
Технічні та якісні характеристики закупівлі ручні інструменти зі змінами.docx |
01 жовтня 2019 10:26 |
Проект договору ручний інструмент.docx |
02 жовтня 2019 14:03 |
Технічні та якісні характеристики закупівлі ручні інструменти зі змінами.docx
|
||
01 жовтня 2019 10:26 |
Проект договору ручний інструмент.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 жовтня 2019 11:30
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 11:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Олександре! Читайте, будь-ласка, уважно вимоги Замовника до даної закупівлі- там є відповіді на всі поставлені Вами питання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-01-000255-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 16 жовтня 2019 15:42
оскарження рішення про дискваліфікацію
Шановний замовнику. Висловлюємо Вам свою категоричну незгоду з Вашим рішенням про нашу дискваліфікацію на підставі наведених в протоколі обставин. Складається враження, що ви неуважно передивилися надані нами у складі нашої пропозиції документи. Нами на підтвердження та погодження з основними вимогами до догвору були надані наступні документи: лист за Вих. № 02/10-04 від 02 жовтня 2019 р, в якому чітко зазначено, що ми "Надаємо свою згоду з основними умовами до договору, наведеними у тендерній документації", та, окрім цього, додатково наданий сам проект договору, наведений у тендерній документації. Додатково нами наданий гаранійний лист за Вих. № 02/10-03 від 02 жовтня 2019 р, в першому абзаці якого також чітко зазначена наша згода з основними умовами до договору. Стосовно документів з якості: такий документ, як гарантійний талон, передбачений лише для електричних ручних інструментів. Для механічних інструментів такий документ непередбачений. Нами у складі нашої пропозиції надана наступна інформація: у ціновій пропозиції за Вих. № 02/10-01 від 02 жовтня 2019 р в останньому абзаці - " Вся запропонована нами продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Документи з якості будуть надані разом з поставкою товару". У гарантійному листі за Вих. № 02/10-02 від 02 жовтня 2019 р у першому абзаці зазначено: "Цим листом підтверджуємо, що запропонована нами продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Копії документів з якості надамо разом з поставкою товару (на вимогу Замовника)". У гарантійному листі за Вих. № 02/10-03 від 02 жовтня 2019 р зазначено "Ми підтверджуємо, що гарантійний термін на запропоновану нами продукцію становить 12 місяців з дати постачання". Окрім цього нами наданий лист стосовно якості товару за Вих. № 02/10-08 від 02 жовтня 2019 р, в якому прописані всі параметри якості та гарантійних зобовязань. Що ще мало бути? Кожен із параметрів, про відсутність яких ви пишете у своєму протоколі, нами наданий та продубльований у складі нашої пропозиції по декілька разів. Вимагаємо відмінити ваше безпідставне рішення про нашу дискваліфікацію та повернути нашу пропозицію до оцінки.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 16 жовтня 2019 16:00
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ |
35 270,00
UAH з ПДВ
|
35 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
40 865,00
UAH з ПДВ
|
40 865,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛАЗУРО ІГОР ЄВГЕНОВИЧ" |
43 840,00
UAH з ПДВ
|
43 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інкос лайн" |
59 364,00
UAH з ПДВ
|
55 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" |
62 002,32
UAH з ПДВ
|
55 999,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ #2752600672 |
Рішення скасоване |
35 270,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 16:00
|
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ #3081115954 |
Рішення скасоване |
40 865,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 16:00
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ #2752600672 |
Переможець |
35 270,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір поставки ручний інструмент 2019.pdf | укладений |
05 листопада 2019 14:34
|