Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-09-27-000924-a ● 81ae1a8ecc104c76be2c9db8ede8fd12
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40159685 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 |
Контактна особа: |
Світлана Ярмоленко 0432562024 departament.zakupivli@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2019 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2019 18:02 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2019 13:34 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 жовтня 2019
—
08 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2019 16:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2019 16:02 |
Оголошення.doc | |
27 вересня 2019 16:02 |
Оголошення.pdf | |
27 вересня 2019 16:02 |
Протокол №24.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 вересня 2019 11:40
Дата відповіді: 30 вересня 2019 15:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідь на Ваше перше запитання вказана у додатку №1оголошення, в примітках до таблиці та не суперечить ст.3, п.3 ст 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". "У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника."
Відповідь на друге запитання вказана у п.10.1 оголошення. "До ціни товару обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою, завантаженням та розвантаженням товару, обов’язкові платежі, збори тощо."
Відповідь на Ваше перше запитання вказана у додатку №1оголошення, в примітках до таблиці та не суперечить ст.3, п.3 ст 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". "У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника."
Відповідь на друге запитання вказана у п.10.1 оголошення. "До ціни товару обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою, завантаженням та розвантаженням товару, обов’язкові платежі, збори тощо."
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
27 198,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2019 13:48
|
Договір №328.pdf | укладений |
10 жовтня 2019 13:05
|