Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціальні автомобілі, призначені для надання додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг працівниками інклюзивно–ресурсного центру
Special vehicles designed to provide additional psycho-pedagogical, correctional and development services for inclusive-resource center employees
Special vehicles designed to provide additional psycho-pedagogical, correctional and development services for inclusive-resource center employees
Очікувана вартість
6 369 700,00 UAH
UA-2019-09-30-001670-b ● 768505a89c5846d0b33622842688b825
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-СТАТИСТИЧНОГО МОНІТОРИНГУ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33188639 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Спаська, 29 |
Контактна особа: |
Наталія Карпенко +380512379296 natalja_karpenko@i.ua |
Додаткові контактні особи: |
Влад Лисенко +380512379207 gineks92@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNIY ZAKLAD "TSENTR FINANSOVO-STATISTICHNOGO MONITORINGU, MATERIALNO-TEHNICHNOGO TA INFORMATSIYNOGO ZABEZPECHENNYA OSVITNIH ZAKLADIV" MIKOLAIVSKOI OBLASNOI RADI |
National ID: | 33188639 |
Contact point: |
Natalja Karpenko +380512379296 natalja_karpenko@i.ua |
Additional contacts: |
Влад Лисенко +380512379207 gineks92@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2019 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2019 16:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2019 16:30 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2019 14:49 |
Очікувана вартість: | 6 369 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,57% |
Publication date: | 30 вересня 2019 17:12 |
Enquiries until: | 02 листопада 2019 16:30 |
Complaints submission until: | до 08 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 листопада 2019 16:30 |
Information
Estimated total value: | 6 369 700 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,57 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Спеціальні автомобілі, призначені для надання додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг працівниками інклюзивно–ресурсного центру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Спаська, буд 29
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Special vehicles designed to provide additional psycho-pedagogical, correctional and development services for inclusive-resource center employees
CPV: 34110000-1
Період постачання:
з 14 листопада 2019 по 16 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2019 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2019 15:45 |
ТД спец авто 05.11.docx | |
05 листопада 2019 15:45 |
ЗМІНИ 05.11.19.docx | |
30 жовтня 2019 09:53 |
таблиця змін до ТД_спец_авто.docx | |
30 жовтня 2019 09:53 |
ТД спец авто 30.10.docx | |
17 жовтня 2019 14:01 |
ЗМІНИ.docx | |
17 жовтня 2019 14:01 |
ТД спец авто 17.10.docx | |
30 вересня 2019 17:12 |
ТД спец авто.docx |
05 листопада 2019 15:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 листопада 2019 15:45 |
ТД спец авто 05.11.docx
|
|||||||||
05 листопада 2019 15:45 |
ЗМІНИ 05.11.19.docx
|
|||||||||
30 жовтня 2019 09:53 |
таблиця змін до ТД_спец_авто.docx
|
|||||||||
30 жовтня 2019 09:53 |
ТД спец авто 30.10.docx
|
|||||||||
17 жовтня 2019 14:01 |
ЗМІНИ.docx
|
|||||||||
17 жовтня 2019 14:01 |
ТД спец авто 17.10.docx
|
|||||||||
30 вересня 2019 17:12 |
ТД спец авто.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний замовник! Ваша документація має дискримінаційні ознаки та прописана під одного виробника та виключає еквівалент! Вимагаємо внести зміни!
Дата подання: 03 жовтня 2019 18:32
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 17:04
Уважно розглянувши Вашу тендерну документацію та проаналізувавши пропозиції спеціальних та
спеціалізованих автомобілів які пропонуються на Українському ринку та пропозиції учасників в
системі Prozorro з ціновою пропозицією до 2 000 000 гривень ми дійшли висновку що чисельним під
час не обґрунтованим вимогам технічних характеристик в Додатку №6 відповідає лише один
автомобіль Ford Tranzit.
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна
містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета
закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно
повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обгрунтування
зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є ВИКЛЮЧНО характеристиками
конкретної марки автомобіля, а саме Ford Tranzit конкретного виробника і виключають наявність
еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними
пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів.
Учасники можуть запропонувати вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший та більш
технологічний. Наприклад, обгрунтуйте вимоги Робочий об’єм двигуна, л Не більше 2,0? Так само з
іншими чисельними характеристиками такими як «Загальна ширина», «Паливний бак», «ROM
(Система запобігання перекиданню)», «HLA (Система початку руху на схилі)», «Столик у спинці
центрального пасажирського сидіння», які мають дискримінаційний характер та виключають
наявність будь якого еквіваленту крім автомобіля Ford Tranzit.
Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого
участника, який запропонував більш вигідну пропозицію.
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна
містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників.
Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою
здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен
допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не
повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі.
В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до
Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення,
фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням
неупередженості і прозорості публічної закупівлі.
Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є
зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України
«Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія
та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель,
недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні
вимоги щодо предмета закупівлі а саме «Робочий об’єм двигуна, л Не більше 2,0», «Загальна
ширина», «Паливний бак», «ROM (Система запобігання перекиданню)», «HLA (Система початку руху
на схилі)», «Столик у спинці центрального пасажирського сидіння».
Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги
буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий збір з
відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по аналогічним спорам
http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерним комітетом було розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю «код ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі» (Спеціальні автомобілі, призначені для надання додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг працівниками інклюзивно–ресурсного центру), а саме щодо технічних характеристик. Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на визначення замовником торгів виду предмета закупівлі чи його обґрунтування (частина 3 статті 9 та частина 3 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі»). Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства (пункт 35 частини 1 статті 1 та стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Технічне завдання Тендерної документації розроблене самостійно Замовником з урахуванням вимог чинного законодавства України. Також, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами, виробниками яких не являються законодавства (пункт 35 частини 1 статті 1 та стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Водночас повідомляємо про те, що згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, або джерело його походження або виробника, в тому числі на автомобіль Ford Transit, як Ви вказали в своєму питанні.
З урахуванням результатів розгляду Вашого звернення та згідно з частиною 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» засіданням тендерного комітету від 08.10.2019 № 105 з метою уникнення дискримінаційних вимог до учасників прийнято рішення внести зміни до тендерної документації у відповідні строки.
Водночас повідомляємо про те, що згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, або джерело його походження або виробника, в тому числі на автомобіль Ford Transit, як Ви вказали в своєму питанні.
З урахуванням результатів розгляду Вашого звернення та згідно з частиною 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» засіданням тендерного комітету від 08.10.2019 № 105 з метою уникнення дискримінаційних вимог до учасників прийнято рішення внести зміни до тендерної документації у відповідні строки.
Замовник надайте пояснення
Дата подання: 01 листопада 2019 19:53
Дата відповіді: 05 листопада 2019 15:38
В Додатку 6 Ви зазначаєте що автомобіль має бути оснащений гідравлічним підйомником/пристроєм для крісел колісних та має відповідати ДСТУ EN 1756-1:2014 та у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сертифікат або декларацію відповідності на підйомник.Поясніть яким чином Ви вимагаєте відповідність "ДСТУ EN 1756-1:2014 Підіймачі тильні. Платформи підйомні для встановлювання на колісних транспортних засобах. Вимоги щодо безпеки. Частина 1. Підіймачі для штучних вантажів" Ви вантажі перевозите чи осіб з обмеженими фізичними можливостями? Підйомник повинен відповідати "ДСТУ ISO 9386-1(2):2005 Приводні підіймальні платформи для осіб з обмеженими фізичними можливостями". Внесіть будь ласка зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання! У частині питання стосовно ДСТУ EN 1756-1:2014 – повідомляємо, що стандарт вказаний помилково. Підйомник має відповідати вимогам ДСТУ EN 1756-2:2014 (підіймачі тильні. Платформи підіймальні для встановлення на колісних транспортних засобах. Вимоги щодо безпеки. Частина 2. Підіймачі для пасажирів), про що будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Стосовно ДСТУ ISO 9386-1(2):2005 (Приводні підіймальні платформи для осіб з обмеженими фізичними можливостями) – цей стандарт відноситься до ДНБУ (державні будівельні норми України) і стосується підйомників, встановлених у будівлях та громадських місцях. Таким чином, цей стандарт не має відношення до підйомників, що встановлюються на транспортних засобах – зміни внесені не будуть.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 листопада 2019
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-СТАТИСТИЧНОГО МОНІТОРИНГУ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33188639 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна, Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Спаська, 29 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН" #33547914 |
Переможець |
6 350 000,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 15:18
|
ДУ№1.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 13:57
|
№62.pdf | укладений |
13 грудня 2019 13:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 62 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |