Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне приладдя
Очікувана вартість
917 610,87 UAH
UA-2019-09-30-000956-b b59da92ed71e44d896bff5dd1c3b9e18
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Іващенко

+380442539808 inna.ivashchenko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Інна Іващенко
+380442539808
inna.ivashchenko@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 11:07
Очікувана вартість: 917 610,87 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Кількість та обсяг поставки товару згідно Додатку 1 до тендерної документації (25 найменувань).
Місце поставки товару: поставка товару здійснюється Постачальником на об’єкти Замовника згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Строк поставки товару: поставка товару здійснюється партіями протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати отримання постачальником заявки від замовника.
Джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 найменувань
Офісне приладдя (джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично отриманий відповідно до Заявки Замовника Товар протягом 10 робочих днів після підписання представниками Сторін документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-30-000956-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Альфа Пресс", Код ЄДРПОУ:38438567
Дата подання: 18 жовтня 2019 14:08
Відсутність усіх необхідних документів
Добрий день.
Прошу звернути увагу на те, що у ТОВ "ОК-Полгіраф" подані не всі документи на тендер. У тому числі немає таблиці порівняння характеристик, що вимагається п.6. Тендерної документіції.
Дякуємо.
Скасована
Дата: 18 жовтня 2019 22:32
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2019-09-30-000956-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОНВІ ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:37356541
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:30
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Звертаємо увагу тендерного комітету Замовника, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК-ПОЛІГРАФ" (далі -Учасник) код ЄДРПОУ- 38474008, що обраний переможцем 23 жовтня 2019 року, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Форма «Тендерна пропозиція» Учасника не відповідає вимогам Додатка 3 тендерної документації Замовника, а саме: 1) не вірно вказано місцезнаходження юридичної особи, Учасник вказує адресу м. Київ вул. Кожум’яцька, 12 Ж, оф.3, але згідно відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, місцезнаходження ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК-ПОЛІГРАФ" 02088, м. Київ, вулиця Івана Дяченка, будинок 20, квартира 25, до речі цю адресу вказано на фірмовому бланку Учасника; 2) форма тендерної пропозиції містить вимогу щодо надання інформації «Особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має право підписувати тендерну пропозицію», але Учасником не заповнено цей пункт взагалі, тобто інформація про особу, яка уповноважена діяти від імені учасника і яка має право підписувати тендерну пропозицію відсутня. Отже враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. ТОВ «КОНВІ ПРІНТ» звертається до тендерного комітету з вимогою скасувати рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК-ПОЛІГРАФ" та відхилити його пропозицію на підставі пункту 4 статті 30 Закону України про Публічні Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 17:41
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-30-000956-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КОНВІ ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:37356541
Дата подання: 31 жовтня 2019 18:52
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публычних закупівель
Національним банком України (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі, щодо предмету закупівлі: «Офісне приладдя код ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне». За результатом оцінки тендерних пропозицій, яке відбулося 24.10.2019р було опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ОК-ПОЛІГРАФ» (далі – Учасник-переможець). Звертаємо Вашу увагу, що Замовник визнає переможцем Учасника незважаючи на те, що тендерна пропозиція учасника не відповідала в повній мірі вимогам, які були прописані в тендерній документації, таким чином було порушено процесуальні норми, а саме: По-перше: невідповідно оформлена тендерна пропозиція Учасника-переможця, що не відповідає установленій формі «Тендерна пропозиція»:ТОВ«ОК-ПОЛІГРАФ», не дотримано вимог визначених в Тендерній документації щодо дотримання форми подачі інформації згідно з Додатком 3 Тендерної документації. Так, ТОВ «ОК-ПОЛІГРАФ» у Тендерній пропозиції вказує наступне: у пункті «Місцезнаходження» Учасник-переможець вказує адресу: м. Київ вул. Кожум’яцька, 12 Ж, оф. 3, але згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, місцезнаходження ТОВ "ОК-ПОЛІГРАФ": 02088, м. Київ, вулиця Івана Дяченка, будинок 20, квартира 25.У пункті «Інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) (банківські реквізити)» Учасник вказує банківські реквізити не у повному обсязі, а саме відсутні інформація щодо МФО обслуговуючого банку. У пункті «Особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має (ють) право підписувати тендерну пропозицію» Учасником-переможцем не надано взагалі ніякої інформації, тобто інформація про особу, яка уповноважена діяти від імені учасника і яка має право підписувати тендерну пропозицію відсутня. По-друге: невідповідно зазначено наявність досвіду виконання аналогічних договорів Учасник-переможець надав копію договору з Установою «Центр розвитку місцевого самоврядування»№_/15.01.2018 від 15 січня 2018 р., інформація про виконання якого відсутня у довідці, а також не надано копій документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договором. Надано копію договору з ПАТ «АСК «ІНГО Україна»» №08/02-1 від 08.02.2018р., але копія видаткової накладної №53 від 10 травня 2019року не може бути підтвердженням виконання і проведення розрахунків за вищевказаним договором тому, що вона не містить інформацію про номер та дату договору за яким здійснено відвантаження. Документальне виконання і проведення розрахунків за договорами №4 від 02.01.2018р. та №4 від 02.01.2019р. з контрагентом Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України», також дуже сумнівне, вказані договори не містять інформацію про суму та обсяг закупівлі, технічні завдання предмета закупівлі прописані у Додаткових договорах, дійсну кількість яких не можливо встановити, а отже надання актів наданих послуг №207 від 12.12.2018р та №81 від 10 червня 2019р. не підтверджує у повному обсязі виконання договорів №4 від 02.01.2018р. та №4 від 02.01.2019р відповідно. Відтак, відповідно до п. 1 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. ТОВ «КОНВІ ПРІНТ» вважає, що рішення Замовника стосовно перемоги у відкритих торгах ТОВ «ОК-ПОЛІГРАФ» прийняте Замовником з порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі», в результаті чого Замовником визначено переможцем учасника без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, принцип відкритості та прозорості. ПРОСИМО: Прийняти Скаргу до розгляду. Визнати протиправним та скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ОК-ПОЛІГРАФ». Зобов’язати Замовника усунути порушення процедури закупівлі. Запросити до участі у розгляді даної Скарги представника ТОВ «КОНВІ ПРІНТ».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 листопада 2019 11:21
рішення від 04.11.2019 № 15905 + лист Замовнкиу .pdf
Дата публікації: 05 листопада 2019 11:21
рішення від 19.11.2019 № 16969.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2019 22:04

Документи подані скаржником

31 жовтня 2019 18:52
Скарга.pdf
31 жовтня 2019 18:52
Платіжне доручення.pdf
31 жовтня 2019 18:52
Витяг ТОВ ОК-ПОЛІГРАФ.pdf

Документи Органу Оскарження

22 листопада 2019 22:04
рішення від 19.11.2019 № 16969.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК-ПОЛІГРАФ" 794 837,75
UAH з ПДВ
638 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" 710 175,42
UAH з ПДВ
689 588,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Альфа Пресс" 851 185,32
UAH з ПДВ
749 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Арт-Прес" 819 687,72
UAH з ПДВ
791 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 15:32
2.pdf
01 листопада 2019 15:32
Аналогічні послуги.rar
29 жовтня 2019 12:08
Dovidka_19301642670620250702.pdf.p7s
29 жовтня 2019 12:08
Dovidka_19301642670620250702.pdf
28 жовтня 2019 14:39
Довідка.zip
28 жовтня 2019 14:38
Довідка (3).zip
28 жовтня 2019 14:38
довидка видс заборог.pdf
25 жовтня 2019 16:54
2.pdf
18 жовтня 2019 12:04
1.pdf
18 жовтня 2019 12:04
2.pdf
17 жовтня 2019 16:08
Електронний підпис
17 жовтня 2019 16:08
статис.pdf
17 жовтня 2019 16:08
св ед.pdf
17 жовтня 2019 16:08
виписка.pdf
17 жовтня 2019 16:08
довідка.pdf
17 жовтня 2019 16:08
дов_7.pdf
17 жовтня 2019 16:08
статут.pdf
17 жовтня 2019 16:08
наказ.pdf
17 жовтня 2019 16:08
Довідка_ст.17.pdf
17 жовтня 2019 16:08
Аналогічні послуги.rar
17 жовтня 2019 16:08
Матер.-база_ персонал.rar
17 жовтня 2019 16:08
ГАРАНТІЯ_577.2019-НГЕ.7z
17 жовтня 2019 16:08
Гарантия.pdf
17 жовтня 2019 16:08
2.pdf
17 жовтня 2019 16:08
1.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 10:57
Електронний підпис
17 жовтня 2019 10:57
технічні документи.pdf
17 жовтня 2019 10:57
Протокол НР.7z
17 жовтня 2019 10:57
проект договору.pdf
17 жовтня 2019 10:57
Наказ Фролова Ю.М.7z
17 жовтня 2019 10:57
Лист для клієнтів.7z
17 жовтня 2019 10:57
інші документи.pdf
17 жовтня 2019 10:57
Гарантія 15291-19.7z
17 жовтня 2019 10:57
відповідність п.5 _ст 17.pdf
17 жовтня 2019 10:57
Витяг із Статуту.7z
17 жовтня 2019 10:57
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

17 жовтня 2019 14:50
16_bank_garantiya.pdf
17 жовтня 2019 14:50
15_св-во ПДВ.pdf
17 жовтня 2019 14:50
14_Статут.pdf
17 жовтня 2019 14:50
13_TABL_відповідності.pdf
17 жовтня 2019 14:50
12_Director.pdf
17 жовтня 2019 14:50
07_санкції.pdf
17 жовтня 2019 14:50
06_Dogovora.pdf
17 жовтня 2019 14:50
05_працівники.pdf
17 жовтня 2019 14:50
03_Dodatok_2.pdf
17 жовтня 2019 14:50
02_Dodatok_1.pdf
17 жовтня 2019 14:50
01_Dodatok_4.pdf
17 жовтня 2019 14:50
17_Dodatok_3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК-ПОЛІГРАФ"

ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"

ТОВ "Альфа Пресс"

ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "Арт-Прес"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК-ПОЛІГРАФ"
#38474008
Переможець 638 000,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК-ПОЛІГРАФ"
#38474008
638 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:52
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 18:13
Додатковий договір №101690 від 18.12.2019.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 18:03
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 13:18
Договір №101628 від 28.11.2019.pdf укладений
28 листопада 2019 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 Договору викладено у новій редакції. Додаток 1 до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 101628
Договір:
Номер додаткової угоди: 101690
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 637 850,64
UAH