Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі
Очікувана вартість
198 220,00 UAH
UA-2019-09-30-000570-a 45a52294ff0948818447168d38c3281d
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Козак Богдан Степанович

+380432505098 gu@vn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 13322403
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Козак Богдан Степанович
+380432505098
gu@vn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 19:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2019 19:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 19:55
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 15:44
Очікувана вартість: 198 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 991,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Картриджі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 шт
Картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 19:51
проєкт картриджі.docx
30 вересня 2019 19:51
пропозиція картриджі.PDF
30 вересня 2019 19:51
кваліфікація картриджі.PDF
30 вересня 2019 19:51
вимоги картриджі.PDF
30 вересня 2019 19:51
оголошення картриджі.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 жовтня 2019 10:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Запитання
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:34
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-30-000570-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 29 жовтня 2019 09:41
Про відміну дискваліфікації пропозиції
Шановний Замовнику! Звертаю Вашу увагу, ніде в документації про закупівлю не вказано, що цінова пропозиція повинна містити опис товару згідно додатку №1 . Мною виконані вимоги, які вказані в додатку №4. Приведені назви товару (картридж) та його опис (наприклад - Canon 712 Black для LBP-3010/ 3020 (1870B002). Цієї інформації достатньо для повної ідентифікації картриджа, для внесення в спеціфікацію до договору, а також для оформлення бухгалтерських документів і виконання договору, як того потребує додаток №4. Вами допущена помилка при розробці документації на закупівлю. Потрібно було вказати, як це роблять інші Замовники, що учасником надається підтверження технічних вимог в документі по формі додатку №1. Зважаючи на вище вказане вважаю свою дискваліфікцію неправомірною, і як таку що підлягає відміні. Як варіант можливе анулювання закупівлі у звязку з допущеною помилкою в документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 08:52
У зв’язку із надходженням вимоги від БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 29.10.2019, 09:41. ID: UA-2019-09-30-000570-a.a1 щодо процедури закупівлі: Картриджі (ДК 021:2015: 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-30-000570-a, Замовник повідомляє: Пропозиція, подана Учасником БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, була відхилена Рішенням про відхилення пропозиції учасника допорогової закупівлі від 28.10.2019 18:36 як така, що не відповідає технічним характеристикам згідно додатку 1 до оголошення Замовника, а саме не вказаний опис товару про ресурс, сумісність, колір та чи оригінальний.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 16:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 140 376,00
UAH з ПДВ
140 376,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ" 144 458,40
UAH з ПДВ
144 458,40
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 169 608,05
UAH з ПДВ
155 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 162 732,00
UAH з ПДВ
159 004,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Бест Прінт" 176 748,00
UAH з ПДВ
159 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 186 000,00
UAH з ПДВ
171 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гончарук Володимир Петрович 172 883,88
UAH з ПДВ
171 892,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович 195 000,00
UAH з ПДВ
195 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2019 12:51
Електронний підпис
06 жовтня 2019 12:39
9.2.Протокол.pdf
06 жовтня 2019 12:39
Договір аудитори.pdf
06 жовтня 2019 12:39
Видаткова аудитори.pdf
06 жовтня 2019 12:39
Сертифікація 2.pdf
06 жовтня 2019 12:39
Гарантійний лист1.pdf
06 жовтня 2019 12:39
8. Статут.pdf
06 жовтня 2019 12:39
Сертифікат Kyocera.pdf
06 жовтня 2019 12:39
Сертифікація 1.pdf
06 жовтня 2019 12:39
Гарантійний лист3.pdf
06 жовтня 2019 12:39
Договір Комел.pdf
06 жовтня 2019 12:39
Кваліфікація.pdf
06 жовтня 2019 12:39
Виписка.pdf
06 жовтня 2019 12:39
Сертифікація 3.pdf
06 жовтня 2019 12:39
Гарантійний лист.pdf
06 жовтня 2019 12:39
Накладна і договір НБ.pdf
06 жовтня 2019 12:39
Довідка про досвід.pdf
06 жовтня 2019 12:39
Наказ _1К.jpg
06 жовтня 2019 12:39
Витяг.pdf
06 жовтня 2019 12:39
4. Витяг платника ПДВ.pdf
06 жовтня 2019 12:39
Гарантійний лист2.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 19:54
Електронний підпис
07 жовтня 2019 19:53
Устав БЛАСТ.pdf
07 жовтня 2019 19:53
Сертификат Картриджи.pdf
07 жовтня 2019 19:53
НР висновок сес 001 (1).pdf
07 жовтня 2019 19:53
Несертификация2.pdf
07 жовтня 2019 19:53
Несертификация.pdf
07 жовтня 2019 19:53
ЛИСТ-ВІДГУК Бласт.pdf
07 жовтня 2019 19:53
Лист Гарантия 001.pdf
07 жовтня 2019 19:53
Лист гарант Ст.17.pdf
07 жовтня 2019 19:53
Договір 3 прикл(5 лист).pdf
07 жовтня 2019 19:53
Витяг БЛАСТ(7 лист)pdf.pdf
07 жовтня 2019 19:53
Висновок СЕС Hewlett-Packard.pdf
07 жовтня 2019 19:53
Висновок СЕС Canon.pdf
07 жовтня 2019 19:53
БЛАСТ Св-во рег(2 листа).pdf
07 жовтня 2019 19:53
Бласт Св-во НДС.pdf
07 жовтня 2019 19:53
Банк довідки.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 17:22
Електронний підпис
07 жовтня 2019 17:22
Документи.rar
07 жовтня 2019 17:22
Пропозиція.pdf

Публічні документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 17:34
аналогдоговора (6).pdf
07 жовтня 2019 17:34
погодження з тд (3).pdf
07 жовтня 2019 17:34
підписант (4).pdf
07 жовтня 2019 17:34
Паспортні дані(4).pdf
07 жовтня 2019 17:34
ВитягПлатнЄдинПод..PDF
07 жовтня 2019 17:34
ДовНЕєПлатникПДВ.pdf
07 жовтня 2019 17:34
ДіяльністьБезСтатуту.pdf
07 жовтня 2019 17:34
пропозиція (22).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ПП "Бест Прінт"

ТОВ "КомпаКом"

ФОП Гончарук Володимир Петрович

Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Рішення скасоване 140 376,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 15:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Відхилено 140 376,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 15:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"
#31152328
Рішення скасоване 144 458,40
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 18:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ"
#31152328
Відхилено 144 458,40
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 18:34
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
#1974306055
Відхилено 155 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 18:36
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 159 004,80
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 18:38
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 18:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
159 004,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода.PDF зміни до договору
18 листопада 2019 19:56
Договір укладений
06 листопада 2019 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з допущенням арифметичної помилки.
Номер договору про закупівлю: 193/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML