Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Олійник Оксана Сергіївна (056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2019 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2019 14:11 |
Очікувана вартість: | 1 012 507,55 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30375 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території Виконавця.
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Розрахунки за надані послуги здійснюються шляхом 100% перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг по факту їх виконання, але не раніше реєстрації податкової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2019 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2019 15:14 |
Додаток 4.docx | |
27 вересня 2019 15:14 |
Додаток 3.docx | |
27 вересня 2019 15:14 |
Додаток 1.docx | |
27 вересня 2019 15:14 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Причина відхилення ґрунтується на сумнівах Замовника щодо дійсність укладання та виконання наданих з ПП НВФ “Нові Технології - ГІС” договорів, який в свою чергу обґрунтовується вплив беніфеціара. ПП НВФ “Нові Технології-ГІС” на НВФ "Нові технології"
Вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні замовника:
Повідомляємо що НВФ “Нові технолоії” немає підстав приховувати зв’язок в тому числі і господарський з ПП НВФ “Нові техногії-ГІС” так як це відповідно до норм права викладених в ст. 17 Закону не є підставою для відхилення пропозиції за для уникнення непорозумінь в склад тендерної були долучені Статутні документи та витяги з Державного земельного кадастру.
Також повідомляємо що вимоги тендерної документації не містять будь яких вимог або обмежень в тому числі і зв’язку сторін сторін аналогічних договорів.
Зазначені договори були укладені між ПП НВФ “Нові Технології-ГІС” та НВФ "Нові технології" в зв’язку з неможливістю виконанням ПП НВФ “Нові Технології-ГІС” договору перед Службою автомобільних доріг в Одеській області в тій частині що стосується землевпорядних робіт яка настала в силу неможливості дотримання Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою (Наказ Мінагрополітики 11.04.2013 № 255). Факт правовідносин між ПП НВФ “Нові Технології-ГІС” та Службою автомобільних доріг в Одеській області підтверджено в судовому рішення по справі №916/1489/19.
Відповідно до договору НВФ "Нові технології" були розроблені проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок документація була погоджена відповідними органами, кінцевим результатом яких став паперовий документ та електронний документ в форматі XML, підписані електронним цифровим підписом та внесені до бази державного земельного кадастру
Згідно ст. 23-24 Закону України “Про державний земельни кадастр” під час здійснення реєстрації земельної ділянки державний кадастровий реєстратор перевіряє відповідність паперового документу (землевпорядна документація) та електронного документу чинному законодавству та один одному.
Відповідно до ст. 3 Закону України “Про державний земельни кадастр” одним з основних принциаів на якому базується Державний земельний кадастр є:
об'єктивності, достовірності та повноти відомостей у Державному земельному кадастрі;
відкритості та доступності відомостей Державного земельного кадастру, законності їх одержання, поширення і зберігання
Звертаємо увагу що НВФ “Нові технології” на підтвердження дійсності виконання договору надали документ, а саме
Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ-5105606672017, НВ-5105606322017, НВ-5105606732017 від 07.12.2017 року (ст. 16-23, 27-31 пропозиції)
В зазначених Витягах в рядку “Інформація про документацію із землеустрою, на підставі якої здійснена державна реєстрація земельної ділянки.
Вид землевпорядної документації та розробника Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та розробника НВФ "Нові технології";
Інформація з вищезазначених витягів повністю співпадає з Договірними документами та підтверджує реальність виконання зазначених договорів.
Крім того Згідно ч. 7 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Відхилення можливе лише у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону.
Перелік обставин за якими Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника наведені в ст. 17, єдиною правовою нормою що стосується пов’язаних осіб це норма наведена в ст. 17, ч. 1, п. 7 Закону, про зв’язок з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовник.
Вся наведена інформація знаходиться у відкритому доступі і може бути отримана без будь-яких обмежень.
Таким чином сумніви щодо дійсність укладання та виконання наданих договорів є хибними і такими що документально необґрунтовані і спростовуються Витягами з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
На підставі вищевикладеного відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації (з зазначенням конкретних причин).
1. Чи звертався Замовник до осіб зазначених в ст. 17, ч. 1, п. 7 Закону, в тому числі і до органу який адмініструє Державний земельний кадастр, за підтвердженням інформації, наданої учасником?
2. Яку саме достовірна інформація (ст. 17, ч. 1, п. 7 Закону) приймалася до уваги про невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв?
3. В якій частині тендерної документації містяться обмеження які не дозволяють надавати або будь-яким чином обмежують можливість надання аналогічних договорів укладених між пов’язаними особами?
Причина відхилення ґрунтується на сумнівах Замовника щодо дійсність укладання та виконання наданих з ПП НВФ “Нові Технології - ГІС” договорів, який в свою чергу обґрунтовується вплив беніфеціара. ПП НВФ “Нові Технології-ГІС” на НВФ "Нові технології"
Вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні замовника:
Повідомляємо що НВФ “Нові технолоії” немає підстав приховувати зв’язок в тому числі і господарський з ПП НВФ “Нові техногії-ГІС” так як це відповідно до норм права викладених в ст. 17 Закону не є підставою для відхилення пропозиції за для уникнення непорозумінь в склад тендерної були долучені Статутні документи та витяги з Державного земельного кадастру.
Також повідомляємо що вимоги тендерної документації не містять будь яких вимог або обмежень в тому числі і зв’язку сторін сторін аналогічних договорів.
Зазначені договори були укладені між ПП НВФ “Нові Технології-ГІС” та НВФ "Нові технології" в зв’язку з неможливістю виконанням ПП НВФ “Нові Технології-ГІС” договору перед Службою автомобільних доріг в Одеській області в тій частині що стосується землевпорядних робіт яка настала в силу неможливості дотримання Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою (Наказ Мінагрополітики 11.04.2013 № 255). Факт правовідносин між ПП НВФ “Нові Технології-ГІС” та Службою автомобільних доріг в Одеській області підтверджено в судовому рішення по справі №916/1489/19.
Відповідно до договору НВФ "Нові технології" були розроблені проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок документація була погоджена відповідними органами, кінцевим результатом яких став паперовий документ та електронний документ в форматі XML, підписані електронним цифровим підписом та внесені до бази державного земельного кадастру
Згідно ст. 23-24 Закону України “Про державний земельни кадастр” під час здійснення реєстрації земельної ділянки державний кадастровий реєстратор перевіряє відповідність паперового документу (землевпорядна документація) та електронного документу чинному законодавству та один одному.
Відповідно до ст. 3 Закону України “Про державний земельни кадастр” одним з основних принциаів на якому базується Державний земельний кадастр є:
об'єктивності, достовірності та повноти відомостей у Державному земельному кадастрі;
відкритості та доступності відомостей Державного земельного кадастру, законності їх одержання, поширення і зберігання
Звертаємо увагу що НВФ “Нові технології” на підтвердження дійсності виконання договору надали документ, а саме
Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку НВ-5105606672017, НВ-5105606322017, НВ-5105606732017 від 07.12.2017 року (ст. 16-23, 27-31 пропозиції)
В зазначених Витягах в рядку “Інформація про документацію із землеустрою, на підставі якої здійснена державна реєстрація земельної ділянки.
Вид землевпорядної документації та розробника Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та розробника НВФ "Нові технології";
Інформація з вищезазначених витягів повністю співпадає з Договірними документами та підтверджує реальність виконання зазначених договорів.
Крім того Згідно ч. 7 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Відхилення можливе лише у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону.
Перелік обставин за якими Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника наведені в ст. 17, єдиною правовою нормою що стосується пов’язаних осіб це норма наведена в ст. 17, ч. 1, п. 7 Закону, про зв’язок з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовник.
Вся наведена інформація знаходиться у відкритому доступі і може бути отримана без будь-яких обмежень.
Таким чином сумніви щодо дійсність укладання та виконання наданих договорів є хибними і такими що документально необґрунтовані і спростовуються Витягами з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
На підставі вищевикладеного відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації (з зазначенням конкретних причин).
1. Чи звертався Замовник до осіб зазначених в ст. 17, ч. 1, п. 7 Закону, в тому числі і до органу який адмініструє Державний земельний кадастр, за підтвердженням інформації, наданої учасником?
2. Яку саме достовірна інформація (ст. 17, ч. 1, п. 7 Закону) приймалася до уваги про невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв?
3. В якій частині тендерної документації містяться обмеження які не дозволяють надавати або будь-яким чином обмежують можливість надання аналогічних договорів укладених між пов'язаними особами?
В разі неможливості надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації просимо усунути допущені порушення.
Так, згідно вимог тендерної документації Додатку 3 «Технічні вимоги» Учаснику необхідно надати не менше 3 (три) листи-відгуки про виконання аналогічних договорів та не менше 3-х копій договорів і актів виконаних робіт (наданих послуг) до них, протягом 2017-2019 років.
Дану вимогу Учасником КТ НВФ «НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» порушено оскільки два з наданих учасником Договорів (та актів виконаних робіт за ними і листи-відгуки про виконання договорів) укладені з ПП НВФ «Нові Технології-ГІС», який є підконтрольним учаснику КТ НВФ «НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» та учасник КТ НВФ «НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» та має вирішальний вплив на ПП НВФ «Нові Технології-ГІС» оскільки директор і підписант ПП НВФ «Нові Технології-ГІС» Домків П.В. є одночасно кінцевим бенефіціарним власником і підписантом учасника торгів КТ НВФ «НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ», що свідчить про пряму та безпосередню зацікавленість осіб, а не пов’язаність учасника відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України Про публічні закупівлі.
Крім того, в листах-відгуках зазначено, що договори виконано якісно та в установлені строки.
Проте, у договорах від 26.10.2016 №261/1 та №262/2 не встановлено чітких строків виконання робіт.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, якість та своєчасність виконання робіт по вказаним договорам ставиться під сумнів.
З огляду на викладене надані учасником торгів договори та акти виконаних робіт до них і листи-відгуки про виконання зазначених договорів з ПП НВФ «Нові Технології-ГІС» на вимогу Додатку 3 «Технічні вимоги» тендерної документації не можуть бути взяті до уваги та не приймаються.
Учасником порушено вимоги тендерної документації Додатку 3 «Технічні вимоги» - не надано не менше ніж 3 (трьох) копій договорів і актів виконаних робіт (наданих послуг) до них протягом 2017-2019 років та надання не менше ніж 3 (три) листи-відгуки про виконання аналогічних договорів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-02-000057 ● 103b5566851c4c53acc9eb7d12f3a2b7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2019 15:11 |
11.12.2019 № 209
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.12.2019 № 209
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2019-09-27-001676-b
27.09.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK2-13
)
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику Східного офісу Держаудитслужби Васильєву О.В. Регіональною філією «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія) розглянуто висновок Східного офісу Держаудитслужби від 23.12.2019, який складено за результатами здійснення моніторингу закупівлі, проведеної на електронному торговому майданчику smarttender.biz за кодом ДК021: 71250000-5-архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель №ЦБД UA-2019-09-27-001676-b, номер закупівлі 4549950. Відповідно до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Керуючись ч. 8 ст. 71 Закону Філія надає свої заперечення до висновку Східного офісу Держаудитслужби від 23.12.2019. У висновку від 23.12.2019 Східний офіс Держаудитслужби зазначає, що Філією відхилено тендерну пропозицію КТ НВФ «Нові технології», що є порушенням вимог ст. 3 Закону в частині об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій. Однак, Філія не погоджується з таким висновком з огляду на наступне. Філією 27 вересня 2019 року оголошено відкриті торги на закупівлю код ДК 021-2015 – 71250000-5 - архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки). 17.10.2019 відбувся аукціон, участь в якому прийняло шість учасників. 14.11.2019 тендерним комітетом Філії розглянуто тендерну пропозицію КТ НВФ «Нові технології» про що складено протокол №1402. За результатами розгляду тендерної пропозиції КТ НВФ «Нові технології» на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16, вимогам, встановленим статтею 17 Закону «Про публічні закупівлі» (Додаток №2 тендерної документації) та вимогам тендерної документації (Додаток №1, Додаток №3, Додаток №4 тендерної документації) Філією встановлено, що КТ НВФ «Нові технології» не виконано умову тендерної документації в частині надання не менше 3 (три) листи-відгуки про виконання аналогічних договорів та не менше 3-х копій договорів і актів виконаних робіт (наданих послуг) до них, протягом 2017-2019 років Так, КТ НВФ «Нові технології» порушено вимоги тендерної документації оскільки два з наданих учасником договорів (та актів виконаних робіт за ними і листи-відгуки про виконання договорів), а саме договір від 26.10.2016 №261/1 з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок площею 6,0290 га та 6,0505 га та договір від 26.10.2016 №261/2 з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 2,8075 га, які укладено з ПП НВФ «Нові Технології-ГІС», який є підконтрольним учаснику КТ НВФ «Нові технології». Згідно відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником та кінцевим бенефіціарним власником (контролером) КТ НВФ «Нові технології» (код ЄДРПОУ:22745717) є Домків Павло Васильович, який також є засновником та кінцевим бенефіціарним власником (контролером) ПП НВФ «Нові технології-ГІС» (код ЄДРПОУ:31488648). Таким чином, враховуючи той факт, що директор і підписант ПП НВФ «Нові Технології-ГІС» Домків П.В. є одночасно кінцевим бенефіціарним власником і підписантом учасника торгів КТ НВФ «НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» та має вплив на ПП НВФ «Нові Технології-ГІС», Замовником не можуть бути взяті до уваги та не приймаються надані учасником торгів договори та акти виконаних робіт до них і листи-відгуки про виконання зазначених договорів з ПП НВФ «Нові Технології-ГІС» на вимогу Додатку 3 «Технічні вимоги» тендерної документації. Крім того, необхідно зазначити, що договори укладено ще 23.10.2016, однак, акти приймання – передачі виконаних робіт підписано 26.12.2017. Тобто на виконання робіт КТ НВФ «Нові технології» знадобилось більше року. Згідно наданих до договорів витягів з Державного земельного кадастру земельним ділянкам, які надано Службі автомобільних доріг в Одеській області на праві постійного користування, площею 2,8075 га присвоєно кадастровий номер 5123155100:01:003:0220, площею 6,0505 га присвоєно кадастровий номер 5123183000:01:001:0377, площею 6,0290 га присвоєно кадастровий номер 5123183000:01:002:0378. При цьому, в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відсутня інформація щодо реєстрації за Службою автомобільних доріг в Одеській області права постійного користування або іншого речового права на зазначені земельні ділянки. Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, який є вичерпним. Так, відповідно до п. 1 та п.4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалось замовником; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, пропозицію КТ НВФ «Нові технології» відхилено згідно з п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасником не надано забезпечення тендерної пропозиції, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації). Слід зауважити, що постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянуто скаргу КТ НВФ «Нові технології» по аналогічній закупівлі №ЦБД UA-2019-09-27-001615-b. До тендерної пропозиції цієї закупівлі КТ НВФ «Нові технології» також долучило договори від 26.10.2016 №261/1 та №261/2. По закупівлі UA-2019-09-27-001615-b Філією не прийнято до уваги в якості аналогічних договори №261/1 та №261/2 та відхилено пропозицію КТ НВФ «Нові технології». За результатами розгляду скарги адміністративною колегією Антимонопольного комітету України прийнято рішення від 24.12.2019, яким відмовлено КТ НВФ «Нові технології» у задоволенні скарги по закупівлі UA-2019-09-27-001615-b. Крім іншого, у висновку від 23.12.2019 Східний офіс Держаудитслужби зазначає, що моніторингом тендерної пропозиції учасника – переможця торгів ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» встановлено її невідповідність умовам тендерної документації. Так, Додатком 3 тендерної документації вимагалось надати довідку про наявність працівників учасника, які будуть залучені до виконання договору. Відповідно до технічної документації учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, якщо він має в штаті за основним місцем роботи не менше 2-х сертифікованих інженерів - землевпорядників, одного сертифікованого інженера-геодезиста з вищою освітою, одного юриста. ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» в тендерній пропозиції надано довідку від 03.10.2019 №418 про наявність працівників: 2-х інженерів – землевпорядників та інженера-геодезиста, які не є в штаті ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ», а перебувають за основним місцем роботи у субпідрядника, який залучається. Крім того, в Додатку 3 до тендерної документації вимагалось надати довідку про наявність обладнання, що буде використовуватися при наданні послуг (у власності або в користуванні, що підтверджується копіями підтверджуючих документів) та свідоцтва про метрологічну атестацію та повірку (для геодезичних приладів). Відповідно до тендерної документації учасник відповідає кваліфікаційним критеріям при наявності геодезичних інструментів та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичні супутникові приймачі, комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою. ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» в тендерній пропозиції було надано довідку від 03.10.2019 №420 про наявність обладнання де зазначено, що геодезичне обладнання перебуває у власності субпідрядника, проте учасником ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» не надані підтверджуючі документи (у власності або в користуванні) щодо обладнання, яке зазначене у довідці. Таким чином, на думку Східного офісу Держаудитслужби, Філією в порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Філія заперечує щодо такого висновку з огляду на наступне. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити у разі закупівлі робіт – вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Зазначена норма кореспондується із п. 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Так, на виконання зазначених вимог Переможцем в складі тендерної пропозиції надано довідку від 03.10.2019 №420 та №422, в яких зазначено, що в якості субпідрядника ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» залучить ТОВ «Земельне право», яке має у власному штаті 2-х сертифікованих інженерів землевпорядників, одного сертифікованого інженера геодезиста з вищою освітою та геодезичне обладнання для виконання послуг та робіт, яке відповідно має свідоцтва про метрологічну атестацію та повірку. У довідці від 03.10.2019 №415 ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» зазначило повне найменування та адресу субпідрядника. При цьому, ТОВ «Земельне право» надало довідку що не заперечує щодо залучення товариства у якості субпідрядника. Крім того, товариство надало копії сертифікатів співробітників, які чинні до 2020 року та копії сертифікатів на техніку, програмне забезпечення, які будуть використовуватись під час робіт у разі перемоги ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» відповідає тендерній документації, а отже останнього правомірно визначено переможцем закупівлі. Окремо зауважуємо, що постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянуто скаргу ТОВ «Юрістек Груп» по аналогічній закупівлі №ЦБД UA-2019-09-27-000878-a. Зокрема ТОВ «Юрістек Груп» скаржилось, що Філією не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДНІПРО-КОМФОРТ» з тих же підстав, які зазначено у висновку від 23.12.2019 Східного офісу Держаудитслужби. Адміністративною колегією Антимонопольного комітету України рішенням від 26.12.2019 відмовлено ТОВ «Юрітек Груп» у задоволенні скарги по закупівлі UA-2019-09-27-000878-a. Голова тендерного комітету регіональної філії «Придніпровська залізниця» О.В. Бабенко
2020-01-02 16:41:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КТ НВФ "Нові технології" |
477 566,06
UAH з ПДВ
|
477 566,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" |
607 500,00
UAH з ПДВ
|
607 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000" |
636 361,00
UAH з ПДВ
|
636 361,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗЕМПРОЕКТІНВЕСТ" |
843 756,29
UAH з ПДВ
|
843 756,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" |
912 000,00
UAH з ПДВ
|
912 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-КОМФОРТ" |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КТ НВФ "Нові технології" #22745717 |
Відхилено |
477 566,06
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 15:46
|
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" #38922252 |
Відхилено |
607 500,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 15:17
|
ТОВ "ГЕОЛЕНД 2000" #40771111 |
Відхилено |
636 361,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 11:29
|
ТОВ "ЗЕМПРОЕКТІНВЕСТ" #41830112 |
Відхилено |
843 756,29
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 11:30
|
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" #35212013 |
Відхилено |
912 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 11:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-КОМФОРТ" #42648653 |
Переможець |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 09:49
|
191054.jpeg | укладений |
06 квітня 2020 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:22
|
ДУ 191054 (1).docx | зміни до договору |
28 грудня 2019 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 10:53
|
191054.docx | укладений |
18 грудня 2019 10:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода укладається відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Додатковою угодою передбачається подовження строку виконання зобов’язань, а саме строк надання послуг: « Виконавець надає послуги з моменту отримання письмової рознарядки Замовника в строк не пізніше 27.03.2020» та подовження терміну дії договору до 04.04.2020 року. Сума та інші умови договору залишаються без змін |
Номер договору про закупівлю: | №ПР/П-191054/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №ПР/П-191054/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |