Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по вул. Шашкевича в м. Дрогобич Львівської області
Очікувана вартість
6 137 529,60 UAH
UA-2019-09-30-000141-b 3bbfb4f69b174b2a98dcc495cf3935d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Броварська

+380324433570 departament_drb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05447349
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4
Контактна особа: Ірина Броварська
+380324433570
departament_drb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 08:44
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 13:42
Очікувана вартість: 6 137 529,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 841,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вул. Шашкевича в м. Дрогобич Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може перерахувати Підряднику аванс, відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), після того як Підрядник приступить до виконання робіт, в розмірі не більше 30% ббюджетних призначень на поточний бюджетний рік при умові укладення додаткової угоди. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25.12.2019, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти робочих днів та тільки в межах бюджетних призначень. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та після поступлення коштів на рахунок Замовника для оплати даних робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 17:21
Перелік змін до ТД 08.10.2019.docx
08 жовтня 2019 17:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ закреслена.doc
08 жовтня 2019 17:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯз врахуванням змін.doc
30 вересня 2019 08:44
Додаток 4 Технічне завдання.docx
30 вересня 2019 08:44
Додаток 2.doc
08 жовтня 2019 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 17:21
Перелік змін до ТД 08.10.2019.docx
08 жовтня 2019 17:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ закреслена.doc
08 жовтня 2019 17:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯз врахуванням змін.doc
30 вересня 2019 08:44
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
30 вересня 2019 08:44
Додаток 4 Технічне завдання.docx
30 вересня 2019 08:44
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-30-000141-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ-К", Код ЄДРПОУ:41480556
Дата подання: 22 жовтня 2019 09:31
ВИМОГА про скасування рішення про прийняття пропозиції учасника ТОВ «БРАТИ» та про скасування рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ГАРАНТ-К»
Повний текст вимоги додається у вкладеному файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 16:13
Ваша вимога від 21.10.2019р. не підлягає задоволенню, виходячи з наступного:
Тендерною документацією Замовника поставлена вимога в додатку № 1 розділі 2 п. 2.1.2 Тендерної документації надати " Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств установ організацій України, видані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій (для учасників – юридичних осіб та фізичних осіб)."
Учасником 2 (ТАВ "ГАРАНТ-К") не дотримано умов тендерної документації: не завантаження Відомостей з ЄДРПОУ, тобто не подано не окремої інформації, а цілого документу.

Документи подані скаржником

22 жовтня 2019 09:31
вимога.pdf
22 жовтня 2019 09:31
рішення від 14.08.2019 №11198.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Томашенко Олександр Вікторович 5 068 734,00
UAH з ПДВ
4 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТ-К" 5 646 527,23
UAH з ПДВ
4 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Брати 6 098 454,00
UAH з ПДВ
6 098 454,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 17:11
Електронний підпис
15 жовтня 2019 17:06
Технічні вимоги.pdf
15 жовтня 2019 17:06
Статут.PDF
15 жовтня 2019 17:06
Проект договору.pdf
15 жовтня 2019 17:06
паспорт .pdf
15 жовтня 2019 17:06
Опис.PDF
15 жовтня 2019 17:06
Ліцензія.PDF
15 жовтня 2019 17:06
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2019 13:40
Електронний підпис
14 жовтня 2019 13:31
Статут.rar
14 жовтня 2019 13:31
Кошторис.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Томашенко Олександр Вікторович

ТОВ "ГАРАНТ-К"

ТОВ Брати

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Томашенко Олександр Вікторович
#2545212916
Відхилено 4 700 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 16:38
ТОВ "ГАРАНТ-К"
#41480556
Відхилено 4 800 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 12:28
ТОВ Брати
#32363769
Переможець 6 098 454,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Брати
#32363769
6 098 454,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2021 10:39
8 № 173.PDF зміни до договору
18 жовтня 2021 10:29
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 17:04
173 № 7.PDF зміни до договору
24 березня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 17:07
173 №6.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 17:02
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 09:38
173 № 5.PDF зміни до договору
09 вересня 2020 09:32
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 17:09
додатки до 173 № 4 2019.PDF зміни до договору
12 березня 2020 17:08
173 № 4 2019.PDF зміни до договору
12 березня 2020 17:08
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 16:13
173 № 3.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 16:13
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 16:49
173 № 2.PDF зміни до договору
14 листопада 2019 16:48
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 17:10
173 № 1.PDF зміни до договору
13 листопада 2019 17:10
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 15:38
173.PDF укладений
08 листопада 2019 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування бюджетних призначень 2019-2020 року та передбачення авансу (попередньої оплати)
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання робіт у 2019 році на суму меншу від запланованої на 2019 рік на 80,50 грн. та необхідність виконання цих робіт у 2020 році. Загальна вартість робіт по договору залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затвердження бюджетних призначень на 2020 рік в сумі 999840,00 грн. Продовження договору на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із затвердженням бюджетних призначень на 2020 бюджетний рік в кількості 425 594,40 грн. з ПДВ, Сторони на цю суму погоджують виконання у 2020 році та на цю ж суму зменшують виконання та фінансування робіт у 2021 році. Загальна вартість, кількість та види робіт по договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із затвердженням бюджетних призначень на 2021 бюджетний рік та перерозподілом бюджетних призначень на 2020 рік, враховуючи необхідність продовження виконання робіт за сприятливих погодних умов у 2021 році у кількості більшій ніж передбачалось у 2021 році на 197 668,80 грн. з ПДВ, Сторони на цю суму збільшують виконання у 2021 році та на цю ж суму зменшують виконання та фінансування робіт у 2020 році. Загальна вартість, кількість та види робіт по договору залишається незмінними.
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення вартості та кількості робіт по договору на 22 627,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фактичне завершення робіт по договору на суму меншу від запланованої на 722787,60 грн. та відсутністю необхідності продовжувати виконання робіт у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML