Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотографічне обладнання (софтбокси, фотопарасолі, накамерні спалахи, об'єктиви, фотоапарати, фотокамери, відеокамери та інше фотографічне обладнання)
Очікувана вартість
1 329 378,00 UAH
UA-2019-09-30-000239-a 4ac5f4db53dc4a62b65b5037a6c691e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ландіна Ірина Миколаївна

+380442808492 kpdu_eks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський Палац дітей та юнацтва
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Ландіна Ірина Миколаївна
+380442808492
kpdu_eks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 13:58
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 14:21
Очікувана вартість: 1 329 378,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
188 шт
Фотографічне обладнання (софтбокси, фотопарасолі, накамерні спалахи, об'єктиви, фотоапарати, фотокамери, відеокамери та інше фотографічне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної прогтягом 10 календарних днів з дня підписання вказаного документу за умов наявності відповідних бюджетних асигнувань Замовника та в їх межах Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 жовтня 2019 11:26
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 11:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно приміток додатку 2 до тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати у значенні „або еквівалент”.
2. Згідно абзацу 1 зазначеного додатку Всі найменування товарів повинні поставлятися згідно технічних вимог, визначених в Таблиці №1 до цього додатку. Отже, учасник має право запропонувати згідно умов своєї тендерної пропозиції еквівалентне найменування товару визначеному згідно додатку 2 до тендерної документації за умов повної відповідності технічних характеристик такого еквіваленту вимогам тендерної документації. У п. 6.1. розділу «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики» частини «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасник найменування номенклатурної одиниці товару вказує із зазначенням конкретної моделі товару, його виробника.
3. Згідно п. 1.2. розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товару. Таким чином, до оцінки приймається загальна вартість тендерної пропозиції учасника, з урахуванням всіх податків та зборів, що в залежності від статусу платника податків повинен сплатити відповідний учасник, та без вчинення тендерним комітетом будь-яких перерахунків вартості тендерної пропозиції учасника. В той же час, а ні тендерною документацією, а ні Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено будь-яких обмежень для участі у процедурі закупівлі фізичних осіб-підприємців, що не є платниками ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БЕЗРУЧКО ДМИТРО ВЯЧЕСЛАВОВИЧ 1 328 678,00
UAH з ПДВ
1 328 678,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кірієнко Олександр Володимирович 1 329 378,00
UAH з ПДВ
1 329 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 16:37
Електронний підпис
24 жовтня 2019 12:51
Електронний підпис
24 жовтня 2019 10:19
Dovidka_19290493170300426835.pdf
24 жовтня 2019 10:19
public_doc (1).pdf
24 жовтня 2019 10:19
Dovidka_19290493170300426835.pdf.p7s
24 жовтня 2019 10:18
public_doc (1).p7s
17 жовтня 2019 16:06
Електронний підпис
17 жовтня 2019 16:01
Підтверджуючі довідки.pdf
17 жовтня 2019 16:01
Пропозиція.pdf
17 жовтня 2019 16:01
Якісні характеристики.pdf
17 жовтня 2019 16:01
Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2019 23:00
Електронний підпис
14 жовтня 2019 22:56
Сертифікати.pdf
14 жовтня 2019 22:56
Документи на тендер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БЕЗРУЧКО ДМИТРО ВЯЧЕСЛАВОВИЧ

ФОП Кірієнко Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БЕЗРУЧКО ДМИТРО ВЯЧЕСЛАВОВИЧ
#3277512510
Переможець 1 328 678,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 14:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БЕЗРУЧКО ДМИТРО ВЯЧЕСЛАВОВИЧ
#3277512510
1 328 678,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:29
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 10:34
підписаний договір укладений
04 листопада 2019 10:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 328 678,00
UAH