Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
картопля
Очікувана вартість
435 000,00 UAH
UA-2019-09-27-000407-a 17449da79fc1476a9aa6c56652cd7179
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плєшаков Павло

+380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Плєшаков Павло
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 14:26
Очікувана вартість: 435 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 кг
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Чернігівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунку та накладної на умовах можливої відстрочки платежу строком до 30 кал. днів. Джерело фінансування -медична субвенція Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 27 вересня 2019 14:08
Дата відповіді: 27 вересня 2019 14:42
У документації вимагається надати «Копія протоколу випробувань взірців харчових продуктів на органолептичні показники якості, нітрати та пестициди». Ким повинен бути виданий даний документ?
Відповідь: Доброго дня. До тендерної документації будуть внесені зміни у цій частині
02
Дата подання: 27 вересня 2019 14:08
Дата відповіді: 27 вересня 2019 14:42
У документації вимагається надати «Копія протоколу випробувань взірців харчових продуктів на органолептичні показники якості, нітрати та пестициди». Чи можна надати замість нього інший документ, який називається «Протокол випробувань продукції» ?
Відповідь: Доброго дня. До тендерної документації будуть внесені зміни у цій частині
03
Дата подання: 27 вересня 2019 18:52
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 17:45
Незаконна вимога документації, надати «акт проведення дезобробки автомобіля проведеної щодекадно починаючи з серпня цього року». Це дискримінує права учасників і ніхто окрім «своїх» учасників не може виконати цю вимогу. Адже аукціон відбудеться 15 жовтня, а постачання товару буде у кращому випадку в останніх числах жовтня. Звідки знав потенційний учасник, що йому треба проводити дезінфекцію кузова і збирати всі акти протягом серпня-вересня ? Яка логіка в цьому ? Адже постачання товару буде в кінці жовтня-на початку листопада. Прошу вилучити явно незаконну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни до тендерної документації в цій частині.
04
Дата подання: 27 вересня 2019 18:52
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 17:57
У документації вимагається надати «Копія протоколу випробувань взірців харчових продуктів на органолептичні показники якості». Чи можна надати замість нього інший документ, який називається «Протокол випробувань продукції» ? Чи документ повинен називатися дослівно так «Копія протоколу випробувань взірців харчових продуктів на органолептичні показники якості ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Назва документа немає значення, якщо в ньому зазначена інформація, що вимагалася тендерною документацією. Тому так, можна надати інший документ, але в ньому повинна міститись інформація про проходження випробувань взірців харчових продуктів на органолептичні показники якості.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Якимець Андрій Михайлович" 298 800,00
UAH з ПДВ
298 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТОВАРНА БАЗА" 432 000,00
UAH з ПДВ
432 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 15:45
sign.p7s
22 жовтня 2019 15:41
Довідка МВС 16.10.19.pdf
22 жовтня 2019 15:41
Довідка ДФС.pdf
11 жовтня 2019 16:59
sign.p7s
11 жовтня 2019 16:57
Лист-пояснення.pdf
10 жовтня 2019 12:25
sign.p7s
10 жовтня 2019 12:22
Реєстр документів.pdf
10 жовтня 2019 12:22
Банківська гарантія.rar
10 жовтня 2019 12:22
Технічні вимоги.pdf
10 жовтня 2019 12:22
Проект договору.pdf
10 жовтня 2019 12:22
Цінова пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 12:22
Відгук Щур овочі.jpg
10 жовтня 2019 12:22
Копія виписки з ЄДР.pdf
10 жовтня 2019 12:22
Статут.pdf

Підстави для відмови в участі

ФОП "Якимець Андрій Михайлович"

Критерій Вимога Підтвердження

ПП "ТОВАРНА БАЗА"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Якимець Андрій Михайлович"
#3099205474
Відхилено 298 800,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 18:00
ПП "ТОВАРНА БАЗА"
#42649023
Переможець 432 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 17:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

16 жовтня 2019 18:00
sign.p7s

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ТОВАРНА БАЗА" #42649023

№ рішення у справі

№ 64/25-р//к

Дата рішення у справі

02.04.2020

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Львівського ТВ

№ рішення у справі

№64/24--р/к

Дата рішення у справі

02.04.2020

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Львівського ТВ

№ рішення у справі

63/71-р/к 63/75-р/к

Дата рішення у справі

06.08.2020

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТОВАРНА БАЗА"
#42649023
432 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 листопада 2019 16:21
Договір 01.11.2019 №35 ТоварнаБаза.pdf укладений
01 листопада 2019 16:21
sign.p7s зміни до договору
12 березня 2020 23:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 432 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 72 000,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку