Магнітні картки (багатофункціональна електронна «Картка криворіжця», безконтактна картка, персоніфікована з запрограмованими додатками)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-09-30-001047-c 8a4fa61f31d54b54baff072459dee93e
Відкриті торги    Призупинено    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26136777
Місцезнаходження замовника: 50101, Україна, Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, проспект Металургів, буд.36-б, каб.209
Контактна особа замовника: Антоненко Наталя Миколаївна
+380564746682
upszn@kr.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 14:36
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35000 шт.
Магнітні картки (багатофункціональна електронна «Картка криворіжця», безконтактна картка, персоніфікована з запрограмованими додатками),джерело фінансування - місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, проспект Металургів, 36-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 жовтня 2019 16:32
Електронний цифровий підпис
07 жовтня 2019 16:22
Перелік змін до ТД.docx
07 жовтня 2019 16:22
Тендерна документація - зі змінами.docx
07 жовтня 2019 16:22
Додаток 2 зі змінами.docx
30 вересня 2019 18:09
Додаток 6.docx
30 вересня 2019 18:09
Додаток 5.docx
30 вересня 2019 18:09
Додаток 3.docx
30 вересня 2019 18:09
Додаток 1.docx
07 жовтня 2019 16:32
Електронний цифровий підпис
30 вересня 2019 18:18
Електронний цифровий підпис
07 жовтня 2019 16:22
Перелік змін до ТД.docx
07 жовтня 2019 16:22
Тендерна документація - зі змінами.docx
30 вересня 2019 18:09
Тендерна документація.docx
07 жовтня 2019 16:22
Додаток 2 зі змінами.docx
30 вересня 2019 18:09
Додаток 2.docx
30 вересня 2019 18:09
Додаток 6.docx
30 вересня 2019 18:09
Додаток 5.docx
30 вересня 2019 18:09
Додаток 3.docx
30 вересня 2019 18:09
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо п.5 -го Додатку 6 ТД
Дата подання: 01 жовтня 2019 17:20
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 16:35
Доброго дня! Згідно п.5 Додатку 6 ТД, картка повинна бути запрограмована відповідними додатками. Надайте будь ласка роз'яснення: Учасник повинен самотужки розробляти програмні додатки згідно переліку, чи зазначені програмні додаткі надаються Замовником?
Відповідь: «Карта криворіжця» є одним з елементів системи Smart City Кривий Ріг, що забезпечує взаємозв`язок між різними інформаційними системами, як діючими, так і перспективними.
Придбання, впровадження та використання «Картки криворіжця» не повинно створювати перешкод для функціонування вказаних інформаційних систем, необхідності їх змінювати, витрачати додаткові матеріальні ресурси.
«Картка криворіжця» повинна мати можливість подальшого розвитку, незалежно від будь-якого постачальника.
Предмет закупівлі є комплексним та чітко визначений в документації конкурсних торгів:
1 пластикова картка повинна бути необхідного рівня якості та мати відповідний рівень захисту;
2 мати готові програмні додатки, зокрема транспортний додаток, запрограмований Учасником на картці, повинен функціонувати в системі АСООП, що впроваджується Оператором в місті Кривий Ріг.
запитання по технічному завданню
Дата подання: 02 жовтня 2019 09:39
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 16:23
Доброго дня! Запитання по додатку 6 Тендерної документації: 1. До п. 3.4. 1.1. Що таке "цифровий ідентифікаційний номер картки"? Звідки береться та який формат? 1.2. який тип штрих-коду (ШК) треба використовувати та які данні треба відтворити у ШК? 2. До п. 4.2. Який формат БД? Якими засобами/каналами зв'язку має бути надана БД. 3. До п. 4.3. Які саме дії ви маєте на увазі під "ініціалізація безконтактних карток". 4. До п. 4.4. Які саме дії ви маєте на увазі під терміном "персоналізація". 5. До п. 4.5. Виходячи з фрази "при передачі/вивантажені даних з програмного продукту Замовника на якому розміщений реєстр утримувачів Карток криворіжця" чи буде справедливим припущення, що переможцю тендерних торгів Замовником буде надано програмний (/програмно-апаратний комплекс) який буде слугувати джерелом всієї необхідної персональної інформації для процесса виготовлення карток? 6. До п. 4.6. Чому саме відповідають критерії сумісності з "системою оплати в громадському транспорті «Автоматизована система обліку оплати проїзду» м. Кривий Ріг". 7. До п. 5.1. На яких засадах та ким розповсюджуються вказані додатки? Де та як можна отримати опис та специфікації вказаних додатків?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Карта криворіжця» є одним з елементів системи Smart City Кривий Ріг, що забезпечує взаємозв`язок між різними інформаційними системами, як діючими, так і перспективними.
Придбання, впровадження та використання «Картки криворіжця» не повинно створювати перешкод для функціонування вказаних інформаційних систем, необхідності їх змінювати, витрачати додаткові матеріальні ресурси.
«Картка криворіжця» повинна мати можливість подальшого розвитку, незалежно від будь-якого постачальника.
Предмет закупівлі є комплексним та чітко визначений в документації конкурсних торгів:
1 пластикова картка повинна бути необхідного рівня якості та мати відповідний рівень захисту;
2 мати готові програмні додатки, зокрема транспортний додаток, запрограмований Учасником на картці, повинен функціонувати в системі АСООП, що впроваджується Оператором в місті Кривий Ріг.
Запитання щодо технічного опису чіпа
Дата подання: 03 жовтня 2019 13:20
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 13:29
У технічному завданні (додаток 6 тендерної документації) відсутній повний технічний опис чіпа безконтактної картки за яким не можливо визначити його тип. Визначення типу чіпу необхідно для коректного прорахунку та формування пропозиції Учасника. Просимо надати інформацію про тип чіпу та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Пунктом 3.2. ТД зазначено, що картка повинна відповідати ДСТУ ISO/IEC 14443 для карток типу А.
Запитання щодо документального підтвердження можливості ініціалізації
Дата подання: 03 жовтня 2019 13:25
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 13:30
В додатку 6 тендерної документації зазначено «Учасник повинен документально підтвердити можливість ініціалізації Карток криворіжця під час якої відбувається шифрування (відповідно до ISO/IEC 18033-3) та підписання даних (відповідно до ISO/IEC 9797-1:1999), що зберігаються на картці, а саме запис на безконтактну картку відповідно зашифрованого і підписаного транспортного додатку.» Просимо повідомити який документ буде допустимим для Замовника на підтвердження цієї інформації? Чи буде достатнім, наприклад, лист у довільній формі від Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На етапі торгів достатньо гарантійного листа від Учасника про підтвердження інформації. Після проведення аукціону, Замовник на підтвердження фактів викладених в гарантійному листі має право перевірити наявність відповідних документів та програмно-технічної можливості частини Учасника, що повинна відповідати вимогам викладеним у Додатку 6 ТД.
Запитання до розділу 3 п.6 документації
Дата подання: 03 жовтня 2019 13:27
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 13:31
У розділі 3 п.6 тендерної документації вимагається документальне підтвердження від учасника, що він має технічну можливість, забезпечити захист персональних даних при передачі/вивантажені даних з програмного продукту замовника для ініціалізації «Карток криворіжця». Просимо повідомити який документ буде допустимим для Замовника на підтвердження цієї інформації? Чи буде достатнім, наприклад, лист у довільній формі від Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На етапі торгів достатньо гарантійного листа від Учасника про підтвердження інформації. Після проведення аукціону, Замовник на підтвердження фактів викладених в гарантійному листі має право перевірити наявність відповідних документів та програмно-технічної можливості частини Учасника, що повинна відповідати вимогам викладеним у Додатку 6 ТД.
Запитання до розділу 3 п.1
Дата подання: 03 жовтня 2019 13:28
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 13:40
У розділі 3 п.1 тендерної документації вимагається надання у складі тендерної пропозиції учасника юридичної особи копії статуту в останній редакції. Приймаючи до уваги той факт, що оскільки в учасника відсутня редакція статуту у паперовому вигляді, а відомості про діючу редакцію статуту містяться лише у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань просимо надати роз’яснення чи достатнім буде надання у складі тендерної пропозиції учасника, замість копії статуту, довідки учасника про код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію діючої редакції статуту учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено надання завіреної копії статуту або іншого установчого документу в останній редакції .
Запитання щодо технічного завдання
Дата подання: 04 жовтня 2019 09:50
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 14:15
У технічному завданні (Додаток 6 тендерної документації) зазначено "4.3. Постачальник повинен проводити ініціалізацію безконтактних карток на потужностях свого виробництва. Ініціалізація повинна проходити паралельно виробництву карток. Термін ініціалізації не повинен виходити за терміни виробництва карток безконтактних". Для ініціалізації карток під час виробництва необхідно мати алгоритм кодування та іншу інформацію/інструкцію щодо ініціалізації карток. Оскільки в Тендерній документації відсутня така інформація щодо способу та порядку передачі алгоритму кодування - просимо надати пояснення та, при необхідності, внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання щодо надання необхідних алгоритмів кодування та іншої інформації/інструкції щодо ініціалізації карток є неповним та некоректним. Замовник не розуміє, які саме пояснення та стосовно чого він повинен надати. Вимоги щодо виробництва та ініциалізації карток зазначені в ТД.
розмір партії
Дата подання: 04 жовтня 2019 10:32
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 14:17
Поясніть, будь-ласка, який розмір максимальної партії поставки карток? Приблизний план поставки? Чи можливе замовлення всього товару одною партією?
Відповідь: Замовник самостійно визначає розмір та строки поставки виготовленної продукції (карток) на підставі фактичної потреби у Замовника.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-30-001047-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 03 жовтня 2019 13:40
Вимога до пункту 5.1 Проекту Договору
Пунктом 5.1. проекту договору передбачено можливість постачання товарів окремими партіями, відповідно до заявки (-вок) замовника. Таким чином, договір розглядає заявки замовника як підстави для початку виготовлення та поставки товару (у визначеній замовником кількості та у певні строки). При цьому договір не передбачає порядку направлення та погодження заявок, а також конкретні строки виконання постачальником заявок, що не дає змогу належним чином оцінити учасником закупівлі свої можливості при вирішенні питання про участь у закупівлі та чітко розуміти свої зобов’язання по договору в частині строків здійснення поставки у випадку визнання учасника переможцем.

З метою чіткого та однозначного розуміння процедури подання заявок (як підстави для початку виготовлення товару) вимагаємо внести зміни до проекту договору в цій частині, виклавши пункт 5.1 в редакції такого змісту:

«5.1. Поставка Товару здійснюється партіями виходячи з фінансових можливостей та потреб Замовника на підставі письмових заявок (замовлень) Товару, підписаних та скріплених печаткою Замовника, які є невід’ємною частиною цього Договору. Сканована копія підписаної та скріпленої печаткою Замовника заявки направляється Постачальнику у строк не менше ніж за _________календарних днів до запланованої дати поставки, у вигляді вкладеного файлу електронною поштою з електронної адреси Замовника _______________ на електронну адресу Постачальника: __________.

Протягом одного робочого дня з моменту відправлення Замовником заявки, Постачальник повинен підтвердити отримання та прийняття заявки до виконання, надіславши електронною поштою скановану копію такої заявки, підписану та скріплену печаткою Постачальника, на вказану вище електронну адресу Замовника.

Заявки Замовника та їх підтвердження Постачальником, направлені електронною поштою, мають повну юридичну силу, визначають права і обов’язки Сторін, пов’язані з ними та можуть бути подані до судових інстанцій в якості належних доказів і не можуть спростовуватись Стороною від імені якої вони були відправлені.

Протягом 2 (двох) робочих днів Сторони оформляють оригінал заявки (замовлення), що попередньо було направлено електронною поштою Замовником Постачальнику.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 жовтня 2019 15:55
Внесено зміни до пункту 5.1 Проекту Договору
Номер вимоги: UA-2019-09-30-001047-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 03 жовтня 2019 13:44
Вимога до пункту 4.1 Проекту Договору
Пунктом 4.1. проекту договору передбачена можливість Замовника не виконувати зобов’язання по оплаті вже отриманого товару, мотивуючи це відсутністю коштів з міського бюджету. Це положення є не прозорим і є несправедливим, оскільки воно надає можливість Замовнику уникнути оплати поставленого Товару, при виготовленні та поставці якого Постачальник поніс значні фінансові витрати. З метою виключення положення, що фактично дозволяє не оплачувати поставлений Товар вимагаємо змінити цей пункт договору.
Пропонуємо таку редакцію п.4.1 «4.1. Розрахунки проводяться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника в термін до 10 (десяти) робочих днів з дати здійснення поставки Товару, відповідно до накладної.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2019 14:05
Сума, заявлена в тендерній документації, передбачена в міському бюджеті в повному обсязі. Процедура взяття фінансових зобов’язань, замовлення коштів та проведення остаточних розрахунків займає певний час та повинна відповідати вимогам діючого законодавства України та рішеннями виконавчого комітету Криворізької міської ради. Враховуючи викладене, внесення змін до пункту 4.1 проекту договору вважаємо недоцільним.
Номер вимоги: UA-2019-09-30-001047-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 03 жовтня 2019 13:49
Вимога до Розділу 6 п.4 тендерної документації
Пунктом 4. Розділу 6 тендерної документації визначено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції «довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначення посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень передбачених, установчими документами/довіреністю, з обов’язковим наданням копії паспорту особи інформація про яку (особу) вказану в довідці».

Вважаємо таку вимогу надмірною та такою, що порушує права особи, суб’єкта персональних даних, які передбачені Законом України «Про захист персональних даних». Частина 2 ст.14 закону визначає, що «поширення персональних даних дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини». Участь у публічних закупівлях не підпадає під вищезазначені критерії, а тому поширення персональних даних фізичної особи за допомогою системи «Прозорро» не є законним.

Відповідно до ч. 2. Ст.16 закону: «доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього закону або неспроможна їх забезпечити». Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані учасником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо.

Виходячи з цього вбачаємо ситуацію, коли вимога законодавства щодо заборони розповсюдження персональних даних особи не виконується, копія паспорту фізичної особи оприлюднюється на невизначене коло осіб, і відсутній захист від неправомірного використання та обробки персональних даних особи. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, видаливши умову щодо надання копії паспорту фізичної особи, що уповноважена підписати договір.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2019 15:33
Тендерна документація складена відповідно до вимог діючого законодавства України, в тому числі Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2019-09-30-001047-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 04 жовтня 2019 09:53
Вимога до п.4.6 Додатку 6
В п. 4.6. Додатку 6 "Ініціалізовані картки повинні бути сумісними з системою оплати в громадському транспорті «Автоматизована система обліку оплати проїзду» м. Кривий Ріг (запрограмований на Картці криворіжця транспортний додаток можливо використовувати в межах системи АСООП м. Кривий Ріг)."
Оскільки Підрядник здійснює виробництво та ініціалізацію карток відповідно до технічного завдання Замовника - він не може нести відповідальність та гарантувати сумісність карток, виготовлених у точній відповідності з технічним завданням, з вказаною системою оплати. Враховуючи вищенаведене просимо видалити дане положення із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2019 14:53
ТД чітко визначає предмет закупівлі:
- безконтактні картки необхідного рівня якості;
- програмне забезпечення;
- послуги, необхідні для створення кінцевого продукту, а саме: персоналізованої "Картки криворіжця" з необхідним ПЗ, для функціонуванння в діючих на перспективних інформаційних системах.
Вказані елементи є взаємопов'язаними з точки зору технологічного процесу (в процесі ініціалізації відбувається саме запис на картку інформації) та гарантії для міста якості кінцевого результату, всі витрати, пов'язані з придбанням вказаних елементів (картки, програмне забезпечення, послуги) несе Постачпльник, формуючи кінцеву вартість та несе відповідні гарагнтійні зобов'язання.
Для перевірки на відповідність тендерній пропозиції Постачальник за результатами аукціону повинен надати зразки запрограмованих карток Замовнику.
Номер вимоги: UA-2019-09-30-001047-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 04 жовтня 2019 09:56
Вимога щодо технічного опису чіпа
п.1 Розділу 5 Тендерної документації встановлено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Предметом закупівлі є магнітні безконтактні персоніфіковані картки з запрограмованим додатком.
Для реалізації функцій карткою, що передбачені тендерною документацією, такі картки повинні бути обладнані чіпом.
Враховуючи те, що тип чіпу та об’єм його внутрішньої пам’яті є істотною обставиною яка має вплив на формування тендерної пропозиції учасником вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, вказавши тип чіпу та об’єм його внутрішньої пам’яті.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2019 15:22
Вимоги до безконтактних карток вказані в тендерній документації досить чітко окреслюють можливий перелік карток, що їм відповідають ( ДСТУ ISO/IEC 14443, ДСТУ ISO/IEC 10373-1:2008 та особливо відповідність рівню безпеки EAL4+).
Вказаному рівню відповідають виключно якісні картки від цілого ряда виробників, тобто присутня суттєва конкуренція і в цьому випадку не є коректним вказувати конкретну модель.
Інформація щодо відповідності вказаному рівню безпеки підтверджується міжнародним сертифікатом.
Як приклад, картки, які гарантовано відповідають класу
Mifare Desfire.
Обсяг пам`яті картки повинен бути достатнім для запису необхідного програмного забезпечення та не обмежується Замовником.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-30-001047-c.b6
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВ "СПЕКЛ", Код ЄДРПОУ:25397547
Дата подання: 11 жовтня 2019 12:57
Скарга про встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації на закупівлю
Встановлення дискримінаційних вимог у Тендерній документації на закупівлю
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2019 21:50
Рішення від 16.10.2019 №14791 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 21:50
Номер скарги: UA-2019-09-30-001047-c.b7
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОРМАЦІЙНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР В ГАЛУЗІ ОСВІТИ", Код ЄДРПОУ:32102854
Дата подання: 11 жовтня 2019 14:24
Оскарження вимог тендерної докуменції
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які неможливі для виконання та обмежують конкуренцію серед учасників, не містить чіткого визначення технічних характеристик предмету закупівлі, містить строки надання взірців товару, які неможливо виконати вчасно, містить проект договору з несправедливим розподілом прав та обов`язків між сторонами договору.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2019 12:03
Рішення від 16.10.2019 № 14773 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 12:03

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

11 жовтня 2019 14:24
Додаток 1.docx
11 жовтня 2019 14:24
Додаток 2 зі змінами.docx
11 жовтня 2019 14:24
Додаток 3.docx
11 жовтня 2019 14:24
Додаток 5.docx
11 жовтня 2019 14:24
Додаток 6.docx
11 жовтня 2019 14:24
Скарга.pdf
11 жовтня 2019 14:24
Платіжне доручення.jpeg

Документи Органу Оскарження

Актуальні тендери

До пошуку