Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 30210000-4– Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
117 500,00 UAH
UA-2019-09-30-000686-b ● f022f8af2d5947e38545bf5f30b374a3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна наукова установа "Центр інноваційних медичних технологій НАН України" |
Код ЄДРПОУ: | 05417590 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, буд. 22 |
Контактна особа: |
Наталія Гутовец +380674474059 gutovec@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2019 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2019 12:49 |
Очікувана вартість: | 117 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 587,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Комп’ютер в комплекті - 5 штук
Ноутбук - 2 штуки
Ноутбук - 2 штуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
ДК 021:2015 код 30210000-4– Машини для обробки даних (апаратна частина) (джерело фінансування - спеціальний фонд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, Київ, Вознесенський узвіз,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання Товару на підставі належно оформленої видаткової накладної . | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2019 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2019 12:23 |
2019_ВТ_Тендерна_документація_компютери 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 жовтня 2019 11:29
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 11:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає пропозиції лише зазначеної в оголошенні моделі з ліцензійною операційною системою - WINDOWS 10 64 bit. Всі вимоги до товару, чітко вказані в Додатку № 2 Тендерної документації. До участі в закупівлі допускаються ФОП - неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють вимоги, зазначені в Додатках № 4 та № 5 Тендерної документації. До уваги береться остаточна (кінцева) цінова пропозиція.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-30-000686-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 23 жовтня 2019 09:56
не відповідність тех.документації
Шановний замовник,звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" не відповідає умовам тендерної документації.
1 Відсутній Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання програмного забезпечення в необхідній кількості та якості.
2.Відсутній гарантійний лист що Вантажно-розвантажувальні роботи та доставка товару повинна здійснюватися постачальником за власні кошти.
3.Відсутній Додаток 6. Проєкт договору про закупівлю товарів за державні кошти
4. - відсутній документ що підтверджують трудові відносини з працівниками зі звітом форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції, копії сертифікатів, дипломів, посвідчень працівників;
Враховуючи вище викладене, вимагаємо Тендерний комітет ще раз детально перевірити відповідність пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВН" вимогам закупівлі та дискваліфікувати її.
Розгорнути
Згорнути
1 Відсутній Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання програмного забезпечення в необхідній кількості та якості.
2.Відсутній гарантійний лист що Вантажно-розвантажувальні роботи та доставка товару повинна здійснюватися постачальником за власні кошти.
3.Відсутній Додаток 6. Проєкт договору про закупівлю товарів за державні кошти
4. - відсутній документ що підтверджують трудові відносини з працівниками зі звітом форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції, копії сертифікатів, дипломів, посвідчень працівників;
Враховуючи вище викладене, вимагаємо Тендерний комітет ще раз детально перевірити відповідність пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВН" вимогам закупівлі та дискваліфікувати її.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 10:05
Уважно розглянувши вимогу № UA-2019-09-30-000686-b.b1 ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" повідомляємо, що учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" відповідно Тендерної документації, надано наступні документи.
1. Відсутній Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання програмного забезпечення в необхідній кількості та якості.
- Авторизаціний лист надано Учасником в інформації про кількісні та якісні характеристики, а саме файл 3.1.3.
2. Відсутній гарантійний лист що вантажно-розвантажувальних робіт та доставки товару постачальником за власні кошти
- Гарантії, щодо вантажно-розвантажувальних робіт та доставку товару були викладені Учасником в листі № 157 від 23.09.19 в довільній формі ( файл 3.1.3.)
3. Відсутній Додаток 6. Проєкт договору про закупівлю товарів за державні кошти.
- Вимога, щодо надання окремого листа щодо Договору в Тендерній документації відсутня (додаток 4). Вимога щодо згоди з істотними умовами Договору прописана в Додатку № 1 «Цінова пропозиція» п.1., яка і викладена Учасником в файлі 3.1.2.
Також відповідно пункту 6.2.1. розділу 6 Тендерної документації договір заключається вже з учасником, якого визнано переможцем торгів.
4. Відсутній документ що підтверджують трудові відносини з працівниками зі звітом форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції, копії сертифікатів, дипломів, посвідчень працівників.
- Відповідно Статті 5. Закону України «Про публічні закупівлі», «Недискримінація учасників» п.1. «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.» та п.19.2 ст.19 Закону України від 22.05.2003р. №889-ІV “Про податок з доходів фізичних осіб”, зі змінами і доповненнями (далі – Закон №889) податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також сум утриманого з них податку (ф.1ДФ) подають особи, які мають статус податкових агентів. Приватний підприємець для себе не є податковим агентом, тому якщо не має найманих працівників, то йому не потрібно подавати податковий розрахунок за ф.1ДФ.
Також інформуємо, що відповідно розділу 3 п.3.1.8, дані помилки є формальними та не впливають на зміст пропозиції.
Голова тендерного комітету Н. Гутовець
1. Відсутній Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання програмного забезпечення в необхідній кількості та якості.
- Авторизаціний лист надано Учасником в інформації про кількісні та якісні характеристики, а саме файл 3.1.3.
2. Відсутній гарантійний лист що вантажно-розвантажувальних робіт та доставки товару постачальником за власні кошти
- Гарантії, щодо вантажно-розвантажувальних робіт та доставку товару були викладені Учасником в листі № 157 від 23.09.19 в довільній формі ( файл 3.1.3.)
3. Відсутній Додаток 6. Проєкт договору про закупівлю товарів за державні кошти.
- Вимога, щодо надання окремого листа щодо Договору в Тендерній документації відсутня (додаток 4). Вимога щодо згоди з істотними умовами Договору прописана в Додатку № 1 «Цінова пропозиція» п.1., яка і викладена Учасником в файлі 3.1.2.
Також відповідно пункту 6.2.1. розділу 6 Тендерної документації договір заключається вже з учасником, якого визнано переможцем торгів.
4. Відсутній документ що підтверджують трудові відносини з працівниками зі звітом форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі тендерної пропозиції, копії сертифікатів, дипломів, посвідчень працівників.
- Відповідно Статті 5. Закону України «Про публічні закупівлі», «Недискримінація учасників» п.1. «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.» та п.19.2 ст.19 Закону України від 22.05.2003р. №889-ІV “Про податок з доходів фізичних осіб”, зі змінами і доповненнями (далі – Закон №889) податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також сум утриманого з них податку (ф.1ДФ) подають особи, які мають статус податкових агентів. Приватний підприємець для себе не є податковим агентом, тому якщо не має найманих працівників, то йому не потрібно подавати податковий розрахунок за ф.1ДФ.
Також інформуємо, що відповідно розділу 3 п.3.1.8, дані помилки є формальними та не впливають на зміст пропозиції.
Голова тендерного комітету Н. Гутовець
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА |
114 750,00
UAH з ПДВ
|
110 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
115 695,00
UAH з ПДВ
|
111 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА #3276217147 |
Переможець |
110 999,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 10:49
|
Звіт про вик.ВТ-88.pdf | укладений |
11 грудня 2019 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2019 12:34
|
додаткова угода №1 до ВТ-88.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2019 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2019 15:01
|
Договір ВТ-88.pdf | укладений |
05 листопада 2019 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до ВТ-88 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |