Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчі товари.
Очікувана вартість
20 100,00 UAH
UA-2019-09-29-000012-a 1164ab75f0824956ba30f04261d955ab
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шапаренко Олександр Павлович

+380442808492 kpdu.dzo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: «Київський Палац дітей та юнацтва»
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Шапаренко Олександр Павлович
+380442808492
kpdu.dzo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2019 22:01
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 22:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 22:06
Очікувана вартість: 20 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 201,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
151 од
Господарчі товари.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київська область, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, 13.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи
Дата подання: 30 вересня 2019 14:03
Дата відповіді: 30 вересня 2019 20:27
Добрый день. Прикрепите пожалуйста документы в формате Word
Відповідь: У відповідності до абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому зазначеної частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників. В той же час, згідно чинного законодавства України не визначено вичерпних критеріїв та класифікаційних ознак поняття «дискримінації», в тому числі у сфері публічних закупівель. З урахуванням практики розгляду скарг щодо порушення законодавства з питань публічних закупівель органом оскарження вбачається, що дискримінаційними можуть вважатись умови, що створюють нерівні умови для участі у торгах для різних учасників, що є правомочними на участь у торгах (наприклад, вимога щодо необхідності подання документу, що не є обов’язковим згідно чинного законодавства для здійснення господарської діяльності, тощо). В той же час оприлюднена замовником документація знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель «Прозорро», придатна для зчитування та опрацювання у будь-якому з доступних програмних засобів зчитування зображень. При цьому, файл документації не захищений жодними паролями (тощо), що могли б унеможливити зчитування такого файлу, та є загальнодоступним для необмеженого кола учасників. Отже за таких обставин відсутні факти, які б свідчили про створення перешкод для участі будь-кого з потенційних учасників, кожен з яких фактично має змогу ознайомитись зі змістом документації та надати відповідні документи пропозиції, що вимагаються замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 22:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "МЕРКУРІЙ-Т" 20 073,60
UAH з ПДВ
20 073,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 00:37
Аналогічний договір.pdf
01 жовтня 2019 00:37
Документи на тендер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "МЕРКУРІЙ-Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "МЕРКУРІЙ-Т"
#37139192
Переможець 20 073,60
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 10:30

Документи

02 жовтня 2019 10:30
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "МЕРКУРІЙ-Т"
#37139192
20 073,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2019 10:30
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
18 листопада 2019 11:03