Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2019-10-01-000107-a d1f5a40ecc40426b9adb5b682a2ae4fa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Михайленко Владислав Васильович

380442946904 kplbikg19@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський професійний ліцей будівництва і комунального господарства
Код ЄДРПОУ: 03069699
Вебсайт: http://kplbikg.at.ua
Місцезнаходження: 03164, Україна , Київська обл., Київ, Клавдіївська, 21
Контактна особа: Михайленко Владислав Васильович
380442946904
kplbikg19@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 09:34
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 15:04
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярське приладдя: папір для друку, папір кольоровий, папки-швидкозшивачі, файли, клей, скоч, лінійка, ножиці офісні, скоби, скріпки, олівці, ручки, калькулятор, коректор, маркери, папка-конверт, тощо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 Одиниця
Канцелярське приладдя: папір для друку, папір кольоровий, папки-швидкозшивачі, файли, клей, скоч, лінійка, ножиці офісні, скоби, скріпки, олівці, ручки, калькулятор, коректор, маркери, папка-конверт, тощо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03164, Україна, Київська область, Київ, Клавдіївська, будинок 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 жовтня 2019  —  24 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за надані послуги здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 10 календарних днів з дати надходження Замовнику відповідних бюджетних коштів на його поточний рахунок у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами видаткової накладної на постачання Товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 жовтня 2019 11:36
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 11:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Пропозиції учасників будуть розглядатися відповідно до технічних характеристик, зазначених у тендерній документації. Пропозиції фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ будуть розглядатися за остаточною ціною закупівлі за результатами електронних торгів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 12 999,06
UAH з ПДВ
12 999,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" 14 446,50
UAH з ПДВ
13 999,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 16 040,00
UAH з ПДВ
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 00:49
Електронний підпис
07 жовтня 2019 00:48
Згода з договором.pdf
07 жовтня 2019 00:48
ЕКО4292_Проект Договору.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 09:44
АрхівPDF.rar

Публічні документи

04 жовтня 2019 16:52
Документы.zip
04 жовтня 2019 16:52
сканирование0033.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 12 999,06
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 10:46

Документи

09 жовтня 2019 10:45
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
12 999,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2019 10:45
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 15:10
Договір.pdf укладений
11 жовтня 2019 15:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 999,06
UAH (в тому числі ПДВ 2 015,51 UAH)