Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі ( ЛОТ 1- меблі офісні(з дерева); ЛОТ 2 - Ліжко медичне функціональне 2-х секційне з матрацом медичним 2-х секційним; ЛОТ 3 — шафа архівна канцелярська, шафа офісна металева)
Очікувана вартість
871 568,00 UAH
UA-2019-09-27-000651-c b12e101422104eec888cbecce54d6678
Відкриті торги    Завершена    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожара Юрій Олександрович

380442013256 kmdkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська дитяча клінічна лікарня №1
Код ЄДРПОУ: 04350694
Місцезнаходження: 04209, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богатирська, 30
Контактна особа: Кожара Юрій Олександрович
380442013256
kmdkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2019 12:00
Очікувана вартість: 871 568,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39100000-3: Меблі


Меблі ( ЛОТ 1- меблі офісні(з дерева); ЛОТ 2 - Ліжко медичне функціональне 2-х секційне з матрацом медичним 2-х секційним; ЛОТ 3 — шафа архівна канцелярська, шафа офісна металева)

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо товару
Дата подання: 01 жовтня 2019 11:04
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 14:19
Добрий день! Уточніть, будь ласка, по лоту 1, стіл повинен бути з ящиками (як на малюнці) чи з полицями та дверцятами?
Відповідь: Однотумбовий стіл офісний з полицею ( згідно малюнку)
щодо поставки
Дата подання: 01 жовтня 2019 16:03
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 14:19
Добрий день! Чи можлива поставка однією партією по лоту1.
Відповідь: Так можлива. однак одноразова оплата не гарантована. У звязку з бюджетним фінансуванням

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-27-000651-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш", Код ЄДРПОУ:14311749
Дата подання: 28 жовтня 2019 15:16
Порушення Закону України "Про санкції"
ПрАТ «УХЛ-МАШ», як учасник тендеру на закупівлю код ДК 021:2015 – 39100000-3 Меблі (ЛОТ 3 — шафа архівна канцелярська, шафа офісна металева) номер у Prozorro UA-2019-09-27-000651-c, хоче звернути Вашу увагу на той факт, що ТОВ «ХОЛД Трейд», якого Ви визнали переможцем торгів і з яким збираєтеся укласти угоду на закупівлю, запропонував Вам шафи архівні канцелярські АМ 1891 та шафи офісні металеві М-18, не вказавши при цьому, що запропонована ними продукція підпадає під дію низки законів, а саме: Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансування тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», т.я. ці шафи вироблені в країни-агресорі Росії, а імпортує їх в Україну, порушуючи ті ж самі Законі, компанія ТОВ «Практик Про». Про це можна дізнатися з відкритих джерел, наприклад компанії-імпортера на території України
http://www.praktik-pro.com.ua/index.php?action=showModel&ID=1540
Виробником же всієї цієї продукції є російська компанія «Промет», Росія: http://www.safe.ru/
Додатково перевірити правдивість наших фактів Ви можете за ссилками, де інтернет-магазин «Розетка» чітко в характеристиках вказує на країну виробника: Росія:
https://bt.rozetka.com.ua/18/p289143/characteristics/
https://bt.rozetka.com.ua/1891/p289141/characteristics/
Крім того, компанія ТОВ «ХОЛД Трейд» не мала право пропонувати Вам продукцію ТОВ «Практик Про» ще й з тієї причини, що вони не являються дилерами ТОВ «Практик Про», а просто, без будь-яких на те підстав, захотіли трохи заробити на державній закупівлі. Раніше такі дії називалися СПЕКУЛЯЦІЯ. Це можна просто перевірити на сайті тієї ж «Розетки», де ціна шафи АМ 1891 з ПДВ складає 3654 грн., що на 132 грн. нижче, а шафи М-18 з ПДВ складає 3540 грн., що на 45 грн. нижче запропонованої Вам ціни ТОВ «ХОЛД Трейд», і це на кожній шафі!
Враховуючи вищевикладене, ПрАТ «УХЛ-МАШ» вимагає від Тендерного комітету Київської міської дитячої клінічної лікарні №1 не порушувати вимоги Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансування тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», та дискваліфікувати ТОВ «ХОЛД Трей» за порушення вимог всіх вище вказаних Законів.
В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися в Антимонопольний комітет для розгляду критеріїв оцінки такої закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2019 14:43
Скаргу відхилено, обгрунтування завантежено в систему

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-27-000651-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП ГРЕБІНІЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2635017227
Дата подання: 09 жовтня 2019 17:14
Скарга на дискримінаційні вимоги ТД Замовника
Вих. 0910 від 09.10.19 до Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Гребініченко Світлана Анатоліївна код ЄДРПОУ 2635017227 Адреса: 49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Героїв Сталінграду, 14, гуртожиток. електронна пошта: prozorro.grebinichenko@gmail.com телефон +38097-101-06-06 Замовник: Київська міська дитяча клінічна лікарня №1 код ЄДРПОУ 04350694 Адреса: 04209, Україна, Київська область, Київ, вул. Богатирська, 30. електронна пошта: kmdkl1@ukr.net телефон: +380442013256 Інформація про закупівлю ID: b12e101422104eec888cbecce54d6678 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-27-000651-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 27.09.19 Плата за подання скарги – 5 000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА на незаконні вимоги тендерної документації Замовника Київської міської дитячої клінічної лікарні №1 та встановлення дискримінаційних вимог Замовником торгів – Київською міською дитячою клінічною лікарнею №1 було розпочато закупівлю товару код ДК 021:2015 – 39100000-3 Меблі ( ЛОТ 1- меблі офісні(з дерева); ЛОТ 2 - Ліжко медичне функціональне 2-х секційне з матрацом медичним 2-х секційним; ЛОТ 3 — шафа архівна канцелярська, шафа офісна металева) за процедурою відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-27-000651-c. ФОП Гребініченко Світлана Анатоліївна (надалі – Скаржник), будучі зацікавленим в постачанні вказаного товару та маючи достатні можливості для належного виконання замовлення в разі перемоги та укладення договору, виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, ознайомився із вимогами ТД Замовника (затверджено рішенням тендерного комітету від 16.09.19 № б/н), викладеними та оприлюдненими на prozorro.gov.ua. Скаржник категорично не погоджується з положеннями тендерної докумпентації Замовника та вважає рішення Замовника про проведення закупівлі таким, що грубо порушують Скаржника та його законні інтереси, зокрема право на вільний доступ до ринку, здійснення господарської діяльності без обмежень та дискримінації. Також дії та рішення Замовника порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 3 якого проголошує одним з принципів здійснення закупівель – об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Так, додатком 2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідна технічна специфікація» встановлено «УМОВИ ДО ЛОТІВ ЛОТ 2 Учасник, цінова пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною, повинен протягом одного робочого дня з дати завершення аукціону, на стадії кваліфікації, безоплатно надати зразок ліжка та матрацу (згідно макету товара), який пропонується до постачання із супровідними документами (оригінал паспорту виробника), для перевірки його на відповідність вимогам. Не відповідність зразків продукції технічним характеристикам призводить до відхилення тендерної пропозиції такого Учасника.» Вважаємо такі вимоги Замовника такими, що протирічать чинному законодавству про публічні закупівлі та порушують законні права та інтереси учасників зогляду на наступне. Частиною 1 статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що під час процедури закупівлі всю інформацію учасники подають в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Статтею 25 Закону передбачається спосіб подання Учасником своєї пропозиції - в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів, які вимагаються замовником згідно умов тендерної документації. Документи, завантажені після кінцевого терміну подання пропозицій, не вважаються її частиною. Таким чином, вимога замовника безоплатно надати зразки запропонованого товару на етапі оцінки та розгляду його пропозиції є незаконними. Крім того, вимога безоплатно передати бюджетній установі будь-які товарно-матеріальні цінності є ознакою корупційного діяння та кримінально караного злочину – вимагання!!! Вважаємо, що Замовником грубо порушуються положення Закону, якими не передбачено такої підстави для відхилення пропозицій учасника як «неподання або невідповідність зразку продукції технічним характеристикам предмета закупівлі». Навіть сама вимога про надання зразку носить дискримінаційний характер, оскільки передбачає, що учасник, якого ще навіть не визнано переможцем, вже має в наявності товар, що пропонується ним до закупівлі. Більше того, цей зразок учасник має змогу надати протягом 1 робочого дня!!! Тобто Замовник штучно намагається обмежити коло потенційних учасників закупівлі Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ФОП Гребініченко Світлана Анатоліївна до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та зобов’язати Замовника Київську міську дитячу клінічну лікарню №1 внести зміни до тендерної документації щляхом зміни встановлених вимог щодо надання зразків запропонованого товару ФОП Гребініченко Світлана Анатоліївна
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 11.10.2019 № 14672.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2019 21:11
Номер скарги: UA-2019-09-27-000651-c.b3
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "МЕГА МЕД МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:40433374
Дата подання: 01 листопада 2019 16:08
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 06 листопада 2019 11:37
Рішення від 05.11.2019 №15989+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2019 11:37
Рішення від 19.11.2019 №16974.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2019 00:02

Документи подані скаржником

09 жовтня 2019 17:13
Скарга

Документи подані замовником

11 жовтня 2019 15:08
відповідь на скаргу.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи Органу Оскарження

23 листопада 2019 00:02
Рішення від 19.11.2019 №16974.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1- меблі офісні(з дерева)
Опис предмету закупівлі:
ЛОТ 1- меблі офісні(з дерева)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 050,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 жовтня 2019 15:45
Закінчення: 15 жовтня 2019 16:06
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

83 шт
ЛОТ 1- меблі офісні(з дерева)
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04209, Україна, місто Київ, Київ, Богатирська 30
Дата доставки: 25 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИВОВАРОВ ІГОР СЕРГІЙОВИЧ 205 872,00
UAH з ПДВ
205 872,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Товстенко 209 940,00
UAH з ПДВ
209 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2019 17:59
Електронний підпис
20 жовтня 2019 17:38
Dovidka_19288599800870224144.pdf.p7s
20 жовтня 2019 17:38
Dovidka_19288599800870224144.pdf
20 жовтня 2019 12:53
Dovidka_19239360680820293314.pdf.p7s
20 жовтня 2019 12:53
Dovidka_19239360680820293314.pdf
20 жовтня 2019 12:53
Податкова.pdf
11 жовтня 2019 08:58
Електронний підпис
11 жовтня 2019 08:58
Цінова пропозиція.pdf
11 жовтня 2019 08:58
Сертифікати та СЕС.pdf
11 жовтня 2019 08:58
Проект договору.pdf
11 жовтня 2019 08:58
Пояснювальна записка.pdf
11 жовтня 2019 08:58
Паспорта товарів.pdf
11 жовтня 2019 08:58
Паспорт.pdf
11 жовтня 2019 08:58
лист згода.pdf
11 жовтня 2019 08:58
ідент.номер.jpg
11 жовтня 2019 08:57
довідки по ст 17.pdf
11 жовтня 2019 08:57
довідка аналог.pdf
11 жовтня 2019 08:57
Дилер договір 2019.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 12:21
Електронний підпис
10 жовтня 2019 12:19
сес товстенко.pdf
10 жовтня 2019 12:19
серт якість товтсенко.pdf
10 жовтня 2019 12:19
серт відпов товстенко.pdf
10 жовтня 2019 12:19
стаття 17 товстенко.pdf
10 жовтня 2019 12:19
санкції товстенко.pdf
10 жовтня 2019 12:19
працівники Товстено.pdf
10 жовтня 2019 12:19
мат база Товстено.pdf
10 жовтня 2019 12:19
код товстенко.PDF
10 жовтня 2019 12:19
довідка ліценз.pdf
10 жовтня 2019 12:19
відом товстенко.pdf
10 жовтня 2019 12:19
витяг 09.09.2019.pdf
10 жовтня 2019 12:19
виписка товстенко.pdf
10 жовтня 2019 12:19
Цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИВОВАРОВ ІГОР СЕРГІЙОВИЧ

ФОП Товстенко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИВОВАРОВ ІГОР СЕРГІЙОВИЧ
#2600220115
Переможець 205 872,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИВОВАРОВ ІГОР СЕРГІЙОВИЧ
#2600220115
205 872,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 15:22
№125 від 30-10-2019 ФОП Пивоваров Меблі.docx укладений
31 жовтня 2019 13:06