Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шутка від вул.Грушевського до дороги Н09 в м.Хуст Закарпатської області(Джерело фінансувння - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
7 905 068,40 UAH
UA-2019-09-30-001042-b 627ea924ccc24a2cb88f83e2d31956dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменюк Наталія Олександрівна

+380314243706 gumenyknata@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Хустської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053714
Місцезнаходження: 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, Закарпатська область, м.Хуст, вул.900-річчя Хуста,27
Контактна особа: Гуменюк Наталія Олександрівна
+380314243706
gumenyknata@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 14:08
Очікувана вартість: 7 905 068,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шутка від вул.Грушевського до дороги Н09 в м.Хуст Закарпатської області(Джерело фінансувння - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська обл., Хуст, Шутка від вул.Грушевського до дороги Н09
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 14:39
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
30 вересня 2019 14:39
Технічне завдання.doc
30 вересня 2019 14:39
Проект Договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СТІК" 6 424 412,40
UAH з ПДВ
6 424 412,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 7 614 215,00
UAH з ПДВ
7 614 215,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" 7 895 050,00
UAH з ПДВ
7 895 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 15:35
Електронний підпис
17 жовтня 2019 15:34
Інформаційна довідка.pdf
17 жовтня 2019 15:34
Проект договору.pdf
17 жовтня 2019 15:34
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 16:21
Електронний підпис
17 жовтня 2019 16:20
35 ТЗ.pdf
17 жовтня 2019 16:20
33 Проект договору.pdf
17 жовтня 2019 16:20
32 БДР.pdf
17 жовтня 2019 16:20
29 Відомості з ЄДР.pdf
17 жовтня 2019 16:20
28 Бенефіціар.pdf
17 жовтня 2019 16:20
26 Копія Статуту.pdf
17 жовтня 2019 16:20
25 Довідки ст 17 Закону.pdf
17 жовтня 2019 16:20
22 Аналогічні договори.pdf
17 жовтня 2019 16:20
21 Працівники.pdf
17 жовтня 2019 16:20
17 Лист від АБЗ.pdf
17 жовтня 2019 16:20
16 Договір АБЗ.pdf
17 жовтня 2019 16:20
16 Атестат виробництва.pdf
17 жовтня 2019 16:20
15 Довідка АБЗ.pdf
17 жовтня 2019 16:20
12 Договір оренди САТ.pdf
17 жовтня 2019 16:20
11 МТБ.pdf
17 жовтня 2019 16:20
5 Санкції.pdf
17 жовтня 2019 16:20
3 Демпінг.pdf
17 жовтня 2019 16:20
2 Субпідрядник.pdf
17 жовтня 2019 16:20
1 ТП.pdf
17 жовтня 2019 16:20
1 Копія ліцензії.pdf
17 жовтня 2019 16:20
1 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СТІК"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СТІК"
#31072342
Рішення скасоване 6 424 412,40
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 14:09
ПП "СТІК"
#31072342
Відхилено 6 424 412,40
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 14:09
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 7 614 215,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 14:13

Документи

12 листопада 2019 14:09
Електронний підпис
12 листопада 2019 14:09
ПРОТОКОЛ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
7 614 215,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 16:46
Шутка 06.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 16:46
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:17
Шутка (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 09:59
Додаткова Шутка 04 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 09:59
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 14:29
Додаткова Шутка 03 (1).pdf зміни до договору
10 грудня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 14:52
Додаткова Шутка 02 (1).pdf зміни до договору
19 листопада 2020 14:52
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 12:51
Додаткова угода Шутка Гружевського 01 (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 12:47
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 15:36
ШУТКА.pdf укладений
28 листопада 2019 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменшити бюджетні призначення за рахунок коштів місцевого бюджету на 849,13грн. 2. Сума договору після внесених змін не змінилась. 3.Обсяг виконання робіт після внесених змін не змінився.
Номер договору про закупівлю: 374
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, збільшити суму бюджетних призначень за рахунок коштів державного бюджету на 5 019 996,16 грн.
Номер договору про закупівлю: 374
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, збільшити суму бюджетних призначень за рахунок коштів державного бюджету на 1 604 688,07грн.
Номер договору про закупівлю: 374
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, збільшити суму бюджетних призначень за рахунок коштів державного бюджету на 877 815,77грн.
Номер договору про закупівлю: 374
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): .Враховуючи пункти 4.4, 4.6, 4.9, 17.2 Договору № 375 від 28.11.2019р. Сторони дійшли згоди, продовжити строк виконання робіт. Відповідно пункт 4.1. пункт 12.4. пункт 17.1. Договору викладаються в новій редакції, а саме: «4.1.Підрядник розпочинає виконання робіт після підписання сторонами договору підряду і повиннен завершити їх в строк до 31.12.2021року (з правом дострокового виконання)». «12.4. Кінцеві розрахунки між сторонами здійснюються до 31.12.2021р.» «17.1. Цей договір вступає в силу з дня його підписання уповноваженими представниками сторін і діє до 31.12.2021р.»
Номер договору про закупівлю: 374
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 374
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML