Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліки (Гемцитабін (Gemcitabine), Гемцитабін (Gemcitabine), Доцетаксел (Docetaxel), Капецитабін (Capecitabine), Оксаліплатин (Oxaliplatin), Паклітаксел (Paclitaxel), Філграстим (Filgrastim)
Очікувана вартість
449 000,00 UAH
UA-2019-09-27-001068-b e6dc3eb0889a417b83572a8185081d0d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гаркун

+380978925809 uoz_garkun@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02013290
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 1-б
Контактна особа: Олена Гаркун
+380978925809
uoz_garkun@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 14:48
Очікувана вартість: 449 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 224,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 флакон
Гемцитабін (Gemcitabine) (Кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 1-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Gemcitabine
40 флакон
Гемцитабін (Gemcitabine) (Кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 1-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Gemcitabine
30 флакон
Доцетаксел (Docetaxel) (Кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 1-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Docetaxel
1200 штука
Капецитабін (Capecitabine) (Кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 1-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Capecitabine
40 флакон
Оксаліплатин (Oxaliplatin) (Кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 1-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Oxaliplatin
40 флакон
Паклітаксел (Paclitaxel) (Кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 1-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Paclitaxel
10 флакон
Філграстим (Filgrastim) (Кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 1-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Filgrastim

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються в національній валюті України – гривні, шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця на підставі пред’явленого Продавцем рахунка на оплату Товару та видаткової накладної або акту приймання-передачі. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 20 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі Товару. Покупець має право здійснити попередню оплату відповідно до та у порядку, передбаченому нормами бюджетного законодавства. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 12:51
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-27-001068-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ", Код ЄДРПОУ:38272248
Дата подання: 02 жовтня 2019 17:22
Дискримінаційні умови
Шановний Замовнику!
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можуть бути передбачені в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів). Ретельно проаналізувавши розміщену тендерну документацію, нами встановлено дискримінаційні положення документації, які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення законних прав інших Учасників брати участь у даних торгах згідно встановленого Законом України «Про публічні закупівлі» порядку їх проведення. Просимо Вас, внести зміни в тендерну документацію конкурсних торгів, так як медико-технічні вимоги до товару, що є предметом закупівлі вочевидь виписані в спосіб, який призводить до обмеження конкуренції і призводить до дискримінації потенційних учасників процедури публічної закупівлі, а саме внести зміни в Тендерну документацію та розділити предмет закупівлі на лоти за принципом 1 позиція/найменування – 1 лот
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2019 15:16
Шановний Учаснику!
Тендерний комітет Управління охорони здоров’я облдержадміністрації розглянуло Ваше звернення та інформує про наступне. Тендерний комітет Управління, при складенні Тендерної документації для проведення процедури закупівлі, завжди намагається прописати рівні та конкурентні умови участі у процедурі закупівлі.
Відповідно до п. 18 ч. 1 статті 1. Закону «предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції… Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.».
Також, відповідно до ч.2 статті 2 Закону «…Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.».
Тендерний комітет здійснив вибір процедури закупівлі та затвердив тендерну документацію керуючись пунктом 3 статті 11, статтею 22 Закону.
Перелік лікарських засобів, який заявлено на торги, було визначено згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454 (надалі - Наказ). Відповідно до Наказу право поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти) є правом, а не обов’язком Замовника.
Предмет закупівлі визначено без розподілу на окремі частини (лоти), при цьому, предмет закупівлі не містить позицій, включення яких до загального переліку могло б сприяти дискримінації потенційних учасників процедури (незалежно від їх організаційно-правової форми, форми власності і т.д.) або спотворенню конкурентного середовища під час проведення процедури закупівлі. Так, згідно з Державним реєстром лікарських засобів України, станом на 07.10.2019р., щодо кожної позиції предмету закупівлі на території України є щонайменше два препарати, які належним чином зареєстровані та відповідають технічним вимогам до лікарських засобів, що є предметом закупівлі. В даному випадку замовник має намір здійснити закупівлю товарів в цілому для забезпечення безперебійного лікування та належного надання медичної допомоги.
Згідно Наказу під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника, що повністю відповідає тендерній документації з відкритих торгів та оголошенню про закупівлю.
Наразі відсутні нормативні документи, що встановлюють обмеження щодо внесення замовником в один перелік різних лікарських засобів.
Таким чином зазначені умови жодним чином не порушують законодавство України у сфері публічних закупівель та не створюють перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі. Враховуючи вищезазначене, Тендерний комітет Управління не може погодитися з Вашою пропозицією щодо внесення змін до Тендерної документації.
Сподіваємося на Ваше розуміння та запрошуємо до співпраці в рамках умов Тендерної документації. З повагою Тендерний комітет Управління!

Документи подані скаржником

02 жовтня 2019 17:22
ТД (3).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 397 049,70
UAH з ПДВ
397 049,70
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 443 298,30
UAH з ПДВ
443 298,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 16:30
Електронний підпис
15 жовтня 2019 10:10
Електронний підпис
15 жовтня 2019 10:07
Технічна частина (3).pdf
15 жовтня 2019 10:07
Технічна частина (2).pdf
15 жовтня 2019 10:07
Технічна частина (1).pdf
15 жовтня 2019 10:07
Технічна частина (4).pdf
15 жовтня 2019 10:07
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 15:37
6 Інші документи.pdf
11 жовтня 2019 15:37
5 Технічна частина.pdf
11 жовтня 2019 15:37
4 Повноваження.pdf
11 жовтня 2019 15:37
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Переможець 397 049,70
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 11:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
397 049,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:27
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 16:14
Додаткова угода 01.PDF зміни до договору
03 грудня 2019 16:13
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 15:39
Договір 11 М.PDF укладений
08 листопада 2019 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено ціну Договору на 183612,00 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 11-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2019 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 213 437,70
UAH (в тому числі ПДВ 13 963,21 UAH)