Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

рентгенівська плівка
Очікувана вартість
12 500,00 UAH
UA-2019-09-30-000387-c 8e2aa2cc620041a090527b941b6d4ca0
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Адаменко Лілія Всилівна

30445509518 kdcdplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр дитячий Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 02125763
Вебсайт: http://tychyny12.kiev.ua
Місцезнаходження: 02098, Україна , Київська обл., Київ, пр-т П.Тичини,12
Контактна особа: Адаменко Лілія Всилівна
30445509518
kdcdplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 12:37
Очікувана вартість: 12 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


рентгенівська плівка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 Одиниця
рентгенівська плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02098, Україна, місто Київ, Київ, пр-т П.Тичини,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 87 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-30-000387-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 30 вересня 2019 17:17
Вимога щодо внесення змін в документацію.
Шановний Замовнику! Вами було оголошено 30.09.2019р. закупівлю (UA-2019-09-30-000387-c) та опубліковано документацію на закупівлю: «рентгенівська плівка», згідно якої в Додатку №1 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель встановлено: «В зв'язку з тим, що обладнання налаштоване на плівку зазначену в Технічних вимогах, аналоги або еквіваленти надану продукцію розглядатися не будуть».

Не зазначення Замовником в документації можливості подачі еквівалентів продукції являється дискримінаційною вимогою до продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Технічні характеристики предмету закупівлі суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Проте, у медико-технічних вимогах Замовник окрім назви товару, прописано ще й детальний опис та характеристика предмету закупівлі, чим у свою чергу дає зрозуміти Учасникам, що вони можуть подавати в тому числі еквіваленти зазначеного Замовником товару, головне щоб він відповідав детальним вимогам предмета закупівлі. Відповідно до статі 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, Замовником порушуються статті 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».

На підставі вищенаведеного, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Вимагаємо внести зміни в Додаток №1 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів/аналогів товарів, що зазначені в Технічних вимогах до товару на предмет закупівлі: код за ДК021:2015 -32354110-3 Рентгенівська плівка (UA-2019-09-30-000387-c).

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.

У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 жовтня 2019 11:58
Шановний скаржнику!
Тендерний комітет розглянув вашу вимогу по закупівлі за № UA-2019-09-30-000387-c, від 30.09.2019 року, предмет закупівлі згідно ДК021:2015:32354110-3 Рентгенівська плівка.
Дана процедура закупівлі є допороговою та застосовується у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та регламентується Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10 яким затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення процедури закупівлі.
Відповідно, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі Замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно з п.6.4 Порядку “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. За таких умов це право, а не обов'язок Замовника. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Наказ №10 (п.2 даного документу) не обмежує права Замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування тієї чи іншої продукції, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Тому Замовник має право визначати кількість, тип фасування, форму випуску товару виходячи з власної потреби, економічності, порядку застосування, тощо. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено, в першу чергу, позитивним досвідом її використання в нашому закладі, а на ряду з засиллям контрафактної продукції на ринку, з якою ми зіштовхувались, лише підтверджує правильність вибору конкретного виду товару.
Щодо ваших звинувачень у порушенні статті 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції»: ні в оголошені про закупівлю, ні в кваліфікаційних вимогах до учасників чи медико-технічних вимогах нами не порушено вище вказані статті, тому, як Замовником не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), продукція яка є предметом закупівлі є у вільному доступі на ринку та продається багатьма організаціями чи приватними особами, а вимога отримати гарантійний лист виробника, якщо ви це мали на увазі, не є дискримінаційною до учасників закупівлі. Виробники здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію взмозі отримати гарантійний лист від завода - виробника . Крім того дана вимога дає можливість убезпечити від закупівлі фальсифікатів та отримати гарантії на своєчасне постачання товару в кількості, якості та строками придатності яких вимагає дана документація. Тому, не зрозуміло, яким саме чином надання у складі пропозиції гарантійних листів від виробників дискримінують Вас як потенційного Учасника чи інших потенційних учасників процедури закупівлі .
Отже, оголошення про закупівлю, кваліфікаційні вимоги до учасників та медико технічні вимоги до предмету Закупівлі складені у відповідності до чинного законодавства, а тому, немає передбачених Законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій скарзі.
Розгорнути Згорнути
Шановний скаржнику!
Тендерний комітет розглянув вашу вимогу по закупівлі за № UA-2019-09-30-000387-c, від 30.09.2019 року, предмет закупівлі згідно ДК021:2015:32354110-3 Рентгенівська плівка.
Дана процедура закупівлі є допороговою та застосовується у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та регламентується Наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10 яким затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення процедури закупівлі.
Відповідно, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі Замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно з п.6.4 Порядку “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. За таких умов це право, а не обов'язок Замовника. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Наказ №10 (п.2 даного документу) не обмежує права Замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування тієї чи іншої продукції, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Тому Замовник має право визначати кількість, тип фасування, форму випуску товару виходячи з власної потреби, економічності, порядку застосування, тощо. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено, в першу чергу, позитивним досвідом її використання в нашому закладі, а на ряду з засиллям контрафактної продукції на ринку, з якою ми зіштовхувались, лише підтверджує правильність вибору конкретного виду товару.
Щодо ваших звинувачень у порушенні статті 6, 8, 15, 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції»: ні в оголошені про закупівлю, ні в кваліфікаційних вимогах до учасників чи медико-технічних вимогах нами не порушено вище вказані статті, тому, як Замовником не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), продукція яка є предметом закупівлі є у вільному доступі на ринку та продається багатьма організаціями чи приватними особами, а вимога отримати гарантійний лист виробника, якщо ви це мали на увазі, не є дискримінаційною до учасників закупівлі. Виробники здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію взмозі отримати гарантійний лист від завода - виробника . Крім того дана вимога дає можливість убезпечити від закупівлі фальсифікатів та отримати гарантії на своєчасне постачання товару в кількості, якості та строками придатності яких вимагає дана документація. Тому, не зрозуміло, яким саме чином надання у складі пропозиції гарантійних листів від виробників дискримінують Вас як потенційного Учасника чи інших потенційних учасників процедури закупівлі .
Отже, оголошення про закупівлю, кваліфікаційні вимоги до учасників та медико технічні вимоги до предмету Закупівлі складені у відповідності до чинного законодавства, а тому, немає передбачених Законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій скарзі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-30-000387-c.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 01 жовтня 2019 16:42
дискримінаційні вимоги
упереджені дії замовника, посилання на конкретну торгову марку

Документи подані скаржником

01 жовтня 2019 16:42
вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 8 705,52
UAH з ПДВ
8 705,52
UAH з ПДВ
Документи
ФО-П Богдашко Ніна Миколаївна 12 232,67
UAH з ПДВ
12 232,67
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ФО-П Богдашко Ніна Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Переможець 8 705,52
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:45

Документи

11 жовтня 2019 11:45
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
8 705,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2019 11:45
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договірплівка.PDF укладений
23 жовтня 2019 14:50