Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1 |
Контактна особа: |
Порохнавець Оксана Михайлівна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2019 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 15:19 |
Очікувана вартість: | 2 896 186,36 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 962,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2019 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2019 16:38 |
4087030292 8827173114 Перелік змін до ТД (Комп’ютерне обладнання).docx | |
10 жовтня 2019 16:38 |
4087030292 8827173114 ТД (Комп’ютерне обладнання) із змінами.docx |
10 жовтня 2019 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 жовтня 2019 16:38 |
4087030292 8827173114 Перелік змін до ТД (Комп’ютерне обладнання).docx
|
||||||
10 жовтня 2019 16:38 |
4087030292 8827173114 ТД (Комп’ютерне обладнання) із змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) згідно ст. 22 Закону України "Про Публічні закупівлі " технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. В додатку 5 до ТД зазначено - або еквівалент. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеному в цьому переліку.
2) В додатку 5 до ТД зазначено технічні характеристики предмета закупівлі відповідно до яких буде визначено чи запропонований товар відповідає вимогам Замовника.
3) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ,критерій оцінки ціна без ПДВ.
Рішення про необхідність внесення змін до тендерної документації буде прийняте на найближчому засіданні тендерного комітету. Дякуємо за звернення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-11-000029 ● 1a04b4c927664f1ab9ddf4255428afb8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2020 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.02.2020 № 27
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.02.2020 № 27.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-30-001013-c 30.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-19 16:34:59
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-09-30-001013-c, яка проводилася регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так встановлено, що Замовником за результатами відкритих торгів щодо закупівлі комп'ютерного обладнання укладено з переможцем торгів (ТОВ «ІТЕС-СЕРВІС») договір поставки № Л/НХ-19565/НЮ від 07.11.2019 (далі – Договір № Л/НХ-19565/НЮ) на суму 3 435 504,00 гривень.
За умовами п. 5.2 Договору № Л/НХ-19565/НЮ поставка товару проводиться партіями протягом не більше 15 днів на підставі наданої письмової рознарядки/заявки покупця, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності покупця до приймання продукції. Пунктом 5.5 Договору № Л/НХ-19565/НЮ визначено, що датою поставки товару вважається дата підписання сторонами акту приймання-передачі товару.
Відповідно до умов п. 4.1 Договору № Л/НХ-19565/НЮ розрахунки проводяться у безготівковій формі за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, оплата здійснюється покупцем протягом 30 банківських днів з дати реєстрації постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. За п. 4.3 Договору Л/НХ-19565/НЮ датою оплати вважається дата перерахування покупцем коштів на рахунок постачальника.
Також умовами укладеного Договору № Л/НХ-19565/НЮ (пункт 10.1) цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань.
Аналізом даних ІТС «ProZorro» (розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)» за процедурою закупівлі UA-2019-09-30-001013-c встановлено відсутність реєстрації (оприлюднення) будь-яких платежів за вказаною закупівлею.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором № Л/НХ-19565/НЮ, в якому обсязі ?
2. Чи здійснювались Замовником платежі за Договором № Л/НХ-19565/НЮ (зазначити які саме та коли) ?
3. У разі виконання сторонами Договору № Л/НХ-19565/НЮ договірних зобов’язань в повному обсязі - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-24 13:42:49
Комп'ютерне обладнання
Служба організації та проведення закупівель інформує Вас, що 30.09.2019 року, тендерним комітетом розпочато процедуру закупівлі комп’ютерного обладнання, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-09-30-001013-c. Переможцем торгів визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «Ітес-Сервіс».
07.11.2019 року було укладено договір №Л/НХ-19565/НЮ на 3435504,00. Договірні зобов’язання постачальником виконані у повному обсязі. Замовником проведена оплата на суму 793974,00. Звіт про виконання договору №Л/НХ-19565/НЮ не оприлюднений так, як оплата здійснена не в повному обсязі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Виходячи з цього у тендерного комітету були всі підстави вимагати, зокрема, довідку-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Відповідно до умов п. 2.2 додатку 6 учасник повинен надати довідку про товар (заповнену відповідно до додатку №8). В складі пропозиції учасника міститься довідка «Дані про товар», в якій зазначена нормативно технічна документація якій відповідає продукція, що пропонується до постачання. Технічні регламенти учасником надані.
2020-03-11 17:17:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" |
2 497 550,00
UAH
|
2 497 550,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС |
2 892 015,00
UAH
|
2 862 920,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд" |
2 895 005,00
UAH
|
2 865 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" #42929861 |
Відхилено |
2 497 550,00
UAH
|
23 жовтня 2019 11:21
|
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС #39048485 |
Переможець |
2 862 920,00
UAH
|
23 жовтня 2019 11:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 16:01
|
Договір.pdf | укладений |
08 листопада 2019 16:00
|