Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-09-27-000758-c ● 554d89e191164494b852f101d65e7689
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359799 |
Місцезнаходження: | 03041, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 87-г |
Контактна особа: |
Білобабченко Роман Леонідович 380442570787 gol_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2019 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 12:32 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
870 Людино-година
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський 87Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2019 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2019 15:00 |
ТД 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування і ре.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-27-000758-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ВАНТАЖАВТОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38482820
Дата подання: 27 вересня 2019 16:34
Дискриминационные требования
Просим Вас внести изменения в тендерную документацию в части условия для участника о нахождении в Голосеевском районе. Это условие дискриминационное по отношению к другим участникам, которые могут находиться ближе, чем те кто есть в Голосеевском районе и конкурентная цена может быть оправданнее удаленности от заказчика.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2019 14:30
Відповідно до протоколу тендерного комітету
Номер вимоги: UA-2019-09-27-000758-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Київ-Газ-Сервіс", Код ЄДРПОУ:36192323
Дата подання: 01 жовтня 2019 15:16
Щодо дискримінаційної вимоги Замовника, а саме розміщення СТО Учасника в Голосіївському районі м. Києва
Вимагаємо від Замовника внести зміни в тендерну документацію та прибрати дискримінаційну вимогу п. 3.1.1 Додатку 4 до ТД , а саме вимогу «Місце розташування СТО: м. Київ, в Голосіївському районі (для скорочення транспортно- експлуатаційних витрат замовника)» з наступних причин:
- Замовник не має право обмежувати коло потенційних учасників межами одного району міста і таке обмеження є дискримінаційним, що є прямим порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»
- Замовником в інших вимогах Додатку 4 до ТД , а саме в п.4.3. вказано «Доставка транспортного засобу до місця надання послуг виконується за рахунок Замовника, також мають бути послуги евакуатора в разі екстреної поломки в межах м. Києва.». Тобто в разі потреби Замовника та для скорочення транспортно- експлуатаційних витрат замовника передбачено задіяння та використання евакуатора за рахунок Учасника. Це ще раз свідчить про те, що розташування СТО потенційних Учасників за межами Голосіївського району не призведе до збільшення транспортно- експлуатаційних витрат замовника, і вимога п.3.1.1 Додатку 4 до ТД повинна буди видалена з документації.
Враховуючи викладене, вимагаємо прибрати з Додатку 4 до ТД п.3.1.1 щодо розташовування СТО в Голосіївському районі, й не обмежувати та дати змогу всім Учасникам взяти участь у даних торгах. В разі відсутності належного реагування будемо змушені звертатися до сервісу Dozorro з метою громадського контролю за даною закупівлею Замовника.
Розгорнути
Згорнути
- Замовник не має право обмежувати коло потенційних учасників межами одного району міста і таке обмеження є дискримінаційним, що є прямим порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»
- Замовником в інших вимогах Додатку 4 до ТД , а саме в п.4.3. вказано «Доставка транспортного засобу до місця надання послуг виконується за рахунок Замовника, також мають бути послуги евакуатора в разі екстреної поломки в межах м. Києва.». Тобто в разі потреби Замовника та для скорочення транспортно- експлуатаційних витрат замовника передбачено задіяння та використання евакуатора за рахунок Учасника. Це ще раз свідчить про те, що розташування СТО потенційних Учасників за межами Голосіївського району не призведе до збільшення транспортно- експлуатаційних витрат замовника, і вимога п.3.1.1 Додатку 4 до ТД повинна буди видалена з документації.
Враховуючи викладене, вимагаємо прибрати з Додатку 4 до ТД п.3.1.1 щодо розташовування СТО в Голосіївському районі, й не обмежувати та дати змогу всім Учасникам взяти участь у даних торгах. В разі відсутності належного реагування будемо змушені звертатися до сервісу Dozorro з метою громадського контролю за даною закупівлею Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2019 14:30
Відповідно до протоколу тендерного комітету
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП КЛІМЧУК СЕРГІЙ АНТОНОВИЧ |
311 130,00
UAH з ПДВ
|
311 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНФО ТРАНС СЕРВІС" |
599 999,00
UAH з ПДВ
|
599 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КЛІМЧУК СЕРГІЙ АНТОНОВИЧ #2430317596 |
Переможець |
311 130,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2020 14:28
|
дод.угода 4 техн.обсл. авто.pdf | зміни до договору |
29 січня 2020 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2020 11:35
|
додаткова угода 3 тех.обсл. авто.pdf | зміни до договору |
20 січня 2020 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:00
|
Додаткова угода2 посл.авто 20%.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:54
|
Додаткова угода 1 змен. послуги авто.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 13:31
|
Договір 182.pdf | укладений |
28 жовтня 2019 13:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 182 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 182 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору у мехах 20% |
Номер договору про закупівлю: | 182 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перекид коштів |
Номер договору про закупівлю: | 182 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |