Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-09-27-000924-a 81ae1a8ecc104c76be2c9db8ede8fd12
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ярмоленко

0432562024 departament.zakupivli@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 40159685
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Світлана Ярмоленко
0432562024
departament.zakupivli@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 18:02
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 13:34
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2019  —  08 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 16:02
Оголошення.doc
27 вересня 2019 16:02
Оголошення.pdf
27 вересня 2019 16:02
Протокол №24.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 вересня 2019 11:40
Дата відповіді: 30 вересня 2019 15:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідь на Ваше перше запитання вказана у додатку №1оголошення, в примітках до таблиці та не суперечить ст.3, п.3 ст 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". "У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника."
Відповідь на друге запитання вказана у п.10.1 оголошення. "До ціни товару обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою, завантаженням та розвантаженням товару, обов’язкові платежі, збори тощо."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 27 198,00
UAH з ПДВ
27 198,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 30 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 27 198,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 17:12

Документи

03 жовтня 2019 17:12
Електронний підпис
03 жовтня 2019 17:11
Протокол №25.pdf
03 жовтня 2019 17:11
Протокол №25.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
27 198,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2019 17:12
Електронний підпис
03 жовтня 2019 17:11
Протокол №25.pdf
03 жовтня 2019 17:11
Протокол №25.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 13:48
Договір №328.pdf укладений
10 жовтня 2019 13:05