Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі
Очікувана вартість
198 220,00 UAH
UA-2019-09-30-000570-a ● 45a52294ff0948818447168d38c3281d
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 13322403 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 |
Контактна особа: |
Козак Богдан Степанович +380432505098 gu@vn.pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2019 19:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2019 19:55 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2019 19:55 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2019 15:44 |
Очікувана вартість: | 198 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 991,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Картриджі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 шт
Картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар проводяться протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2019 19:51 |
проєкт картриджі.docx |
30 вересня 2019 19:51 |
пропозиція картриджі.PDF |
30 вересня 2019 19:51 |
кваліфікація картриджі.PDF |
30 вересня 2019 19:51 |
вимоги картриджі.PDF |
30 вересня 2019 19:51 |
оголошення картриджі.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 жовтня 2019 10:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Запитання
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:34
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-30-000570-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 29 жовтня 2019 09:41
Про відміну дискваліфікації пропозиції
Шановний Замовнику! Звертаю Вашу увагу, ніде в документації про закупівлю не вказано, що цінова пропозиція повинна містити опис товару згідно додатку №1 . Мною виконані вимоги, які вказані в додатку №4. Приведені назви товару (картридж) та його опис (наприклад - Canon 712 Black для LBP-3010/ 3020 (1870B002). Цієї інформації достатньо для повної ідентифікації картриджа, для внесення в спеціфікацію до договору, а також для оформлення бухгалтерських документів і виконання договору, як того потребує додаток №4. Вами допущена помилка при розробці документації на закупівлю. Потрібно було вказати, як це роблять інші Замовники, що учасником надається підтверження технічних вимог в документі по формі додатку №1. Зважаючи на вище вказане вважаю свою дискваліфікцію неправомірною, і як таку що підлягає відміні. Як варіант можливе анулювання закупівлі у звязку з допущеною помилкою в документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 08:52
У зв’язку із надходженням вимоги від БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 29.10.2019, 09:41. ID: UA-2019-09-30-000570-a.a1 щодо процедури закупівлі: Картриджі (ДК 021:2015: 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-30-000570-a, Замовник повідомляє: Пропозиція, подана Учасником БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, була відхилена Рішенням про відхилення пропозиції учасника допорогової закупівлі від 28.10.2019 18:36 як така, що не відповідає технічним характеристикам згідно додатку 1 до оголошення Замовника, а саме не вказаний опис товару про ресурс, сумісність, колір та чи оригінальний.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 16:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
140 376,00
UAH з ПДВ
|
140 376,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" |
144 458,40
UAH з ПДВ
|
144 458,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ |
169 608,05
UAH з ПДВ
|
155 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
162 732,00
UAH з ПДВ
|
159 004,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Бест Прінт" |
176 748,00
UAH з ПДВ
|
159 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
186 000,00
UAH з ПДВ
|
171 810,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гончарук Володимир Петрович |
172 883,88
UAH з ПДВ
|
171 892,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
195 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" #41460372 |
Рішення скасоване |
140 376,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 15:24
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" #41460372 |
Відхилено |
140 376,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 15:26
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" #31152328 |
Рішення скасоване |
144 458,40
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 18:33
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" #31152328 |
Відхилено |
144 458,40
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 18:34
|
|
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ #1974306055 |
Відхилено |
155 000,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 18:36
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
159 004,80
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2019 18:38
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
18 листопада 2019 19:56
|
Договір | укладений |
06 листопада 2019 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з допущенням арифметичної помилки. |
Номер договору про закупівлю: | 193/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |