Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівеньно-монтажних робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщення для реабілітаційного відділення комунальної установи Бердянської міської ради «Бердянське територіальне медичне об’єднання» за адресою: вул. Степанянца, 9а, м. Бердянськ, Запорізької області у складі амбулаторної поліклінічної служби»
Очікувана вартість
1 299 948,00 UAH
UA-2019-09-27-000850-a 6861d00c375d4568b2407252445645e5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валіахметова Наталія Геннадіївна

+380615334010 tmotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Бердянської міської ради «Бердянське територіальне медичне об’єднання»
Код ЄДРПОУ: 39029713
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, пр. Праці, 6
Контактна особа: Валіахметова Наталія Геннадіївна
+380615334010
tmotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання будівеньно-монтажних робіт по об’єкту: «Реконструкція приміщення для реабілітаційного відділення комунальної установи Бердянської міської ради «Бердянське територіальне медичне об’єднання» за адресою: вул. Степанянца, 9а, м. Бердянськ, Запорізької області у складі амбулаторної поліклінічної служби»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, Бердянськ, вул. Степанянца, 9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Кошти місцевого бюджету, на 2019 рік - 450 000,00 грн. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 14 робочих днів з дня підписання документів Замовником. Розрахунок за роботи здійснюються в безготівковому порядку, в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника (у разі авансу: розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт). Пiсляоплата 14 Робочі 35
Виконання робіт Кошти місцевого бюджету, на 2020 рік – 849 948,00 грн. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 14 робочих днів з дня підписання документів Замовником. Розрахунок за роботи здійснюються в безготівковому порядку, в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника (у разі авансу: розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт). Пiсляоплата 14 Робочі 65

Тендерна документація

27 вересня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бокоч В.В.
#2328103814
Переможець 1 299 948,00
UAH
27 вересня 2019 15:36

Документи

27 вересня 2019 15:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 18:39
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 08:49
дод.угода 4 до дог. 712.pdf зміни до договору
06 травня 2020 08:48
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 16:56
дод.угода 3 до дог. 712.PDF зміни до договору
17 квітня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 16:14
дод.угода 2 до дог.712.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 16:10
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 09:20
дод.угода 1 до дог.712.PDF зміни до договору
10 жовтня 2019 08:25
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 15:41
Договір №712 укладений
27 вересня 2019 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за власною згодою, відповідно до п.21 постанови Кабінету міністрів України №117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» домовилися виключити п.43 з договору.
Номер договору про закупівлю: 712
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розрахунку
Номер договору про закупівлю: 712
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 712
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.7 договору
Номер договору про закупівлю: 712
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2019 — 25 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 198 022,00
UAH