Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39130000-2 Офісні меблі (меблі для Київської дитячої школи мистецтв №1)
Очікувана вартість
13 796,00 UAH
UA-2019-09-30-000315-c ● 0af934efd7b24ba88160493e3469d361
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Солом"янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485417 |
Вебсайт: | http://solom.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03020, Україна , Київська обл., Київ, пр. Повітрофлотський, 41, каб.311,313, 317 |
Контактна особа: |
Яворська Оксана Петрівна 380442070992 srda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2019 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 13 796,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Меблі для Київської дитячої школи мистецтв №1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
39130000-2 Офісні меблі (меблі для Київської дитячої школи мистецтв №1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03020, Україна, Київська область, Київ, вул. Генерала Тупікова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2019 11:48 |
Документація меблі школа №1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 жовтня 2019 11:32
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 15:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1. Допускаємо іншу торгову марку, яка повністю відповідає технічним вимогам вказаним в тендерній документації. 2. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розглядаємо його ціну як остаточну
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ 1" #41525633 |
Переможець |
13 416,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 237 Пріорітет.PDF | укладений |
21 жовтня 2019 16:44
|