Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Ремонтні та реставраційні роботи по будівлі закладу охорони здоров'я «Студентська поліклініка» по пр. Леніна, 59 в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
2 652 048,00 UAH
UA-2019-09-30-000888-b cfcfc499e21940d9bbdce9bfad222a7c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 15:04
Очікувана вартість: 2 652 048,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,45 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


І пусковий комплекс
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонтні та реставраційні роботи по будівлі закладу охорони здоров'я «Студентська поліклініка» по пр. Леніна, 59 в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 13:46
Електронний цифровий підпис
30 вересня 2019 13:45
Електронний цифровий підпис
30 вересня 2019 13:44
Додаток 8 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
30 вересня 2019 13:44
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
30 вересня 2019 13:44
Додаток 12 Проект договору.doc
30 вересня 2019 13:44
Додаток 9.XLS
30 вересня 2019 13:44
Додаток 4 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
30 вересня 2019 13:44
Додаток 10 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
30 вересня 2019 13:44
Додаток 13 Договір завдатку.docx
30 вересня 2019 13:44
Додаток 6 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.docx
30 вересня 2019 13:44
Додаток 11 Графік виконання робіт.xls
30 вересня 2019 13:44
Додаток 5 Довідка про уповноважену особу.doc
30 вересня 2019 13:44
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
30 вересня 2019 13:44
ТД.doc
30 вересня 2019 13:44
Додаток 1 Відомості про учасника.doc
30 вересня 2019 13:44
Додаток 7.1, 7.2 Документи по ст.17.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні крітерії
Дата подання: 30 вересня 2019 16:29
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 16:39
Яким чином кіпрська компанія може подати зазначену звітність? >>> 3. Для підтвердження наявності робітників робочих професій надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за серпень 2019 року.
Відповідь: Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII встановлений перелік кваліфікаційних критеріїв. Одним з таких критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації. Крім того, відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII встановлено: визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Таким чином, вимога щодо надання підтвердження наявності робітників робочих професій копії Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за липень 2019 року відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП" 2 624 801,30
UAH з ПДВ
2 624 801,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНІ СТРОЙ" 2 652 048,00
UAH з ПДВ
2 652 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 15:54
Справка податкова.pdf
24 жовтня 2019 15:54
Справка МВС.pdf
15 жовтня 2019 15:32
7.5 Ліцензія.pdf
15 жовтня 2019 15:11
Лицензия Банковская.pdf
15 жовтня 2019 15:11
Лист від банку.pdf
15 жовтня 2019 15:11
Гайдун302(гарантії).PDF.p7s.p7s
15 жовтня 2019 15:11
Гайдун302(гарантії).PDF
15 жовтня 2019 15:11
15. Лист Довкілля.pdf
15 жовтня 2019 15:11
13.3 Довідка три зміни.pdf
15 жовтня 2019 15:11
13.1 Довідка зауваження.pdf
15 жовтня 2019 15:11
10. Довідка Додаток 8-9.pdf
15 жовтня 2019 15:11
7.4 Пояснення дозвіл.pdf
15 жовтня 2019 15:11
7.3 Декларації МТБ.PDF
15 жовтня 2019 15:11
7.2 Витяг ПДВ.PDF
15 жовтня 2019 15:11
7.1 Статут.PDF
15 жовтня 2019 15:11
6. Док-ти повноваження.pdf
15 жовтня 2019 15:11
4.6 Договір про наміри.pdf
15 жовтня 2019 15:11
4.4 Довідка ЛД СЕРВІС.pdf
15 жовтня 2019 15:11
4.2 Ліцензія ЛД СЕРВІС.pdf
15 жовтня 2019 15:11
3.2.4 Посвідчення.pdf
15 жовтня 2019 15:11
3.2.1 Диплом виконроб.pdf
15 жовтня 2019 15:11
3.2 Довідка працівники.pdf
15 жовтня 2019 15:11
3.1.3 Лист-підтвердження.PDF
15 жовтня 2019 15:11
3.1 Довідка МТБ.pdf
15 жовтня 2019 15:11
1. Відомості Додаток 1.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 15:40
11 Довідки.pdf
15 жовтня 2019 15:40
10 Договір завдатку.pdf
15 жовтня 2019 15:40
8 Довідка ст.17.pdf
15 жовтня 2019 15:40
6 Статут.pdf
15 жовтня 2019 15:40
5 Наказ директор.pdf
15 жовтня 2019 15:40
3 Довідка субпідрядні.pdf
15 жовтня 2019 15:40
2 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП"

ТОВ "ЮНІ СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП"
#40638863
Переможець 2 624 801,30
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 14:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРДЖИ ГРУП"
#40638863
2 624 801,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 листопада 2019 13:39
Договір 014-19-205 від 06.11.2019.PDF укладений
07 листопада 2019 13:38
sign.p7s зміни до договору
16 лютого 2021 13:37
ДУ №10 до Договору №014-19-205 від 06.11.2019 (1).PDF укладений
16 лютого 2021 12:16
sign.p7s зміни до договору
13 січня 2021 16:51
ДУ№9 до Договору №014-19-205 від 06.11.2019.pdf зміни до договору
13 січня 2021 16:50
sign.p7s зміни до договору
01 грудня 2020 14:35
ДУ №8 до Договору №014-19-205 від 06.11.2019.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 14:34
sign.p7s зміни до договору
10 вересня 2020 15:03
ДУ №7 до Договору №014-19-205 від 06.11.2019р.PDF зміни до договору
10 вересня 2020 15:01
sign.p7s зміни до договору
10 березня 2020 15:42
ДУ№6 до Договору №014 19 205 від 06.11.19р.PDF зміни до договору
10 березня 2020 15:42
sign.p7s зміни до договору
05 лютого 2020 15:58
ДУ№5 до Договору №014 19 205 від 06.11.19р.PDF зміни до договору
05 лютого 2020 15:56
sign.p7s зміни до договору
24 січня 2020 09:54
ДУ№4 до Договору №014 19 205 від 06.11.19р.PDF зміни до договору
24 січня 2020 08:14
sign.p7s зміни до договору
10 січня 2020 15:12
ДУ №3 до Договору № 014-19-205 від 06.11.2019.PDF зміни до договору
10 січня 2020 15:09
sign.p7s зміни до договору
11 грудня 2019 15:09
ДУ №2 до Договору №014-19-205 від 06.11.2019.PDF зміни до договору
11 грудня 2019 15:08
sign.p7s зміни до договору
11 листопада 2019 11:29
ДУ №1 до Дог №014-19-205 від 06.11.2019.PDF зміни до договору
11 листопада 2019 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт, зміною строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 014/19/205
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 014/19/205
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №3 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 014/19/205
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 014/19/205
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №5 щодо зміни графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 014/19/205
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №6 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 014/19/205
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №7 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 014/19/205
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №8 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 014/19/205
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №9 щодо зміни обсягів фінансування, графіку виконання робіт та строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 014/19/205
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 15 лютого 2022
Сума оплати за договором: 540 468,04
UAH (в тому числі ПДВ 90 078,01 UAH)
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін

Актуальні тендери

До пошуку