Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби для дезінфекції
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-09-30-000877-b e8ceea722c9f496eb1b34388b3ad4f7c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петричка Орест Павлович

+380322769489 drorest@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний державний клінічний лікувально-діагностичний ендокринологічний центр"
Код ЄДРПОУ: 01998124
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Острозького, 1
Контактна особа: Петричка Орест Павлович
+380322769489
drorest@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 13:44
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 13:44
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 15:46
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 флакон
АХД 200 експрес або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, Острозького, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
100 флакон
Аеродезин або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, Острозького, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 13:40
Проект договору.docx
30 вересня 2019 13:40
Медико - технічні вимоги.docx
30 вересня 2019 13:40
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-30-000877-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 01 жовтня 2019 15:35
Вимога внести зміни до тендерної документації
Шановний замовнику.
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.
Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників.
Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
У Медико-технічних вимогах до предмета закупівлі вказані конкретні назви, хімічний склад та фасування дезінфекційних засобів: Аеродезин, АХД 200 експрес.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення конкретного найменування та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Корупційні схеми Замовника простежуються протягом 2017, 2018 з огляду на те, що Замовник оголошує закупівлі виключно на товар, що виробляє ТОВ «Бланідас» та приводить до перемоги лише компанію ТОВ «Лізоформ Медікал» і компанії що з нею пов’язані.
Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
А єдиним учасником що може запропонувати зазначені засоби є ТОВ «Бланідас».
Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів.
Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Щодо «АХД 2000 експрес», Дезінфекційний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук, швидкої дезінфекції невеликих за площею об’єктів.
У МТВ зазначена спочатку вимога п.2 Загальний вміст суміші спиртів від 65%., а потім наступним пунктом 3. Вимагається Засіб на основі пропілового спирту не менше 40,0%, ізопропілового спирту не менше 35,0% та ЧАС не більше 0,15%. Але вибачте 40+35 дорівнює 75, таким чином ваш п.3 повністю нівелює п.2.Ви замовляєте засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук, тож саме до таких засобів виданий Наказ МОЗ України №236 від 04.04.2012р «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», де п.9.11. передбачено:«Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів …».
Як бачимо Міністерство уникає будь-яких дискримінацій і однозначно наголошує, що можуть застосовуватись різні спирти понад 65%, тож виділення вами саме пропілових спиртів не менше 75% є протизаконною вимогою, та й ЧАСи ніким не обмежуються. Вимога до складу суперечить наказу МОЗ України №236 від 04.04.2012р та є дискримінаційною. До речі пропілові спирти, мають дуже різкий запах у порівнянні з етиловим спиртом. Також існує маса речовин які більш безпечні для шкіри рук ніж ЧАСи, але більш ефективні щодо знищення патогенних мікроорганізмів. Тому більш грамотно було б написати: рідина з суміші спиртів та додаткових речовин які посилюють їх дію.
Щодо п. 13.Експозиція антисептичної обробки шкіри пацієнта (маркування операційного поля) складає від 15 с до 10 хв. Вибачте, яке маркування, якщо ви закупаєте засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук, швидкої дезінфекції невеликих за площею об’єктів, це ж скоріш за все безбарвний засіб! У любому випадку навіть при наявності якогось світлого кольору, навряд він має у складі барвники щоб маркувати операційне поле!
Не зовсім зрозуміла і наступна вимога :Температура зберігання у межах від +5°С до +30°С, а якщо засіб може зберігатися від 0 до + 40°С, то він вже за межами запропонованими вами але ж навряд він стане менш якісним?
Готовий засіб для швидкої дезінфекції об’єктів «Аеродизин», Вміст діючої речовини пропанол не <32,5%, етанол не <18%.Вміст додаткових діючих речовин дидецилдиметиламонію хлорид не >0,025%. Питання теж до складу. Хто визначив стільки повинно міститись спиртів, та саме етанолу чи пропанолу (чому таке співвідношення а не навпаки?), або чому таке обмеження ЧАСів, чому саме дидецилдиметиламоніум хлорид? До того ж дуже дивною виглядає і вимога У засобі не повинно міститись ізопропанолу, бо це ізомер пропанола? (Ізоме́ри — хімічні сполуки, однакові за елементним складом і молекулярною масою). До того ж, чомусь у засобі який призначений для обробки шкіри і повинен бути більш делікатним ви вимагаєте аж 75% спирту, а у засобі для обробки поверхонь лише 50,5%, адже шкіра людини більш чутлива до дії спиртів ніж різні поверхні?
Як і попередньому засобі питання щодо пункту температури зберігання засобу.
Дивною виглядає вимоги до обох засобів щодо Антимікробні властивості засобу відповідають Європейським стандартам EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624. Зазначено в регламенті. Бо обидва зазначених вами засобу виробляє «Бланідас» який є вітчизняним виробником. А на сьогодні у нас в країні відсутня акредитовані відповідним чином лабораторії які мають право надавати таки сертифікати. До речі регламенти пишуть самі виробники, тому це не є незаперечним доказом проведенням відповідних досліджень. Вимагайте тоді відповідні протоколи лабораторних досліджень від належним чином акредитованих лабораторій.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі».
Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,

ВИМАГАЄМО:
1) Внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги.
2) Виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування та найменування дезінфекційних засобів.
3) Виключити з тендерної документації вимогу «Антимікробні властивості засобу відповідають Європейським стандартам EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624. Зазначено в регламенті».

У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 жовтня 2019 11:54
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон). Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні вимоги містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».Документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Перелік технічних характеристик до предмету закупівлі «Код ДК 021-2015 (CPV): 24450000-3 - Агрохімічна продукція (Засоби для дезінфекції)» визначений Замовником виходячи із специфіки потреб нашого медичного закладу, з урахуванням позитивного досвіду використання дезінфікуючих засобів саме з такими технічними характеристиками та з метою забезпечення санітарного і епідеміологічного благополуччя пацієнтів та персоналу. Оскільки показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару, не є торговельними марками та не містять посилання на певного постачальника, зазначені Замовником технічні характеристики не є унікальними. На ринку зареєстровано та дозволено до використання безліч дезінфікуючих засобів, які мають таке ж саме призначення та відповідають всім зазначеним у документації технічним характеристикам. Дезінфекційні засоби із зазначеними технічними характеристиками реалізує необмежене коло продавців. Крім того, вимоги до антисептику викладені у відповідності Наказу №236, тож змінювати їх не має потреби. Ви можете запропонувати еквівалент , який має кращі характеристики, але відповідно до вже існуючих наказів та вимог. Жодних вимог , які не стосуються безпосереднього застосування засобу не зазначено.Це стосується і температурного режиму, адже відповідно до вимог складських приміщень ,температура повітря не повинна бути від'ємною. Отже , вимоги складені у відповідності до законодавства, а ви намагаєтесь тиснути на замовника, перекручуєте та трактуєте накази на свій лад.
Зазначені у медико-технічних вимогах європейські стандарти EN 14348, EN 14561, EN 14476, EN 13624, EN 13704 встановлені згідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, міждержавних нормативних документів як національних нормативних документів, змін до міждержавних стандартів, затвердження національних нормативних документів, змін до національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні» від 23 жовтня 2014 року № 1257 (який введений з 01.02.2015 року і на сьогоднішній день є чинним), від 16.09.2014 № 1111 (який введений з 01.02.2015 року і на сьогоднішній день є чинним) та наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» «Про прийняття та скасування національних стандартів, прийняття зміни та поправок до національних стандартів» від 25 червня 2019 року № 176 (який введений з 01.08.2019 року і на сьогоднішній день є чинним), а тому вимоги встановлені Замовником щодо даних стандартів є законними.
Згідно чинного законодавства України Замовник має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар. Дезінфікуючі засоби, що потрібні нашому закладу повинні бути належним чином зареєстровані в МОЗ України та мати Свідоцтво про державну реєстрацію або бути внесеними до державного реєстру дезінфекційних засобів, що вже свою чергу передбачає їх відповідність усім наказам МОЗ.
Таким чином, Ваша вимога не містить жодних обґрунтувань неможливості поставки дезінфекційних засобів із зазначеними технічними характеристиками та не доводить, яким чином такі вимоги порушують права потенційних учасників і перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі всім зацікавлених особам.
Номер вимоги: UA-2019-09-30-000877-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 21 жовтня 2019 13:09
Вимога!
Таку нісенітницю хабарника неможливо читати! ! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Щодо перекрученого трактування Наказу №236 МОЗ України, яке нав"язує вам "свій" постачальник, від якого ви берете хабарі. Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):

“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 11:26
Шановний Скаржнику! Оголошена Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради "Львівський обласний державний клінічний лікувально-діагностичний ендокринологічний центр" закупівля: «Код ДК 021-2015 (CPV): 24450000-3 - Агрохімічна продукція (Засоби для дезінфекції)» проводиться за процедурою закупівлі – відкриті торги, де в тендерній документації чітко зазначено, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Крім того, згідно з статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Скаржник – ТОВ «ФАРТУНАТ» мав право подати Скаргу, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Вимога Скаржника щодо предмету закупівлі (медико-технічних вимог) є неправомірною, оскільки Скаржник під час проведення закупівлі був ознайомлений з тендерною документацією в тому числі з технічними вимогами до дезінфікуючих засобів і прийняв участь у закупівлі, тобто повністю погодився з умовами закупівлі без оскарження технічних вимог, що встановлені в тендерній документації. Тендерною документацією Замовника щодо Медико-технічних вимог передбачено можливість пропонування учасниками еквівалентів, а тому Замовником під час проведення закупівлі (в тендерній документації) в тому числі і при оцінці тендерної пропозиції Скаржника не порушено жоден з принципів державних закупівель. Зазначені у вимозі Скаржником принципи жодним чином не порушують права Скаржника.
Тендерна пропозиція Скаржника переглядатися Замовником не буде, оскільки тендерна пропозиція Скаржника не відповідає вимогам тендерної документації про що зазначено в Протоколі оцінки цінових пропозицій від 21.10.2019р.
На підставі вище викладеного, вимога Скаржника підлягає відхиленню, оскільки Скаржник не скористався своїм правом на оскарження тендерної документації до закінчення подання тендерних пропозицій.
Номер вимоги: UA-2019-09-30-000877-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 25 жовтня 2019 12:32
Щодо відповіді Хабарника
Враховуючи протизаконну позицію Хабарника, яка фактично підтверджує корупційні домовленості посадових осіб-корупціонерів Замовника з переможцем цих торгів, який відомий корупційними пропозиціями всі Україні, ми направляємо листи до контролюючих органів. Тим паче , в нас є докази, що посадові особи Замовника вимагають від постачальників хабар за співпрацю!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 17:31
Відповідь надано в попередніх файлах! Також інформуємо Учасника про наявність публічного тиску на Замовника шляхом безпідставних звинувачень, погроз звернень до контролюючих органів, влади з метою здійснити тиск на Замовника для задоволення своїх власних комерційних інтересів з реалізації товару будь-яким способом. Цим автор вимоги грубо порушує права Замовника, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є неприпустимим.

Документи подані скаржником

01 жовтня 2019 15:35
ВИМОГА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 59 000,00
UAH з ПДВ
45 502,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 66 012,00
UAH з ПДВ
45 504,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "Санітарний щит Україн 46 062,00
UAH з ПДВ
46 062,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕЗОМАГ" 60 950,00
UAH з ПДВ
60 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 64 350,00
UAH з ПДВ
64 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДЕХТЯРЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 64 750,00
UAH з ПДВ
64 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 17:39
Електронний підпис
04 жовтня 2019 12:10
Електронний підпис
04 жовтня 2019 12:08
7. Технічна частина.pdf
04 жовтня 2019 12:08
6. Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 12:08
5. Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 12:08
4. Інші документи.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 15:29
Проект Договору.pdf
15 жовтня 2019 15:29
Технічна частина.pdf
15 жовтня 2019 15:29
ВПВ17.pdf
15 жовтня 2019 15:29
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 12:52
Електронний підпис
16 жовтня 2019 12:52
Електронний підпис
16 жовтня 2019 12:51
6.ІД.pdf
16 жовтня 2019 12:51
5.ТЧ.pdf
16 жовтня 2019 12:51
4.Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 12:51
3.Проект договору.pdf
16 жовтня 2019 12:51
2.ВПВ17.pdf
16 жовтня 2019 12:51
1.КК.pdf
16 жовтня 2019 12:51
_1Р.Реєстр.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 10:52
Електронний підпис
16 жовтня 2019 10:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
16 жовтня 2019 09:26
Електронний підпис
16 жовтня 2019 09:25
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
16 жовтня 2019 09:25
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
16 жовтня 2019 09:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
16 жовтня 2019 09:24
ВПВ17.pdf
16 жовтня 2019 09:24
КВАЛІФІКАЦІЯ ст 16.pdf
16 жовтня 2019 09:24
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 12:52
Електронний підпис
22 жовтня 2019 12:49
Документи переможця.pdf
16 жовтня 2019 09:56
Електронний підпис
16 жовтня 2019 09:54
Технічна частина.pdf
16 жовтня 2019 09:54
Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2019 09:54
Інші документи.pdf
16 жовтня 2019 09:54
Проект договору.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 15:32
Електронний підпис
08 жовтня 2019 15:26
7 Технічна частина.pdf
08 жовтня 2019 15:26
6 Цінова пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 15:26
5 Проект договору.pdf
08 жовтня 2019 15:26
4 Інші документи.pdf
08 жовтня 2019 15:26
1 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРТУНАТ"

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "Торговий дім "Санітарний щит Україн

ТОВ "ДЕЗОМАГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

ФОП "ДЕХТЯРЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Відхилено 45 502,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 12:54
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 45 504,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 14:59
ТОВ "Торговий дім "Санітарний щит Україн
#33888590
Відхилено 46 062,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 15:01
ТОВ "ДЕЗОМАГ"
#42021494
Відхилено 60 950,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 15:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Переможець 64 350,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
64 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 11:19
Угода укладений
05 листопада 2019 11:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 64 350,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 725,00 UAH)