Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція водозабірних споруд для підвищення водозабезпеченності міста Вознесенська водою для господарсько-питних потреб» Миколаївська область, м. Вознесенськ» (Код ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
33 149 359,00 UAH
UA-2019-09-27-000611-a 7b9a9c0289a94ff49a5f6c99526f9fad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukbtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 15:07
Очікувана вартість: 33 149 359,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165 746,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 160000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція водозабірних споруд для підвищення водозабезпеченності міста Вознесенська водою для господарсько-питних потреб» Миколаївська область, м. Вознесенськ» (Код ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет (кошти державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» виділені на завершення будівництва Ташлицької ГАЕС)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м. Вознесенськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в ««Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 20 грудня поточного року. По закінченні даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом п’яти календарних днів, але не пізніше 25 грудня поточного року. Також, аванс може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми авансу, у розмірі не більше 30 % залишкової вартості річного обсягу робіт. (Постанова КМУ від 27.12.2001 № 1764, Постанова КМУ від 23.04.2014 № 117). Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 17:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.docx
03 жовтня 2019 17:56
ТД Водозабеспечення Вознесенськ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
27 вересня 2019 13:11
Перелік видів і обсягів робіт Додаток 4.rtf
03 жовтня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 17:56
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.docx
03 жовтня 2019 17:56
ТД Водозабеспечення Вознесенськ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
27 вересня 2019 13:11
ТД Водозабеспечення Вознесенськ.doc
27 вересня 2019 13:11
Перелік видів і обсягів робіт Додаток 4.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

надання оригіналів документів
Дата подання: 03 жовтня 2019 15:09
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 18:04
Питання стосовно: «АНТИДЕМПІНГОВЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЗАМОВНИКА: у разі зниження Учасником ціни остаточної пропозиції на 10% і більше від очікуваної вартості предмета закупівлі, договірна ціна для такого учасника встановлюється твердою. При цьому такий Учасник, в разі визначення його пропозиції найбільш економічно вигідною, зобов’язаний надати Замовнику оригінали документів, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його остаточній комерційній пропозиції (остаточній договірній ціні) протягом одного робочого дня з дня проведення аукціону (тобто на наступний робочий день до 24:00 год. за київським часом). Ненадання учасником вищезазначених з документів є підставою для відхилення конкурсної пропозиції учасника як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. Учасники торгів - нерезиденти для виконання Розрахунок ціни тендерної пропозиції подається в сканованому вигляді, бажано виконаний у програмному комплексі АВК-5». Прошу надати роз’яснення, які конкретно оригінали документів, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів Учасник повинен надати Замовнику у разі зниження ціни остаточної пропозиції на 10% і більше від очікуваної вартості предмета закупівлі. Та що мається на увазі під усіма матеріальними ресурсами: матеріали, обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначену вимогу виключено з тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Енергозберігаючі технології" 33 134 429,65
UAH з ПДВ
32 968 682,00
UAH з ПДВ
Документи
ПВП "АРТ-Сервіс" 33 146 359,00
UAH з ПДВ
32 980 612,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 16:39
Електронний підпис
25 жовтня 2019 15:45
Електронний підпис
25 жовтня 2019 15:45
Довідка.zip
16 жовтня 2019 17:45
Електронний підпис
16 жовтня 2019 17:44
дц 3.pdf
16 жовтня 2019 17:44
дц 2.pdf
16 жовтня 2019 17:44
дц 1.pdf
13 жовтня 2019 16:21
Електронний підпис
13 жовтня 2019 16:21
ДЦ 5.rar
13 жовтня 2019 16:20
Електронний підпис
13 жовтня 2019 16:17
Тендерна пропозиція.pdf
13 жовтня 2019 16:17
Інші документи.rar
13 жовтня 2019 16:17
ДЦ.rar
13 жовтня 2019 16:17
ДЦ 4.rar
13 жовтня 2019 16:17
ДЦ 3.rar
13 жовтня 2019 16:17
ДЦ 2.rar
13 жовтня 2019 16:17
ДЦ 1.rar
13 жовтня 2019 16:16
Відповідність Ст.17.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енергозберігаючі технології"

ПВП "АРТ-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Енергозберігаючі технології"
#31862999
Переможець 32 968 682,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Енергозберігаючі технології"
#31862999
32 968 682,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 13:51
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 13:44
Д.у.12 Д.07-19 водопостачання Вознесенськ Енергозберыгаючы технологыъ.FR12.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 20:43
Д.у. 11 Д.07-19 водопостачання Вознесенськ .FR12 (1).pdf зміни до договору
06 грудня 2021 20:43
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 09:49
Д.у.10 Д.07-19 Водозабор Вознесеск.FR12.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2021 19:16
Д.у.9 Д. 07-19 Водозабор Вознесенск.FR12.pdf зміни до договору
09 березня 2021 19:15
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 19:02
Д.у. 8 Д.07-19 водопостачання Вознесенск.FR12.pdf зміни до договору
05 березня 2021 19:01
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 14:45
Д.у. 7 Д. 07-19 Водозабор Вознесенск Енергосберегающие.FR12.pdf зміни до договору
15 лютого 2021 14:40
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:20
Д.у. 6 Д.07-19 Водопостачання Вознесенск.FR12.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:10
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 14:05
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 13:44
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 13:42
Д,у.4 Д. 07-19 Вознесенк водозабор.FR12.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 13:41
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 11:21
Д.у 3-20 Д. 7-19 Водозабор Вознесенск.FR12.pdf зміни до договору
26 травня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:22
Д.у.№2 Д№ 7 Водопостачання Вознесенск.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:22
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 15:32
Д.у. №1 Д 7 Водопостачання Вознесенск.FR12.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 15:31
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 12:12
Д № 7 водозабор Вознесенск.FR12.pdf укладений
06 листопада 2019 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 Реквізити замовника викласти в наступній редакції: Управління капітального будівництва, Миколаївської обласної державної адміністрації, 54030, м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42, тел. (0512) 37-94-98, 37-94-89, р/р 35421358018010, в ГУДКСУ у Миколаївській області, МФО 826013, код ЄДРПОУ 04013962 2. Інші умови договору підряду № 7 від 05.11.2019 залишити без змін. 3. Дана додаткова угода до Договору підряду № 7 від 05.11.2019 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку з особливостями розрахунку за виконані роботи між управлінням капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації та державним підприємством «НАЕК «Енергоатом» внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з реконструкції об’єкта складає – 32968682,00 грн. (тридцять два мільйона дев’ятсот шістдесят вісім тисяч шістсот вісімдесят дві гривні 00 копійок) в тому числі ПДВ – 5494780,34 грн. з них: обсяг фінансування на поточний 2019 рік - 6120220,47грн. (шість мільйонів сто двадцять тисяч двісті двадцять гривень 47 копійок) в тому числі ПДВ – 1020036,74 грн.; обсяг фінансування на 2020 рік – 26848461,53 грн. (двадцять шість мільйонів вісімсот сорок вісім тисяч чотириста шістдесят одна гривня 53 копійки) в тому числі ПДВ – 4474743,60 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» виділені на завершення будівництва Ташлицької ГАЕС 6120220,47грн. (шість мільйонів сто двадцять тисяч двісті двадцять гривень 47 копійок) в тому числі ПДВ – 1020036,74 грн. 3. Інші умови договору підряду № 7 від 05.11.2019 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 7 від 05.11.2019 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2020 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з реконструкції об’єкта складає – 32968682,00 грн. (тридцять два мільйона дев’ятсот шістдесят вісім тисяч шістсот вісімдесят дві гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 5494780,34 грн. з них: обсяг фінансування на 2019 рік - 6120220,47 грн. (шість мільйонів сто двадцять тисяч двісті двадцять гривень 47 копійок), в тому числі ПДВ – 1020036,74 грн.; обсяг фінансування на поточний 2020 рік – 14766835,98 грн. (чотирнадцять мільйонів сімсот шістдесят шість тисяч вісімсот тридцять п’ять гривень 98 копійок), в тому числі ПДВ – 2461139,33 грн.; обсяг фінансування на 2021 рік – 12081625,55 грн. (дванадцять мільйонів вісімдесят одна тисяча шістсот двадцять п’ять гривень 55 копійок), в тому числі ПДВ – 2013604,27 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» виділені на завершення будівництва Ташлицької ГАЕС – 14766835,98 грн. (чотирнадцять мільйонів сімсот шістдесят шість тисяч вісімсот тридцять п’ять гривень 98 копійок), в тому числі ПДВ – 2461139,33 грн. 3. Відповідно до п 4.4 статті 36 Закону «Про публічні закупівлі» пункт 19.2 розділу 19 викласти в наступній редакції: 19.2 Строк дії договору – з моменту укладення та до 31.12.2021, або до повного виконання обов’язків сторін по договору. 4. Інші умови договору підряду № 7 від 05.11.2019 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до Договору підряду № 7 від 05.11.2019 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2021 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реквізити підрядника викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реквізити підрядника викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в реквізити Замовника, обсяги фінансування (без збільшення суми договору)
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 3.2 розділу 3 та пункту 9.1 розділу 9
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 3.2 розділу 3 та пункту 9.1 розділу 9
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 26 384 477,66
UAH (в тому числі ПДВ 4 397 412,93 UAH)