Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30120000-6 (картриджі та витратні матеріали до принтерів)
Очікувана вартість
328 360,00 UAH
UA-2019-09-30-000576-b 34579141b0954ec6aa72460cbcfeb239
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Потапенко

+380445941690 potapenko@sdfm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба фінансового моніторингу України
Код ЄДРПОУ: 37471802
Вебсайт: http://www.sdfm.gov.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Білоруська, 24
Контактна особа: Олена Потапенко
+380445941690
potapenko@sdfm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 15:32
Очікувана вартість: 328 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


закупівля проводиться відповідно до оприлюдненого плану закупівель Держфінмоніторингу на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89 штука
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30120000-6 (картриджі та витратні матеріали до принтерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, м. Київ, вул. Білоруська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару (його частини) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами відповідно до п 5.5, 5.6 Договору акту прийому-передачі Товару (частини Товару) Пiсляоплата 44 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 14:35
Зміни до тендерної документації.docx
03 жовтня 2019 14:35
тендерна документація (актуалізована).docx
30 вересня 2019 11:47
Проєкт договору.docx
03 жовтня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 14:35
Зміни до тендерної документації.docx
03 жовтня 2019 14:35
тендерна документація (актуалізована).docx
30 вересня 2019 11:47
тендерна документація.docx
30 вересня 2019 11:47
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 жовтня 2019 11:32
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 09:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Держфінмоніторинг розглянув ваші питання та повідомляє наступне. Щодо першого питання: у наших вимогах до товару немає посилання на торгову марку, пропозиції учасників повинні відповідати зазначеним у вимогах технічним характеристикам товару. Щодо другого питання: звичайно ФОП допускаються до участі у закупівлі на загальних підставах. Ціна пропозиції учасника відповідно до закупівлі після проведення аукціону приймається замовником як остаточна (тобто такою, якою її подає учасник, без ПДВ чи з ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 325 994,40
UAH з ПДВ
311 394,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 327 442,80
UAH з ПДВ
311 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КСС" 327 889,80
UAH з ПДВ
325 989,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 12:20
Електронний підпис
15 жовтня 2019 12:20
Amrita_CS_tenderna_propozitsiya.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 12:43
Електронний підпис
15 жовтня 2019 12:42
Електронний підпис
15 жовтня 2019 12:35
для загрузки 2.rar
15 жовтня 2019 12:35
для загрузки 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

ТОВ "КСС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 311 394,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
311 394,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 10:58
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 17:17
договір від 29.10.2019 №21.PDF укладений
29 жовтня 2019 17:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 311 394,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 899,00 UAH)