Легкові автомобілі (засіб транспортний універсальний - снігоболотохід)
Очікувана вартість
29 100 000,00 UAH
UA-2019-09-27-002230-b a3b20ff4c5d94784ad9ea3c60173a190
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Код ЄДРПОУ: 33945469
Місцезнаходження замовника: 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Бережанська, 7
Контактна особа замовника: Кисла Світлана
+380444269212
uz.mtz.kyiv@dsns.gov.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Обгрунтування
на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 08 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Обгрунтування: відповідно Довідки Торгово промислової палати від 24.09. 2019 року №2365/0.8.0-7.3 - ТОВ "КВАДРО ІНТЕРНЕШНЛ" має виробничо-технічну базу, відповідні сертифікати,нормативно-технічну документацію для виробництва всюдихідної техніки. Інших підприємств - вітчизняних виробників снігоболотоходів аналогічних за технічними характеристиками в ресурсах довідково-інформаційного фонду ТПП України та Інформаційних джерелах відкритого користування не виявлено.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Легкові автомобілі (засіб транспортний універсальний - снігоболотохід) (Джерело фінансування - кошти Деравного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04114, Україна, Київ, м.Київ, вул.Вишгородська 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

27 вересня 2019 17:36
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-17-000034 ● d39a28ba09b849998170b0e28376910e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-18 09:59:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

17.10.2019 № 301

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-09-27-002230-b 27.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-11-07 19:09:19

Стосовно надання роз`яснення

Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України Протокол засідання тендерного комітету від 07.11.2019 року № 578 Керуючись ч. 8 статті 7-1 Закону "Про публічні закупівлі" просимо надати роз`яснення змісту висновку та його зобов`язань (аргументацію існування можливості постачання іноземними виробниками снігоболотоходів, аналогічних за технічними характеристиками, з урахуванням проведених попередніх процедур замовника, а також подальші дії замовника з нормативним обґрунтуванням та посиланням на діючу нормативно-правову базу).

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-11-12 09:23:13

Про надання інформації

Державна аудиторська служба України розглянула звернення Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) щодо роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку про результати моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2019-09-27-002230-b, та повідомляє.
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно із частиною першою статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками ( частина перша статті 35 Закону).
Переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі наявності підстав, визначених у частині другій статті 35 Закону.
У свою чергу в пункті 14 Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, форуму якого затверджено наказом Мінекономрозвитку наказом від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», замовник зазначає обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2019-09-27-002230-b Замовник не обґрунтував підставу застосування переговорної процедури закупівлі, визначену в пункті 2 частини 2 статті 35 Закону, а саме, відсутність конкуренції на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Поряд з цим зазначаємо, що правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Держаудитслужбі визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень у сфері закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України (далі – Управління забезпечення) розглянуло висновок Державної аудиторської служби України від 4 листопада 2019 року щодо моніторингу закупівель відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) (UA-M-2019-10-17-000034), по процедурі закупівлі: Легкові автомобілі (засіб транспортний універсальний - снігоболотохід) (UA-2019-09-27-002230-b) та повідомляє: Управління не погоджується з позицією Державної аудиторської служби України викладену у висновку з наступних підстав: З метою належного забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України транспортними засобами спеціального призначення виникла необхідність проведення процедури їх закупівлі. Управлінням забезпечення в період з 15 квітня по 09 серпня 2019 року тричі було розпочато проведення процедур закупівель UA-2019-04-15-002291-a, UA-2019-05-30-001672-b, UA-2019-07-08-002860-b код згідно ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі. Закупівлі були оголошені відповідно ч. 4 статті 10 Закону, англійською мовою, з метою надання можливості іноземним постачальникам прийняти у них участь. Жодна з вище вказаних процедур не відбулась. Також, під час проведення вищезазначених процедур жоден з іноземних виробників (постачальників), зазначених у процедурах транспортних засобів спеціального призначення, не виявив бажання приймати у них участь, що виключало розгляд можливості постачання іноземними виробниками такого товару (оскільки достовірна інформація щодо такої можливості у тендерного комітету Управління забезпечення відсутня). Разом з цим, одним з учасників зазначених процедур, а саме: ТОВ «Квадро Інтернешнл» листом від 26.09.2019 року вих. № 01/26/09/19 надано копію довідки з Торгово-промислової палати України – у якій за результатами проведеного інформаційного моніторингу встановлено, що ТОВ "КВАДРО ІНТЕРНЕШНЛ" має виробничо-технічну базу, відповідні сертифікати, нормативно-технічну документацію для виробництва всюдихідної техніки. Інших підприємств - вітчизняних виробників снігоболотоходів, аналогічних за технічними характеристиками, в ресурсах довідково-інформаційного фонду ТПП України та Інформаційних джерелах відкритого користування не виявлено. Також, Торгово-промисловою палатою України наголошено, що вказана довідка призначена для можливого застосування у процедурах державних закупівель відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону. Під час переговорів ТОВ «Квадро Інтернешнл» надало лист яким повідомляє, що є офіційним виробником снігоболотоходної техніки та експортує до наступних країн світу Сполучені Штати Америки, Канада, Норвегія, Польща, Італія, Туреччина, Португалія, Франція, Латвія, Австралія, Нова Зеландія, Об’єднані Арабські Емірати, Великобританія, Південний Судан, Конго, Тайланд. Також у ТОВ «Квадро Інтернешнл» є торгові представництва та сервісні центри в наступних країнах: Сполучені Штати Америки (15 дилерських представництв, сервіс) Канада (10 дилерських представництв, сервіс) Норвегія (1 дилерське представництво, сервіс) Польща (1 дилерське представництво, сервіс) Італія (1 дилерське представництво, сервіс) Австралія (1 дилерське представництво, сервіс) Нова Зеландія (1 дилерське представництво, сервіс) Об’єднані Арабські Емірати (1 дилерське представництво, сервіс) Великобританія (1 дилерське представництво, сервіс) Туреччина (1 дилерське представництво, сервіс). У зв’язку з чим, тендерним комітетом Управління забезпечення було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону, а саме: «відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи», та запросити ТОВ «Квадро Інтернешнл» на переговори щодо закупівлі продукції (засіб транспортний універсальний- снігоболотохід). Враховуючи вищевикладене, Управління забезпечення вважає умову застосування переговорної процедури закупівлі (UA-2019-09-27-002230-b) передбаченої пунктом 2 частини другої статті 35 Закону достатньою та обґрунтованою.

2019-11-08 17:26:43

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій, 33945469, Україна, м. Київ, вул. Бережанська, 7
  2. Інформація про предмет закупівлі: Легкові автомобілі (засіб транспортний універсальний - снігоболотохід) (Джерело фінансування - кошти Деравного бюджету), 29100000UAH, 34110000-1, ДК021, 10, штука
  3. Інформація про оприлюднення: a3b20ff4c5d94784ad9ea3c60173a190, 2019-09-27
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 18 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю товару від 10.10.2019 № 257. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник опублікував в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) з товариством з обмеженою відповідальністю «КВАДРО ІНТЕРНЕШНЛ», в пункті 13 якого зазначив умову застосування переговорної процедури, визначену в пункті 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому в якості обґрунтування застосування переговорної процедури здійснено посилання на довідку Торгово-промислової палати від 24.09.2019 року №2365/0.8.0-7.3, відповідно до якої ТОВ «КВАДРО ІНТЕРНЕШНЛ» має виробничо-технічну базу, відповідні сертифікати, нормативно-технічну документацію для виробництва всюдихідної техніки, що інших підприємств - вітчизняних виробників снігоболотоходів аналогічних за технічними характеристиками в ресурсах довідково-інформаційного фонду ТПП України та Інформаційних джерелах відкритого користування не виявлено. Замовник під час вибору переговорної процедури закупівлі обґрунтував відсутність альтернативи з постачання снігоболотоходу вітчизняними виробниками. Водночас не виключається можливість постачання такого товару іноземними виробниками. Отже Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявність підстави застосування переговорної процедури закупівлі снігоболотоходу, визначеної пунктом 2 частини другої статті 35 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу установлено, що переговорна процедура закупівлі застосована без наявності умови, передбаченої пунктом 2 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто

2019-11-18 18:19:07

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВАДРО ІНТЕРНЕШНЛ"
#40351496
Переможець 28 800 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 17:38

Документи

27 вересня 2019 17:38
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 17:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КВАДРО ІНТЕРНЕШНЛ"
#40351496
28 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2019 17:38
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 жовтня 2019 15:17
Договір 257 від 10.10.2019.pdf укладений
10 жовтня 2019 15:14
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 15:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 28 800 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 800 000,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку