Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівництво адміністративної будівлі за адресою: вул. Привокзальна, буд. 3 у м. Бахмуті Донецької області" (продовження робіт)
Очікувана вартість
53 711 757,60 UAH
UA-2019-09-27-002205-b 33135cf27fd54f19b742fb9ad48a8001
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Ігнатов

+380671258785 dkb.p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Ігор Ігнатов
+380671258785
dkb.p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2019 23:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 13:14
Очікувана вартість: 53 711 757,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 611 352,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 215000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків -СС2. Строк виконання - 360 днів. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 9000,00 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Будівництво адміністративної будівлі за адресою: вул. Привокзальна, буд. 3 у м. Бахмуті Донецької області" (продовження робіт) (Джерело фінансування: бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Привокзальна, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. При цьому, замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 70
Iнша подія Замовник, після отримання дозвільних документів на виконання будівельних робіт та визначення відсутності негативного фінансового результату Підрядника, має право надати аванс (для об’єктів будівництва і реконструкції) відповідно до п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) або попередню оплату (для об’єктів капітального ремонту) відповідно до п.п. 3 п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами) у розмірі до 30% від річного обсягу фінансування, але не більш ніж 30% від Договірної ціни за весь період реалізації проекту, який/яку Підрядник зобов'язується використати протягом трьох місяців після одержання, але у будь-якому разі не пізніше ніж до кінця поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються Підрядником Замовнику, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання авансу/попередньої оплати. Надання авансу або попередньої оплати не є обов’язком Замовника. Аванс 35 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
строк виконання: 5%
у строк, що складає менш ніж 60 %: 5%
у строк від 60 % до 80 %: 3%
у строк, що складає більше 80 %, включно до 99%: 1%
у строк, що дорівнює 100%: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Заповнення "ЗАЯВИ-ПРОПОЗИЦІЇ" за Додатком 2
Дата подання: 01 жовтня 2019 16:50
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 11:41
Уточніть, будь ласка, треба чи ні зазначати загальну суму тендерної пропозиції учасника у "ЗАЯВІ-ПРОПОЗИЦІЇ" згідно Додатка 2 тендерної документації?
Відповідь: Доброго дня!
Згідно з п.1 Додатку 1 тендерної документації учасником подається Заява-пропозиція, згідно форми, наведеної в Додатку 2. Учасник не має права відступати від цієї форми, про що вказано, також, у примітці "а)" Додатку 2 тендерної документації. При цьому, наведена форма вже містить всі необхідні дані Учасника про загальну суму тендерної пропозиції і не потребує конкретизації. В той же час, сума тендерної пропозиції зазначається Учасником в електронних полях в електронній системі закупівель, при поданні тендерної пропозиції, внесенні змін до неї та під час аукціону.
Питання щодо вимог до аналогічного договору
Дата подання: 02 жовтня 2019 15:05
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 10:42
1. Уточніть, будь ласка, якщо одним з додатків до аналогічного договору є Договірна ціна та кошторисна документація до неї на 238арк, чи достатньо викласти тільки Договірну ціну? або Договірна ціна викладається обов'язково з усією кошторисною документацію до неї? 2. Загальний обсяг аналогічного договору занадто великий для того, щоб викласти його скановану копію на тендерній площадці у гарній якості у одному документі "2.Досвід.pdf", як зазначено у Додатку 5 до тендерної документації. Отже, визначте, будь ласка, у якій формі в такому випадку подавати аналогічний договір: "2. Досвід. rar" або "2.1. Досвід.pdf", "2.2. Досвід.pdf", "2.3. Досвід.pdf" и т.д. (тобто поділити на частини и загружати окремими файлами pdf ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Відповідно до вимог п. 2 додатку 1 до тендерної документації учасник торгів повинен надати до аналогічного договору:
- додаток «договірна ціна» і всі додаткові угоди, якими змінювалися вартість договору та додаток «договірна ціна»;
- всі довідки про вартість виконаних робіт за договором, складені за формою КБ-3;
- лист-пояснення про неможливість надати додаток «договірна ціна», якщо відповідний додаток до договору сторонами не складався та не може бути наданий з об’єктивних причин.
Додатком "С" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) "Правила визначення вартості будівництва", що затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 встановлено форму договірної ціни – Форма № 9.
Додатком "У" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) встановлено форму довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати – форма № КБ-3.
Отже, від Учасника вимагається надання документів за встановленими формами № 9 та № КБ-3. Проте, слід зазначити, якщо аналогічним договором встановлені інші умови визначення договірної ціни та вона не складається за окремою формою, й не може розглядатися окремо від кошторисної документації до неї, тобто це один документ, тому у такому випадку, задля підтвердження наявності досвіду, радимо завантажувати у складі тендерної пропозиції договірну ціну та кошторисну документацію до неї.
2. Відповідно до примітки а) додатку 5 до тендерної документації Учасник може за необхідності змінювати назви файлів із залишенням нумерації у назві файлу. Отже, у разі, якщо Учасник стикається з обмеженнями електронного майданчика, тому радимо завантажувати файли з такими назвами: 2.1. Досвід.pdf", "2.2. Досвід.pdf", "2.3. Досвід.pdf.
Дякуємо за звернення.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:34
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 10:47
Доброго дня, шановний Замовнику! Відповідно до п.2 переліку документів, що подаються учасником згідно з тендерною документацією, викладеному у Додатку 1 у до тендерної документації, вимагається надання аналогічного договору за останні п’ять років. При цьому, зважаючи на очікувану вартість закупівлі, вартість виконаних робіт за договором, підтверджена довідками за формою КБ-3 має становити не менш ніж 30 % вартості предмета закупівлі, оголошеної Замовником. Просимо роз’яснити, вимагається надання виключно одного аналогічного договору відповідно до встановлених вартісних показників чи допускається надання кількох договорів на загальну суму, що складає не менш ніж 30 % вартості предмета закупівлі, оголошеної Замовником. У разі якщо мається на увазі саме один договір, чи відповідатиме вимогам, якщо буде надано основний договір на виконання робіт та договір на виконання додаткових робіт відповідно до п.6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - укладений з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, адже по суті це виконання робіт на одному об’єкті, а введення об’єкта в експлуатацію на підставі акта готовності такого об’єкта підтверджено одним сертифікатом уповноваженого органу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, Законом встановлено вимогу щодо надання одного договору, тому надання другого договору на виконання додаткових робіт відповідно до п.6 ч. 2 ст. 35 Закону, що укладений з попереднім виконавцем цих робіт, буде розцінюватися як окремий договір до якого будуть застосовуватися вимоги п. 2 додатку 1 до тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ" 53 500 000,00
UAH з ПДВ
48 947 368,42
UAH з ПДВ
1.0526315789 46 500 000 Документи
МПП " БМД И КО" 51 015 000,00
UAH з ПДВ
49 403 647,26
UAH з ПДВ
1 49 403 647.26 Документи
ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД" 52 495 278,38
UAH з ПДВ
50 725 000,00
UAH з ПДВ
1 50 725 000 Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 17:24
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:22
10.Ліцензії
11 жовтня 2019 17:22
9.Довідка банку
11 жовтня 2019 17:22
8.Баланс
11 жовтня 2019 17:22
5.Субпідрядники
11 жовтня 2019 17:22
4.Графік
11 жовтня 2019 17:22
3.Зведена довідка
11 жовтня 2019 17:22
2.Досвід
11 жовтня 2019 17:22
1.Заява-пропозиція
11 жовтня 2019 17:22
0.Банківська гарантія

Публічні документи

14 жовтня 2019 19:13
4.График.pdf
14 жовтня 2019 19:13
1. Заява пропозиція.pdf
11 жовтня 2019 22:19
10.Ліцензії.pdf
11 жовтня 2019 22:19
9.Довідка з банку.pdf
11 жовтня 2019 22:19
8.Баланс.pdf
11 жовтня 2019 22:19
5.Субпідрядники.pdf
11 жовтня 2019 22:19
4. График.pdf
11 жовтня 2019 22:19
3.Зведена довідка.pdf
11 жовтня 2019 22:19
2.Досвід.pdf
11 жовтня 2019 22:19
1.Заява пропозиція.pdf
11 жовтня 2019 22:19
0.Банківська гарантія.zip

Публічні документи

14 жовтня 2019 22:01
Електронний підпис
14 жовтня 2019 13:01
8. Баланс.pdf.p7s
14 жовтня 2019 10:40
Електронний підпис
14 жовтня 2019 10:25
8. Баланс.pdf
13 жовтня 2019 23:21
2.3.5. Досвід.pdf.p7s
13 жовтня 2019 23:21
2.3.5. Досвід.pdf
13 жовтня 2019 23:21
3. Зведена довідка.pdf.p7s
13 жовтня 2019 23:21
3. Зведена довідка.pdf
13 жовтня 2019 23:21
2.5.5. Досвід.pdf.p7s
13 жовтня 2019 23:21
2.5.5. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
10. Ліцензії.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
10. Ліцензії.pdf
11 жовтня 2019 17:54
9. Довідка банку.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
9. Довідка банку.pdf
11 жовтня 2019 17:54
8. Баланс.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
8. Баланс.pdf
11 жовтня 2019 17:54
5. Субпідрядники.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
5. Субпідрядники.pdf
11 жовтня 2019 17:54
4. Графік.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
4. Графік.pdf
11 жовтня 2019 17:54
3. Зведена довідка.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
3. Зведена довідка.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.7. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.7. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.6. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.6. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.5.5. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.5.5. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.5.4. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.5.4. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.5.3. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.5.3. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.5.2. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.5.2. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.5.1. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.5.1. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.4.5. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.4.5. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.4.4. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.4.4. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.4.3. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.4.3. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.4.2. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.4.2. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.4.1.Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.4.1.Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.3.4. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.3.4. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.3.3. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.3.3. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.3.2. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.3.2. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.3.1. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.3.1. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.2.4. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.2.4. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.2.3. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.2.3. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.2.2. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.2.2. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.2.1. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.2.1. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.1.9. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.1.9. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.1.8. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.1.8. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.1.7. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.1.7. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.1.6. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.1.6. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.1.5. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.1.5. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.1.4. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.1.4. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.1.3. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.1.3. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.1.2. Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.1.2. Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
2.1. 1.Досвід.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
2.1. 1.Досвід.pdf
11 жовтня 2019 17:54
1. Заява-пропозиція.pdf.p7s
11 жовтня 2019 17:54
1. Заява-пропозиція.pdf
11 жовтня 2019 17:54
0. Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ"

МПП " БМД И КО"

ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ"
#40176826
Відхилено 48 947 368,42
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 13:56
МПП " БМД И КО"
#20346597
Відхилено 49 403 647,26
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 13:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД"
#41113070
Відхилено 50 725 000,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 14:01

Документи

24 жовтня 2019 13:56
Електронний підпис
24 жовтня 2019 13:55
Пр-л №52 (438)-Р1.pdf
24 жовтня 2019 13:00
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

МПП " БМД И КО" #20346597

№ рішення у справі

19-р/тк 

Дата рішення у справі

06.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

24 жовтня 2019 13:58
Електронний підпис
24 жовтня 2019 13:57
Пр-л №52 (438)-Р2.pdf

Документи

24 жовтня 2019 14:00
Електронний підпис
24 жовтня 2019 13:59
Пр-л №52 (438)-В.pdf
24 жовтня 2019 13:59
Пр-л №52 (438)-Р3.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
24 жовтня 2019 14:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі