Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мікрофони та гучномовці (мікрофони, радіомікрофонні системи, відеомікшерний пульт, сабвуфер та інше аудіообладнання)
Очікувана вартість
727 371,00 UAH
UA-2019-09-30-000709-c 183086214b2f489aba6593ef17933f46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ландіна Ірина Миколаївна

+380442808492 kpdu_eks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський Палац дітей та юнацтва
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Ландіна Ірина Миколаївна
+380442808492
kpdu_eks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 14:51
Очікувана вартість: 727 371,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 шт
Мікрофони та гучномовці (мікрофони, радіомікрофонні системи, відеомікшерний пульт, сабвуфер та інше аудіообладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної прогтягом 10 календарних днів з дня підписання вказаного документу за умов наявності відповідних бюджетних асигнувань Замовника та в їх межах Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 жовтня 2019 11:20
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 11:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно приміток додатку 2 до тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати у значенні „або еквівалент”.
2. Згідно абзацу 1 зазначеного додатку Всі найменування товарів повинні поставлятися згідно технічних вимог, визначених в Таблиці №1 до цього додатку. Отже, учасник має право запропонувати згідно умов своєї тендерної пропозиції еквівалентне найменування товару визначеному згідно додатку 2 до тендерної документації за умов повної відповідності технічних характеристик такого еквіваленту вимогам тендерної документації. У п. 6.1. розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» частини «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасник найменування номенклатурної одиниці товару вказує із зазначенням конкретної моделі товару, його виробника.
3. Згідно п. 1.2. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товару. Таким чином, до оцінки приймається загальна вартість тендерної пропозиції учасника, з урахуванням всіх податків та зборів, що в залежності від статусу платника податків повинен сплатити відповідний учасник, та без вчинення тендерним комітетом будь-яких перерахунків вартості тендерної пропозиції учасника. В той же час, а ні тендерною документацією, а ні Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено будь-яких обмежень для участі у процедурі закупівлі фізичних осіб-підприємців, що не є платниками ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 726 571,00
UAH з ПДВ
726 571,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ" 727 371,00
UAH з ПДВ
727 371,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 16:21
Електронний підпис
24 жовтня 2019 15:51
public_doc.pdf
24 жовтня 2019 15:51
Dovidka_19290485550040510572.pdf.p7s
24 жовтня 2019 15:51
Dovidka_19290485550040510572.pdf
24 жовтня 2019 15:51
public_doc.p7s
18 жовтня 2019 15:34
Електронний підпис
17 жовтня 2019 15:17
Лист розяснення.pdf
17 жовтня 2019 15:17
Рахунок (1).pdf
17 жовтня 2019 15:03
Електронний підпис
17 жовтня 2019 14:59
Сертифікати.pdf
17 жовтня 2019 14:59
Рахунок.pdf
17 жовтня 2019 14:59
Уставні.pdf
17 жовтня 2019 14:59
Лист-відгук.pdf
17 жовтня 2019 14:59
Проект договору.pdf
17 жовтня 2019 14:59
Аналогічний договор.pdf
17 жовтня 2019 14:59
Порівняльна таблиця.pdf
17 жовтня 2019 14:59
Довідки.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

ФОП "ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3081115954
Переможець 726 571,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 10:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
#3081115954
726 571,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:32
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 14:51
ДУ_1.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 14:50
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 10:40
підписаний договір укладений
04 листопада 2019 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились покращити якість предмета закупівлі в частині п. 6, 49, 51 Специфікації Додатку №1 до Договору № 04/11-19 від 04.11.2019 р. за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме без зміни ціни та обсягу замінити номенклатурне найменування п. 6, 49, 51. Специфікації аналогом у вигляді заміненої товарної, що за своїми технічними та якісними показниками відповідає вимогам тендерної документації від 09.10.2019 р., а також містить додаткові опції які покращують експлуатаційні характеристики товару
Номер договору про закупівлю: 04/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 726 571,00
UAH