Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво гідротехнічних об’єктів
Очікувана вартість
2 094 434,00 UAH
UA-2019-09-30-000497-c 62e76d5ddc6842ce8c886895766ad13f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Остапчук Валентина

380354650714 sapaniv_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сапанівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04395797
Місцезнаходження: 47012, Україна , Тернопільська обл., село Сапанів, Шкільна, 5
Контактна особа: Остапчук Валентина
380354650714
sapaniv_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 11:28
Очікувана вартість: 2 094 434,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013, виконання робіт по об’єкту «Відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Іква та водоподаючого каналу на території Сапанівської сільської ради Кременецького району Тернопільської області». (ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів). (Джерело фінансуванн - кошти обласного бюджету).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47012, Україна, Тернопільська область, с. Сапанів, Шкільна 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Здійснення авансового платежу в розмірі 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно із Календарним графіком виконання Робіт, протягом 10 робочих днів після підписання Договору, при умові фінансової можливості «Замовника» джерело фінансування - кошти обласного бюджету Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Здійснення остаточного розрахунку протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт. джерело фінансування - кошти обласного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:16
Перелік змін до Тендерної.doc
15 жовтня 2019 16:11
Додаток 3 зі змінами.doc
15 жовтня 2019 16:11
Додаток 5 зі змінами.doc
15 жовтня 2019 16:07
ТД _Сапанів зі змінами.doc
30 вересня 2019 13:45
Додаток 4.doc
30 вересня 2019 13:44
Додаток 2.doc
30 вересня 2019 13:44
Додаток 1.doc
15 жовтня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:16
Перелік змін до Тендерної.doc
15 жовтня 2019 16:11
Додаток 3 зі змінами.doc
30 вересня 2019 13:45
Додаток 3.doc
15 жовтня 2019 16:11
Додаток 5 зі змінами.doc
30 вересня 2019 13:45
Додаток 5.doc
15 жовтня 2019 16:07
ТД _Сапанів зі змінами.doc
30 вересня 2019 13:43
ТД _Сапанів.doc
30 вересня 2019 13:45
Додаток 4.doc
30 вересня 2019 13:44
Додаток 2.doc
30 вересня 2019 13:44
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-30-000497-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮВЕСТА І К", Код ЄДРПОУ:42865164
Дата подання: 30 жовтня 2019 15:40
Вимога на неправомірне рішення
Шановний Замовнику, 30 жовтня 2019 року вами оприлюднено протокол засідання тендерного комітету №7 визнання переможцем процедури закупівлі відкритих торгів Регіональний офіс водних ресурсів у Тернопільській області (надалі - Переможець).
Ознайомившись з тендерною пропозицією Переможця, ТОВ «Ювеста І К» (надалі - Учасник) виявила ряд порушень Переможцем умов тендерної документації, а саме:
1. Відповідно абз. 3 п. 3 «Проект договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завізований Проект Договору З ДОДАТКАМИ. В порушення зазначеної вимоги Переможець надав проект договору без додатків (договірної ціни, календарного графіку виконання робіт, плану фінансування), що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно до абз. 4 п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, до яких застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України “Про санкції” (УЧАСНИК НАДАЄ ДОВІДКУ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ). В порушення даної вимоги Переможець не надав у складі своєї тендерної пропозиції зазначеної довідки.
3. Відповідно до розділу 1 «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв» Додатку 3 тендерної документації, учасник мав надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт (форма 3 цього додатка). Згідно форми 3 учасник не повинен відступати від даної форми та повинен зазначити П.І.Б (прізвище, ім’я та по-батькові) спеціалістів та працівників. В порушення даної вимоги Переможець надав довідку «про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт», де зазначив тільки прізвище та ініціали спеціалістів та працівників, що не відповідає вимогам форми 3 тендерної документації.
4. Відповідно до розділу 2 «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв» Додатку 3 тендерної документації, учасник мав надати Листи-згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” від 01.06.2010 №2297-VI працівників і інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, зазначивши прізвище, ім’я, по-батькові. В порушення зазначеної вимоги у листах-згодах Переможця зазначені лише прізвище та ініціали осіб, що не дозволяє ідентифікувати особу, яка дає таку згоду, що не відповідає умовам тендерної документації.
5. Відповідно до розділу 2 «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв» Додатку 3 тендерної документації, учасник мав надати Листи-згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” від 01.06.2010 №2297-VI працівників і інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору. У складі тендерної пропозиції Переможця наявна довідка «про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт», згідно якої Переможець має залучити до виконання робіт тракториста-машиніста сільськогосподарського виробництва (ЕО-2621) Терещука М.П. (п. 6 зазначеної довідки) та водія автотранспортних засобів (КрАЗ-255) Терещука М.П. (п. 10 зазначеної довідки). У той же час в складі тендерної пропозиції Переможця наявний лист-згода тільки на одного з зазначених працівників, що порушує умови тендерної документації.
6. Відповідно до розділу 1 «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв» Додатку 3 тендерної документації, учасник мав надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання за 2 останні роки аналогічного договору (в якості підрядника або субпідрядника) – форма 4 цього додатка. Згідно форми 4 учасник не повинен відступати від даної форми та повинен зазначити у довідці найменування та АДРЕСУ замовника, якому здійснювався аналогічний договір. В порушення даного пункту Переможець надав довідку «про досвід у виконання аналогічного договору», де не зазначив адреси замовників, що порушує вимоги форми 4 тендерної документації.
7. Відповідно до розділу 1 «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв» Додатку 3 тендерної документації, учасник мав надати довідку про наявність механізмів, транспортних засобів, необхідних для виконання робіт (форма 2 цього додатка). Згідно форми 2 у випадку, якщо Учасник користуватиметься залученими транспортними засобами та механізмами, Учасник до зазначеної довідки повинен додати копії договорів оренди або лізингу (тощо) на залучені транспортні засоби і механізми. Також учасник мав зазначити у довідці № та дату договору оренди або лізингу(тощо) і найменування організації, в якій залучаються машини та механізми). В порушення даної вимоги Переможець надав довідку «про наявність механізмів, транспортних засобів, необхідних для виконання робіт», в якій зазначено, що уся техніка, яка зазначена у довідці, є власністю Переможця. В той же час у складі тендерної пропозиції наявні свідоцтва: ВД№000651 від 14.05.2013 року на Екскаватор Є-304 Г, ВД№000652 від 14.05.2013 року на Екскаватор ЕО3211Е1, ВД№000653 від 14.05.2013 року на Бульдозер ДЗ 42, ТЕІ №107912 від 25.03.2005 року на бетонозмішувач, які належать Бережанському міжрайонному управлінню водного господарства, а також свідоцтва Серії АБ №582134 від 10.02.2009 року на автогрейдер ДЗ-180, яке належить Борщівському МУВГ. Що свідчить про те, що Переможець надав у складі тендерної пропозиції недостовірну інформацію та довідку, яка не відповідає вимогам форми 2 тендерної документації.
8. У складі тендерної пропозиції Переможця міститься файл «Підсумкова відомість ресурсів» в якій міститься інформація про техніку, яку необхідно залучити для виконання робіт згідно технічного завдання замовника. У розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» зазначено про необхідність залучення: Викорчовувачi-збирачi з трактором потужнiстю 79 кВт [108 к.с.], Викорчовувачi-збирачi з трактором потужнiстю 59 кВт [80 к.с.], Платформи вузької колiї, Машини бурильно-крановi на тракторi потужнiстю 66 кВт [90 к.с.], глибина буріння 1,5-3 м, Прес листозгинальний, Машини листозгинальнi спецiальнi [вальцi], Агрегати зварювальнi пересувнi з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А. В той же час зазначена техніка відсутня у довідці «про наявність механізмів, транспортних засобів, необхідних для виконання робіт» Переможця, що свідчить про те, що у Переможеця недостатня матеріально-технічна база для виконання робіт, зазначених у технічному завданні.
У зв’язку з вищевикладеним рішення Замовника про визнання переможцем Регіональний офіс водних ресурсів у Тернопільській області є передчасним, неправомірним та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Замовником порушено наступні принципи проведення закупівлі згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому просимо Замовника скасувати рішення №7 від 30.10.2019 року про визнання переможцем Регіональний офіс водних ресурсів у Тернопільській області.

Також повідомляємо, що Учасник залишає за собою право звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України та інших контролюючих органів.
Відповідно до ч. 2 ст. 38 Закону України про публічні закупівлі, за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2019 15:09
порушення усунено шляхом скасування рішення про визначення переможця
Вимога була розглянена тендерним комітетом (протокол №8) та прийнято рішення про скасування переможця

Документи подані скаржником

30 жовтня 2019 15:40
Вимога.pdf

Документи

01 листопада 2019 15:06
пр1 001.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-02-000007 ● 1a4540212cbb4ade98685774ca9db308
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 жовтня 2019 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2019 №72
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 02.10.2019 №72
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-09-30-000497-с від 30.09.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

усі порушення , що виявлені моніторингом розглянуті та усунено шляхом внесення зміни до тендерної документації, додатку 3, додатку 5, а також в оголошення щодо проведення даної закупівлі .

2019-10-15 16:29:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто.

2019-10-23 10:27:20

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016" 2 056 751,00
UAH з ПДВ
1 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮВЕСТА І К" 1 994 434,00
UAH з ПДВ
1 849 999,00
UAH з ПДВ
Документи
РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ 2 094 434,00
UAH з ПДВ
2 094 434,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 08:35
проект договору.pdf
23 жовтня 2019 08:34
Довідка про санкції.pdf
15 жовтня 2019 21:40
Електронний підпис
15 жовтня 2019 21:38
49.imd
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_Т3-10.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_Т2.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ССР_8.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ССР_7.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ОПР.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ИВР.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ЕНРСМЗ.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ДЦ_2.rtf
15 жовтня 2019 21:38
49_ДЦ_ДЦ_3.xls
15 жовтня 2019 21:38
Договірна ціна.pdf
15 жовтня 2019 21:38
Проект договору.pdf
15 жовтня 2019 21:38
Ліцензія.pdf
15 жовтня 2019 21:38
Виписка.pdf
15 жовтня 2019 21:38
Витяг платника ПДВ.pdf
15 жовтня 2019 21:38
Статут ІНВЕСТБУД-2016.pdf
15 жовтня 2019 21:38
Довідка судпідряду.pdf
15 жовтня 2019 21:38
Лист-згода.pdf
15 жовтня 2019 21:38
Техпарспорта.pdf
15 жовтня 2019 21:38
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 16:27
Електронний підпис
22 жовтня 2019 16:08
Інші документи.pdf
22 жовтня 2019 16:08
Проект Договору..pdf
22 жовтня 2019 16:08
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 18:20
Електронний підпис
22 жовтня 2019 18:19
файл 2 лист-відгук.pdf
22 жовтня 2019 18:19
Файл 3 Договірна ціна.pdf
22 жовтня 2019 18:19
файл 4 Довкілля.pdf
22 жовтня 2019 18:19
Положення РОВР.pdf
22 жовтня 2019 18:19
Наказ про призначення.pdf
22 жовтня 2019 18:19
Ліцензія.pdf
22 жовтня 2019 18:19
дозвіл на техніку.pdf
22 жовтня 2019 18:19
дозвіл на тех.pdf
22 жовтня 2019 18:19
ВИТЯГ ПДВ.pdf
22 жовтня 2019 18:19
файл 5 Проект договору.pdf
22 жовтня 2019 18:19
кошторис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016"

ТОВ "ЮВЕСТА І К"

РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016"
#40732470
Відхилено 1 780 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 13:24
ТОВ "ЮВЕСТА І К"
#42865164
Відхилено 1 849 999,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 13:29
РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#05379205
Рішення скасоване 2 094 434,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 14:38
РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
#05379205
Відхилено 2 094 434,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 15:04

Документи

29 жовтня 2019 13:23
Електронний підпис
29 жовтня 2019 13:22
пр5 001.pdf

Документи

29 жовтня 2019 13:28
Електронний підпис
29 жовтня 2019 13:27
пр6 001.pdf

Документи

01 листопада 2019 15:03
Електронний підпис
01 листопада 2019 15:01
пр3 001.pdf
01 листопада 2019 14:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
01 листопада 2019 15:04
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі