Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та заправка картриджів.
Очікувана вартість
483 813,15 UAH
UA-2019-09-27-002040-b 4775cafac9a54d0496d2908128535c4c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Володимерівна Ворчак

+380952085053 eec_prozorro@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: філія «Енергозбут» акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150221
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Жилянська, буд. 97
Контактна особа: Марина Володимерівна Ворчак
+380952085053
eec_prozorro@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 483 813,15 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


*Більш детальна інформація щодо кількості, обсягу поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), які є предметом закупівлі визначена в Додатку №3 тендерної документації. Джерело фінансування - власні кошти.

Тендерна документація

11 жовтня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 16:00
ТД-заправка картриджів - 111019 - (нова редакція зі змінами).doc
11 жовтня 2019 16:00
Протокол (зміни_024_від 11.10.2019.pdf
27 вересня 2019 16:15
ТД-заправка картриджів - 270919.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-27-002040-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:39586058
Дата подання: 25 жовтня 2019 19:56
Щодо обрання переможця
По лоту номер 7: згідно до вимог п.7 Додатку 3 тендерної документації заправлений картридж має відпрацювати заявлений виробником картриджів ресурс. Але в тендерній пропозиції ТОВ "В.М." довідка з інформацією про витратні матеріали,які планується використовувати при заправці/ відновленні картриджів із зазначенням: виробника, кількості грам тонеру та ресурсу друку по кожній позиції заправки/ відновленню картриджів містить інформацію про ресурс друку на заправку та відновлення картриджу до Xerox Docuprint255 який буде складати 3000 сторінок, що суперечить заявленою ресурсу друку виробником (10000 сторінок). Просимо надати роз'яснення, на якій підставі тендерним комітетом було прийняте рішення про обрання переможця ТОВ "В М.", яке суперечить вимогам тендерної документації. У разі не надання обгрунтованої відповіді, будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2019 17:35
Відповідно до п.7 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та наведені в Додатку №3 тендерної документації:
1. Так, згідно п.7. Додатку 3 тендерної документації встановлено вимогу, що заправлений картридж має відпрацювати заявлений виробником картриджів ресурс. Учасник ТОВ «ВМ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 18.10.2019 № 1463-2/01-03 про відповідність його пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Чим виконав вимоги тендерної документації.
2. Додатково згідно п.1. «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку 3 встановлено вимогу, щодо надання довідки у форматі PDF (складена в довільній формі) з інформацією про витратні матеріали, які планується використовувати при заправці/відновленні картриджів із зазначенням: виробника, кількості грам тонеру та ресурсу друку по кожній позиції заправки/відновленню картриджів. Учасник ТОВ «ВМ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 18.10.2019 № 1463-3/01-03 про витратні матеріали, які планується використовувати при заправці/відновленні картриджів із зазначенням: виробника, кількості грам тонеру та ресурсу друку по кожній позиції заправки/відновленню картриджів.
Чим виконав вимоги тендерної документації.

Відомості про ресурс друку вказані в довідці про витратні матеріали, які надав Учасник несуть інформаційний характер і чіткі характеристики Замовником не встановлювалися. Крім того, розрахунку ресурсу друку надаються виробником орієнтовно для довідки і можуть суттєво відрізнятися в залежності від якості друку та типу друкуючого приладу

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 19:56
Технічний опис (2).pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1 – Технічне обслуговування та заправка картриджів для потреб Виробничого підрозділу «Дніпровське регіональне відділення «Енергозбут» філії «Енергозбут» акціонерного товариства «Українська залізниця».
Опис предмету закупівлі:
*Більш детальна інформація щодо кількості, обсягу поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), які є предметом закупівлі визначена в Додатку №3 тендерної документації. Джерело фінансування - власні кошти.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 61 480,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 307,40 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 жовтня 2019 11:48
Закінчення: 21 жовтня 2019 12:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

309 шт
ЛОТ 1 – Технічне обслуговування та заправка картриджів для потреб Виробничого підрозділу «Дніпровське регіональне відділення «Енергозбут» філії «Енергозбут» акціонерного товариства «Українська залізниця».
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49124, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Іларіонівська, буд.6-Б
Дата доставки: 04 листопада 2019  —  31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно умов проекту Договору (додаток №4 тендерної документації). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЕНДЕЦЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ" 29 540,00
UAH з ПДВ
29 540,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 38 032,68
UAH з ПДВ
38 032,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 39 000,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ 50 550,00
UAH з ПДВ
50 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 20:20
Висновок СЕС.pdf
18 жовтня 2019 20:20
Паспорт_Сендецький.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 13:53
Тендерна пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 13:53
Технічний опис.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2019 14:26
Наказ_протокол.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 11:06
Договір по Лоту 1. (1).pdf
16 жовтня 2019 11:06
Дог Каширін Оргтехн.pdf
11 жовтня 2019 13:58
Проект договору.pdf
11 жовтня 2019 13:17
Лист-згода(дод.7).pdf
11 жовтня 2019 13:17
еколf.pdf
11 жовтня 2019 13:17
відсутн_підстав(дод.6).pdf
11 жовтня 2019 13:17
Тех.вимоги(Додаток_3).pdf
11 жовтня 2019 13:17
висновок_сес.pdf
11 жовтня 2019 13:17
4.1_.витяг_ЄП_Каширін.pdf
11 жовтня 2019 13:17
5.3_гарант_лист_тенд_док.pdf
11 жовтня 2019 13:17
3.1._паспорт Каширін.pdf
11 жовтня 2019 13:17
1.1.2_відгук_2.PDF
11 жовтня 2019 13:17
1.2_Довідка обладнання.pdf
11 жовтня 2019 13:17
1.3_Довідка працівники.pdf
11 жовтня 2019 13:17
1.1.1_відгук_1.pdf
11 жовтня 2019 13:17
3.2._ІПН Каширін (1).pdf
11 жовтня 2019 13:17
5.4_Тендер_пропоз(дод.5).pdf
11 жовтня 2019 13:17
5.1._Довідка відомості.pdf
11 жовтня 2019 13:17
4.2_заява.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЕНДЕЦЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ СІНТ

КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЕНДЕЦЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2572100130
Відхилено 29 540,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 15:14
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 38 032,68
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 16:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
38 032,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 10:45
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:19
Додаткова угода №2 до Договору №УЗ-ЕЕЦ-191107-00010.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:15
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:37
Додаткова угода №1 від 26.12.19 до Договору №УЗ-ЕЕЦ-191107-00010.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:35
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 15:10
Договір з ТОВ В.М. (Дніпро).pdf укладений
07 листопада 2019 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: №УЗ/ЕЕЦ-191107/00010
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №УЗ/ЕЕЦ-191107/00010
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: №УЗ/ЕЕЦ-191107/00010
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №УЗ/ЕЕЦ-191107/00010
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 43 646,76
UAH (в тому числі ПДВ 7 274,46 UAH)