Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сапанівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04395797 |
Місцезнаходження: | 47012, Україна , Тернопільська обл., село Сапанів, Шкільна, 5 |
Контактна особа: |
Остапчук Валентина 380354650714 sapaniv_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2019 13:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2019 11:28 |
Очікувана вартість: | 2 094 434,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Здійснення авансового платежу в розмірі 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно із Календарним графіком виконання Робіт, протягом 10 робочих днів після підписання Договору, при умові фінансової можливості «Замовника» джерело фінансування - кошти обласного бюджету | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Здійснення остаточного розрахунку протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт. джерело фінансування - кошти обласного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2019 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2019 16:16 |
Перелік змін до Тендерної.doc | |
15 жовтня 2019 16:11 |
Додаток 3 зі змінами.doc | |
15 жовтня 2019 16:11 |
Додаток 5 зі змінами.doc | |
15 жовтня 2019 16:07 |
ТД _Сапанів зі змінами.doc | |
30 вересня 2019 13:45 |
Додаток 4.doc | |
30 вересня 2019 13:44 |
Додаток 2.doc | |
30 вересня 2019 13:44 |
Додаток 1.doc |
15 жовтня 2019 16:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 жовтня 2019 16:16 |
Перелік змін до Тендерної.doc
|
|||
15 жовтня 2019 16:11 |
Додаток 3 зі змінами.doc
|
|||
15 жовтня 2019 16:11 |
Додаток 5 зі змінами.doc
|
|||
15 жовтня 2019 16:07 |
ТД _Сапанів зі змінами.doc
|
|||
30 вересня 2019 13:45 |
Додаток 4.doc
|
|||
30 вересня 2019 13:44 |
Додаток 2.doc
|
|||
30 вересня 2019 13:44 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ознайомившись з тендерною пропозицією Переможця, ТОВ «Ювеста І К» (надалі - Учасник) виявила ряд порушень Переможцем умов тендерної документації, а саме:
1. Відповідно абз. 3 п. 3 «Проект договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завізований Проект Договору З ДОДАТКАМИ. В порушення зазначеної вимоги Переможець надав проект договору без додатків (договірної ціни, календарного графіку виконання робіт, плану фінансування), що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно до абз. 4 п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України “Про санкції” (УЧАСНИК НАДАЄ ДОВІДКУ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ). В порушення даної вимоги Переможець не надав у складі своєї тендерної пропозиції зазначеної довідки.
3. Відповідно до розділу 1 «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв» Додатку 3 тендерної документації, учасник мав надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт (форма 3 цього додатка). Згідно форми 3 учасник не повинен відступати від даної форми та повинен зазначити П.І.Б (прізвище, ім’я та по-батькові) спеціалістів та працівників. В порушення даної вимоги Переможець надав довідку «про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт», де зазначив тільки прізвище та ініціали спеціалістів та працівників, що не відповідає вимогам форми 3 тендерної документації.
4. Відповідно до розділу 2 «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв» Додатку 3 тендерної документації, учасник мав надати Листи-згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” від 01.06.2010 №2297-VI працівників і інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, зазначивши прізвище, ім’я, по-батькові. В порушення зазначеної вимоги у листах-згодах Переможця зазначені лише прізвище та ініціали осіб, що не дозволяє ідентифікувати особу, яка дає таку згоду, що не відповідає умовам тендерної документації.
5. Відповідно до розділу 2 «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв» Додатку 3 тендерної документації, учасник мав надати Листи-згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” від 01.06.2010 №2297-VI працівників і інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору. У складі тендерної пропозиції Переможця наявна довідка «про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт», згідно якої Переможець має залучити до виконання робіт тракториста-машиніста сільськогосподарського виробництва (ЕО-2621) Терещука М.П. (п. 6 зазначеної довідки) та водія автотранспортних засобів (КрАЗ-255) Терещука М.П. (п. 10 зазначеної довідки). У той же час в складі тендерної пропозиції Переможця наявний лист-згода тільки на одного з зазначених працівників, що порушує умови тендерної документації.
6. Відповідно до розділу 1 «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв» Додатку 3 тендерної документації, учасник мав надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання за 2 останні роки аналогічного договору (в якості підрядника або субпідрядника) – форма 4 цього додатка. Згідно форми 4 учасник не повинен відступати від даної форми та повинен зазначити у довідці найменування та АДРЕСУ замовника, якому здійснювався аналогічний договір. В порушення даного пункту Переможець надав довідку «про досвід у виконання аналогічного договору», де не зазначив адреси замовників, що порушує вимоги форми 4 тендерної документації.
7. Відповідно до розділу 1 «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв» Додатку 3 тендерної документації, учасник мав надати довідку про наявність механізмів, транспортних засобів, необхідних для виконання робіт (форма 2 цього додатка). Згідно форми 2 у випадку, якщо Учасник користуватиметься залученими транспортними засобами та механізмами, Учасник до зазначеної довідки повинен додати копії договорів оренди або лізингу (тощо) на залучені транспортні засоби і механізми. Також учасник мав зазначити у довідці № та дату договору оренди або лізингу(тощо) і найменування організації, в якій залучаються машини та механізми). В порушення даної вимоги Переможець надав довідку «про наявність механізмів, транспортних засобів, необхідних для виконання робіт», в якій зазначено, що уся техніка, яка зазначена у довідці, є власністю Переможця. В той же час у складі тендерної пропозиції наявні свідоцтва: ВД№000651 від 14.05.2013 року на Екскаватор Є-304 Г, ВД№000652 від 14.05.2013 року на Екскаватор ЕО3211Е1, ВД№000653 від 14.05.2013 року на Бульдозер ДЗ 42, ТЕІ №107912 від 25.03.2005 року на бетонозмішувач, які належать Бережанському міжрайонному управлінню водного господарства, а також свідоцтва Серії АБ №582134 від 10.02.2009 року на автогрейдер ДЗ-180, яке належить Борщівському МУВГ. Що свідчить про те, що Переможець надав у складі тендерної пропозиції недостовірну інформацію та довідку, яка не відповідає вимогам форми 2 тендерної документації.
8. У складі тендерної пропозиції Переможця міститься файл «Підсумкова відомість ресурсів» в якій міститься інформація про техніку, яку необхідно залучити для виконання робіт згідно технічного завдання замовника. У розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» зазначено про необхідність залучення: Викорчовувачi-збирачi з трактором потужнiстю 79 кВт [108 к.с.], Викорчовувачi-збирачi з трактором потужнiстю 59 кВт [80 к.с.], Платформи вузької колiї, Машини бурильно-крановi на тракторi потужнiстю 66 кВт [90 к.с.], глибина буріння 1,5-3 м, Прес листозгинальний, Машини листозгинальнi спецiальнi [вальцi], Агрегати зварювальнi пересувнi з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А. В той же час зазначена техніка відсутня у довідці «про наявність механізмів, транспортних засобів, необхідних для виконання робіт» Переможця, що свідчить про те, що у Переможеця недостатня матеріально-технічна база для виконання робіт, зазначених у технічному завданні.
У зв’язку з вищевикладеним рішення Замовника про визнання переможцем Регіональний офіс водних ресурсів у Тернопільській області є передчасним, неправомірним та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Замовником порушено наступні принципи проведення закупівлі згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому просимо Замовника скасувати рішення №7 від 30.10.2019 року про визнання переможцем Регіональний офіс водних ресурсів у Тернопільській області.
Також повідомляємо, що Учасник залишає за собою право звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України та інших контролюючих органів.
Відповідно до ч. 2 ст. 38 Закону України про публічні закупівлі, за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-02-000007 ● 1a4540212cbb4ade98685774ca9db308
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2019 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2019 №72
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 02.10.2019 №72
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-09-30-000497-с від 30.09.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
усі порушення , що виявлені моніторингом розглянуті та усунено шляхом внесення зміни до тендерної документації, додатку 3, додатку 5, а також в оголошення щодо проведення даної закупівлі .
2019-10-15 16:29:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто.
2019-10-23 10:27:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016" |
2 056 751,00
UAH з ПДВ
|
1 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮВЕСТА І К" |
1 994 434,00
UAH з ПДВ
|
1 849 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
2 094 434,00
UAH з ПДВ
|
2 094 434,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016" #40732470 |
Відхилено |
1 780 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 13:24
|
ТОВ "ЮВЕСТА І К" #42865164 |
Відхилено |
1 849 999,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 13:29
|
РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ #05379205 |
Рішення скасоване |
2 094 434,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 14:38
|
РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ #05379205 |
Відхилено |
2 094 434,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 15:04
|