Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Відбілювач
Очікувана вартість
482 860,80 UAH
UA-2019-09-27-000903-c ● 991561647d9c4076acb7f32cc6063ca2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного +38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2019 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2019 14:35 |
Очікувана вартість: | 482 860,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Відбілювач – 66 400 л - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Відбілювач – 66 400 л - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66400 л
Відбілювач (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2019 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2019 15:30 |
ТД_713-19_Відбілювач (1).doc | |
27 вересня 2019 15:30 |
Оголошення_ (6).doc | |
27 вересня 2019 15:30 |
Додаток 9 договір поставки-2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 вересня 2019 11:43
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 16:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно першого та другого запитання, то в пункті 1 Додатку 1 тендерної документації в технічних характеристиках зазначено «або еквівалент продукції (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначені в даній документації)».
Стосовно третього питання, суб’єкт господарювання зазначає ціну згідно статусу платника податку. Електронна система закупівель буде оцінювати кінцеву цінову пропозицію з ПДВ або без ПДВ в залежності від статусу учасника.
Стосовно третього питання, суб’єкт господарювання зазначає ціну згідно статусу платника податку. Електронна система закупівель буде оцінювати кінцеву цінову пропозицію з ПДВ або без ПДВ в залежності від статусу учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Львівпобутхім |
418 320,00
UAH з ПДВ
|
389 635,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СИРЕНА ПЛЮС ЛТД" |
401 056,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАНСОН" |
438 240,00
UAH з ПДВ
|
438 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТФ СТІЛ-ТРЕЙД" |
482 064,00
UAH з ПДВ
|
474 096,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гарант-А.О. |
481 267,20
UAH з ПДВ
|
481 267,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОККО ГРУПП |
482 860,80
UAH з ПДВ
|
482 860,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Львівпобутхім #39671918 |
Відхилено |
389 635,20
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 09:42
|
ТОВ "СИРЕНА ПЛЮС ЛТД" #38391634 |
Відхилено |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 09:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАНСОН" #42424801 |
Відхилено |
438 240,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 09:44
|
ТОВ "СТФ СТІЛ-ТРЕЙД" #37484649 |
Переможець |
474 096,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 09:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:56
|
Звіт.doc | укладений |
03 січня 2020 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 17:30
|
УЗ-ЦЛ-19870-Ю від 14.11.2019.pdf | укладений |
14 листопада 2019 17:30
|