Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (тонери, тонер-картриджі)
Очікувана вартість
193 048,00 UAH
UA-2019-09-30-000413-c 573dad37309c4adaaa3ba7c967632672
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Юлія Анатоліївна

+380445314859 j.babenko@knute.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний торговельно-економічний університет
Код ЄДРПОУ: 01566117
Вебсайт: https://www.knteu.kiev.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Кіото, 19
Контактна особа: Бабенко Юлія Анатоліївна
+380445314859
j.babenko@knute.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 11:29
Очікувана вартість: 193 048,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 965,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 шт
тонери, тонер-картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська обл., Київ, Кіото, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно Договору протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару, на підставі накладної або товарно-транспортної накладної шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Постачальника згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 12:36
ТД тонери.doc
30 вересня 2019 12:36
Оголошення.doc
30 вересня 2019 12:36
Додаток 7.docx
30 вересня 2019 12:36
Додаток 6 Проект Договору.docx
30 вересня 2019 12:36
Додаток 4.docx
30 вересня 2019 12:36
Додаток 3.docx
30 вересня 2019 12:36
Додаток 5.docx
30 вересня 2019 12:36
Додаток 2.docx
30 вересня 2019 12:36
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 жовтня 2019 11:29
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 15:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Відповідно до умов п. 6 Додатку 3 тендерної документації:
- у разі надання еквіваленту товару Учасник повинен надати порівняльну таблицю, в якій порівнюються характеристики запропонованого товару з характеристиками, зазначеними Замовником в тендерній документації (згідно Додатку 4).
У тих випадках, коли пропонується «еквівалент», Учасник повинен надати лист від виробника обладнання, чи офіційного представника виробника обладнання в Україні про те, що запропоновані витратні матеріали дозволяється використовувати на обладнані і використання їх не приведе до несправності обладнання і погіршення якості друку.
Згідно з п. 7 Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації:
«Учасник у формі «Тендерна пропозиція до проведення електронного аукціону» (Додаток 1 до тендерної документації), у специфікації до проекту Договору про закупівлю (Додаток 6 до тендерної документації) повинен зазначити конкретну назву товару, конкретну назву підприємства – виробника товару. У якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації) Учасник повинен зазначити конкретні якісні характеристики того товару, який буде постачати.
У випадку, якщо Учасник у своїй тендерній пропозиції не визначився з конкретною назвою, виробником товару та якісними характеристиками товару, така пропозиція буде відхилена.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) Учасника-переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі».
2. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Згідно із п. 12 Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації встановлено: «У своїй тендерній пропозиції учасник зазначає ціну за кожну одиницю товару, що пропонує постачати, у тій послідовності, в якій вони зазначені у тендерній документації Замовника; остаточно визначає підсумкову вартість, вказуючи окремо суму податку на додану вартість. У випадку, коли учасник не є платником податку на додану вартість, сума податку не вказується»
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага по даному критерію – 100%. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-30-000413-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:37388311
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:12
Пропозиція «ФОП Жадько Олег Анатолійович» не відповідає вимогам замовника, згідно тендерної документації.
Пропозиція «ФОП Жадько Олег Анатолійович» не відповідає вимогам замовника, згідно тендерної документації по тендеру: UA-2019-09-30-000413-c.
Згідно тендерній документації: учасник повинен надати: - документами, що підтверджують повноваження керівника, а саме: копія протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника та наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності).
Якщо один із вищезазначених документів не передбачений (необов’язковий), учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа.
В документації «ФОП Жадько Олег Анатолійович» відсутня довідка у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа.

У зв’язку з вище вказаним, пропозиція «ФОП Жадько Олег Анатолійович» не відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2019 17:06
Прийняти до уваги Вимогу ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ".
Номер вимоги: UA-2019-09-30-000413-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3181217938
Дата подання: 25 жовтня 2019 10:36
Вимога відмінити рішення про дискваліфікацію пропозиції ФОП Жадько О.А.
Вважаємо неправомірним відхилення тендерної пропозиції ФОП Жадька О.А., через через невідповідність умовам Додатку 6 і п.4.4. Розділу 1 тендерної документації. Та надаємо наступні пояснення:
п.1 Розділу V. тендерної документації передбачено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна тендерної пропозиції ФОП Жадько О.А. є найнижчою по ціні, отже відповідає цьому критерію.

Щодо невідповідності , на думку Замовника, п.1.1.проекту договору Предметом закупівлі є: ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (тонери, тонер-картриджі). Такий самий предмет закупівлі зазначено в документі “6 проект договору про закупівлю товару.pdf” пропозиції ФОП Жадька О.А.

Щодо невідповідності , на думку Замовника, п.5.1.проекту договору та п 4.4. Розділу 1. Зазначений в документі “6 проект договору про закупівлю товару.pdf” пропозиції ФОП Жадька О.А., строк поставки товарів відповідає вимогам тендерної документації Замовника, оскільки вказана дата є ранішим ніж строк 15.12.2019р., визначений в тендерній документації.
Отже, це відноситься до Формальних (несуттєвих) помилок , оскільки нами не перевищо срок поставки , який вимагався Замовником, та вважаємо , що Замовник може рахувати це як технічну помилку або описку, що не впливає на зміст пропозиції відповідно до Розділу 3 тендерної документації та ст22 ЗУ “”Про публічні Закупівлі”

4) Щодо невідповідності , на думку Замовника, п.5.2 проекту договору.
Зазначене в документі “6 проект договору про закупівлю товару.pdf” пропозиції ФОП Жадька О.А., Місце поставки товару: вул. Кіото 19, (складські приміщення), м. Київ, 02156. відповідає вимогам тендерної документації Замовника, про Місце поставки товару: вул. Кіото 19, м. Київ, 02156. Зазначення “складські приміщення” є формальною (несуттєвою)помилкою, та не впливає на зміст пропозиції відповідно до Розділу 3 тендерної документації та ст22 ЗУ “”Про публічні Закупівлі”

5) Також, В документі “6 проект договору про закупівлю товару.pdf” пропозиції , надано довідку, в якій ФОП Жадька О.А.погоджується з істотними та іншими умовами договору, проект якого викладено у тендерній документації та безумовного його підписання у редакції Замовника, без унесення до нього Учасником змін у разі визначення його переможцем.

На підставі вищезазначеного, Вимагаємо від Замовник відмінити рішення про дискваліфікацію пропозиції ФОП Жадько О.А.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2019 15:22
Відмовити ФОП «Жадько О. А.» у задоволенні Вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-09-30-000413-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3181217938
Дата подання: 07 листопада 2019 14:28
Невідповідність вимогам Додатку 1 та Додатку 2 ТД
Цінова пропозиція та оновлена цінова пропозиція ПП "Бест Прінт" не відповідає вимогам Додатку 1 та Додатку2 тендерної документації, оскільки в них зазначено тільки найменування , без зазначення характеристик товару, відповідно Додатку 4 тендерної документації.
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ПП "Бест Прінт" через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 14:39
Відмовити ФОП «Жадько О. А.» у задоволенні Вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-09-30-000413-c.a4
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3181217938
Дата подання: 08 листопада 2019 16:40
СКАРГА
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скасована
Дата: 08 листопада 2019 16:45
Причина: .....

Документи

Документи

Документи подані скаржником

08 листопада 2019 14:36
Cкарга в АМКУ.pdf
08 листопада 2019 16:31
Платіжне доручення.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-30-000413-c.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3181217938
Дата подання: 08 листопада 2019 16:43
Скарга
Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 листопада 2019 18:48
рішення від 13.11.2019 № 16564 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 18:48
рішення від 29.11.2019 № 17708 .pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 02:01

Документи подані скаржником

08 листопада 2019 16:41
Платіжне доручення.pdf
08 листопада 2019 16:42
Cкарга в АМКУ.pdf

Документи подані замовником

19 листопада 2019 16:43
UA-2019-09-30-000413-c.docx
19 листопада 2019 16:43
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович 139 480,00
UAH з ПДВ
139 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Бест Прінт" 155 580,00
UAH з ПДВ
155 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТКАЧ С.М. 189 721,98
UAH з ПДВ
165 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ" 166 548,00
UAH з ПДВ
166 548,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 14:22
Електронний підпис
15 жовтня 2019 09:45
Електронний підпис
15 жовтня 2019 09:44
12 Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 12:19
Налогова.pdf
30 жовтня 2019 12:19
МВС.pdf
11 жовтня 2019 15:10
Електронний підпис
11 жовтня 2019 14:13
Електронний підпис
11 жовтня 2019 11:44
Технічні вимоги.pdf
11 жовтня 2019 11:44
Статут + довідка.pdf
11 жовтня 2019 11:44
Проект Договору.pdf
11 жовтня 2019 11:44
Згода.pdf
11 жовтня 2019 11:44
Додаток 4.pdf
11 жовтня 2019 11:44
Висновок Konica Minolta СЕС.pdf
11 жовтня 2019 11:44
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 21:16
Електронний підпис
16 жовтня 2019 21:15
Електронний підпис
16 жовтня 2019 21:15
Договір.pdf
16 жовтня 2019 21:15
Паспорт ст 1-2.pdf
16 жовтня 2019 21:15
Ідент код.pdf
16 жовтня 2019 21:15
Додаток 4.pdf
16 жовтня 2019 21:15
Додаток 3.pdf
16 жовтня 2019 21:15
Витяг з ЄДР ст 1-2.pdf
16 жовтня 2019 21:15
Додаток 1.pdf
16 жовтня 2019 21:15
Лист відгук.pdf
16 жовтня 2019 21:15
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 17:18
Електронний підпис
16 жовтня 2019 17:17
Витяг з ЄДР_2019.pdf
16 жовтня 2019 17:17
Додаток 6.pdf
16 жовтня 2019 17:17
Додаток 4.docx
16 жовтня 2019 17:17
Додаток 3.docx
16 жовтня 2019 17:17
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович

ПП "Бест Прінт"

ФОП ТКАЧ С.М.

ТОВ "АВЕРО-ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підриємець Жадько Олег Анатолійович
#3181217938
Відхилено 139 480,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 16:04
ПП "Бест Прінт"
#31107469
Переможець 155 580,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 15:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Бест Прінт"
#31107469
155 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 12:21
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 14:49
Додаткова угода № 940 (1).docx зміни до договору
09 грудня 2019 14:48
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 11:23
Договір.docx укладений
05 грудня 2019 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною реквізитів сторони дійшли згоди внести зміни у п. ХІІІ договору.
Номер договору про закупівлю: 912
Договір:
Номер додаткової угоди: 940
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 155 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 930,00 UAH)