Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30210000-4– Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
117 500,00 UAH
UA-2019-09-30-000686-b f022f8af2d5947e38545bf5f30b374a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гутовец

+380674474059 gutovec@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна наукова установа "Центр інноваційних медичних технологій НАН України"
Код ЄДРПОУ: 05417590
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, буд. 22
Контактна особа: Наталія Гутовец
+380674474059
gutovec@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 12:49
Очікувана вартість: 117 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 587,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Комп’ютер в комплекті - 5 штук
Ноутбук - 2 штуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
ДК 021:2015 код 30210000-4– Машини для обробки даних (апаратна частина) (джерело фінансування - спеціальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, Київ, Вознесенський узвіз,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання Товару на підставі належно оформленої видаткової накладної . Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 12:23
2019_ВТ_Тендерна_документація_компютери 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 жовтня 2019 11:29
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 11:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає пропозиції лише зазначеної в оголошенні моделі з ліцензійною операційною системою - WINDOWS 10 64 bit. Всі вимоги до товару, чітко вказані в Додатку № 2 Тендерної документації. До участі в закупівлі допускаються ФОП - неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють вимоги, зазначені в Додатках № 4 та № 5 Тендерної документації. До уваги береться остаточна (кінцева) цінова пропозиція.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-30-000686-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 23 жовтня 2019 09:56
не відповідність тех.документації
Шановний замовник,звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" не відповідає умовам тендерної документації.
1 Відсутній Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання програмного забезпечення в необхідній кількості та якості.
2.Відсутній гарантійний лист що Вантажно-розвантажувальні роботи та доставка товару повинна здійснюватися постачальником за власні кошти.
3.Відсутній Додаток 6. Проєкт договору про закупівлю товарів за державні кошти
4. - відсутній документ що підтверджують трудові відносини з працівниками зі звітом форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції, копії сертифікатів, дипломів, посвідчень працівників;
Враховуючи вище викладене, вимагаємо Тендерний комітет ще раз детально перевірити відповідність пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВН" вимогам закупівлі та дискваліфікувати її.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 10:05
Уважно розглянувши вимогу № UA-2019-09-30-000686-b.b1 ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" повідомляємо, що учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" відповідно Тендерної документації, надано наступні документи.

1. Відсутній Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання програмного забезпечення в необхідній кількості та якості.
- Авторизаціний лист надано Учасником в інформації про кількісні та якісні характеристики, а саме файл 3.1.3.

2. Відсутній гарантійний лист що вантажно-розвантажувальних робіт та доставки товару постачальником за власні кошти
- Гарантії, щодо вантажно-розвантажувальних робіт та доставку товару були викладені Учасником в листі № 157 від 23.09.19 в довільній формі ( файл 3.1.3.)

3. Відсутній Додаток 6. Проєкт договору про закупівлю товарів за державні кошти.
- Вимога, щодо надання окремого листа щодо Договору в Тендерній документації відсутня (додаток 4). Вимога щодо згоди з істотними умовами Договору прописана в Додатку № 1 «Цінова пропозиція» п.1., яка і викладена Учасником в файлі 3.1.2.
Також відповідно пункту 6.2.1. розділу 6 Тендерної документації договір заключається вже з учасником, якого визнано переможцем торгів.

4. Відсутній документ що підтверджують трудові відносини з працівниками зі звітом форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції, копії сертифікатів, дипломів, посвідчень працівників.

- Відповідно Статті 5. Закону України «Про публічні закупівлі», «Недискримінація учасників» п.1. «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.» та п.19.2 ст.19 Закону України від 22.05.2003р. №889-ІV “Про податок з доходів фізичних осіб”, зі змінами і доповненнями (далі – Закон №889) податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також сум утриманого з них податку (ф.1ДФ) подають особи, які мають статус податкових агентів. Приватний підприємець для себе не є податковим агентом, тому якщо не має найманих працівників, то йому не потрібно подавати податковий розрахунок за ф.1ДФ.
Також інформуємо, що відповідно розділу 3 п.3.1.8, дані помилки є формальними та не впливають на зміст пропозиції.
Голова тендерного комітету Н. Гутовець

Документи

25 жовтня 2019 10:05
рішення.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА 114 750,00
UAH з ПДВ
110 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 115 695,00
UAH з ПДВ
111 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 22:29
довідка.pdf
15 жовтня 2019 22:29
гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2019 22:29
ноут asus 0409_E12445_X442_X542_B.pdf
15 жовтня 2019 22:29
Asus ноут сертифікати.pdf
15 жовтня 2019 22:29
авт. лист ММD.pdf
15 жовтня 2019 22:29
ДВ ВСІ Philips монітори.pdf
15 жовтня 2019 22:29
СЕС Philips.pdf
15 жовтня 2019 22:29
трудова ясинецький.pdf
15 жовтня 2019 22:29
трудова Храпко В.І..pdf
15 жовтня 2019 22:29
трудова Ткачик А.О..pdf
15 жовтня 2019 22:29
трудова Балюк О.А..pdf
15 жовтня 2019 22:29
дипломи працівників.pdf
15 жовтня 2019 22:29
квитанція 2 до 1-ДФ.pdf
15 жовтня 2019 22:29
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
#3276217147
Переможець 110 999,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 11:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
#3276217147
110 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 10:49
Звіт про вик.ВТ-88.pdf укладений
11 грудня 2019 10:48
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 12:34
додаткова угода №1 до ВТ-88.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 12:32
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 15:01
Договір ВТ-88.pdf укладений
05 листопада 2019 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: ВТ-88
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до ВТ-88
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 110 999,00
UAH