Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (пшоно, рис, крупа вівсяна)
Очікувана вартість
61 000,00 UAH
UA-2019-09-30-000325-a ● b7ccbeca1b1d4594bea4bf30604e06ec
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 01994072 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103 |
Контактна особа: |
Вільховий Павло Андрійович 4685191 vmtztmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2019 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2019 12:46 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2019 12:46 |
Очікувана вартість: | 61 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 305,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (пшоно, рис, крупа вівсяна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, Київська, Київ, вул. Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2019 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2019 15:10 |
Тендерна Документація .doc | |
30 вересня 2019 15:10 |
ДОДАТОК 4 Форма цінової пропозиції.docx | |
30 вересня 2019 15:10 |
ДОДАТОК 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі .docx | |
30 вересня 2019 15:10 |
ДОДАТОК 2 Проект договору.doc | |
30 вересня 2019 15:10 |
ДОДАТОК 1 Перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасників.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-30-000325-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Захарчук Світлана Сергіівна, Код ЄДРПОУ:2705712268
Дата подання: 31 жовтня 2019 22:29
Відхилення
До бізнесу не має питаннь,заробляє хто як може.Хоча... Більше всього запитаннь до так званих розпорядників бюджетних коштів.Парі,хоч і формальне,я виграла,і це зрозуміло всім,помилилась тільки в "підставних".До останнього часу чекала на зв"язок,але даремно.Голові тендерного комітету. Ще раз наголошую,що Ваша тендерна документація,складена таким чином,що виконати всі її специфічні умови неможливо ,саме тому створюються штучні перепони для інших учасників. Таким чином,на мій погляд,створюються умови ДЛЯ ЗНАЧНИХ ПЕРЕВИТРАТ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ.В черговий раз прошу прийняти міри.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 листопада 2019 14:13
Що ж, підсумовуючи, повідомляємо, що в закупівлях окрім цінового критерію також має мати місце відповідність Учасника вимогам Закону та Тендерній документації Замовника, що дуже ретельно перевіряється з боку контролюючих органів.
Вельми шановний Учаснику, враховуючи Вашу обізнаність в сфері публічних закупівель, тендерним комітетом Замовника було вирішено провести особисто для Вас невеличкий екскурс з акцентом на основні моменти по законодавству, що регулює здійснення публічних закупівель, а саме по Закону України «Про публічні закупівлі».
Відтак, по пунктам:
1. Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) – після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
2. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
3. Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 28 Закону - У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Тобто, на даному етапі все зрозуміло. За результатами аукціону Ваша тендерна пропозиція була найбільш економічно вигідною. Проте після перевірки Замовником «документів пропозиції» було виявлено цілковиту невідповідність та недостатність документів пропозиції, що мали б відповідати тендерній документації. Звісно. Адже Вами було надано лише один документ – лист-претензія, який не містив жодної інформації по суті.
Йдемо далі по законодавству:
4. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Таким чином, Учасники або потенційні Учасники, які вважають, що Замовником порушені його права або інтереси може від Замовника вимагати усунення таких порушень. Проте є один момент. Для того щоб такі звернення Учасників були обґрунтовані – Замовником дійсно має бути допущено порушення.
Далі:
5. Розділ ІІ Закону України «Про публічні закупівлі» ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ У СФЕРІ ЗАКУПІВЕЛЬ. Цілий розділ регулює питання контролю за закупівлями. Тут Вам і Державне регулювання та контроль у сфері закупівель, і Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель, і Уповноважений орган та орган оскарження, і Громадський контроль у сфері публічних закупівель.
6. Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону – Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
То ж, підведемо підсумки.
Кожна закупівля, що планується нашою організацією, здійснюється з обов’язковим дотриманням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» (зокрема таких які викладені у статтях 3, 4, 5 Закону).Оголошення щодо закупівлі продукції борошномельно-круп'яної промисловості (№UA-2019-09-30-000325-a) не є виключенням. Проте, Ви як Учасник в діях Замовника вбачаєте «штучні перепони для інших учасників». Однак, не уточнюєте та не обґрунтовуєте зазначені звинувачення.
Кожен Учасник має право вимагати від Замовника усунення порушень або оскаржувати дії Замовника (про це ми зазначали вище). Але що Замовник може усунути, якщо відсутня будь-яка конкретика та аргументація з боку Учасників?
Замість того, щоб підготувати документи тендерної пропозиції у відповідності до тендерної документації – Ви вирішили просто привернути до себе увагу досить цікавим способом. Таким чином засуджуючи дії Замовника щодо неприйняття найбільш економічно вигідної (Вашої) пропозиції, яка АБСОЛЮТНО не відповідає жодному критерію тендерної документації, оскільки відсутня як така. Проте, навіть на цьому Ви не зупинились, і вирішили в останній момент, за півгодини до закінчення періоду оскаржень, звернутись до Замовника з вимогою…хоча, швидше, із звинуваченнями.
Існує припущення, що такий час вимоги був вибраний не випадково. А саме з ціллю унеможливити відповідь Замовника та в подальшому зірвати закупівлю під приводом не надання Замовником відповіді на вимогу. Але це лише припущення.
Наголошуємо на тому, що подібні звинувачення є неприпустимими та абсолютно неаргументованими. Тим паче з боку Учасника, який вирішив, що для участі в закупівлі не потрібно готувати документи на підтвердження відповідності вимогам Закону та Замовника. А може лише висловлювати претензії. Сподіваємось, що згодом, подібні дії Учасників будуть кваліфікуватись як навмисне перешкоджання проведення закупівлі та підлягати належній відповідальності.
Що ж, підсумовуючи, повідомляємо, що в закупівлях окрім цінового критерію також має мати місце відповідність Учасника вимогам Закону та Тендерній документації Замовника, що дуже ретельно перевіряється з боку контролюючих органів. То ж уважно вивчайте, готуйте – будемо раді Вашій участі у закупівлях та подальшій співпраці.
Відтак, по пунктам:
1. Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) – після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
2. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону - Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
3. Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 28 Закону - У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Тобто, на даному етапі все зрозуміло. За результатами аукціону Ваша тендерна пропозиція була найбільш економічно вигідною. Проте після перевірки Замовником «документів пропозиції» було виявлено цілковиту невідповідність та недостатність документів пропозиції, що мали б відповідати тендерній документації. Звісно. Адже Вами було надано лише один документ – лист-претензія, який не містив жодної інформації по суті.
Йдемо далі по законодавству:
4. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Таким чином, Учасники або потенційні Учасники, які вважають, що Замовником порушені його права або інтереси може від Замовника вимагати усунення таких порушень. Проте є один момент. Для того щоб такі звернення Учасників були обґрунтовані – Замовником дійсно має бути допущено порушення.
Далі:
5. Розділ ІІ Закону України «Про публічні закупівлі» ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ У СФЕРІ ЗАКУПІВЕЛЬ. Цілий розділ регулює питання контролю за закупівлями. Тут Вам і Державне регулювання та контроль у сфері закупівель, і Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель, і Уповноважений орган та орган оскарження, і Громадський контроль у сфері публічних закупівель.
6. Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону – Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
То ж, підведемо підсумки.
Кожна закупівля, що планується нашою організацією, здійснюється з обов’язковим дотриманням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» (зокрема таких які викладені у статтях 3, 4, 5 Закону).Оголошення щодо закупівлі продукції борошномельно-круп'яної промисловості (№UA-2019-09-30-000325-a) не є виключенням. Проте, Ви як Учасник в діях Замовника вбачаєте «штучні перепони для інших учасників». Однак, не уточнюєте та не обґрунтовуєте зазначені звинувачення.
Кожен Учасник має право вимагати від Замовника усунення порушень або оскаржувати дії Замовника (про це ми зазначали вище). Але що Замовник може усунути, якщо відсутня будь-яка конкретика та аргументація з боку Учасників?
Замість того, щоб підготувати документи тендерної пропозиції у відповідності до тендерної документації – Ви вирішили просто привернути до себе увагу досить цікавим способом. Таким чином засуджуючи дії Замовника щодо неприйняття найбільш економічно вигідної (Вашої) пропозиції, яка АБСОЛЮТНО не відповідає жодному критерію тендерної документації, оскільки відсутня як така. Проте, навіть на цьому Ви не зупинились, і вирішили в останній момент, за півгодини до закінчення періоду оскаржень, звернутись до Замовника з вимогою…хоча, швидше, із звинуваченнями.
Існує припущення, що такий час вимоги був вибраний не випадково. А саме з ціллю унеможливити відповідь Замовника та в подальшому зірвати закупівлю під приводом не надання Замовником відповіді на вимогу. Але це лише припущення.
Наголошуємо на тому, що подібні звинувачення є неприпустимими та абсолютно неаргументованими. Тим паче з боку Учасника, який вирішив, що для участі в закупівлі не потрібно готувати документи на підтвердження відповідності вимогам Закону та Замовника. А може лише висловлювати претензії. Сподіваємось, що згодом, подібні дії Учасників будуть кваліфікуватись як навмисне перешкоджання проведення закупівлі та підлягати належній відповідальності.
Що ж, підсумовуючи, повідомляємо, що в закупівлях окрім цінового критерію також має мати місце відповідність Учасника вимогам Закону та Тендерній документації Замовника, що дуже ретельно перевіряється з боку контролюючих органів. То ж уважно вивчайте, готуйте – будемо раді Вашій участі у закупівлях та подальшій співпраці.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Захарчук Світлана Сергіівна |
46 350,00
UAH з ПДВ
|
46 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" |
58 020,00
UAH з ПДВ
|
58 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Цехмейструк Ігор Олександрович |
60 720,00
UAH з ПДВ
|
60 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Захарчук Світлана Сергіівна #2705712268 |
Відхилено |
46 350,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 11:30
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГПРОДСЕРВІС" #30757072 |
Переможець |
58 020,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 11:27
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 10:59
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2020 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2020 10:43
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2020 10:35
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 12:20
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 11:39
|
Договір 04-11.pdf | укладений |
04 листопада 2019 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 11:38
|
Договір 04-11.pdf | укладений |
04 листопада 2019 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік; |
Номер договору про закупівлю: | 04/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04/11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) У зв’язку з впровадженням міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні |
Номер договору про закупівлю: | 04/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік; |
Номер договору про закупівлю: | 04/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (Зміна реквізитів у зв’язку з реорганізацією Замовника; |
Номер договору про закупівлю: | 04/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |