Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі суду по вулиці Пилипа Орлика, 5 в м. Корсунь-Шевченківський, Черкаської області
Очікувана вартість
33 505 873,20 UAH
UA-2019-09-27-000392-b ● 5e0447a9fc2348d1813322e2649b0465
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 26261092 |
Вебсайт: | https://court.gov.ua |
Місцезнаходження: | 18015, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 316 |
Контактна особа: |
Копитіна Тетяна Дмитріївна +380472337298 inbox@ck.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2019 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2019 10:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2019 10:09 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 14:21 |
Очікувана вартість: | 33 505 873,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 011,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 167529.36 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція будівлі суду по вулиці Пилипа Орлика, 5 в м. Корсунь-Шевченківський, Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19400, Україна, Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Пилипа Орлика, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Згідно постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27.12.2001 № 1764, постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 № 117 Замовник може здійснити попередню оплату на придбання матеріалів в розмірі до 30% вартості обсягу робіт, визначених на поточний бюджетний період. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у строк, що не перевищує трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Суми авансу перераховуються Замовником на підставі відповідного рахунку, наданого Підрядником, лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, упродовж 10-ти робочих днів. Кошти державного бюджету. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування упродовж 10 робочих днів на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Кошти державного бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2019 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2019 15:27 |
Перелік змін.pdf | |
03 жовтня 2019 15:27 |
ТД__Реконстр._Корсун_-Шевченк._нова редакція.pdf | |
03 жовтня 2019 15:27 |
ДОДАТОК_4_Перелiк_док._ст.17_-1.нова редакція.pdf | |
03 жовтня 2019 15:27 |
ДОДАТОК__3__ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ нова редакція.pdf | |
03 жовтня 2019 15:27 |
Додаток_2___Технiчне_завдання_нова редакція.pdf | |
03 жовтня 2019 15:27 |
ДОДАТОК__1__Тендерна пропозиція .нова редакція.pdf |
03 жовтня 2019 15:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 жовтня 2019 15:27 |
Перелік змін.pdf
|
|||
03 жовтня 2019 15:27 |
ТД__Реконстр._Корсун_-Шевченк._нова редакція.pdf
|
|||
03 жовтня 2019 15:27 |
ДОДАТОК_4_Перелiк_док._ст.17_-1.нова редакція.pdf
|
|||
03 жовтня 2019 15:27 |
ДОДАТОК__3__ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ нова редакція.pdf
|
|||
03 жовтня 2019 15:27 |
Додаток_2___Технiчне_завдання_нова редакція.pdf
|
|||
03 жовтня 2019 15:27 |
ДОДАТОК__1__Тендерна пропозиція .нова редакція.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД
Дата подання: 04 жовтня 2019 10:07
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 14:26
Доброго дня.
В процесі вивчення ТД виникло наступне запитання.
В Розділі VI результати торгів та укладання договору про закупівлю, в п. 4. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю, в останньому абзаці вказано, що:
Для цілей перевірки даних, наведених у проекті договору про закупівлю за результатами цих відкритих торгів учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал (-и) довідки (-ок) з обслуговуючого (их) банку (ів) про наявність рахунку (-iв) та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, що видана (-i) не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі та оригінал довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі.
Наведені вище вимоги стосуються учасника-переможця процедури закупівлі, чи всіх учасників, що подають тендерні пропозиції? І коли саме подаються ці документи, в складі тендерної пропозиції, чи після проведення аукціону?
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умова, яка зазначена в абзаці сьомому пункту 4 розділу VI тендерної документації, а саме: надання учасником у складі тендерної пропозиції, для цілей перевірки даних, наведених у проекті договору про закупівлю за результатами цих відкритих торгів, оригіналу (-ів) довідки (-ок) з обслуговуючого (-их) банку (-ів) про наявність рахунку (-ів) та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, що видана (-і) не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі та оригінал довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі, стосується всіх учасників закупівлі. Ці документи подаються учасником у складі тендерної пропозиції. Дана відповідь затверджена протоколом тендерного комітету №146 від 08.10.2019р.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-27-000392-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Черкасиміськбуд, Код ЄДРПОУ:32414954
Дата подання: 08 листопада 2019 12:57
Скарга на рішення Замовника
1. У відповідності до пункту 1, підпункту 10), «Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасник в складі тендерної пропозиції подає документи та дані шляхом завантаження файлів з :
- 10) всіма необхідними ліцензіями та дозволами для виконання робіт, вказаних в Технічному завданні…..
У ТОВ «ОСНОВА-БУДМОНТАЖ» - відсутня ліцензія . Є НАКАЗ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ №705 від 04.12.2018року про видачу ліцензії. Даний Наказ не є дозволом на виконання робіт протипожежного призначення, а вказує на можливість організації отримати ліцензію. В п.2 Наказу вказано, що «невнесення плати за видачу ліцензії відповідно до частини другої статті 14 Закону є підставою для її анулювання», що ставить під сумнів її наявність. Вимога ТД – надати копію ліцензії.
2. ТОВ «ОСНОВА-БУДМОНТАЖ» Листом-згодою погоджується з ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, а також надає завірений підписом та печаткою ДОГОВІР. В п.3.4. вказано що ціна Договору є динамічною (отже може бути змінена в більшу/нижчу сторону, виходячи з різних об’єктивних факторів). А в Договірній ціні, що надає ТОВ «ОСНОВА-БУДМОНТАЖ» ціна є твердою, що суперечить одне одному та є великою різницею.
3.У відповідності до пункту 1, підпунку 12) «Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасник в складі тендерної пропозиції подає документи та дані шляхом завантаження файлів з :
- 12) Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки учасника…..
По даному питанню Учасником наданий файл – «01_Техдокументація Основа.pdf» з порушенням вимог ТД (не всі сторінки документу завірені підписом та печаткою).
4.У відповідності до пункту 5, підпунку 1, на підтвердження відомостей по обладнанню та матеріально-технічній базі, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності та/або право користування обладнанням та/або транспортними засобами. Також згідно підпункту 1.1 Учасник надає довідку по конкретній формі, де вказує що обладнання та/або спеціалізована техніка є Власна або орендована.
ТОВ «ОСНОВА-БУДМОНТАЖ» надало довідку Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з посиланням на договори про надання послуг по перевезенню вантажів (№ б/н від 27.04.2018р з Будило В.С., № б/н від 27.04.2018р.з Цукановим В.М.), які не є підтвердженням права власності та/або права користування (як вказано в ТД). Перевезення вантажів є підліцензійною діяльністю. На фізичних осіб оформити ліцензію неможливо.
З огляду на вищевикладене, просимо скасувати протокольне рішення №160 від 31.10.2019 щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ОСНОВА-БУДМОНТАЖ» та провести розгляд тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації та вимог Закону.
Розгорнути
Згорнути
- 10) всіма необхідними ліцензіями та дозволами для виконання робіт, вказаних в Технічному завданні…..
У ТОВ «ОСНОВА-БУДМОНТАЖ» - відсутня ліцензія . Є НАКАЗ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ №705 від 04.12.2018року про видачу ліцензії. Даний Наказ не є дозволом на виконання робіт протипожежного призначення, а вказує на можливість організації отримати ліцензію. В п.2 Наказу вказано, що «невнесення плати за видачу ліцензії відповідно до частини другої статті 14 Закону є підставою для її анулювання», що ставить під сумнів її наявність. Вимога ТД – надати копію ліцензії.
2. ТОВ «ОСНОВА-БУДМОНТАЖ» Листом-згодою погоджується з ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, а також надає завірений підписом та печаткою ДОГОВІР. В п.3.4. вказано що ціна Договору є динамічною (отже може бути змінена в більшу/нижчу сторону, виходячи з різних об’єктивних факторів). А в Договірній ціні, що надає ТОВ «ОСНОВА-БУДМОНТАЖ» ціна є твердою, що суперечить одне одному та є великою різницею.
3.У відповідності до пункту 1, підпунку 12) «Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасник в складі тендерної пропозиції подає документи та дані шляхом завантаження файлів з :
- 12) Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки учасника…..
По даному питанню Учасником наданий файл – «01_Техдокументація Основа.pdf» з порушенням вимог ТД (не всі сторінки документу завірені підписом та печаткою).
4.У відповідності до пункту 5, підпунку 1, на підтвердження відомостей по обладнанню та матеріально-технічній базі, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності та/або право користування обладнанням та/або транспортними засобами. Також згідно підпункту 1.1 Учасник надає довідку по конкретній формі, де вказує що обладнання та/або спеціалізована техніка є Власна або орендована.
ТОВ «ОСНОВА-БУДМОНТАЖ» надало довідку Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з посиланням на договори про надання послуг по перевезенню вантажів (№ б/н від 27.04.2018р з Будило В.С., № б/н від 27.04.2018р.з Цукановим В.М.), які не є підтвердженням права власності та/або права користування (як вказано в ТД). Перевезення вантажів є підліцензійною діяльністю. На фізичних осіб оформити ліцензію неможливо.
З огляду на вищевикладене, просимо скасувати протокольне рішення №160 від 31.10.2019 щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ОСНОВА-БУДМОНТАЖ» та провести розгляд тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації та вимог Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2019 15:14
Розглянувши вимогу UA-2019-09-27-000392-b.с1, Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області в особі Тендерного комітету повідомляє наступне.
Зазначена вимога не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Щодо відсутності підписів уповноваженої особи учасника та відбитків печаток на деяких сторінках тендерної пропозиції ТОВ «Основа-Будмонтаж» і зазначення в документі «Договірна ціна» замість динамічної ціни твердої, то це віднесено тендерним комітетом відповідно до положень п.1 розділу III Тендерної документації та частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Щодо відсутності в переможця ТОВ «Основа-Будмонтаж» ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, то згідно з пунктом 5 статті 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія - запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Відповідно до частити 5 статті 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» до набрання чинності положенням про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців інформації про ліцензування та видання Кабінетом Міністрів України акта щодо припинення ведення Єдиного ліцензійного реєстру органи ліцензування: продовжують формувати, вести, надавати відомості з власних ліцензійних реєстрів та подавати їх до Єдиного ліцензійного реєстру згідно з порядком формування, ведення і користування відомостями ліцензійного реєстру та подання їх до Єдиного ліцензійного реєстру; оприлюднюють прийняті ними рішення про видачу ліцензій на своїх офіційних веб-сайтах на наступний робочий день.
Враховуючи встановлені норми, щодо оформлення та видачі ліцензій на офіційному вебсайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій розміщений Ліцензійний реєстр електронних ліцензій, оформлених відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», в якому наявний запис про електронну ліцензію ТОВ «Основа-Будмонтаж» на виконання робіт протипожежного призначення.
Таким чином, ліцензія переможця – ТОВ «Основа-Будмонтаж» оформлена відповідно до вимог чинного законодавства України з ліцензування.
Стосовно підтвердження відомостей щодо приналежності обладнання, то вимогами п. 5 розділу III Тендерної документації не встановлено вичерпний перелік документів, які необхідно надати в підтвердження відомостей, зазначених у довідці про обладнання та матеріально-технічну базу. До того ж, чинне законодавство України не містить обмежень або заборон щодо укладення договорів оренди, про надання послуг з перевезення, суб’єктами господарювання.
Крім того, послуги саме з перевезення вантажів в межах України не є діяльністю, яка підлягає ліцензуванню згідно норм Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Разом з тим, положення Тендерної документації не містять вимог щодо необхідності надання доказів наявності у власників транспортних засобів ліцензій при наданні будівельної техніки в оренду або надання послуг з перевезення.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду замовником його пропозиції, може звертатися до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищевикладене, порушень в тендерній пропозиції ТОВ «Основа-Будмонтаж» не встановлено, а тому відсутні правові підстави для скасування рішення тендерного комітету щодо визначення переможцем, оформленого протоколом №160 від 31.10.2019.
Відповідь на вимогу UA-2019-09-27-000392-b.с1 затверджена протоколом Тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області від 12.11.2019 №162.
Зазначена вимога не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Щодо відсутності підписів уповноваженої особи учасника та відбитків печаток на деяких сторінках тендерної пропозиції ТОВ «Основа-Будмонтаж» і зазначення в документі «Договірна ціна» замість динамічної ціни твердої, то це віднесено тендерним комітетом відповідно до положень п.1 розділу III Тендерної документації та частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Щодо відсутності в переможця ТОВ «Основа-Будмонтаж» ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, то згідно з пунктом 5 статті 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія - запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Відповідно до частити 5 статті 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» до набрання чинності положенням про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців інформації про ліцензування та видання Кабінетом Міністрів України акта щодо припинення ведення Єдиного ліцензійного реєстру органи ліцензування: продовжують формувати, вести, надавати відомості з власних ліцензійних реєстрів та подавати їх до Єдиного ліцензійного реєстру згідно з порядком формування, ведення і користування відомостями ліцензійного реєстру та подання їх до Єдиного ліцензійного реєстру; оприлюднюють прийняті ними рішення про видачу ліцензій на своїх офіційних веб-сайтах на наступний робочий день.
Враховуючи встановлені норми, щодо оформлення та видачі ліцензій на офіційному вебсайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій розміщений Ліцензійний реєстр електронних ліцензій, оформлених відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», в якому наявний запис про електронну ліцензію ТОВ «Основа-Будмонтаж» на виконання робіт протипожежного призначення.
Таким чином, ліцензія переможця – ТОВ «Основа-Будмонтаж» оформлена відповідно до вимог чинного законодавства України з ліцензування.
Стосовно підтвердження відомостей щодо приналежності обладнання, то вимогами п. 5 розділу III Тендерної документації не встановлено вичерпний перелік документів, які необхідно надати в підтвердження відомостей, зазначених у довідці про обладнання та матеріально-технічну базу. До того ж, чинне законодавство України не містить обмежень або заборон щодо укладення договорів оренди, про надання послуг з перевезення, суб’єктами господарювання.
Крім того, послуги саме з перевезення вантажів в межах України не є діяльністю, яка підлягає ліцензуванню згідно норм Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Разом з тим, положення Тендерної документації не містять вимог щодо необхідності надання доказів наявності у власників транспортних засобів ліцензій при наданні будівельної техніки в оренду або надання послуг з перевезення.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду замовником його пропозиції, може звертатися до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищевикладене, порушень в тендерній пропозиції ТОВ «Основа-Будмонтаж» не встановлено, а тому відсутні правові підстави для скасування рішення тендерного комітету щодо визначення переможцем, оформленого протоколом №160 від 31.10.2019.
Відповідь на вимогу UA-2019-09-27-000392-b.с1 затверджена протоколом Тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області від 12.11.2019 №162.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-27-000392-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ фірма РАСАВА, Код ЄДРПОУ:22810254
Дата подання: 11 листопада 2019 13:57
Дата подання: 11 листопада 2019 13:57
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2019 21:18
Рішення від 14.11.2019 №16634+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2019 21:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2019 № 17721.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2019 18:30
рішення від 29.11.2019 № 17721.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2019 21:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України у Черкаській області оскаржено рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17721-р/пк-пз від 29.11.2019 щодо скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Основа-Будмонтаж" переможцем процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-09-27-000392-b в судовому порядку.
Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 24.09.2020 у задоволенні позовних вимог відмовлено.
Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 20.01.2021, апеляційну скаргу Територіального управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області залишено без задоволення.
Протоколом тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області №11 від 25.01.2021 затверджено рішення - скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможцем торгів по предмету закупівлі: Реконструкція будівлі суду по вулиці Пилипа Орлика, 5 в м. Корсунь-Шевченківський, Черкаської області (код класифікатор предмета закупівлі згідно ДК 021:2015 - 45450000-6- Інші завершальні будівельні роботи) ТОВ «Основа-Будмонтаж», номер закупівлі
№ UA-2019-09-27-000392-b.
Дата виконання рішення замовником: 26 січня 2021 09:31
Номер скарги: UA-2019-09-27-000392-b.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ фірма РАСАВА, Код ЄДРПОУ:22810254
Дата подання: 11 листопада 2019 13:58
Дата подання: 11 листопада 2019 13:58
Скарга
Скарга
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Техн.збій
Дата: 11 листопада 2019 14:05
рішення від 14.11.2019 № 16640.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2019 22:16
Номер скарги: UA-2019-09-27-000392-b.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ фірма РАСАВА, Код ЄДРПОУ:22810254
Дата подання: 11 листопада 2019 13:59
Дата подання: 11 листопада 2019 13:59
Протокол
Протокол
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: техн.збій
Дата: 11 листопада 2019 14:04
Рішення від 14.11.2019 №16635.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2019 21:19
Номер скарги: UA-2019-09-27-000392-b.c5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ фірма РАСАВА, Код ЄДРПОУ:22810254
Дата подання: 11 листопада 2019 14:00
Дата подання: 11 листопада 2019 14:00
Протокол
Протокол
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Тех.збій
Дата: 11 листопада 2019 14:04
Рішення від 14.11.2019 №16636.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2019 21:12
Номер скарги: UA-2019-09-27-000392-b.c6
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ фірма РАСАВА, Код ЄДРПОУ:22810254
Дата подання: 11 листопада 2019 14:01
Дата подання: 11 листопада 2019 14:01
Пл.Доручення
Пл.доручення
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: тех.збій
Дата: 11 листопада 2019 14:03
Рішення від 14.11.2019 №16637.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2019 21:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ фірма РАСАВА |
25 384 866,00
UAH з ПДВ
|
25 317 854,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС" |
28 999 890,00
UAH з ПДВ
|
28 932 878,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Основа-Будмонтаж" |
31 473 344,00
UAH з ПДВ
|
31 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Черкасиміськбуд |
32 505 525,14
UAH з ПДВ
|
31 470 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ фірма РАСАВА #22810254 |
Очікує рішення |
25 317 854,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 11:26
|
ТОВ фірма РАСАВА #22810254 |
Рішення скасоване |
25 317 854,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 11:26
|
ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС" #38930609 |
Рішення скасоване |
28 932 878,25
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 11:26
|
ТОВ "Основа-Будмонтаж" #38429835 |
Рішення скасоване |
31 400 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 11:26
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 січня 2021 10:06 |
Коментар щодо відміни: | У кошторисі 2021 року відсутні бюджетні призначення (капітальні видатки) для закупівлі робіт з реконструкції будівлі суду по вулиці Пилипа Орлика, 5 в м. Корсунь-Шевченківський, Черкаської області, тому Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що відповідає ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року. |
Документи:
26 січня 2021 10:05
|
Протокол торгів таких_ що не відбулися.pdf |