Спеціальні автомобілі, призначені для надання додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг працівниками інклюзивно–ресурсного центру
Special vehicles designed to provide additional psycho-pedagogical, correctional and development services for inclusive-resource center employees
Очікувана вартість
6 369 700,00 UAH
UA-2019-09-30-001670-b 768505a89c5846d0b33622842688b825
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-СТАТИСТИЧНОГО МОНІТОРИНГУ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33188639
Місцезнаходження замовника: 54030, Україна, Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Спаська, 29
Контактна особа замовника: Наталія Карпенко
+380512379296
natalja_karpenko@i.ua
Додаткові контактні особи: Влад Лисенко
+380512379207
gineks92@gmail.com
Official name: KOMUNALNIY ZAKLAD "TSENTR FINANSOVO-STATISTICHNOGO MONITORINGU, MATERIALNO-TEHNICHNOGO TA INFORMATSIYNOGO ZABEZPECHENNYA OSVITNIH ZAKLADIV" MIKOLAIVSKOI OBLASNOI RADI
National ID: 33188639
Contact point: Natalja Karpenko
+380512379296
natalja_karpenko@i.ua
Additional contacts: Влад Лисенко
+380512379207
gineks92@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 16:30
Початок аукціону: 18 грудня 2019 13:43
Очікувана вартість: 6 369 700,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,57 %
Publication date: 30 вересня 2019 17:12
Enquiries until: 02 листопада 2019 16:30
Complaints submission until: до 08 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 листопада 2019 16:30

Information

Estimated total value: 6 369 700 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,57 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Спеціальні автомобілі, призначені для надання додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг працівниками інклюзивно–ресурсного центру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, буд 29
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Special vehicles designed to provide additional psycho-pedagogical, correctional and development services for inclusive-resource center employees
CPV: 34110000-1
Період постачання: з 14 листопада 2019 по 16 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 листопада 2019 15:47
Електронний цифровий підпис
05 листопада 2019 15:45
ТД спец авто 05.11.docx
05 листопада 2019 15:45
ЗМІНИ 05.11.19.docx
30 жовтня 2019 09:53
таблиця змін до ТД_спец_авто.docx
30 жовтня 2019 09:53
ТД спец авто 30.10.docx
17 жовтня 2019 14:01
ЗМІНИ.docx
17 жовтня 2019 14:01
ТД спец авто 17.10.docx
30 вересня 2019 17:12
ТД спец авто.docx
05 листопада 2019 15:47
Електронний цифровий підпис
30 жовтня 2019 09:53
Електронний цифровий підпис
17 жовтня 2019 14:02
Електронний цифровий підпис
30 вересня 2019 17:18
Електронний цифровий підпис
05 листопада 2019 15:45
ТД спец авто 05.11.docx
05 листопада 2019 15:45
ЗМІНИ 05.11.19.docx
30 жовтня 2019 09:53
таблиця змін до ТД_спец_авто.docx
30 жовтня 2019 09:53
ТД спец авто 30.10.docx
17 жовтня 2019 14:01
ЗМІНИ.docx
17 жовтня 2019 14:01
ТД спец авто 17.10.docx
30 вересня 2019 17:12
ТД спец авто.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний замовник! Ваша документація має дискримінаційні ознаки та прописана під одного виробника та виключає еквівалент! Вимагаємо внести зміни!
Дата подання: 03 жовтня 2019 18:32
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 17:04
Уважно розглянувши Вашу тендерну документацію та проаналізувавши пропозиції спеціальних та спеціалізованих автомобілів які пропонуються на Українському ринку та пропозиції учасників в системі Prozorro з ціновою пропозицією до 2 000 000 гривень ми дійшли висновку що чисельним під час не обґрунтованим вимогам технічних характеристик в Додатку №6 відповідає лише один автомобіль Ford Tranzit. Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обгрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є ВИКЛЮЧНО характеристиками конкретної марки автомобіля, а саме Ford Tranzit конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів. Учасники можуть запропонувати вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший та більш технологічний. Наприклад, обгрунтуйте вимоги Робочий об’єм двигуна, л Не більше 2,0? Так само з іншими чисельними характеристиками такими як «Загальна ширина», «Паливний бак», «ROM (Система запобігання перекиданню)», «HLA (Система початку руху на схилі)», «Столик у спинці центрального пасажирського сидіння», які мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь якого еквіваленту крім автомобіля Ford Tranzit. Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого участника, який запропонував більш вигідну пропозицію. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо предмета закупівлі а саме «Робочий об’єм двигуна, л Не більше 2,0», «Загальна ширина», «Паливний бак», «ROM (Система запобігання перекиданню)», «HLA (Система початку руху на схилі)», «Столик у спинці центрального пасажирського сидіння». Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий збір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по аналогічним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерним комітетом було розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю «код ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі» (Спеціальні автомобілі, призначені для надання додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг працівниками інклюзивно–ресурсного центру), а саме щодо технічних характеристик. Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на визначення замовником торгів виду предмета закупівлі чи його обґрунтування (частина 3 статті 9 та частина 3 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі»). Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства (пункт 35 частини 1 статті 1 та стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Технічне завдання Тендерної документації розроблене самостійно Замовником з урахуванням вимог чинного законодавства України. Також, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, виробниками яких не являються законодавства (пункт 35 частини 1 статті 1 та стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Водночас повідомляємо про те, що згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, або джерело його походження або виробника, в тому числі на автомобіль Ford Transit, як Ви вказали в своєму питанні.
З урахуванням результатів розгляду Вашого звернення та згідно з частиною 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» засіданням тендерного комітету від 08.10.2019 № 105 з метою уникнення дискримінаційних вимог до учасників прийнято рішення внести зміни до тендерної документації у відповідні строки.
Замовник надайте пояснення
Дата подання: 01 листопада 2019 19:53
Дата відповіді: 05 листопада 2019 15:38
В Додатку 6 Ви зазначаєте що автомобіль має бути оснащений гідравлічним підйомником/пристроєм для крісел колісних та має відповідати ДСТУ EN 1756-1:2014 та у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сертифікат або декларацію відповідності на підйомник.Поясніть яким чином Ви вимагаєте відповідність "ДСТУ EN 1756-1:2014 Підіймачі тильні. Платформи підйомні для встановлювання на колісних транспортних засобах. Вимоги щодо безпеки. Частина 1. Підіймачі для штучних вантажів" Ви вантажі перевозите чи осіб з обмеженими фізичними можливостями? Підйомник повинен відповідати "ДСТУ ISO 9386-1(2):2005 Приводні підіймальні платформи для осіб з обмеженими фізичними можливостями". Внесіть будь ласка зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання! У частині питання стосовно ДСТУ EN 1756-1:2014 – повідомляємо, що стандарт вказаний помилково. Підйомник має відповідати вимогам ДСТУ EN 1756-2:2014 (підіймачі тильні. Платформи підіймальні для встановлення на колісних транспортних засобах. Вимоги щодо безпеки. Частина 2. Підіймачі для пасажирів), про що будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Стосовно ДСТУ ISO 9386-1(2):2005 (Приводні підіймальні платформи для осіб з обмеженими фізичними можливостями) – цей стандарт відноситься до ДНБУ (державні будівельні норми України) і стосується підйомників, встановлених у будівлях та громадських місцях. Таким чином, цей стандарт не має відношення до підйомників, що встановлюються на транспортних засобах – зміни внесені не будуть.

Актуальні тендери

До пошуку