Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-09-27-000758-c 554d89e191164494b852f101d65e7689
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білобабченко Роман Леонідович

380442570787 gol_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359799
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 87-г
Контактна особа: Білобабченко Роман Леонідович
380442570787
gol_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 12:32
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
870 Людино-година
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський 87Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-27-000758-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ВАНТАЖАВТОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38482820
Дата подання: 27 вересня 2019 16:34
Дискриминационные требования
Просим Вас внести изменения в тендерную документацию в части условия для участника о нахождении в Голосеевском районе. Это условие дискриминационное по отношению к другим участникам, которые могут находиться ближе, чем те кто есть в Голосеевском районе и конкурентная цена может быть оправданнее удаленности от заказчика.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2019 14:30
Відповідно до протоколу тендерного комітету
Номер вимоги: UA-2019-09-27-000758-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Київ-Газ-Сервіс", Код ЄДРПОУ:36192323
Дата подання: 01 жовтня 2019 15:16
Щодо дискримінаційної вимоги Замовника, а саме розміщення СТО Учасника в Голосіївському районі м. Києва
Вимагаємо від Замовника внести зміни в тендерну документацію та прибрати дискримінаційну вимогу п. 3.1.1 Додатку 4 до ТД , а саме вимогу «Місце розташування СТО: м. Київ, в Голосіївському районі (для скорочення транспортно- експлуатаційних витрат замовника)» з наступних причин:
- Замовник не має право обмежувати коло потенційних учасників межами одного району міста і таке обмеження є дискримінаційним, що є прямим порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»
- Замовником в інших вимогах Додатку 4 до ТД , а саме в п.4.3. вказано «Доставка транспортного засобу до місця надання послуг виконується за рахунок Замовника, також мають бути послуги евакуатора в разі екстреної поломки в межах м. Києва.». Тобто в разі потреби Замовника та для скорочення транспортно- експлуатаційних витрат замовника передбачено задіяння та використання евакуатора за рахунок Учасника. Це ще раз свідчить про те, що розташування СТО потенційних Учасників за межами Голосіївського району не призведе до збільшення транспортно- експлуатаційних витрат замовника, і вимога п.3.1.1 Додатку 4 до ТД повинна буди видалена з документації.
Враховуючи викладене, вимагаємо прибрати з Додатку 4 до ТД п.3.1.1 щодо розташовування СТО в Голосіївському районі, й не обмежувати та дати змогу всім Учасникам взяти участь у даних торгах. В разі відсутності належного реагування будемо змушені звертатися до сервісу Dozorro з метою громадського контролю за даною закупівлею Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2019 14:30
Відповідно до протоколу тендерного комітету

Документи

02 жовтня 2019 14:29
Відповідь на вимогу.pdf

Документи

02 жовтня 2019 14:28
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КЛІМЧУК СЕРГІЙ АНТОНОВИЧ 311 130,00
UAH з ПДВ
311 130,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНФО ТРАНС СЕРВІС" 599 999,00
UAH з ПДВ
599 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 09:45
file _2_.pdf
18 жовтня 2019 12:28
inquiry_print.pdf
18 жовтня 2019 12:28
inquiry_print _1_.pdf
18 жовтня 2019 12:28
Довідка.pdf
18 жовтня 2019 12:28
Довідка.pdf.p7s
10 жовтня 2019 15:04
Електронний підпис
10 жовтня 2019 15:03
Дог вайзор.pdf
10 жовтня 2019 15:03
Dovidka_19273496780660516781.pdf
10 жовтня 2019 15:03
Кваліфікація.pdf
10 жовтня 2019 15:03
Сертифікат.pdf
10 жовтня 2019 15:03
Дог аренды.pdf
10 жовтня 2019 15:03
Проект Договору.pdf
10 жовтня 2019 15:03
Дог інститут.pdf
10 жовтня 2019 15:03
Витяг единий податок.pdf
10 жовтня 2019 15:03
Пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 15:03
Dovidka_19273496780660516781.pdf.p7s
10 жовтня 2019 15:03
Паспорт Клімчук.pdf
10 жовтня 2019 15:03
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 16:04
выписка ИТС (2).pdf
11 жовтня 2019 16:04
выписка ИТС (2).pdf
11 жовтня 2019 16:04
опись (1).pdf
11 жовтня 2019 16:04
предложение.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КЛІМЧУК СЕРГІЙ АНТОНОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНФО ТРАНС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КЛІМЧУК СЕРГІЙ АНТОНОВИЧ
#2430317596
Переможець 311 130,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КЛІМЧУК СЕРГІЙ АНТОНОВИЧ
#2430317596
311 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 14:28
дод.угода 4 техн.обсл. авто.pdf зміни до договору
29 січня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 11:35
додаткова угода 3 тех.обсл. авто.pdf зміни до договору
20 січня 2020 11:30
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:00
Додаткова угода2 посл.авто 20%.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:57
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:54
Додаткова угода 1 змен. послуги авто.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:53
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 13:31
Договір 182.pdf укладений
28 жовтня 2019 13:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору у мехах 20%
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перекид коштів
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 287 739,85
UAH