Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби мийні та засоби для чищення
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-09-30-001074-c f719fb5329744b96941f8a5546d39a1d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ларіна Тетяна Сергіївна

+380443240072 TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 41933856
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14
Контактна особа: Ларіна Тетяна Сергіївна
+380443240072
TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 21:11
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 14:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
891 шт
Засоби мийні та засоби для чищення (місце поставки товару: міста Київ, Черкаси, Дніпро, Херсон; строк поставки товару: до 31.12.2019 року (за письмовими заявками Покупця); джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За фактично поставлений товар після підписання видаткової накладної Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 20:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 20:33
роз'яснення засоби мийні.docx
30 вересня 2019 21:08
ТД_засоби мийні.doc
30 вересня 2019 21:08
Додатки 1-7 до ТД_засоби мийні.doc
30 вересня 2019 21:08
Додаток 8 до ТД_засоби мийні.doc
04 жовтня 2019 20:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 21:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 21:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 21:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 20:33
роз'яснення засоби мийні.docx
30 вересня 2019 21:08
ТД_засоби мийні.doc
30 вересня 2019 21:08
Додатки 1-7 до ТД_засоби мийні.doc
30 вересня 2019 21:08
Додаток 8 до ТД_засоби мийні.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 жовтня 2019 10:19
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 20:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі викладено у
Додатку 2 до тендерної документації, в п. 1 якого, на виконання вимог частини 2 пункту 3 статті 22 Закону, чітко зазначено, що Учасником може бути запропонований Товар, визначений у Специфікації (п.3 Додатку 2 до тендерної документації), або еквівалент (в цілому та/або в частині його складових);
2) Відповідно до статті 16 Закону, Замовник у тендерній документації має обов’язково визначити лише перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх встановленим кваліфікаційним критеріям. Встановлення у тендерній документації вимог щодо надання учасниками документів для підтвердження відповідності їх пропозицій технічним вимогам до предмета закупівлі, є право, а не обов’язком, Замовника і, відповідно, визначаються ним на власний розсуд. З огляду на це, а також той факт, що тендерна документація має містити в обов’язковому порядку лише детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, а не конкретну торговельну марку чи модель, зобов'язувати всіх учасників закупівлі надавати таку інформацію не вважаємо необхідним;
3) У закупівлі можуть прийняти участь вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, в тому числі фізичні особи-підприємці, що не є платниками ПДВ. У пункті 1 розділу V тендерної документації наведено критерії та методику оцінки тендерних пропозицій і чітко зазначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (без ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 48 572,20
UAH
48 572,20
UAH
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 12:38
Електронний підпис
18 жовтня 2019 12:33
Згода з договором.pdf
18 жовтня 2019 12:33
Паспорт.pdf
18 жовтня 2019 12:33
ІПН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 жовтня 2019 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій