Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонт роздягалень для спортсменів на стадіоні КП "Спорткомплекс" на вул. Тростянецькій, 60. у Дарницькому районі м. Києва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Роботи (ДК 021:2015 - 45212000-6, Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)»
Очікувана вартість
704 000,00 UAH
UA-2019-09-27-000816-c 1c12dde686fe4d5c9623b42e7f081fcd
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Піддубний Олександр Павлович

+380501455225 sportkomplex@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС»
Код ЄДРПОУ: 03768026
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Хрещатик,12, місто Київ, Київська область, Україна
Контактна особа: Піддубний Олександр Павлович
+380501455225
sportkomplex@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 19:00
Очікувана вартість: 704 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Ремонт роздягалень для спортсменів на стадіоні КП "Спорткомплекс" на вул. Тростянецькій, 60. у Дарницькому районі м. Києва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Роботи (ДК 021:2015 - 45212000-6, Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Тростянецька, 60. у Дарницькому районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог
Дата подання: 30 вересня 2019 12:27
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 11:12
Вимагаємо вилучити вимоги про наявність інженера-кошторисника з вищою освітою у галузі промислово-цивільного будівництва , як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Оскільки кваліфікація кошторисника підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату і вища освіта лише у галузі промислово-цивільного будівництва не є обовязковою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога застосована замовником у відповідності до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: "наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід"
Щодо вимог
Дата подання: 30 вересня 2019 12:58
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 11:02
Поясніть навіщо Учаснику необхідно підтверджувати досвід виконання будівельних робіт на об'єкті з класом наслідків СС2 та СС3, якщо об'єкт в оголошеній закупівлі з класом наслідків (відповідальності) СС1? Просимо змінити вимогу
Відповідь: Клас наслідків в даній закупівлі визначений відповідно до Національного стандандарту України ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013.
Щодо вимог
Дата подання: 30 вересня 2019 13:52
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 11:11
Поясніть навіщо обов'язкова наявність у Учасника інженера-енергетика, якщо дефектний акт передбачає заміну 8 шт світильників та 4 шт. електроконвекторів?
Відповідь: Дана вимога застосована замовником у відповідності до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: "наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід"
Вимоги
Дата подання: 30 вересня 2019 14:06
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 10:55
Вимагаємо видалити вимогу щодо наявності у Учасника ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення! В дефектному акті НЕМАЄ робіт повязаних з пожежною сигналізацією взагалі!
Відповідь: Було внесено зміни до тендерної документації. Дана вимога вилучена.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 01 жовтня 2019 16:29
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 14:33
Замовником, на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, згідно п. 4.1 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: "Учасник обов’язково має надати документальне підтвердження належності об’єкту, на якому виконувалися будівельні роботи, до об’єкту, який за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками". Просимо замовника конкретизувати, яким саме документом має бути підтверджено належність об єкту до того чи іншого класу наслідків, оскільки у виконаному договорі та додатках до нього дана інформація не зазначається?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Клас наслідків в даній закупівлі визначений відповідно до Національного стандандарту України ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013.
Кошторисна документація
Дата подання: 02 жовтня 2019 11:13
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 14:43
У тендерній документації замовником вимагається у складі кошторисної документації наявність відомості ресурсів з обгрунтуванням та посиланням на постачальника. Просимо надати відповідь: Що розуміється під "обгрунтуванням та посиланням на постачальника" - складові вартості матеріалу (відпусна ціна, транспортна та заготівельно-складська складові, прайс-лист)? Чи щось інше?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація про постачальника чи виробника має міститися в складі відомостів ресурсів
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 02 жовтня 2019 13:14
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 14:34
Замовником у Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, з поміж інших працівників вимагається наявність інженера з геодезії. Однак, згідно робіт, заявлених до виконання та обумовлених у технічному завданні та дефектному акті, не передбачено робіт з геодезії. Просимо замовника виключити з переліку працівників, які будуть залучатися до виконання робіт, спеціаліста з геодезії, оскільки його присутність не є обов язковою для даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога застосована замовником у відповідності до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: "наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід"
Кваліфікація
Дата подання: 02 жовтня 2019 17:31
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 14:51
Шановний замовник, просимо Вас надати пояснення щодо п. 3.4. "А саме:" Додатку 3 до тендерної документації та конкретизувати що мається на увазі? Тобто, учасниками має бути надана окрема довідка у вигляді таблиці із переліком та кількістю працівників задіяних для виконання будівельних робіт (капітального ремонту) копії документів яких надаються згідно п. 3.3? Чи замовик має на увазі щось інше? Просимо надати розгорнуту відповідь до п. 3.4. Додатку 3 ТД. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має надати копії наказів або копії цивільно-правових угод на працівників вказаних в довідці, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору
Подача документів
Дата подання: 03 жовтня 2019 16:19
Шановний замовник. Просимо Вас надати відповідь: чи буде вважатися оригіналом довідка або витяг, якщо даний документ був отриманий учасником через особистий електронний кабінет з використанням державних реєстрів, доступ до яких є відкритим?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" 697 056,00
UAH з ПДВ
697 056,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 11:54
Електронний підпис
07 жовтня 2019 18:25
Електронний підпис
07 жовтня 2019 18:22
Електронний підпис
07 жовтня 2019 18:19
31_оригінал_довідки_МВС.pdf
07 жовтня 2019 18:19
21_довідка_офшорна_зона.pdf
07 жовтня 2019 18:19
19_коп_дозволу_БМУ.pdf
07 жовтня 2019 18:19
18_коп_ліцензії_БМУ.pdf
07 жовтня 2019 18:19
13_Довідка_про_корупцію.rar
07 жовтня 2019 18:19
9_довідка_ДФС.pdf
07 жовтня 2019 18:19
1_тендерна_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
Переможець 697 056,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 15:53

Документи

11 жовтня 2019 15:52
Протокол Переможця

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
697 056,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2019 15:52
Протокол Переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод угода _3 МБУ.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 23:21
Додаткова угода 2 зміни до договору
12 грудня 2019 15:13
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
04 грудня 2019 09:58
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 07:58
договір 07.11.19-1 зміни до договору
08 листопада 2019 07:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із отриманням позитивного експертного звіту, зніюється ціна в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 07/11/19-1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення за результатом отримнання позитивного експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 07/11/19-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно розподілу асигнувань (в новій редакції)
Номер договору про закупівлю: 07/11/19-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За результатом виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 07/11/19-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML