Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (повторна процедура, за кошти фінансової підтримки та кошти господарської діяльності)
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2019-09-27-002088-b 6712f3a8d6d0490bae877c2746eebcbc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кияницька

+380508892723 trk.if.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України" (Філія публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Івано-Франківська регіональна дирекція "КАРПАТИ")
Код ЄДРПОУ: 40020572
Вебсайт: http://trk.if.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців 30а
Контактна особа: Наталія Кияницька
+380508892723
trk.if.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 11:33
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Січових Стрільців,30А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 16:25
Типовий договір поставки.doc
27 вересня 2019 16:25
Документація _ комп.обл..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 вересня 2019 11:37
Дата відповіді: 30 вересня 2019 15:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Були вказані конкретні марки та моделі для розуміння технічних характеристик необхідного обладнання. Аналоги беруться до уваги з умовою таких же або кращих технічних характеристик. Всі Учасники зобов'язані вказувати модель, назву, фірму тощо для порівняння ринкових цін на запропоновану продукцію та відповідність технічних характеристик прописаних в ТД. Основний критерій для визначення переможці- ціна. Учасники можуть бути як платниками так і не платниками ПДВ. Слід враховувати, що Замовник є платником ПДВ та на загальній системі оподаткування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 30 996,00
UAH з ПДВ
30 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 31 995,00
UAH з ПДВ
31 348,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 31 349,00
UAH з ПДВ
31 349,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 15:25
Електронний підпис
18 жовтня 2019 15:22
Dovidka_МВС.pdf
12 жовтня 2019 14:15
Електронний підпис
12 жовтня 2019 14:11
Тендерна пропозиція.pdf
12 жовтня 2019 14:11
Копія паспорту.pdf
12 жовтня 2019 14:11
Копія ІПН директора.pdf
12 жовтня 2019 14:11
Виписка з ЄДР.pdf
12 жовтня 2019 14:11
Статут ТОВ.pdf
12 жовтня 2019 14:11
Declaration-NVO-AOC-2015-07_signed.pdf
12 жовтня 2019 14:11
СЕС монітор АОС.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 22:12
Довідка право підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Переможець 30 996,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
30 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 12:00
договір комп.обладнання.pdf укладений
28 жовтня 2019 11:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 996,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 166,00 UAH)