Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" |
Код ЄДРПОУ: | 03366500 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А |
Контактна особа: |
Діденко Сергій +380442356482 tender@kgse.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2019 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2019 15:29 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | кошти місцевих бюджетів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2019 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2019 15:47 |
ЗМІНИ від 29.10.pdf | |
29 жовтня 2019 15:47 |
ТД ДНЗ (проектні роботи) нова редакція від 29.10.pdf | |
21 жовтня 2019 11:25 |
Склад проекту ДНЗ№88.pdf | |
15 жовтня 2019 11:23 |
ЗМІНИ від 15.10.pdf | |
15 жовтня 2019 11:23 |
ТД ДНЗ (проектні роботи) нова редакція від 15.10.pdf | |
30 вересня 2019 13:47 |
ТД ДНЗ (проектні роботи).pdf |
29 жовтня 2019 15:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 жовтня 2019 15:47 |
ЗМІНИ від 29.10.pdf
|
|||||||||
29 жовтня 2019 15:47 |
ТД ДНЗ (проектні роботи) нова редакція від 29.10.pdf
|
|||||||||
21 жовтня 2019 11:25 |
Склад проекту ДНЗ№88.pdf
|
|||||||||
15 жовтня 2019 11:23 |
ЗМІНИ від 15.10.pdf
|
|||||||||
15 жовтня 2019 11:23 |
ТД ДНЗ (проектні роботи) нова редакція від 15.10.pdf
|
|||||||||
30 вересня 2019 13:47 |
ТД ДНЗ (проектні роботи).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 17 листопада 2019 15:40
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-30-000017 ● 4ff8b2cfafb34db5b64a1e6148679132
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2020 08:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2020 № 109
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 30.06.2020 № 109
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-09-30-000506-c 30.09.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-07-28 19:29:19
Надання ро'зяснень щодо висновку моніторингу
КП «Київжитлоспецексплуатація» (надалі – Замовник) опрацювало порушення виявлені під час моніторингу ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі – Моніторинг) та повідомляє наступне:
1.Замовник під час проведення закупівлі кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «1217321 - Будівництво освітніх установ та закладів. «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу загального типу №88 Подільського району м. Києва на вул. Копилівській,8» (коригування)» 29.10.2019 р. розмістив у електронній системі закупівель ProZorro (надалі –Система) нову редакцію Тендерної документації (надалі – ТД) затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 29.10.2019 р. № 135.
Відповідно до п.1 розділу IV ТД кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною система закупівель.
2. Уважно вивчивши зауваження Моніторингу щодо недотримання ТОВ «КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА» (надалі – Учасник) вимог п. 2.2. Додатку № 2 ТД щодо надання копії дипломів, посвідчень працівників та документів, які підтверджують трудові взаємовідносини з учасником (копія наказів або копія трудових книжок або інші документи згідно КЗпП) повідомляємо наступне:
Даною вимогою Замовником не встановлено, що кожен працівник Учасника повинен обов’язково мати дипломи, посвідчення. Його вимогою передбачено, що у разі наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації згідно законодавчих норм, які зобов’язані мати певні дипломи або посвідчення, дані копії повинні бути надані у складі пропозиції. Також У ТД Замовника не прописано, що тендерну пропозицію буде відхилено, у разі якщо у Учасника відсутні працівники спеціальність яких не зобов’язує мати ті чи інші дипломи, посвідчення.
Відповідно до Довідки про працівників розміщеної Учасником в Системі (файл
«2. Довідка про працівників.pdf» розміщений 05 листопада 2019 13:40), всі працівники Учасника мають вищу освіту (підтвердженням чого є розміщені в Системі копії дипломів (файл «2.6 Дипломи працівників.pdf» розміщений 05 листопада 2019 13:40), окремі спеціалісти мають відповідні кваліфікаційні сертифікати (свідоцтва) (підтвердженням чого є розміщені в Системі копії сертифікатів (свідоцтв) (файл «2.5 Сертифікат інженера проектувальника в ч. тех-ї буд. вир.-ва.PDF» розміщений 05 листопада 2019 13:40; файл «2.4 Сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.pdf» розміщений 05 листопада 2019 13:40; файл «2.3 Сертифікат,свідоцтво інженера-проектувальника в частині механічного опору Артеменка А.І..pdf» розміщений 05 листопада 2019 13:40; файл «2.2 Сертифікат,свідоцтво інженера-проектувальника в частині механічного опору Косяненко О.І.pdf» розміщений 05 листопада 2019 13:40) та не потребують наявності будь-яких посвідчень.
Виходячи з вище викладеного у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника та відміни торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МІСЬКОГО ЦИВІЛЬНОГО ПРОЕКТУВАННЯ» |
4 191 140,36
UAH з ПДВ
|
3 289 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХАУС БІТ" |
4 900 000,00
UAH з ПДВ
|
3 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА" |
4 958 741,57
UAH з ПДВ
|
4 808 741,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ МІСЬКОГО ЦИВІЛЬНОГО ПРОЕКТУВАННЯ» #38389562 |
Відхилено |
3 289 000,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 15:28
|
ТОВ "ХАУС БІТ" #41945699 |
Відхилено |
3 290 000,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2019 16:37
|
ТОВ "КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА" #34579051 |
Переможець |
4 808 741,57
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:41
|
ДУ 2ТОВ Київська проектна група (вул. Копилівська, 8) ДНЗ 88 (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 15:20
|
ДУ 1 ТОВ Київська проектна група (вул. Копилівська, 8) ДНЗ 88 (1).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 17:27
|
ТОВ Київська проектна група (вул. Копилівська, 8) ДНЗ 88.pdf | укладений |
21 грудня 2019 17:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 19/Б-ДНЗ88-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 19/Б-ДНЗ88-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |