Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервер
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-09-27-000803-a bfdb7f3a14f742e4ae5e3c2ca6533ade
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салманов Самед Вахідовіч

+380552459343 gunp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 40108782
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, м. Херсон, вулиця Лютеранська, будинок 4
Контактна особа: Салманов Самед Вахідовіч
+380552459343
gunp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2019 20:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 11:46
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 11:46
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Для потреб ГУНП в Херсонській області

Для потреб ГУНП в Херсонській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . Оплата за Товар здійснюється Замовником з відстрочкою платежу до 60 робочих днів після отримання Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на Товар, при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 вересня 2019 11:48
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 09:05
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) аналоги допускаємо (це вказано в документації). 2) вказання товару найменування обов'язкове (це вказано в документації) 3) ціна як остаточна (маніпуляціями з ПДВ не займаємось).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-27-000803-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД", Код ЄДРПОУ:42683279
Дата подання: 23 жовтня 2019 15:24
змінити рішення
Шановний Замовник!

Відповідно до тендерної документації, додаток 1, пункт 12 написано вкрай неоднозначно

Якби потрібно 2 довідки, то потрібно було написати або окремими пунктами, або як мінімум чітко написати, що потрібно надати і баланс і надати довідку обов’язково.

А так виходить, якщо активи перевищують, то балансу достатньо і довідка не потрібна.

Якщо Менше, то потрібно зробити довідку, а баланс за фактом і не потрібен, тому що він ні на що не впливає.

Якщо по суті,

ТОВ «ЕРБІ ЛТД» (код ЄДРПОУ 42683279) було створено 10.12.2018 року. За умовами Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» та Постанови Кабінету міністрів України № 419 від 28.02.2000 року «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» (у світі Постанови Кабінету міністрів України № 547 від 11.07.2018 року «Про внесення змін до Порядку подання фінансової звітності») наше підприємство, як новостворене, буде складати першу фінансову звітність за 2019рік.

Довідку ми надали.

Згідно з Стаття 16. Кваліфікаційні критерії

Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.

Тобто в даному випадку ваше рішення порушує статтю 16 закону Про публічні закупівлі і якщо ви не зміните його і не визначите нас переможцем, ми будемо звертатися в АМКУ, і впевнені що зможемо перемогти.

Крім того в даній закупівлі є ще цікаві факти. Ви порахували що у нас є порушення, за фактом це дрібниця, а грубі порушення ТОВ "КОМЕЛ" ви чомусь не помітили, дуже дивно.

Згідно вашої документації у вас вимога PowerEdge R740 (up to 16 x 2.5 "HDD / SSD). ТОВ" КОМЕЛ "в одному місці пише R740, а в повній специфікації пише вже іншу модель R740XD і тут Chassis with up to 12x3.5" HDDs on BP, 4x3.5 "HDDs on MP and 2x3.5 HDDs. І яким же чином це можна назвати аналогом ????
аналогом може бути up to 24 x 2.5" HDD / SSD, а тут явне порушення, інший форм фактор накопичувачів , 3.5 замість 2.5.

Далі у вас написано Оперативна пам'ять: 8шт. x 8 Gb PC4- 21300 (2666 MHz) DDR4 ECC RDIMM. Процесори 4110 мають 6 канальний контролер пам'яті і максимальна продуктивність буде в разі, якщо буде по 6 модулів пам'яті на кожен процесор. У вас по 4 модуля, це непогано. А ось ТОВ "КОМЕЛ" пропонують 4x16GB, PC4-21300 (2666 MHz) DDR4 ECC RDIMM
тобто 2 модуля на процесор, знизиться продуктивність в порівнянні з вашим вимогою. Це хіба не порушення ???

Далі у вас по документації 5SC 1500VA 5SC1500i. ТОВ "КОМЕЛ" пропонують 5SC 2200VA RT2U. Тобто у вас форм фактор ДБЖ вежа, а пропонується 2U, вас нічого не бентежить? хіба можна назвати аналогом інший форм фактор ????

Далі у вас по документації 120GB SSD SATA Boot MLC 6Gbps HS 2.5 ". ТОВ" КОМЕЛ " пропонують SSD 2.5" 120GB GOODRAM (IR-SSDPR-S25A-120). Мало того що ці SSD ніяким чином до DELL не мають відношення, не валідовані, не буває цих моделей з part number DELL, більш того ці моделі SSD взагалі до серверів ніякого відношення не мають. Це одні з найдешевших десктопних SSD доступних на ринку. Можливо ви цього не знаєте, а ми вам розповімо.

Відмінність серверних і десктопних ССД:

Відсутні Power Loss Protection і вбудований Over Provisioning, які є обов'язковими в серверних SSD. Їх украй не рекомендується використовувати в RAID (відрізняються контролери і прошивки). Як і всі клієнтські SSD без Over Provisioning, при заповненні обсягу, сильно втрачають в продуктивності по запису. Вкрай бажано використання команди TRIM, на відміну від серверних SSD, для яких це взагалі не потрібно. Як і для всіх клієнтських SSD показники продуктивності вказані пікові, на відміну від серверних SSD, для яких дані показники зазначаються гарантовані (при 100% заповненні обсягу і після декількох годин безперервного запису).

Як можна прийняти SSD 2.5 "120GB GOODRAM (IR-SSDPR-S25A-120) як еквівалент ????

І т.д. далі писати вже не будемо.

Прохання вивчити дану інформацію і прийняти рішення у відповідністі до законом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2019 15:46
Доброго дня.
Відповідь на першу частину оскарження:
Ви правильно вказуєте що перша фінансова звітність у Вас буде за 2019, але відповідно до п.1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» Документ 996-XIV, чинний, поточна редакція — Редакція від 16.11.2018, підстава - 2545-VIII :
– Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
Тобто Ви повинні складати ще і проміжну фінансову звітність, те що ми і вимагаємо від учасників з формою власності ТОВ та ТзДВ. И наша вимога «надати копію документу, підписану уповноваженою особою, скріплений печаткою (у разі її використання), в якому зазначено вартість чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу» аж ніяк не стосується ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Ця вимога стосується виключно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
Підприємства які уникають надання копій документів в яких зазначені чисті активи товариства не викликають довіри, адже згідно ст.14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність», фінансова звітність підприємств не становить комерційної таємниці, не є конфіденційною інформацією та не належить до інформації з обмеженим доступом, крім випадків, передбачених законом. На фінансову звітність не розповсюджується заборона щодо поширення статистичної інформації. Підприємства зобов’язані надавати копії фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності за запитом юридичних та фізичних осіб у порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації"
Підсумок: ТОВ «ЕРБІ ЛТД» (код ЄДРПОУ 42683279) не виконало умови додатку №1 до тендерної документації, а саме: не надало копію документу, підписану уповноваженою особою, скріплений печаткою (у разі її використання), в якому зазначено вартість чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, а також не обґрунтував відсутність можливості надати копію фінансової звітності в якій зазначена вартість чистих активів.
По другій частині оскарження (технічна частина):
ТОВ "КОМЕЛ" в ціновій пропозиції та в порівняльній таблиці вказує марку серверу «Сервер DELL EMC PE R740»! Що в повній мірі відповідає вимогам Замовника. В повній характеристиці (надання цього документу не вимагалось тендерною документацією) очевидно що друкарська (технічна помилка, описка). До того ж договір укладається відповідно до цінової пропозиції учасника. В ціновій пропозиції марка серверу вказана вірно! Запевняємо, що у разі поставки серверу марки яка буде відрізнятися від тої що вказана у ціновій пропозиції, Замовник ГУНП в Херсонській області буде ініціювання поставки того товару який зазначено у ціновій пропозиції, або розірвання укладеного договору.
Щодо формату оперативної пам’яті (ОЗУ) – менше планок більшого обсягу дає можливість в подальшому розширити ОЗУ до 128 GB. Що по значно покращить сервер від початкових характеристик.
Щодо ББЖ його форм-фактор в даному випадку ні на що не впливає, тим паче він за своїми характеристиками кращий.
Щодо SSD жорстких дисків. Вони не приймають участі у зберіганні важливої інформації. Для цього в сервері передбачені жорсткі диски у кількості 8шт. x 600GB 10k SAS 12Gbps HS HDD 2.5". Тип паче виробник гарантує 2 000 000 годин без відказаної роботи. Також учасник який підписав тендерну документацію а саме додаток №3, гарантує безперебійну роботу усього обладнання протягом гарантійного терміну, у разі поломки, будь якого компоненту обладнання, яке буде постачати Переможець торгів, раніше встановленого гарантійного терміну, яка сталася не з вини Замовника, Переможець повинен власними силами/або з допомогою інших сервісних центрів та за власний кошт здійснити ремонт або заміну обладнання. На період ремонту, Постачальник зобов’язаний надати Замовнику ГУНП в Херсонській області еквівалентний товар з підмінного фонду.
Підсумок: запропонований сервер повністю відповідає вимогам Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-27-000803-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД", Код ЄДРПОУ:42683279
Дата подання: 28 жовтня 2019 21:02
змінити рішення
Шановний замовник!

Мабуть діалогу конструктивного у нас не виходить.

Ще раз повідомляємо вам, почитайте уважно закони України і не порушуйте їх.

Те що ви написали

– Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.

Не відноситься до новостворених підприємств.

Новостворені підприємства для визначення своєї групи застосовують показники на дату складання першої річної фінансової звітності.

Так свідчить ч. 2 ст. 2 Закону про бухоблік.

Виходить, проміжна фінансова звітність за 2019 рік новоствореним підприємством не подається, оскільки визначитися з належністю до конкретної категорії вони зможуть лише за підсумками першої річної фінансової звітності.

Знову ж таки з податку на прибуток новачки теж «усередині» року не звітують — див. п.п. «а» п. 137.5 ст. 137 ПКУ.

137.5. Річний податковий (звітний) період встановлюється для таких платників податку:

а) платників податку, які зареєстровані протягом звітного (податкового) року (новостворені), що сплачують податок на прибуток на підставі річної податкової декларації за період діяльності у звітному (податковому) році;


Поки ми готуємо скаргу в АМКУ, в якій ми звичайно ж переможемо, думаю подамо її 31-01 числа у вас є час все ж не ускладнювати життя всім, а визнати що ми праві і зробили все по закону, визначити нас переможцем.

Не знаю навіщо ви придумуєте ці складносщі. У скарзі АМКУ ми напишемо все докладно і по даному питанню і по всіх порушеннях ТОВ "КОМЕЛ" які ви не побачили і вперто не хочете їх бачити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 листопада 2019 17:50
Доброго дня. Ще раз: згідно з п.п. 137.4.2 ПКУ перший податковий (звітний) період для новостворених підприємств розпочинається з дати, на яку припадає початок обліку суб’єкта господарювання як платника податку, і закінчується останнім календарним днем податкового (звітного) періоду, в якому відбулася постановка на облік. І новостворені підприємства вперше повинні відзвітувати з податку на прибуток саме за такий період. Причому, як стверджує Мінфін в листі від 21.02.2017 р. № 11130-02-2/4779, разом із декларацією з податку на прибуток такий платник податків повинен подати і фінансову звітність за цей же період.
Тобто у Вас повинно бути як мінімум 2 звітності (проміжних). Останню фінансову звітність Ви могли подати у складі тендерної пропозиції та показати свої активи. Ваша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-09-27-000803-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД", Код ЄДРПОУ:42683279
Дата подання: 06 грудня 2019 12:45
порушення
Шановний замовник!

Вашим рішенням ви знову порушуєте закон!

1. Вас не збентежило, що у ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" в пропозиції і технічній специфікації написані різні параметри?

Згідно файлу 4. Технічна спеціфікація.pdf ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" зазначено, що вони пропонують сервер з

Процесори 2шт. х Intel Xeon Silver 4110
Пам'ять 8шт. х 8 Gb РС4-21300 (2666 MHz) DDR4 ЕСС RDIMM
SSD 2шт. х 120GB SSD SATA Boot MLC бGЬрs HS 2.5 "

А відповідно до пропозиції (файл Тендерна пропозиція кінцева_.pdf і більш ранні версії) вже

Процесори 4208
Пам'ять 4 шт. х 16 Gb РС4-23400 (2933 MHz)
SSD 2шт. х 240GB

Це різні параметри і ви не звертаєте на це увагу, а це порушення.

Крім того після прийняття вами неправомірного рішення про переможця пройшло 5 днів і є ще одне порушення.

Згідно з документацією є пункт, що переможець повинен надати

Оригінал або Нотаріально завірена копія дові-дки про Відсутність за-боргованості з податків и зборів

Ця довідка не надана переможцем.

Той момент, що зараз ДФС прив'язана до прозорро прекрасно, але це лише доповнення, а тендерну документацію необхідно виконати.

Файл Довідка относительно ДФС.pdf не є виконанням ТД.

І згідно тендерної документації

Тендерна пропозиція відхіляється замовником у разі якщо САМЕ переможець:

- не Надав документи, что підтверджують Відсутність підстав, передбачення статтей 17 Закону;

Якщо ви не приймете рішення згідно закону ми знову плануємо звернутися в АМКУ до 10.12 і повернемося ще до питання нашого відхилення, тому що АМКУ не вивчили закони, а просто скопіювали частини тексту з нашої Скарги і вашої відповіді. Вони не обґрунтували своє рішення ніяк, без будь-якого посилання на якісь закони. Мабуть це пов'язано з тим що наші представники були відсутні на засіданні і АМКУ не вникали в суть проблеми абсолютно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 грудня 2019 11:53
Доброго дня. Ваші зауваження прийняті до розгляду. Дякуємо за уважність!

Документи

28 жовтня 2019 15:46
Відповідь - сервер.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-27-000803-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД", Код ЄДРПОУ:42683279
Дата подання: 01 листопада 2019 18:32
Неправомірне відхилення
Необгрунтоване визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 листопада 2019 20:35
Рішення від 06.11.2019 №16086+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 20:35
Рішення від 22.11.2019 №17232.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 23:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Всі вимоги постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником виконано. При виборі переможця всі рекомендації Антимонопольного комітету України були враховані тендерним комітетом ГУНП в Херсонській області.
Дата виконання рішення замовником: 02 грудня 2019 08:49

Документи подані скаржником

01 листопада 2019 18:32
pl.pdf
01 листопада 2019 18:32
скарга.pdf
01 листопада 2019 18:34
Електронний підпис

Документи подані замовником

14 листопада 2019 17:11
Відповідь-АКМУ 14-11-2019.pdf
14 листопада 2019 17:12
АКМУ-відповідь 14112019.docx
02 грудня 2019 08:43
Протокол 270.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД" 204 000,00
UAH з ПДВ
194 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 210 282,00
UAH з ПДВ
194 479,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" 235 050,00
UAH з ПДВ
203 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 09:40
пропозиція оновлена.pdf
14 жовтня 2019 18:17
Електронний підпис
14 жовтня 2019 18:16
рішення.pdf
14 жовтня 2019 18:16
технічна частина.pdf
14 жовтня 2019 18:16
технічна частина.pdf
14 жовтня 2019 18:16
проект договору.pdf
14 жовтня 2019 18:16
пропозиція.pdf
14 жовтня 2019 18:16
договір водоканал.zip
14 жовтня 2019 18:16
пропозиція.pdf
14 жовтня 2019 18:16
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 17:55
Sineo224e19102517501.pdf
25 жовтня 2019 17:55
Sineo224e19102517500.pdf
14 жовтня 2019 17:04
Реестр док.pdf
14 жовтня 2019 17:04
порівняльна таблиця.pdf
14 жовтня 2019 17:04
лист про санкціі.pdf
14 жовтня 2019 17:04
13 DellEMC-2019 Партнерство.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 17:59
Електронний підпис
04 грудня 2019 17:58
Довідка щодо ДФС.pdf
04 грудня 2019 12:04
Електронний підпис
04 грудня 2019 12:03
Довідка МВС.pdf
11 жовтня 2019 17:47
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:46
17. Лист про санкції.pdf
11 жовтня 2019 17:46
10. Договір.pdf
11 жовтня 2019 17:46
7. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 жовтня 2019 17:46
5. Статут Ай Пі.pdf
11 жовтня 2019 17:46
3.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД"
#42683279
Рішення скасоване 194 460,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 10:38
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Рішення скасоване 194 479,02
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 10:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД"
#42683279
Відхилено 194 460,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:44
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 194 479,02
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:46
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА"
#41132109
Переможець 203 994,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:48

Документи

22 жовтня 2019 13:39
Електронний підпис
22 жовтня 2019 13:38
сервер відхилення .pdf

Документи

29 листопада 2019 16:44
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:44
Протокол 270.pdf
28 листопада 2019 10:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 листопада 2019 16:46
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:46
Протокол 270.pdf
29 листопада 2019 16:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА"
#41132109
203 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 грудня 2019 11:54
Коментар щодо відміни: Відміна закупівлі для уточнення технічних характеристик.