Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі господарського суду на проспекті Волі, 54 а в м. Луцьку Волинської області
Очікувана вартість
29 497 955,00 UAH
UA-2019-09-27-000939-a 2f696e1581d24daeb4f6db2237f4ee65
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтюк Марія Вікторівна

+380332724778 glbuhgsvo@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Волинської області
Код ЄДРПОУ: 03499885
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., Луцьк, проспект Волі, 54 а
Контактна особа: Войтюк Марія Вікторівна
+380332724778
glbuhgsvo@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2019 16:10
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2019 16:10
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 15:17
Очікувана вартість: 29 497 955,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 147 489,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


очікувана вартість включає кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва та додаткових витрат, повязаних з інфляційними процесами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі господарського суду на проспекті Волі, 54 а в м. Луцьку Волинської області (джерело фінансування: державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, проспект Волі, 54 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює попередню оплату робіт в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду, шляхом перерахування Підряднику авансу в порядку та на умовах, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117, та Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 зі змінами. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Остаточні розрахунки за виконані роботи з Підрядником здійснюються через 15 календарних днів після підписання акту прийняття в експлуатацію об'єкта, закінченого капітальним ремонтом. Замовник має право затримати кінцеві розрахунки за роботи, виконані з вини Підрядника з недоробками і дефектами, виявленими при прийманні робіт та/або об'єкта до їх усунення Підрядником за його рахунок. Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 17:06
документ змін в оголошенні щодо умов оплати.docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 12.doc
27 вересня 2019 16:05
Додаток 11.docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 10 (Форма _5).docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 9 (Форма _4).docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 8 (Форма _3).docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 7 (Форма _2).docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 6 (Форма _1).docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 5.docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 4.docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 3.docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 2.docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 1.docx
27 вересня 2019 16:05
45453000-7 Тендерна документація.docx
03 жовтня 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 17:06
документ змін в оголошенні щодо умов оплати.docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 12.doc
27 вересня 2019 16:05
Додаток 11.docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 10 (Форма _5).docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 9 (Форма _4).docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 8 (Форма _3).docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 7 (Форма _2).docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 6 (Форма _1).docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 5.docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 4.docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 3.docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 2.docx
27 вересня 2019 16:05
Додаток 1.docx
27 вересня 2019 16:05
45453000-7 Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна умова щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 30 вересня 2019 18:07
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 16:11
Доброго дня, шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що затверджена тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, яка суттєво обмежує коло учасників процедури закупівлі. Згідно з пп. "б" п. 4.1.2 Додатку 1 до Тендерної документації "аналогічним договором вважається договір, який укладений шляхом застосування однієї з процедур, передбачених статтею 12 Закону, предметом якого є виконання робіт з капітального ремонту (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) існуючих об'єктів,що належать до класу наслідків СС2, СС3 (ІІІ, IV або V категорій складності – до 10.06.2017), замовником яких виступали органи і установи системи правосуддя та органи судової влади. При цьому у тендерній документації відсутнє обгрунтування того, з якою метою замовник обмежив коло контрагентів за аналогічними договорами виключно органами та установами системи правосуддя та органами судової влади. Варто зазначити, що з практики розгляду скарг Органом оскарження дискримінаційними визнаються обмеження кола контрагентів за аналогічними договорами навіть бюджетними установами чи замовниками в розумінні Закону №922 (наприклад рішення № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018 у процедурі закупівлі №UA-2018-08-27-001135-c). у той же час встановлення вимог про наявність аналогічним договорів, укладених з органами і установами лише певної сфери діяльності (правосуддя, судова влада), ще більше звужує коло потенційних учасників, обмежує конкуренцію та є дискримінаційним до більшості суб'єкті господарювання, які працюють на ринку будівельних робіт. - в тому числі по відношенню до нашої компанії. Виходячи з викладеного, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну умову "б" п. 4.1.2 Додатку 1 щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, замовником яких виступали органи і установи системи правосуддя та органи судової влади
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу!
На Ваше зауваження щодо пп."б" п.4.1.2 Додатку 1 до Тендерної документації для проведення закупівлі робіт із проведення капітального ремонту будівлі Господарського суду Волинської області, згідно якого "аналогічним договором вважається договір, який укладений шляхом застосування однієї з процедур, передбачених статтею 12 Закону, предметом якого є виконання робіт з капітального ремонту (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) існуючих об'єктів,що належать до класу наслідків СС2, СС3 (ІІІ, IV або V категорій складності – до 10.06.2017), замовником яких виступали органи і установи системи правосуддя та органи судової влади, і за яким учасник виступав у якості підрядника" пояснюємо наступне:
Встановлення Господарським судом Волинської області при розробці Тендерної документації вказаної вимоги, у якій Ви вбачаєте ознаки наявності дискримінаційних умов, зумовлене перш за все необхідністю відбору за результатами проведення публічних торгів підрядника, спроможного забезпечити проведення робіт не лише належної якості та у вказані строки, я і з урахуванням специфіки установи, її цільового призначення та особливостей організації роботи.
Рішення Органу оскарження, на яке Ви посилаєтесь, вказує на неможливість обмеження кола суб’єктів за принципом фінансування. В той же час, вимоги Господарського суду Волинської області покликані забезпечити відбір таких учасників, які мають досвід роботи з об’єктами такої категорії. Особливостями робіт в приміщенні суду є, зокрема, необхідність дотримання вимог, визначених окремими будівельними нормами, а саме ДБН В.2.2-26:2010 Будинки і споруди. Суди", впровадження окремих організаційно-технічних рішень комплексної системи захисту інформації (КЗСІ) на об’єктах інформаційної діяльності, облаштування згідно з КСЗІ систем зв’язку, серверних, архівних приміщень, встановлення у них автоматичної системи газового пожежогасіння, впровадження систем пожежної сигналізації, оповіщення про безпеку та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень, забезпечення безпеки суддів, працівників апарату суду та його відвідувачів, встановлення охоронної сигналізації, в т.ч. тривожних електронних засобів у кабінетах суддів та залах судових засідань. Крім того, роботи передбачають врахування таких особливостей роботи установи як використання судом систем відеоконференцзв’язку, звуко- та відеофіксації судового процесу, необхідності облаштування згідно вимог, в т.ч. процесуальних, залів судових засідань, нарадчих кімнат, приміщень судової охорони, контрольно-пропускних пунктів, кімнат для зберігання, заряджання-розряджання зброї тощо.
Вимогу Господарського суду Волинської області, на якій Ви зауважили, не вважаємо дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, оскільки законодавцем, в тому числі і в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття аналогічного договору взагалі не визначено. І, як зазначено у роз’ясненні Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України: «замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч.3 ст.5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у ст.3 Закону».
Стосовно умов оплати
Дата подання: 30 вересня 2019 18:18
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 16:17
Шановний замовнику! Оголошенням про проведення відкритих торгів передбачено, що оплата виконаних будівельних робіт буде здійснення на умовах післяплати. У той же час у п. 7.3 Проекту договору про закупівлю (Додаток 5), вказано Замовник здійснює попередню оплату робіт шляхом перерахування Підряднику авансу в порядку та на умовах, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117, та Порядком державного фінансування капітального будівництва, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 зі змінами у розмірі____________ грн. (_______________________________________гривень ___копійок) з ПДВ. Така невідповідність вводить в оману потенційних учасників щодо умов оплати та є порушенням порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі в частині зазначення повної та достовірної інформації, яка підлягає оприлюдненню на вебпорталі Уповноваженого органу. Виходячи з викладеного вище, просимо внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів та усунути допущене порушення.(невідповідність)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Господарським судом Волинської області внесено зміни в оголошення щодо умов оплати.
Обсяг фінансування робіт у 2019 році.
Дата подання: 30 вересня 2019 18:21
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 16:14
Шановний замовнику! З метою належної підготовки до тендеру та розрахунку ціни тендерної пропозиції, з урахуванням можливих ризиків, а також з метою забезпечення принципу відкритості та прозорості на усіх стадіях закупівель, просимо повідомити, який обсяг фінансування робіт за даним тендером передбачено на 2019 рік згідно з наявними або запланованими бюджетними асигнуваннями ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роботи по капітальному ремонту будуть проводитись поетапно, згідно Календарного плану (графіка виконання робіт) та Плану фінансування, погодженого із головним розпорядником коштів Державної судової адміністрації України. Бюджетні асигнування будуть виділятися згідно з термінами виконання робіт.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ СІСТЕМ" 29 497 954,00
UAH з ПДВ
29 152 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельбрус" 29 497 955,00
UAH з ПДВ
29 350 465,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 18:52
форма 1.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 18:56
Електронний підпис
25 жовтня 2019 18:55
Форма 5 Додаток 10.rar
25 жовтня 2019 18:55
Форма 4 Додаток 9.rar
25 жовтня 2019 18:55
Ліцензія та Дозвіл.rar
25 жовтня 2019 18:55
Виписка.rar
11 жовтня 2019 18:39
Електронний підпис
11 жовтня 2019 18:38
Форма №3.pdf
11 жовтня 2019 18:38
Форма №2.pdf
11 жовтня 2019 18:38
Форма №1.pdf
11 жовтня 2019 18:38
протокол.pdf
11 жовтня 2019 18:38
Протокол-згода.pdf
11 жовтня 2019 18:38
Проект договору.pdf
11 жовтня 2019 18:38
Проект договору.docx
11 жовтня 2019 18:38
настанова з якості.pdf
11 жовтня 2019 18:38
Лист-повідомлення.pdf
11 жовтня 2019 18:38
КЧ-1Оренда-МТБ.pdf
11 жовтня 2019 18:38
екологічна політика.pdf
11 жовтня 2019 18:38
Гарантійний лист №8.pdf
11 жовтня 2019 18:38
Гарантійний лист №7.pdf
11 жовтня 2019 18:38
Гарантійний лист №6.pdf
11 жовтня 2019 18:38
Гарантійний лист №5.pdf
11 жовтня 2019 18:38
Гарантійний лист №4.pdf
11 жовтня 2019 18:38
Гарантійний лист №3.pdf
11 жовтня 2019 18:38
Гарантійний лист №2.pdf
11 жовтня 2019 18:38
Гарантійний лист №1.pdf
11 жовтня 2019 18:38
відомість ресурсів.pdf
11 жовтня 2019 18:38
АК-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ СІСТЕМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельбрус"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ СІСТЕМ"
#39232384
Відхилено 29 152 500,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 11:06
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельбрус"
#32964213
Переможець 29 350 465,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельбрус"
#32964213
29 350 465,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 16:28
звіт про виконання договору укладений
09 липня 2021 16:26
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:37
додаткова угода 7 до Договору 75 зміна плану фінансування.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:23
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 13:03
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
23 червня 2020 13:00
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 14:46
додаткова угода _5 від 20.05.2020.pdf зміни до договору
21 травня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 10:19
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 10:17
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 12:03
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 12:01
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 14:34
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 14:30
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 15:42
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
14 листопада 2019 15:39
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 17:41
Договір укладений
13 листопада 2019 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розміру бюджетних асигнувань відповідно до кошторису на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розміру бюджетних асигнувань відповідно до кошторису на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Тлумачення і конкретизація змісту умов в частині складання, оформлення та підписання Додатку №3 до Договору
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Тлумачення і конкретизація змісту умов в частині складання, оформлення та підписання Додатку №3 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відсутність бюджетних призначень, коштів на фінансування проведення робіт, проведення карантинних заходів
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна плану фінансування робіт на 2019-2021 р. у зв'язку із змінами до плану бюджетних асигнувань відповідно до кошторису на 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Плану фінансування робіт на 2019-2021 р.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 4 994 151,47
UAH (в тому числі ПДВ 832 358,57 UAH)