Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
12 500,00 UAH
UA-2019-10-01-000224-c ● 0e18d9c259144c2daf92a89f0a505a7c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київмедспецтранс |
Код ЄДРПОУ: | 01993807 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська, 25 |
Контактна особа: |
Дюговський Артур Володимирович +380445360403 kyivmst@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2019 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 12 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Макловиці, пензлі та валики.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 найменувань
Макловиці, пензлі та валики.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, Київ, вул. Куренівська, 16-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2019 11:47 |
інфо_макловиці пензлі валики.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 жовтня 2019 11:23
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 11:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Якщо в технічному завданні вказана конкретна ТМ, то не розглядаємо аналоги/еквіваленти.
2) Така вимога присутня.
3) Допускаємо. Розглядаємо остаточну пропозицію.
2) Така вимога присутня.
3) Допускаємо. Розглядаємо остаточну пропозицію.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМБУДПОСТАЧ" #24376460 |
Переможець |
11 937,12
UAH з ПДВ
|
15 жовтня 2019 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДОГОВІР 727к | укладений |
18 жовтня 2019 16:31
|