Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСТИТУТ СВИНАРСТВА І АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00497006 |
Місцезнаходження: | 36013, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шведська могила, 1 |
Контактна особа: |
Сергій Смислов +380675382546 pigbreeding@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2019 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2019 13:09 |
Очікувана вартість: | 1 165 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 825,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Розрахунки проводяться протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дня підписання сторонами видаткової накладної на отриманий Товар, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник проводить оплату згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2019 11:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2019 11:57 |
Додаток №6.docx | |
30 вересня 2019 11:57 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Надав лист погодження з Проектом договору, викладеним у додатку №6 , в якому змінив умови договору , а саме ч.3 п.36, та ч.4 п.4.2 не надавши при цьому обґрунтування.
2. Згідно з додатком 1 до Тендерної пропозиції, я якому Замовник зазначає, що Учасник не повинен відступати и від даної форми, Учасником ПП «МАРС 2015» не зазначив повну назва Учасника, а також Загальну вартість пропозиції.
3. Також відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Учасником не було дотримано форми листа-згоди а обробку персональних даних (не зазначено Дату складання листа –згоди).
4. Відповідно до Додатку 3, а саме вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Учасником ПП «МАРС 2015» був наданий договір №3/01 купівлі-продажу від 03 січня 2018 року, в якому відсутні печать та підпис на першій сторінці.
5. Згідно з Додатком №5 до Тендерної документації , а саме «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасник не дотримався заданої форми та зменшив обсяг технічних вимог до предмета закупівлі.
Також. Згідно з цим додатком Учасником не була надана довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля та лист-роз’яснення щодо дотримання ним вимог п.3ч.2.ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо впливу запропонованого товару на природне середовище та довкілля.
6. Відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації, а саме у Переліку документів для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі у відповідності до ст.17 Закону, Підкреслюємо наявність переліку документів необхідних саме для УЧАСТІ у процедурі закупівлі. Відповідно, ПП «МАРС 2015» не надано Лист-гарантію про відсутність заборгованості з податків та зборів, який виданий відповідною ДЕРЖАВНОЮ ПОДАТКОВОЮ ІНСПЕКЦІЄЮ.
7. Учасник ПП «МАРС 2015» надав у складі своєї пропозиції Сертифікати відповідності товару які не завірений печаткою та підписом Учасника ПП «МАРС 2015», отже це не дотримання ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно з цим Учасник у складі своєї пропозиції не надав відповідні сертифікати.
8. Також Учасник ПП «МАРС 2015» не завірив печаткою та підписом Копію Витягу ПДВ.
9. Згідно з Розділом «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме ч.5 в якій зазначено які документи має надати Учасник переможець, ПП «МАРС 2015» надав Довідку про відсутність заборгованості з платежів контроль за справляння яких покладено на контролюючі органи, що надана в електронному вигляді, але БЕЗ ПІДПИСУ ЕЦП посадової особи відповідного контролюючого органу.
Виходячи з вищезазначеного, ПП «МАРС 2015» порушив вимоги Тендерної документації, а також вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію переможця ПП «МАРС 2015», в іншому разі дану закупівлю буде оскаржено до Антимонопольного Комітету України.
По суті вашого питання інформуємо: Ваше ТОВ "Хозсфера" звернення не відповідає нормам ст. 30. ц.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»(надалі Закон), у частині формування запиту: відповідно до вище викладених норм Закону «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Вивчивши звернення від учасника ТОВ "Хозсфера" не містить форми звернення, за роз’ясненням у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-05-000238 ● f34ed1cd4cfc480499c76348d44f2e68
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2019 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.12.2019 № 82
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 04.12.2019 № 82
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-09-30-000604-b 30.09.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.12.2019 № 82. Договір № 041119 від 04.11.2019р. - розірвано.
2019-12-23 12:50:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МАРС 2015" #39583371 |
Переможець |
795 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 13:24
|
Додаткова угода розірвання договору.pdf | укладений |
23 грудня 2019 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 13:16
|
Додаткова угода №1Марс.jpg | зміни до договору |
19 листопада 2019 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 11:50
|
IMG-8fb2c5d11e8b8e0fb3cef4b6da716f0e-V.jpg | укладений |
04 листопада 2019 11:45
|
IMG-312bee8d762e97c155f36e56bdf348bf-V.jpg | укладений |
04 листопада 2019 11:45
|
IMG-e700783f50812f73448bb03e0791ac6f-V.jpg | укладений |
04 листопада 2019 11:45
|
IMG-2871dea9715a16d26e19efefe03afc06-V.jpg | укладений |
04 листопада 2019 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару 17,48 грн.з ПДВ за 1 л.; загальна кількість становить 45480 л. загальна вартість договору становить 794990.4 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | №041119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
322 331,20
UAH (в тому числі ПДВ 53 721,87 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За результатами моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.12.2019 № 82. Договір № 041119 від 04.11.2019р. - розірвано. |