Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Джерела безперебійного живлення
Очікувана вартість
188 500,00 UAH
UA-2019-09-30-001549-b ● efb678925cde40ed920cbe73d889a21e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 37316378 |
Вебсайт: | http://www.vkksu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03109, Україна , Київська обл., Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9 |
Контактна особа: |
Зоткіна Ганна Миколаївна +380442336051 zotkinagm@vkksu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2019 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2019 12:09 |
Очікувана вартість: | 188 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Джерело безперебійного живлення до сервера (джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок
50 шт
Джерело безперебійного живлення до стаціонарного персонального комп'ютера (джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України (спеціальний фонд))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03109, Україна, Київська обл., Київ, Генерала Шаповала,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Товару на підставі видаткової накладної шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених видаткових накладних. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати їх отримання. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2019 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2019 16:37 |
Джерела безеперебійного живлення 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 жовтня 2019 10:59
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 12:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. У технічних та якісних вимогах до предмета закупівлі, які викладені у додатку 1 інформації щодо проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель, не містяться посилання на певну торгівельну марку або модель товару. Учасник повинен надати пропозицію щодо предмета закупівлі, який за технічними та якісними характеристиками відповідає вимогам, викладеним у додатку 1.
2. Розділом «Подання пропозицій» передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 1 інформації щодо проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель у формі таблиці за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), яка має містити:
назву виробника, конкретну марку (модель, назву, артикул виробника тощо для можливості ідентифікації запропонованого товару) та опис (якісні та технічні характеристики) товару, який повинен поставити учасник; підтвердження, що запропонований товар відповідає вимогам замовника.
3. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах, у тому числі незалежно від обраної системи оподаткування
Методика оцінки пропозицій викладена в розділі «Оцінка пропозицій», згідно якого єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є «ціна» (з урахуванням всіх податків, зборів та інших необхідних платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в тому числі ПДВ). Тобто, ціна, яку зазначає учасник під час проведення аукціону, є остаточною.
2. Розділом «Подання пропозицій» передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 1 інформації щодо проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель у формі таблиці за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), яка має містити:
назву виробника, конкретну марку (модель, назву, артикул виробника тощо для можливості ідентифікації запропонованого товару) та опис (якісні та технічні характеристики) товару, який повинен поставити учасник; підтвердження, що запропонований товар відповідає вимогам замовника.
3. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах, у тому числі незалежно від обраної системи оподаткування
Методика оцінки пропозицій викладена в розділі «Оцінка пропозицій», згідно якого єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є «ціна» (з урахуванням всіх податків, зборів та інших необхідних платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в тому числі ПДВ). Тобто, ціна, яку зазначає учасник під час проведення аукціону, є остаточною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" |
127 000,00
UAH з ПДВ
|
121 238,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕГРАЛ" |
129 522,00
UAH з ПДВ
|
121 238,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР" |
168 520,80
UAH з ПДВ
|
168 520,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "М-ИНФО" |
180 534,00
UAH з ПДВ
|
180 534,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНАУТ" #35302431 |
Відхилено |
121 238,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 17:39
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕГРАЛ" #36974549 |
Переможець |
121 238,40
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 17:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір дбж.pdf | укладений |
23 жовтня 2019 15:57
|