Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засіб для антисептичної обробки рук, шкірних покривів (або еквівалент), Засіб для швидкої дезінфекції поверхонь та ВМП (або еквівалент), Засіб для дезінфекції поверхонь, санітарно-технічного устаткування; для проведення генеральних прибирань (або еквівалент), Засіб для антисептичної обробки рук, шкірних покривів, поверхонь, рукавичок (або еквівалент) (кошти НСЗУ)
Очікувана вартість
74 722,00 UAH
UA-2019-09-27-001641-b e069194e947f41e09e59a37dc5dabb8f
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Данилюк

+380567671607 buhcentre2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899741
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Ольга Данилюк
+380567671607
buhcentre2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2019 15:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 15:40
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 15:20
Очікувана вартість: 74 722,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 373,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штука
Засіб для антисептичної обробки рук, шкірних покривів (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
100 штука
Засіб для швидкої дезінфекції поверхонь та ВМП (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
100 штука
Засіб для дезінфекції поверхонь, санітарно-технічного устаткування; для проведення генеральних прибирань (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
60 штука
Засіб для антисептичної обробки рук, шкірних покривів, поверхонь, рукавичок(або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 30 вересня 2019 10:23
Шановний замовнику, чому саме таблетка вагою 1г ? адже як правило робочий розчин готують на 10л і потім розливають по ємностям. З однієї таблетки отримуєте лише 4л , а це як кажуть ні тудт , ні сюди, а для 10л необхідно 2,5 таблетки , тож треба цю таблеточку ділити. Крім того деякі хлорвмісні таблетки не активні до вірусу грипу H1N1, який вирував у 2018-2019р. і зараз уже про нього говорять, а в даному засобі , адже це сумнівний засіб Люмакс -Хлор 1000, не вказано до якого саме виду вірусів грипу є активність, крім того в документації зазначено, що він містить аж 99,4% дихлорізоціанурової кислоти ( 60% активного хлору), більше нічого, при цьому термін зберігання робочого розчину всього лише 2доби !!!!! Це занадто малий час , менше ніж 3 доби, говорить про низьку стабільність такого засобу, тож чому саме такий не найкращий хлорвмісний засіб? Просимо внести зміни до ваги таблетки, адже фасування в банки 1кг. І ще одне питання до вимог що до серветок НОР-експрес №100, а чому саме таке фасування ? чи знаєте ви ще засіб з таким складом та фасуванням , то ж перегляньте Державний реєстр дезінфікуючих засобів . Чи можливо запропонувати інше фасування з перерахунком? Бо такі вимоги обмежують учасників, лише до представників цих компаній -виробників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Уточнення
Дата подання: 02 жовтня 2019 13:25
Добрий день! Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на деякі спірні медико-технічні вимоги до предметів закупівлі, а саме: 1) поз.3 (хлорний засіб у вигляді таблеток), де прописано, що "...засіб повинен містити не менше 99,4% дихлорізоціанурової кислоти.." , такий засіб є -"Медікарін (Medicarine)" але в нього ЗАКІНЧИВСЯ термін дії висновку ДСЕЕ ще в серпні 2019 р.(25.08.2019р.), а термін дії свідоцтва про державну реєстрацію закінчується 21.10.2019 р.; 2) вимога про зберігання засобу з температурою від -40 град. С під питанням, тому що в Україні немає виробників, які б експериментальним шляхом підтвердили цей показник, так як в Україні відсутнє таке обладнання. Просимо внести зміни в медико-технічні вимоги до предметів закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-27-001641-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 30 вересня 2019 09:58
дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!Інструкція, затверджена Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (далі – Інструкція), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. При цьому ані сама Інструкція, ані Закон не визначають порядок дотримання загальних принципів закупівель в допорогових закупівлях, окрім того не містять прямої заборони для регулювання цього питання іншими нормативно-правовими актами. В той же час Дніпропетровська міська рада своїм рішенням № 30/09 від 08.06.2016року затвердила Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді (далі – Положення). Положення встановлює загальний порядок допорогової закупівлі товарів, робіт і послуг, які здійснюються за кошти міського бюджету м. Дніпропетровська (м. Дніпро), коштів комунальних підприємств та закладів, підпорядкованих Дніпропетровській міській раді та її виконавчим органам, тож Положення повинно застосовуватись такими комунальними підприємствами, установами та закладами під час здійснення допорогових закупівель. Згідно оголошення джерелом фінансування цієї Закупівлі є місцевий бюджет, отже Ваш комунальний заклад повинен керуватись вимогами згаданого Положення під час здійснення даної Закупівлі. А пунктом 4.4. Положення прямо передбачено, що вимоги до предмету закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі НЕ ПОВИННІ МАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР ТА СПРИЯТИ ЗНИЖЕННЮ КОНКУРЕНЦІЇ. Тож дотримуйтесь цього розпорядження та принципів Закону Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2019 09:15
Доброго дня. Шановний скаржнику, згідно Інструкції про порядок використання ЕСЗ у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРО» від 19.03.2019 №10, Замовник може формувати вимоги до предмету закупівлі. Замовник сформував вимоги до продукції з урахуванням специфіки використання засобів у медичній установі з урахуванням вимог діючих нормативних актів щодо закупівлі, використання чи застосування дезінфекційних засобів. Таким чином, замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Медико-технічні вимоги на продукцію було сформовано виходячи з потреб нашої медичної установи. Медико-технічні вимоги предмета закупівлі, не містять заборон на подання Учасниками торгів товарів, що є еквівалентами та є цілком законними. З огляду на викладене, вимоги, що висунуті до дезінфекційних засобів, не є завищеними, дискримінаційними, тощо, а є необхідними вимогами, які дозволять Замовнику обрати товар, за власною потребою. На даний час в Україні зареєстровано більш ніж 4 сотні дезінфекційних засобів, різних виробників/офіційних представників з якими можлива співпраця, та виконання поставки в повному обсязі, як наслідок забезпечення повної потреби для виконання безперебійної роботи закладу.
Враховуючи вищевикладене, залишаємо Вашу вимогу без задоволення.
Номер вимоги: UA-2019-09-27-001641-b.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 16 жовтня 2019 13:36
упереджені дії
неправомірне рішення

Документи подані скаржником

30 вересня 2019 09:58
вимога.pdf

Документи подані скаржником

16 жовтня 2019 13:36
ЦПМСД2 Дніпро.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 53 940,00
UAH з ПДВ
53 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АБРАМОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" 72 440,00
UAH з ПДВ
72 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП" 74 665,20
UAH з ПДВ
74 665,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 16:52
02.10.19_дез.zip

Публічні документи

04 жовтня 2019 13:34
18-Витяг з ЄДР юр_осіб.pdf
04 жовтня 2019 13:34
13-Документи ДЕЗхлор.pdf
04 жовтня 2019 13:34
12-Документи Vasept forte.pdf
04 жовтня 2019 13:34
11-Документи Vasept profi.pdf
04 жовтня 2019 13:34
10-Сертифікати.pdf
04 жовтня 2019 13:34
9-Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 13:34
2-Паспорт_ВЗ.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 15:14
2445.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ФОП "АБРАМОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 53 940,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 16:16
ФОП "АБРАМОВ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2155145972
Відхилено 72 440,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 15:44
ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП"
#42840705
Переможець 74 665,20
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 13:47

Документи

11 жовтня 2019 16:16
Імед.pdf

Документи

15 жовтня 2019 15:43
Абрамов.pdf

Документи

16 жовтня 2019 13:40
Дези.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП"
#42840705
74 665,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2019 13:40
Дези.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Єврофарм груп 74665,20.pdf укладений
23 жовтня 2019 15:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 74 665,20
UAH (в тому числі ПДВ 12 444,20 UAH)