Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
”Будівництво полігону твердих побутових відходів для м.Новояворівськ, землі Залузької сільської ради, Яворівського району Львівської області”. Коригування.
Очікувана вартість
74 923 147,20 UAH
UA-2019-09-27-001906-b ● c758969b791c4988a9940c6eaae45858
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новояворівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04373301 |
Вебсайт: | http://www.novoyavorivsk.com.ua |
Місцезнаходження: | 81053, Україна , Львівська обл., Новояворівськ, вулиця Шевченка, 2 |
Контактна особа: |
Михайло Шиналь +380325640084 mradatender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2019 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 14:02 |
Очікувана вартість: | 74 923 147,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,47% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 374615 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету та державного бюджету. Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45300000-0 - Будівельно-монтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
”Будівництво полігону твердих побутових відходів для м.Новояворівськ, землі Залузької сільської ради, Яворівського району Львівської області”. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету та державного бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2019 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2019 16:25 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-полігон.doc | |
07 жовтня 2019 16:25 |
Додаток 4 - ТД.rar | |
07 жовтня 2019 16:25 |
3-Перелік змін що вносяться.docx | |
07 жовтня 2019 16:25 |
3-ДОДАТКИ 1-3 до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-полігон.doc |
07 жовтня 2019 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 жовтня 2019 16:25 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-полігон.doc
|
|||
07 жовтня 2019 16:25 |
Додаток 4 - ТД.rar
|
|||
07 жовтня 2019 16:25 |
3-Перелік змін що вносяться.docx
|
|||
07 жовтня 2019 16:25 |
3-ДОДАТКИ 1-3 до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-полігон.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо оголошення закупівлі
Дата подання: 03 жовтня 2019 17:38
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 15:32
Доброго дня.
Просимо вказати, з яких правових підстав було прийнято рішення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт ”Будівництво полігону твердих побутових відходів для м.Новояворівськ, землі Залузької сільської ради, Яворівського району Львівської області. Коригування”, затвердженого протоколом засідання тендерного комітету № 11/ТПВ/2019 від «27» вересня 2019 р., в той час, як триває період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасників попередньої процедури закупівлі, оголошеної 21.08.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-21-002903-c) та системою електронних закупівель Prozorro не надано вищевказаній закупівлі статусу такої, що не відбулась.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику.
З приводу вашого питання повідомляємо наступне.
Абзацом 7 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «ЗАМОВНИК відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом». Отже, Законом передбачено, що саме Замовник відміняє відкриті торги після відхилення усіх тендерних пропозицій. Відповідне рішення прийнято тендерним комітетом 27.09.2019 р. (протокол № 10/ТПВ/2019). Саме після відміни Замовником процедури відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-21-002903-c) було прийнято рішення розпочати повторну процедуру закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що Закон НЕ МІСТИТЬ будь-якої заборони чи обмеження щодо проведення «нової» процедури закупівлі після відміни попередньої (відміна зафіксована у протоколі № 10/ТПВ/2019 від 27.09.2019 р.). Також Закон НЕ ЗАБОРОНЯЄ проводити «нову» процедуру в період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасників попередньої процедури закупівлі. У випадку наявності оскаржень щодо кваліфікації учасників попередньої процедури закупівлі та задоволення таких скарг уповноваженим органом – повторно оголошена процедура може бути відмінена за відсутністю потреби у її продовженні. Виходячи з вище викладеного, вважаємо, що тендерний комітет діяв в межах чинного законодавства та не порушив норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
З приводу вашого питання повідомляємо наступне.
Абзацом 7 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «ЗАМОВНИК відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом». Отже, Законом передбачено, що саме Замовник відміняє відкриті торги після відхилення усіх тендерних пропозицій. Відповідне рішення прийнято тендерним комітетом 27.09.2019 р. (протокол № 10/ТПВ/2019). Саме після відміни Замовником процедури відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-21-002903-c) було прийнято рішення розпочати повторну процедуру закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що Закон НЕ МІСТИТЬ будь-якої заборони чи обмеження щодо проведення «нової» процедури закупівлі після відміни попередньої (відміна зафіксована у протоколі № 10/ТПВ/2019 від 27.09.2019 р.). Також Закон НЕ ЗАБОРОНЯЄ проводити «нову» процедуру в період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасників попередньої процедури закупівлі. У випадку наявності оскаржень щодо кваліфікації учасників попередньої процедури закупівлі та задоволення таких скарг уповноваженим органом – повторно оголошена процедура може бути відмінена за відсутністю потреби у її продовженні. Виходячи з вище викладеного, вважаємо, що тендерний комітет діяв в межах чинного законодавства та не порушив норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
Запитання стосовно аналогічних договорів
Дата подання: 04 жовтня 2019 12:57
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 15:33
Добрий день!
Шановний Замовнику, просимо пояснити чому в тендерній документації в примітці до пп.3.3 п.3 таблиці 1 Додатку №1 зазначена вимога, а саме: аналогічними договорами відповідно до умов тендерної документації є договір чи договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо будівництва / чи реконструкції / чи капітального ремонту на загальну суму, що є не менше очікуваної вартості предмета закупівлі, яка містить ознаки дискримінаційної. А також роз’яснити чому окрема вимога основної кваліфікаційної ознаки, передбаченої ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», розміщена в примітці до основного тексту та чи є вона в такому випадку обов’язковою до виконання чи містить рекомендаційний характер.
У випадку подання учасником відповідних договорів згідно цієї вимоги, яким чином Замовником буде перевірятися «справжність» договорів у випадку, якщо такий договір не розміщений в електронній системі закупівель Prozorro з огляду на те, що законом передбачено право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учаснику.
Розглянувши ваше питання повідомляємо наступне.
1. З приводу визначення, що таке аналогічний договір – тендерним комітетом будуть прийняті відповідні зміни.
2. З приводу наведення ознак аналогічного договору у примітках. Закон не містить поняття «основний текст» чи навпаки «не основний текст» документації. Не залежно від того, де замовником описана та чи інша вимога, якщо вона міститься у тендерній документації – вона являється обов’язковою до виконання. Тому вимоги, передбачені у «Примітках» до будь-якого пункту документації, являються рівноцінними з іншими вимогами тендерної документації та обов’язковими до виконання.
3. Щодо перевірки «справжності» договору поданого учасником, якщо такий договір не розміщений в електронній системі закупівель Prozorro. З огляду на те, що Закон передбачає право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі), ми, за необхідності, будемо звертатись за підтвердженням факту виконання поданих договорів до органів державної влади, підприємств, установ, організацій»
Розглянувши ваше питання повідомляємо наступне.
1. З приводу визначення, що таке аналогічний договір – тендерним комітетом будуть прийняті відповідні зміни.
2. З приводу наведення ознак аналогічного договору у примітках. Закон не містить поняття «основний текст» чи навпаки «не основний текст» документації. Не залежно від того, де замовником описана та чи інша вимога, якщо вона міститься у тендерній документації – вона являється обов’язковою до виконання. Тому вимоги, передбачені у «Примітках» до будь-якого пункту документації, являються рівноцінними з іншими вимогами тендерної документації та обов’язковими до виконання.
3. Щодо перевірки «справжності» договору поданого учасником, якщо такий договір не розміщений в електронній системі закупівель Prozorro. З огляду на те, що Закон передбачає право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі), ми, за необхідності, будемо звертатись за підтвердженням факту виконання поданих договорів до органів державної влади, підприємств, установ, організацій»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-27-001906-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Приватне підприємство "Євростильбуд-реконструкція", Код ЄДРПОУ:32970520
Дата подання: 27 жовтня 2019 19:03
вимога про відміну рішення
Прийнявши рішення про намір укладення договору з ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» по ”Будівництву полігону твердих побутових відходів для м.Новояворівськ, землі Залузької сільської ради, Яворівського району Львівської області”. Коригування. (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-27-001906-b , тендерний комітет Новояворівської міської ради порушив вимоги тендерної документації, адже в переможця тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації в частині :
1. П.2.3 Додатком №1 до тендерної документації передбачено надати штатний розпис (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду) – учасником надано штатний розпис без зазначення розрядів для робітничих спеціальностей. Окремого листа-пояснення щодо цього учасник не надав.
2. П.1.1. Таблиці 3 Додатку №1 до тендерної документації передбачено надання (для юридичних осіб) інформаційної довідки щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю (сканований оригінал) – учасником ж надано інформаційну довідку щодо особи, чим порушили вимоги тендерної документації. Осіб – більше 1 особи, учасник ж надав довідку тільки про одну особу. Окремого листа-пояснення щодо цього учасник не надав.
3. П.1.2. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись власні транспортні засоби, учасник подає надання документів, що підтверджують право власності (технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір купівлі-продажу, або інший документ, що підтверджує право власності) - в частині випадків учасник надав свідоцтва, в яких вказана адреса ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» м.Полтава, м.Донецьк, хоча в довідці №1093 від 11.10.2019року «Відомості про учасника» учасник надав юридичну і поштову адресу м.Київ, вул.Зоологічна, буд 4А, офіс 139.
Враховуючи вище наведене, просимо відмінити рішення про визнання учасника ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» переможцем та укладення з ним договору. В іншому випадку ми подамо скаргу в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути
Згорнути
1. П.2.3 Додатком №1 до тендерної документації передбачено надати штатний розпис (із зазначенням розрядів, у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду) – учасником надано штатний розпис без зазначення розрядів для робітничих спеціальностей. Окремого листа-пояснення щодо цього учасник не надав.
2. П.1.1. Таблиці 3 Додатку №1 до тендерної документації передбачено надання (для юридичних осіб) інформаційної довідки щодо осіб, які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю (сканований оригінал) – учасником ж надано інформаційну довідку щодо особи, чим порушили вимоги тендерної документації. Осіб – більше 1 особи, учасник ж надав довідку тільки про одну особу. Окремого листа-пояснення щодо цього учасник не надав.
3. П.1.2. Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що випадку, якщо для виконання робіт буде використовуватись власні транспортні засоби, учасник подає надання документів, що підтверджують право власності (технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір купівлі-продажу, або інший документ, що підтверджує право власності) - в частині випадків учасник надав свідоцтва, в яких вказана адреса ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» м.Полтава, м.Донецьк, хоча в довідці №1093 від 11.10.2019року «Відомості про учасника» учасник надав юридичну і поштову адресу м.Київ, вул.Зоологічна, буд 4А, офіс 139.
Враховуючи вище наведене, просимо відмінити рішення про визнання учасника ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» переможцем та укладення з ним договору. В іншому випадку ми подамо скаргу в Антимонопольний комітет України.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" |
71 611 452,01
UAH з ПДВ
|
63 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІДЕАЛБУДЛЬВІВ |
68 646 833,86
UAH з ПДВ
|
63 399 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" |
73 900 000,00
UAH з ПДВ
|
63 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Євростильбуд-реконструкція" |
67 571 012,35
UAH з ПДВ
|
63 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485 |
Переможець |
63 200 000,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 11:06
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2020 15:05
|
1 001.jpg | укладений |
19 червня 2020 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 15:02
|
1 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:57
|
2 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:57
|
3 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:57
|
4 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:57
|
5 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:57
|
6 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:57
|
7 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:57
|
8 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:57
|
9 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:57
|
10 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:57
|
11 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:57
|
12 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:57
|
13 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:57
|
14 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:56
|
15 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:56
|
16 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:56
|
17 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:56
|
18 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:56
|
19 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:56
|
20 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:56
|
21 001.jpg | укладений |
04 листопада 2019 14:56
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 листопада 2019 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись пунктами 10.2 розділу 10 "Внесення змін у Договір та його розірвання Договору та статтями 651,653,654 Цивільного Кодексу України Сторони дійшли згоди розірвати Договір підряду №1/19 від 04.11.2020 року з 19.06.2020року." |