Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дизельне паливо
Очікувана вартість
1 165 000,00 UAH
UA-2019-09-30-000604-b 494e4d82b2114a53929da024cc2553c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Смислов

+380675382546 pigbreeding@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСТИТУТ СВИНАРСТВА І АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 00497006
Місцезнаходження: 36013, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шведська могила, 1
Контактна особа: Сергій Смислов
+380675382546
pigbreeding@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 13:09
Очікувана вартість: 1 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


джерело фінансування (власні кошти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Розрахунки проводяться протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дня підписання сторонами видаткової накладної на отриманий Товар, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник проводить оплату згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 11:57
Додаток №6.docx
30 вересня 2019 11:57
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо поставки
Дата подання: 03 жовтня 2019 14:41
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 08:50
Доброго дня, в Тендерній документації Ви зазначили, що заправка дизельним паливом повинна здійснюватись на АЗС учасника-переможця наливом або по талонам/скретч картках. Який варіант заправки дизельним паливом є більш переважним, адже різний рівень цін на заправку наливом та по талонам/скретч картам? Наведена інформація є необхідною для заповнення Цінової пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. У нас, як Замовник, є потреба, отримувати дизельне пальне, як наливом так і по талонам/скретч картках. Обидва методи заправки є переважним.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-30-000604-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Хозсфера", Код ЄДРПОУ:39712901
Дата подання: 22 жовтня 2019 11:22
Оскарження визнання переможця
Шановний Замовник, Звертаємо увагу, що Учасник ПП «МАРС 2015» порушив вимоги до Тендерної документації, а саме:
1. Надав лист погодження з Проектом договору, викладеним у додатку №6 , в якому змінив умови договору , а саме ч.3 п.36, та ч.4 п.4.2 не надавши при цьому обґрунтування.
2. Згідно з додатком 1 до Тендерної пропозиції, я якому Замовник зазначає, що Учасник не повинен відступати и від даної форми, Учасником ПП «МАРС 2015» не зазначив повну назва Учасника, а також Загальну вартість пропозиції.
3. Також відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Учасником не було дотримано форми листа-згоди а обробку персональних даних (не зазначено Дату складання листа –згоди).
4. Відповідно до Додатку 3, а саме вимоги щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Учасником ПП «МАРС 2015» був наданий договір №3/01 купівлі-продажу від 03 січня 2018 року, в якому відсутні печать та підпис на першій сторінці.
5. Згідно з Додатком №5 до Тендерної документації , а саме «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасник не дотримався заданої форми та зменшив обсяг технічних вимог до предмета закупівлі.
Також. Згідно з цим додатком Учасником не була надана довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля та лист-роз’яснення щодо дотримання ним вимог п.3ч.2.ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо впливу запропонованого товару на природне середовище та довкілля.
6. Відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації, а саме у Переліку документів для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі у відповідності до ст.17 Закону, Підкреслюємо наявність переліку документів необхідних саме для УЧАСТІ у процедурі закупівлі. Відповідно, ПП «МАРС 2015» не надано Лист-гарантію про відсутність заборгованості з податків та зборів, який виданий відповідною ДЕРЖАВНОЮ ПОДАТКОВОЮ ІНСПЕКЦІЄЮ.
7. Учасник ПП «МАРС 2015» надав у складі своєї пропозиції Сертифікати відповідності товару які не завірений печаткою та підписом Учасника ПП «МАРС 2015», отже це не дотримання ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно з цим Учасник у складі своєї пропозиції не надав відповідні сертифікати.
8. Також Учасник ПП «МАРС 2015» не завірив печаткою та підписом Копію Витягу ПДВ.
9. Згідно з Розділом «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме ч.5 в якій зазначено які документи має надати Учасник переможець, ПП «МАРС 2015» надав Довідку про відсутність заборгованості з платежів контроль за справляння яких покладено на контролюючі органи, що надана в електронному вигляді, але БЕЗ ПІДПИСУ ЕЦП посадової особи відповідного контролюючого органу.
Виходячи з вищезазначеного, ПП «МАРС 2015» порушив вимоги Тендерної документації, а також вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію переможця ПП «МАРС 2015», в іншому разі дану закупівлю буде оскаржено до Антимонопольного Комітету України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2019 16:37
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен надати роз’яснення відповідно нормам ст. 30. ц.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашого питання інформуємо: Ваше ТОВ "Хозсфера" звернення не відповідає нормам ст. 30. ц.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»(надалі Закон), у частині формування запиту: відповідно до вище викладених норм Закону «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Вивчивши звернення від учасника ТОВ "Хозсфера" не містить форми звернення, за роз’ясненням у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-05-000238 ● f34ed1cd4cfc480499c76348d44f2e68
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2019 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
04.12.2019 № 82
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 04.12.2019 № 82

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-09-30-000604-b 30.09.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.12.2019 № 82. Договір № 041119 від 04.11.2019р. - розірвано.

2019-12-23 12:50:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МАРС 2015" 795 000,00
UAH з ПДВ
795 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Хозсфера" 1 131 000,00
UAH з ПДВ
1 131 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 19:45
Електронний підпис
21 жовтня 2019 19:44
з 001.jpg
21 жовтня 2019 19:44
ж 001.jpg
15 жовтня 2019 18:44
Електронний підпис
15 жовтня 2019 18:42
2 001 (3).jpg
15 жовтня 2019 18:42
1 001 (3).jpg
15 жовтня 2019 18:42
3 001 (2).jpg
02 жовтня 2019 09:49
Електронний підпис
02 жовтня 2019 09:48
сертиф - 0004.pdf
02 жовтня 2019 09:48
сертиф - 0003.pdf
02 жовтня 2019 09:48
сертиф - 0002.pdf
02 жовтня 2019 09:48
сертиф - 0001.pdf
01 жовтня 2019 21:45
Електронний підпис
01 жовтня 2019 21:44
Статут.zip
01 жовтня 2019 21:44
реквизити.doc
01 жовтня 2019 21:44
Scan_005.jpg
01 жовтня 2019 21:44
Scan_003.jpg
01 жовтня 2019 21:44
Scan_002.jpg
01 жовтня 2019 21:44
3 001.jpg
01 жовтня 2019 21:44
2.pdf
01 жовтня 2019 21:44
2 004.jpg
01 жовтня 2019 21:44
1.pdf
01 жовтня 2019 21:44
1 002.jpg
01 жовтня 2019 21:44
0000.jpeg
01 жовтня 2019 21:44
видаткови.rar
01 жовтня 2019 21:44
Довидка(New).rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МАРС 2015"

ТОВ "Хозсфера"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МАРС 2015"
#39583371
Переможець 795 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 14:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МАРС 2015"
#39583371
795 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 13:24
Додаткова угода розірвання договору.pdf укладений
23 грудня 2019 13:17
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 13:16
Додаткова угода №1Марс.jpg зміни до договору
19 листопада 2019 13:15
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 11:50
IMG-8fb2c5d11e8b8e0fb3cef4b6da716f0e-V.jpg укладений
04 листопада 2019 11:45
IMG-312bee8d762e97c155f36e56bdf348bf-V.jpg укладений
04 листопада 2019 11:45
IMG-e700783f50812f73448bb03e0791ac6f-V.jpg укладений
04 листопада 2019 11:45
IMG-2871dea9715a16d26e19efefe03afc06-V.jpg укладений
04 листопада 2019 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару 17,48 грн.з ПДВ за 1 л.; загальна кількість становить 45480 л. загальна вартість договору становить 794990.4 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: №041119
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 322 331,20
UAH (в тому числі ПДВ 53 721,87 UAH)
Причини розірвання договору: За результатами моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.12.2019 № 82. Договір № 041119 від 04.11.2019р. - розірвано.