Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Фільтра до вентиляційних систем)
Очікувана вартість
77 879,96 UAH
UA-2019-09-30-000185-b bc8fa7dbc5f04ad596b1c26ec4e744e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Синча Роман

+380624957307 tender@utes.centrenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вуглегірська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 00131245
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., Світлодарськ, Донецька обл., м.Світлодарськ
Контактна особа: Синча Роман
+380624957307
tender@utes.centrenergo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 15:41
Очікувана вартість: 77 879,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


код ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Фільтра до вентиляційних систем)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Фільтра до вентиляційних систем (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84792, Україна, Донецька обл., Світлодарськ, склад Вуглегірської ТЕС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
20 комплект
Фільтра до вентиляційних систем (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84792, Україна, Донецька обл., Світлодарськ, склад Вуглегірської ТЕС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за Продукцію здійснюються Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника в наступному порядку: протягом 30 календарних днів з дати підписання Покупцем Акту приймання-передачі продукції Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 13:47
42510000-4_ЗТД.doc
11 жовтня 2019 13:47
Перелік змін.pdf
11 жовтня 2019 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 13:47
42510000-4_ЗТД.doc
30 вересня 2019 09:26
42510000-4_ТД.doc
11 жовтня 2019 13:47
Перелік змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 30 вересня 2019 15:37
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 15:24
Відповідно до пункту 6.4. Порядоку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 "вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Просимо надати роз*яснення щодо можливості подання учасником торгів аналогів або еквівалентів товарів зазначених в додатку №3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що в "Технічних вимогах" Додаток 3 тендерної документації Замовником не зазначена конкретна марка продукції або конкретний виробник, в звязку із чим не передбачена можливість подання учасниками торгів аналогів або еквівалентів продукції. Запропонована продукція повинна відповідати технічним характеристикам, зазначеним в Додатку 3 тендерної документації.
уточнення
Дата подання: 30 вересня 2019 16:18
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 15:28
Просимо надати роз*яснення щодо можливості подання учасником торгів аналогів або еквівалентів товарів зазначених в додатку №3 до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня!
У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що в "Технічних вимогах" Додаток 3 тендерної документації Замовником не зазначена конкретна марка продукції або конкретний виробник, в звязку із чим не передбачена можливість подання учасниками торгів аналогів або еквівалентів продукції. Запропонована продукція повинна відповідати технічним характеристикам, зазначеним в Додатку 3 тендерної документації.
уточнення
Дата подання: 30 вересня 2019 16:29
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 15:38
Просимо вказати, фільтрувальний матеріал та його класс фільтрації (наприклад G4, F5) –по позиції 1.(Фільтр комірковий ФяРБ 514х514х50) і 4.(Фільтр комірковий 287х592х48) додатку 3 таблиці п.1.
Відповідь: Доброго дня!
У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що за позиціями №№1,4 (Фільтр комірковий ФяРБ 514х514х50 та Фільтр комірковий 287х592х48) застосовується фільтрувальний матеріал та його класс фільтрації - G4.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-30-000185-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Селтон", Код ЄДРПОУ:32556556
Дата подання: 04 жовтня 2019 10:54
щодо внесення змін
Згідно з вимогами тендерної документації учасник повинен надати у складі пропозиції інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідною технічною специфікацією (у разі потреби плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), зазначеною у Додатку 3 тендерної документації, а саме:- копією Сертифікату якості від виробника, завіреною печаткою учасника. Звертаємо Вашу увагу, що 16 березня 2018 року набрав чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» від 26.01.2018 року № 93, яким було визнано такими, що втратили чинність накази, що регулюють обов’язкову сертифікацію продукції на території України. Відповідно до цього частина товарів, що відповідають вимогам предмету закупівлі, не потребують обов'язкової сертифікації відповідно до законодавства України. У зв’язку з цим просимо розглянути можливість внесення змін в тендерну документацію та видалити вимогу щодо надання «копії Сертифікату якості від виробника, завіреною печаткою учасника».
Зазначені зміни призведуть до добросовісної конкуренції серед учасників.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 жовтня 2019 11:21
Причина: внесення змін
Номер вимоги: UA-2019-09-30-000185-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Селтон", Код ЄДРПОУ:32556556
Дата подання: 04 жовтня 2019 11:40
щодо внесення змін
Згідно з вимогами тендерної документації учасник повинен надати у складі пропозиції інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідною технічною специфікацією (у разі потреби плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), зазначеною у Додатку 3 тендерної документації, а саме:- копією Сертифікату якості від виробника, завіреною печаткою учасника. Звертаємо Вашу увагу, що 16 березня 2018 року набрав чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» від 26.01.2018 року № 93, яким було визнано такими, що втратили чинність накази, що регулюють обов’язкову сертифікацію продукції на території України. Відповідно до цього частина товарів, що відповідають вимогам предмету закупівлі, не потребують обов'язкової сертифікації відповідно до законодавства України. У зв’язку з цим просимо розглянути можливість внесення змін в тендерну документацію та викласти вимогу в такій редакції: «копією Сертифікату якості від виробника, завіреною печаткою учасника або копію декларації про відповідність продукції вимогам технічних регламентів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 жовтня 2019 08:45
Доброго дня! Повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в тендерну докуменацію в частині "Технічних вимог" Додаток 3 тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-30-000185-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Селтон", Код ЄДРПОУ:32556556
Дата подання: 04 жовтня 2019 11:41
внесення змін
Згідно з вимогами тендерної документації учасник повинен надати у складі пропозиції інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідною технічною специфікацією (у разі потреби плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), зазначеною у Додатку 3 тендерної документації, а саме:- копією Сертифікату якості від виробника, завіреною печаткою учасника. Звертаємо Вашу увагу, що 16 березня 2018 року набрав чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» від 26.01.2018 року № 93, яким було визнано такими, що втратили чинність накази, що регулюють обов’язкову сертифікацію продукції на території України. Відповідно до цього частина товарів, що відповідають вимогам предмету закупівлі, не потребують обов'язкової сертифікації відповідно до законодавства України. У зв’язку з цим просимо розглянути можливість внесення змін в тендерну документацію та видалити вимогу щодо надання «копії Сертифікату якості від виробника, завіреною печаткою учасника». Зазначені зміни призведуть до добросовісної конкуренції серед учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 жовтня 2019 09:02
Доброго дня! Повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в тендерну докуменацію в частині "Технічних вимог" Додаток 3 тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Селтон" 51 993,60
UAH з ПДВ
51 993,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДЕРІС-ГРУП 69 600,00
UAH з ПДВ
61 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕНТ-ЗАВОДИ" 71 283,84
UAH з ПДВ
61 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕРУМ ГРУП 75 620,00
UAH з ПДВ
75 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 16:26
Електронний підпис
29 жовтня 2019 16:25
довідка з МВС.pdf
29 жовтня 2019 16:25
Довідка з ДПС.pdf
21 жовтня 2019 17:28
Електронний підпис
20 жовтня 2019 13:56
Електронний підпис
20 жовтня 2019 13:52
№17 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 жовтня 2019 13:52
№16 статут 2019 цветной.pdf
20 жовтня 2019 13:52
№15 копія статут.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 16:02
Субпідрядники.pdf
18 жовтня 2019 16:02
Сертифікати гігієни.pdf
18 жовтня 2019 16:02
Площі та МТБ.pdf
18 жовтня 2019 16:02
Паспорта и чертежи.rar
18 жовтня 2019 16:02
Додаток 7.pdf
18 жовтня 2019 16:02
Додаток 6.pdf
18 жовтня 2019 16:02
Додаток 5.pdf
18 жовтня 2019 16:02
Додаток 3.pdf
18 жовтня 2019 16:02
Додаток 1_Цінова.pdf
18 жовтня 2019 16:02
Довідка працівники.pdf
18 жовтня 2019 16:02
Довідка довкілля.pdf
18 жовтня 2019 16:02
Витяг ПДВ Деріс.pdf
18 жовтня 2019 16:02
Аналогічні договори.pdf
18 жовтня 2019 16:02
6.2. Опис завірений.pdf
18 жовтня 2019 16:02
5.2 Наказ на директора.pdf
18 жовтня 2019 16:02
5.1 Протокол зборів.pdf
18 жовтня 2019 16:02
4. Право підпису.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2019 20:16
Електронний підпис
20 жовтня 2019 20:00
12.СанВисновок 2019.pdf
20 жовтня 2019 20:00
22.Витяг з ЄДР.pdf
20 жовтня 2019 20:00
13.Копія Сан висновку.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 19:15
Досвід поставок.pdf
18 жовтня 2019 19:15
Довідка санкції.pdf
18 жовтня 2019 19:15
Відомості учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Селтон"

ТОВ ДЕРІС-ГРУП

ТОВ "ВЕНТ-ЗАВОДИ"

ТОВ ВЕРУМ ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Селтон"
#32556556
Переможець 51 993,60
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Селтон"
#32556556
51 993,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 13:46
Договір 13_21 від 15_11_2019 .pdf укладений
15 листопада 2019 13:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 0,06
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)