Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (пшоно, рис, крупа вівсяна)
Очікувана вартість
61 000,00 UAH
UA-2019-09-30-000325-a b7ccbeca1b1d4594bea4bf30604e06ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вільховий Павло Андрійович

4685191 vmtztmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 01994072
Вебсайт: http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103
Контактна особа: Вільховий Павло Андрійович
4685191
vmtztmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 12:46
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 12:46
Очікувана вартість: 61 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 305,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (пшоно, рис, крупа вівсяна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська, Київ, вул. Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-30-000325-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Захарчук Світлана Сергіівна, Код ЄДРПОУ:2705712268
Дата подання: 31 жовтня 2019 22:29
Відхилення
До бізнесу не має питаннь,заробляє хто як може.Хоча... Більше всього запитаннь до так званих розпорядників бюджетних коштів.Парі,хоч і формальне,я виграла,і це зрозуміло всім,помилилась тільки в "підставних".До останнього часу чекала на зв"язок,але даремно.Голові тендерного комітету. Ще раз наголошую,що Ваша тендерна документація,складена таким чином,що виконати всі її специфічні умови неможливо ,саме тому створюються штучні перепони для інших учасників. Таким чином,на мій погляд,створюються умови ДЛЯ ЗНАЧНИХ ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ.В черговий раз прошу прийняти міри.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 листопада 2019 14:13
Що ж, підсумовуючи, повідомляємо, що в закупівлях окрім цінового критерію також має мати місце відповідність Учасника вимогам Закону та Тендерній документації Замовника, що дуже ретельно перевіряється з боку контролюючих органів.
Вельми шановний Учаснику, враховуючи Вашу обізнаність в сфері публічних закупівель, тендерним комітетом Замовника було вирішено провести особисто для Вас невеличкий екскурс з акцентом на основні моменти по законодавству, що регулює здійснення публічних закупівель, а саме по Закону України «Про публічні закупівлі».
Відтак, по пунктам:
1. Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) – після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
2. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
3. Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 28 Закону - У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Тобто, на даному етапі все зрозуміло. За результатами аукціону Ваша тендерна пропозиція була найбільш економічно вигідною. Проте після перевірки Замовником «документів пропозиції» було виявлено цілковиту невідповідність та недостатність документів пропозиції, що мали б відповідати тендерній документації. Звісно. Адже Вами було надано лише один документ – лист-претензія, який не містив жодної інформації по суті.
Йдемо далі по законодавству:
4. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.

Таким чином, Учасники або потенційні Учасники, які вважають, що Замовником порушені його права або інтереси може від Замовника вимагати усунення таких порушень. Проте є один момент. Для того щоб такі звернення Учасників були обґрунтовані – Замовником дійсно має бути допущено порушення.

Далі:
5. Розділ ІІ Закону України «Про публічні закупівлі» ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ У СФЕРІ ЗАКУПІВЕЛЬ. Цілий розділ регулює питання контролю за закупівлями. Тут Вам і Державне регулювання та контроль у сфері закупівель, і Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель, і Уповноважений орган та орган оскарження, і Громадський контроль у сфері публічних закупівель.
6. Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону – Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.

То ж, підведемо підсумки.
Кожна закупівля, що планується нашою організацією, здійснюється з обов’язковим дотриманням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» (зокрема таких які викладені у статтях 3, 4, 5 Закону).Оголошення щодо закупівлі продукції борошномельно-круп'яної промисловості (№UA-2019-09-30-000325-a) не є виключенням. Проте, Ви як Учасник в діях Замовника вбачаєте «штучні перепони для інших учасників». Однак, не уточнюєте та не обґрунтовуєте зазначені звинувачення.
Кожен Учасник має право вимагати від Замовника усунення порушень або оскаржувати дії Замовника (про це ми зазначали вище). Але що Замовник може усунути, якщо відсутня будь-яка конкретика та аргументація з боку Учасників?
Замість того, щоб підготувати документи тендерної пропозиції у відповідності до тендерної документації – Ви вирішили просто привернути до себе увагу досить цікавим способом. Таким чином засуджуючи дії Замовника щодо неприйняття найбільш економічно вигідної (Вашої) пропозиції, яка АБСОЛЮТНО не відповідає жодному критерію тендерної документації, оскільки відсутня як така. Проте, навіть на цьому Ви не зупинились, і вирішили в останній момент, за півгодини до закінчення періоду оскаржень, звернутись до Замовника з вимогою…хоча, швидше, із звинуваченнями.
Існує припущення, що такий час вимоги був вибраний не випадково. А саме з ціллю унеможливити відповідь Замовника та в подальшому зірвати закупівлю під приводом не надання Замовником відповіді на вимогу. Але це лише припущення.
Наголошуємо на тому, що подібні звинувачення є неприпустимими та абсолютно неаргументованими. Тим паче з боку Учасника, який вирішив, що для участі в закупівлі не потрібно готувати документи на підтвердження відповідності вимогам Закону та Замовника. А може лише висловлювати претензії. Сподіваємось, що згодом, подібні дії Учасників будуть кваліфікуватись як навмисне перешкоджання проведення закупівлі та підлягати належній відповідальності.
Що ж, підсумовуючи, повідомляємо, що в закупівлях окрім цінового критерію також має мати місце відповідність Учасника вимогам Закону та Тендерній документації Замовника, що дуже ретельно перевіряється з боку контролюючих органів. То ж уважно вивчайте, готуйте – будемо раді Вашій участі у закупівлях та подальшій співпраці.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Захарчук Світлана Сергіівна 46 350,00
UAH з ПДВ
46 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" 58 020,00
UAH з ПДВ
58 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цехмейструк Ігор Олександрович 60 720,00
UAH з ПДВ
60 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 22:15
Лист.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 08:12
Документи переможця.pdf
15 жовтня 2019 15:51
Електронний підпис
15 жовтня 2019 15:35
Довідка про ліцензію.pdf
15 жовтня 2019 15:34
10Проект договору.pdf
15 жовтня 2019 15:34
6оригінал Статуту.PDF
15 жовтня 2019 15:34
4паспорт директора.PDF
15 жовтня 2019 15:34
6Пояснювальна записка.pdf
15 жовтня 2019 15:34
1Технічні вимоги.pdf
15 жовтня 2019 15:34
20 1ДФ за 2 квартал 2019р..pdf
15 жовтня 2019 15:33
13Документи ISO 22000.pdf
15 жовтня 2019 15:33
12Довідка про ISO 9001.pdf
15 жовтня 2019 15:33
10Розшифровка 10.pdf
15 жовтня 2019 15:33
9Обор.с-ва рах 2 кв. 2019р..pdf
15 жовтня 2019 15:33
4Hyundai АА 8127 МІ.PDF
15 жовтня 2019 15:33
3Hyundai АА 2215 КМ.PDF
15 жовтня 2019 15:33
Довіреність 108.zip
15 жовтня 2019 15:33
Гарантия 13771.zip
15 жовтня 2019 15:33
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 15:50
Виписка Цехмейструк.pdf
15 жовтня 2019 15:50
Документи.pdf
15 жовтня 2019 15:50
Проект договору.pdf
15 жовтня 2019 15:50
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Захарчук Світлана Сергіівна

ПП "Торгпродсервіс"

ФОП Цехмейструк Ігор Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Захарчук Світлана Сергіівна
#2705712268
Відхилено 46 350,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 11:30
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС"
#30757072
Переможець 58 020,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 11:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

18 жовтня 2019 11:30
Електронний підпис
17 жовтня 2019 13:13
Звіт з ЄДР (припинено)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС"
#30757072
58 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 10:59
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 10:58
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 10:43
ДУ3.pdf зміни до договору
16 січня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 10:35
ДУ2.pdf зміни до договору
16 січня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 12:20
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 12:19
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 11:39
Договір 04-11.pdf укладений
04 листопада 2019 11:38
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 11:38
Договір 04-11.pdf укладений
04 листопада 2019 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік;
Номер договору про закупівлю: 04/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 04/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) У зв’язку з впровадженням міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні
Номер договору про закупівлю: 04/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік;
Номер договору про закупівлю: 04/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (Зміна реквізитів у зв’язку з реорганізацією Замовника;
Номер договору про закупівлю: 04/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML