Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування та заправка картриджів.
Очікувана вартість
483 813,15 UAH
UA-2019-09-27-002040-b ● 4775cafac9a54d0496d2908128535c4c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | філія «Енергозбут» акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150221 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Жилянська, буд. 97 |
Контактна особа: |
Марина Володимерівна Ворчак +380952085053 eec_prozorro@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2019 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 483 813,15 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
*Більш детальна інформація щодо кількості, обсягу поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), які є предметом закупівлі визначена в Додатку №3 тендерної документації. Джерело фінансування - власні кошти.
Тендерна документація
11 жовтня 2019 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 16:00 |
ТД-заправка картриджів - 111019 - (нова редакція зі змінами).doc | |
11 жовтня 2019 16:00 |
Протокол (зміни_024_від 11.10.2019.pdf | |
27 вересня 2019 16:15 |
ТД-заправка картриджів - 270919.doc |
11 жовтня 2019 16:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2019 16:00 |
ТД-заправка картриджів - 111019 - (нова редакція зі змінами).doc
|
|||
11 жовтня 2019 16:00 |
Протокол (зміни_024_від 11.10.2019.pdf
|
|||
27 вересня 2019 16:15 |
ТД-заправка картриджів - 270919.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-27-002040-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:39586058
Дата подання: 25 жовтня 2019 19:56
Щодо обрання переможця
По лоту номер 7: згідно до вимог п.7 Додатку 3 тендерної документації заправлений картридж має відпрацювати заявлений виробником картриджів ресурс. Але в тендерній пропозиції ТОВ "В.М." довідка з інформацією про витратні матеріали,які планується використовувати при заправці/ відновленні картриджів із зазначенням: виробника, кількості грам тонеру та ресурсу друку по кожній позиції заправки/ відновленню картриджів містить інформацію про ресурс друку на заправку та відновлення картриджу до Xerox Docuprint255 який буде складати 3000 сторінок, що суперечить заявленою ресурсу друку виробником (10000 сторінок). Просимо надати роз'яснення, на якій підставі тендерним комітетом було прийняте рішення про обрання переможця ТОВ "В М.", яке суперечить вимогам тендерної документації. У разі не надання обгрунтованої відповіді, будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2019 17:35
Відповідно до п.7 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та наведені в Додатку №3 тендерної документації:
1. Так, згідно п.7. Додатку 3 тендерної документації встановлено вимогу, що заправлений картридж має відпрацювати заявлений виробником картриджів ресурс. Учасник ТОВ «ВМ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 18.10.2019 № 1463-2/01-03 про відповідність його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Чим виконав вимоги тендерної документації.
2. Додатково згідно п.1. «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 встановлено вимогу, щодо надання довідки у форматі PDF (складена в довільній формі) з інформацією про витратні матеріали, які планується використовувати при заправці/відновленні картриджів із зазначенням: виробника, кількості грам тонеру та ресурсу друку по кожній позиції заправки/відновленню картриджів. Учасник ТОВ «ВМ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 18.10.2019 № 1463-3/01-03 про витратні матеріали, які планується використовувати при заправці/відновленні картриджів із зазначенням: виробника, кількості грам тонеру та ресурсу друку по кожній позиції заправки/відновленню картриджів.
Чим виконав вимоги тендерної документації.
Відомості про ресурс друку вказані в довідці про витратні матеріали, які надав Учасник несуть інформаційний характер і чіткі характеристики Замовником не встановлювалися. Крім того, розрахунку ресурсу друку надаються виробником орієнтовно для довідки і можуть суттєво відрізнятися в залежності від якості друку та типу друкуючого приладу
1. Так, згідно п.7. Додатку 3 тендерної документації встановлено вимогу, що заправлений картридж має відпрацювати заявлений виробником картриджів ресурс. Учасник ТОВ «ВМ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 18.10.2019 № 1463-2/01-03 про відповідність його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Чим виконав вимоги тендерної документації.
2. Додатково згідно п.1. «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 встановлено вимогу, щодо надання довідки у форматі PDF (складена в довільній формі) з інформацією про витратні матеріали, які планується використовувати при заправці/відновленні картриджів із зазначенням: виробника, кількості грам тонеру та ресурсу друку по кожній позиції заправки/відновленню картриджів. Учасник ТОВ «ВМ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 18.10.2019 № 1463-3/01-03 про витратні матеріали, які планується використовувати при заправці/відновленні картриджів із зазначенням: виробника, кількості грам тонеру та ресурсу друку по кожній позиції заправки/відновленню картриджів.
Чим виконав вимоги тендерної документації.
Відомості про ресурс друку вказані в довідці про витратні матеріали, які надав Учасник несуть інформаційний характер і чіткі характеристики Замовником не встановлювалися. Крім того, розрахунку ресурсу друку надаються виробником орієнтовно для довідки і можуть суттєво відрізнятися в залежності від якості друку та типу друкуючого приладу
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 – Технічне обслуговування та заправка картриджів для потреб Виробничого підрозділу «Дніпровське регіональне відділення «Енергозбут» філії «Енергозбут» акціонерного товариства «Українська залізниця». |
Опис предмету закупівлі: |
*Більш детальна інформація щодо кількості, обсягу поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), які є предметом закупівлі визначена в Додатку №3 тендерної документації. Джерело фінансування - власні кошти.
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 61 480,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 307,40 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
309 шт
ЛОТ 1 – Технічне обслуговування та заправка картриджів для потреб Виробничого підрозділу «Дніпровське регіональне відділення «Енергозбут» філії «Енергозбут» акціонерного товариства «Українська залізниця».
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49124, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Іларіонівська, буд.6-Б
Дата доставки:
04 листопада 2019
—
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно умов проекту Договору (додаток №4 тендерної документації). | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2019 16:00 |
Протокол (зміни_024_від 11.10.2019.pdf |
11 жовтня 2019 16:00 |
ТД-заправка картриджів - 111019 - (нова редакція зі змінами).doc |
27 вересня 2019 16:15 |
ТД-заправка картриджів - 270919.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СЕНДЕЦЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
29 540,00
UAH з ПДВ
|
29 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
38 032,68
UAH з ПДВ
|
38 032,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СІНТ |
39 000,00
UAH з ПДВ
|
39 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ |
50 550,00
UAH з ПДВ
|
50 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СЕНДЕЦЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ" #2572100130 |
Відхилено |
29 540,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 15:14
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Переможець |
38 032,68
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2019 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:19
|
Додаткова угода №2 до Договору №УЗ-ЕЕЦ-191107-00010.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:37
|
Додаткова угода №1 від 26.12.19 до Договору №УЗ-ЕЕЦ-191107-00010.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2019 15:10
|
Договір з ТОВ В.М. (Дніпро).pdf | укладений |
07 листопада 2019 15:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | №УЗ/ЕЕЦ-191107/00010 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору №УЗ/ЕЕЦ-191107/00010 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | №УЗ/ЕЕЦ-191107/00010 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до договору №УЗ/ЕЕЦ-191107/00010 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |