Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультитач панелей
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-09-27-001292-c 1a069c249b8449b99482334da2e68f14
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Скоропад Ярослава Миколаївна

+380322642261 nvk.symonenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей імені Василя Симоненка Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20834428
Місцезнаходження: 79071, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Василя Симоненка, 6
Контактна особа: Скоропад Ярослава Миколаївна
+380322642261
nvk.symonenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 20:48
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2019 20:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 20:53
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 13:39
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Мультитач панелей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79071, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Василя Симоненка,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мультитач панелей Пiсляоплата 66 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 вересня 2019 11:25
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 10:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання. Пропозиції будуть оцінюватися по загальній вартості.Так допускається до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Якщо неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну .
Область відображення
Дата подання: 30 вересня 2019 18:51
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 11:01
Чи розглядаєте Ви панель з більшою областю відображення (краща за характеристиками), ніж зазначену у ТД?
Відповідь: Дякую за запитання.Розглядається краша.Зверніть увагу на зміни у ТД.
Щодо технічних характеристик панелі
Дата подання: 02 жовтня 2019 15:54
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 17:03
Шановний Замовнику, чи будете Ви розглядати панель з процесором 7-го покоління?
Відповідь: ні
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-27-001292-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МАЙСОФТ", Код ЄДРПОУ:43044727
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:34
неправомірне відхилення
Шановний Замовник!
Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету № 6 від 15.10.2019 р. про відхилення ТОВ «МАЙСОФТ» з наступних причин.
1. Вами, як Замовником, зазначено в тендерній документації (у файлі «Документація (нова).doс, що оприлюднено в електронній системі закупівель 01 жовтня 2019 р.), а саме у Додатку 4 у розділі «Документи, які повинен подати Учасник» зазначена наступна вимога: «Для підтвердження якості та гарантійного обслуговування техніки надається:
довідка (або гарантійний лист) в довільній формі (завірена підписом уповноваженої особи Учасника) котра підтверджує гарантійне обслуговування не менше як 12 міс.»
Крім того, у Додатку 1 до тендерної документації, Вами, як Замовником, зазначено, що «На товар, у тому числі на комплектуюче обладнання, що постачається, встановлюється гарантійний строк не менше 12 місяців з дати поставки товару (більш детальніше в таблиці нижче)».
Тобто, двічі в тексті документації Замовник наголошує на тому, що строк гарантійного обслуговування має бути НЕ МЕНШЕ 12 місяців, про що ТОВ «МАЙСОФТ» надало відповідний гарантійний лист №6/01 від 01.10.2019р.
Додаток 1 тендерної документації містить таблицю із зазначенням вимог щодо технічних, якісних та кількісних вимог щодо предмету закупівлі, в тому числі щодо гарантії, яка має становити 24 місяці. Учасник ТОВ «МАЙСОФТ» надав файл «згада з тех.хар.pdf», в якому підтвердив відповідність та погодився, що запропонований товар відповідає Технічним, якісним та кількісним характеристикам, в тому числі і гарантійного терміну 24 місяці.
Окрім того, наголошуємо що 24 місяці з точки зору математичних законів є більше ніж 12 місяців, тобто надання гарантії не менше 12 місяців відповідає вимогам Замовника.
2. Підстава відхилення, зазначена Вами, як Замовником, щодо ненадання ТОВ «МАЙСОФТ» документів, що засвідчують якість запропонованого товару, є необґрунтованою та не відповідає дійсності.
Вимогою тендерної документації було становлено надання «сертифікату відповідності чи іншого документу, що засвідчує якість товарів зазначених в технічному завданні».
Учасник ТОВ «МАЙСОФТ» у складі своє пропозиції надав файл «документи якості.pdf», що містить декларацію про відповідність технічним регламентам електромагнітної сумісності обладнання та низьковольтного електричного обладнання та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоноване обладнання про відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України. Крім того, учасником було надано довідку №4/01 від 01.10.2019 про не сертифікацію запропонованого товару згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №93 від 26.01.2018 року.
Пропонуємо Вам, як Замовнику, детальніше кваліфікувати пропозиції учасників та вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙСОФТ» затверджене протоколом засідання тендерного комітету № 6 від 15.10.2019 р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 11:42
рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙСОФТ»
ВІДПОВІДЬ:
Шановний Учаснику! Повідомляємо, що у Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що «На товар, у тому числі на комплектуюче обладнання, що постачається, встановлюється гарантійний строк не менше 12 місяців з дати поставки товару (більш детальніше в таблиці нижче)». Тобто згідно примітки: «більш детальніше в таблиці нижче» гарантія вимагалась 24 місяці згідно таблиці «Вимоги замовника». У складі Вашої пропозиції подано файл «г.л 12 місяців», який містить скановану копію гарантійного листа № 6/01 від 01.10.2019р., де вказано: «Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСОФТ» підтверджує гарантійне обслуговування на товар становитиме не менше 1 року (12 місяців) », тобто в дужках є уточнення терміну гарантійного обслуговування - 12 місяців, що не відповідає вимозі стосовно гарантії в таблиці «Вимоги замовника» Додатку 1.
Також в складі пропозиції Вами не надано документи, що вимагались в Додатку 4 тендерної документації, а саме сертифікати відповідності чи інші документи , що засвідчують якість саме запропонованого Вами товару: «інтерактивної тач панелі 70D. Марка: Synergy. Модель: touch70. Виробник: ТОВ «ВЕМА КІДС», яка зазначена у Вашому листі № 12/01 01.10.2019р. Об’єктом поданої декларації є «Інтерактивна LCD тач-панель (БЕЗ Wi-Fi та Bluetooth), f* , де (f*) будь-які ЧИСЛОВІ значення, які визначають технічні модифікації моделей», що не відповідає запропонованому товару- інтерактивній тач панелі 70D, яка згідно Вашого листа № 12/01 01.10.2019р. містить Wi-Fi та Bluetooth. Стосовно несертифікації повідомляємо наступне: згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №93 від 26.01.2018 року необов’язковим є отримання Сертифікату відповідності на товар, що не забороняє учаснику пройти добровільну сертифікацію товару та отримати сертифікат відповідності на запропонований товар. Згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності « від 15 січня 2015 року № 124-VIII зі змінами, ОБОВ’ЯЗКОВИМ є надання декларації про відповідність на товар, як підтвердження якості та відповідності товарів вимогам технічних регламентів. Для обладнання, що містить Wi-Fi та Bluetooth, обов’язковою є декларація про відповідність вимогам технічного регламенту радіообладнання.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» 118 500,00
UAH з ПДВ
117 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙСОФТ" 131 000,00
UAH з ПДВ
118 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" 147 996,00
UAH з ПДВ
147 996,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 149 502,00
UAH з ПДВ
149 502,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 17:23
Електронний підпис
07 жовтня 2019 17:23
Цінова пропозиція.PDF
07 жовтня 2019 17:23
Технічна специфікація.PDF
07 жовтня 2019 17:23
Лист-згода.PDF
07 жовтня 2019 17:23
Копія Статуту.PDF
07 жовтня 2019 17:23
Копія висновку.PDF
07 жовтня 2019 17:23
Копія ВИПИСКИ.PDF
07 жовтня 2019 17:23
Гарантійний лист.PDF
07 жовтня 2019 17:23
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 13:35
Електронний підпис
07 жовтня 2019 10:42
Електронний підпис
07 жовтня 2019 10:41
тех.хар..pdf
07 жовтня 2019 10:41
тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2019 10:41
ст.17 загална.pdf
07 жовтня 2019 10:41
обробка пернсон.дан.pdf
07 жовтня 2019 10:41
несертифікація.pdf
07 жовтня 2019 10:41
наказ,штатний розпис.pdf
07 жовтня 2019 10:41
мтб.pdf
07 жовтня 2019 10:41
Копія Статуту.pdf
07 жовтня 2019 10:41
Копія рішення 5.pdf
07 жовтня 2019 10:41
Копія паспорт код.pdf
07 жовтня 2019 10:41
Копія Витяг з РПЄП.pdf
07 жовтня 2019 10:41
Копія Виписки ЄДРПОУ.pdf
07 жовтня 2019 10:41
згода з тех.хар.pdf
07 жовтня 2019 10:41
заміна товару.pdf
07 жовтня 2019 10:41
документи якості.pdf
07 жовтня 2019 10:41
довідка довкілля.pdf
07 жовтня 2019 10:41
г.л.поставки.pdf
07 жовтня 2019 10:41
г.л.нове обладнання.pdf
07 жовтня 2019 10:41
г.л.док.якості.pdf
07 жовтня 2019 10:41
г.л.виплата зп..pdf
07 жовтня 2019 10:41
г.л 12 місяців.pdf
07 жовтня 2019 10:41
відомості.pdf
07 жовтня 2019 10:41
відгук.pdf
07 жовтня 2019 10:41
Вараська дошка.pdf
07 жовтня 2019 10:41
аналог.дог..pdf
07 жовтня 2019 10:41
авторизаційний Вема.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 17:54
Електронний підпис
07 жовтня 2019 17:28
1.Цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2019 17:27
Статут.pdf
07 жовтня 2019 17:27
Протокол.pdf
07 жовтня 2019 17:26
Висновок СЕС_2019.pdf
07 жовтня 2019 17:26
Декларація_РО_2019.pdf
07 жовтня 2019 17:26
Декларация ЕМС_2019.pdf
07 жовтня 2019 17:26
Виписка з ЄДР.pdf
07 жовтня 2019 17:26
Лист-відгук.pdf
07 жовтня 2019 17:26
Декларация НЕО_2019.pdf
07 жовтня 2019 17:26
Договір-signed.pdf
07 жовтня 2019 17:26
4.Проект договору.pdf
07 жовтня 2019 17:26
Витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 14:40
Пропозиція Панель.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»

ТОВ "МАЙСОФТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»
#39427231
Відхилено 117 750,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 12:32
ТОВ "МАЙСОФТ"
#43044727
Відхилено 118 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 13:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
Відхилено 147 996,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 11:50
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
Переможець 149 502,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 12:12

Документи

Документи

Документи

Документи

21 жовтня 2019 12:11
Повідовлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
149 502,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2019 12:11
Повідовлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2020 12:01
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 22:34
Договір ТЕ19-1022/1 укладений
23 жовтня 2019 14:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 149 502,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 917,00 UAH)