Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний аварійний ремонт сходового маршу до актової зали та коридору до їдальні
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-09-27-000350-c f967b1163c8143d28d9643cb6182b0ac
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Алешківська Вікторія Вікторівна

380679000081
380939000081
sh250@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598794
Вебсайт: http://www.school250.at.ua
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського 49б
Контактна особа: Алешківська Вікторія Вікторівна
380679000081,380939000081
sh250@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 11:49
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Поточний аварійний ремонт сходового маршу до актової зали та коридору до їдальні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний аварійний ремонт сходового маршу до актової зали та коридору до їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, проспект Володимира Маяковського, 49-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 жовтня 2019  —  10 листопада 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Поточний аварійний ремонт сходового маршу до актової зали та коридору до їдальні Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оприлюдніть будь-ласка вимоги до тендерної документації
Дата подання: 29 вересня 2019 15:52
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 16:15
В оголошенні відсутні вимоги до тендерної документації
Відповідь: Доброго дня. Вимоги до тендерної документації додано. Дякуємо за запитання.
Щодо вартості робіт
Дата подання: 01 жовтня 2019 17:00
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 09:32
Поясніть, що мається на увазі під розробкою проектної документації?
Відповідь: Під розробкою проектно-кошторисної документації мається на увазі формування підрядною організацією додатків до договору, а саме: дефектний акт, локальний кошторисний розрахунок, зведений кошторисний розрахунок, договірна ціна, підсумкова відомість ресурсів (здійснення експертної оцінки проектно-кошторисної документації), в разі необхідності додаткова угода до договору на зменшення до суми виходу з експертизи, а також акт виконаних робіт та довідка про вартість. В зведеному кошторисі обов'язково передбачити кошти на утримання служби замовника (технічний нагляд).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-27-000350-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС", Код ЄДРПОУ:33147770
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:11
Вимога
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 15:42
Протокол № 27 – 2019/ЕЗ

засідання тендерного комітету Замовника
про надання відповіді на вимогу Кандидата
від 17.10.2019.
Присутні:
Голова тендерного комітету
Заступник голови тендерного комітету
Секретар тендерного комітету
Член тендерного комітету
Член тендерного комітету
Кузьменко Л.А.
Алешківська В.В.
Гоголь І.К.
Кравець М.А.
Сизоненко Л.М.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Надання відповіді на вимогу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС", з проведення процедури допорогових закупівель по предмету закупівлі «(Поточний аварійний ремонт сходового маршу до актової зали та коридору до їдальні в Спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «(класифікатор ДК 021:2015 (CPV) : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» Ідентифікатор закупівлі: UA-P-2019-09-18-002306-a.
Щодо питання порядку денного слухали:
І. Гоголь Ірину Костянтинівну, яка повідомила:
1) Згідно з правилами відвідування закладу та пропускним режимом відвідувачі проходять в ЗЗСО за записом в «Журналі реєстрації відвідувачів» на вахті або в супроводі представника адміністрації за попереднім погодженням чи дзвінком сторожа.
2) Відсутній запис щодо приходу спеціаліста на обстеження об’єкту як в «Журналі реєстрації відвідувачів» так і в «Книзі звернення громадян»
3) 02.10.2019 року директор не відлучалася з місця роботи (про що свідчить відсутність запису в «Журналі реєстрації відряджень працівників». Але, разом з тим повідомляю, що на час відсутності директора в ЗЗСО є заступник директора Кузьменко Людмила Альбертівна, яка має право першого підпису та є головою тендерного комітету.
ІІ. Алешківську Вікторію Вікторівну, яка повідомила:
Представник ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» був в закладі 02.10.2019. в першій половині дня і неправдивим шляхом намагався підписати акт обстеження, стверджуючи, що спеціаліст, який проводив обстеження, був у закладі раніше. У відповідь на мої заперечення провів телефонну розмову зі своїм керівником та погодився, що обстеження проведено не було, виправдовувався тим, що його дезінформували. У підписанні акту було відмовлено, оскільки обстеження не проводилось. Неправомірність у діях заступника директора ЗЗСО з господарської роботи відсутня.
А також доповідач наголосила на тому, що огляд об’єкту вказано обов’язковим для Учасників, оскільки містить металеві захисні конструкції, що є забезпеченням та гарантією попередження травмувань учасників освітнього процесу, зокрема йдеться про безпеку дітей.

Цитата з тексту вимоги: Протокол Замовника № 22-2019/ЕЗ від 09.10.2019 р. про відхилення пропозиції Кандидата - є не зрозумілим і спірним в цілому, оскільки в п. 6 зазначеного Протоколу значиться «Кандидат – переможець». Тобто, згідно пункту 6 Протоколу Замовника - ТОВ «Укрмонтажлюкс» було визнано Переможцем! Такий висновок мозна зробити на підставі Наказу № 10 ДП «Прозорро» яким регулюється проведення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 1 Закону. В зазначеному Наказі чітко визначено термін і його смисловий зміст, а саме: «переможець — учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем».

Виходячи з цитати, надаємо роз’яснення Учаснику: Кандидат, що надав найбільш економічно вигідну пропозиції в системі електронних закупівель, зокрема на майданчику « Е-тендер» визначається як «Кандидат-переможець» до моменту розгляду його пропозиції кваліфікаційною комісією (Тендерним комітетом Замовника).
Кваліфікація учасника системи закупівель Прозоро – це особливий процес, який відбувається після завершення торгів. Це так званий процес оцінки, який передбачає визначення результатів комерційної та кваліфікаційної частини існуючих пропозицій Кандидата та запит кваліфікаційних документів. Кандидат – учасник, що подав найменшу цінову пропозицію. Якщо є рівні цінові пропозиції, то той, що зробив її раніше.
Таким чином закупівля переходить у статус "Кваліфікація переможця", тому до моменту відхилення на станом на час розгляду пропозиції Кандидат вважається переможцем.
Підставами для відхилення замовником пропозиції Кандидата є:
• кваліфікаційна або комерційна частина пропозиції Кандидата не відповідає умовам закупівлі;
• протягом терміну, який встановлюється Замовником, Кандидат не надав необхідні кваліфікаційні документи ( в даному випадку Акт обстеження).
В результаті Замовник може відхилити Кандидата, після чого опублікувати в системі скановану копію документа, в якому вказується його аргументоване рішення.
Крім цього Кандидат може оцінити рішення щодо його відхилення як неаргументоване. В цьому випадку Кандидат має право звернутись до Замовника з вимогою надання додаткової інформації відносно причин невідповідності своєї пропозиції умовам закупівлі. Тоді Замовник зобов’язаний відповісти на вимогу Кандидата протягом 3-х робочих днів з моменту надходження звернення.
Якщо пропозиція Кандидата відхилена, то система в автоматичному порядку визначає нового Кандидата Переможцем – учасника аукціону, цінова пропозиція якого йде наступною. Якщо вони однакові, то, як було вже вказано, приймається та яка була подана раніше.
Коли Кандидатів не залишилось, то Система завершує закупівлю, в результаті чого встановлюється відмітка "Закупівлі не відбулась". Тоді Замовник може зареєструвати та оголосити нову Закупівлю.


ІІІ. Кравець Марину Анатоліївну
Цитата з тексту вимоги «дефектний акт Замовника, який був виставлений на закупівлю, містить колонтитул з посиланням на номер будови в програмному комплексі АВК-5 (3.4.1.1.) укр. 99_ДЦ_ДФ_2-1-1, який безпосередньо належить ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ». Вказані дії Замовника вказують на змову та особисту зацікавленість в перемозі саме ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ», яка окрім порушення умов Закупівлі також призведе до розтрати бюджетних коштів та є кримінально караним злочином.»
Виходячи з цитати вважаю за необхідне повідомити ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» наступне:
1) Спеціалізована школі І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва в штатному розписі не має посади інженера-проектувальника.
2) Відсутнє фінансування на навчання працівників закладу інших посад основам роботи в АВК-комплексі.
3) В кошторисі не передбачено коштів на замовлення дефектних актів та оплати праці інженера проектувальника.
4) Спеціалізована школі І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва звернулася за допомогою в складанні вихідної тендерної документації, а саме дефектного акту, до сторонньої підрядної організації на безоплатній основі.
ВИРІШИЛИ:
Надати відповідь на вимогу Учасника, що була оприлюднена в електронній системі закупівель «(11-10-19, 13:11:14)», з проведення процедури допорогових закупівель по предмету закупівлі «(Поточний аварійний ремонт сходового маршу до актової зали та коридору до їдальні в Спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «(класифікатор ДК 021:2015 (CPV) : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» .
Текст додається:
1. Підтвердити відхилення пропозиції Учасника закупвлі UA-2019-09-27-000350-c Поточний аварійний ремонт сходового маршу до актової зали та коридору до їдальні в Спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва) Код закупівлі: класифікатор ДК 021:2015 (CPV) : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи від 08.01.2019. ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС" з причини відсутності завіреного акту обстеження сходового маршу до актової зали та коридору до їдальні, оскільки обстеження проведено не було.
2. Скласти Протокол засідання.
3. Оприлюднити протокол в системі «Прозорро»
Голосували:

Склад комітету: Прізвище та ініціали Результати голосування («За», «Проти», «Утримався»):
Голова тендерного комітету Кузьменко Л.А. «За»
Заступник голови тендерного комітету Алешківська В.В. «За»
Секретар тендерного комітету Гоголь І.К. «За»
Член тендерного комітету Кравець М.А. «За»
Член тендерного комітету Сизоненко Л.М. «За»
Всього: «за» - 5, «проти» - 0, «утримався» - 0, відсутні – «0».

Підписи:

Голова тендерного комітету Кузьменко Л.А.
Заступник голови тендерного комітету Алешківська В.В.
Секретар тендерного комітету Гоголь І.К.
Член тендерного комітету Кравець М.А.
Член тендерного комітету Сизоненко Л.М.
Розгорнути Згорнути
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі не задоволена за фактом відсутності порушення. Текст протоколу засідання Тендерного комітету Замовника додається.

Документи подані скаржником

11 жовтня 2019 13:10
Вимога СШ 250.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" 184 800,00
UAH з ПДВ
184 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 194 411,26
UAH з ПДВ
194 411,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 11:08
10_Фінзвіт_2018.pdf
04 жовтня 2019 11:08
9_Протоколи ОП.pdf
04 жовтня 2019 11:08
20_Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 11:08
14_Досвід підрядника.pdf
04 жовтня 2019 11:08
9_Посвідчення_ОП.pdf
04 жовтня 2019 11:08
1_Копія_Статуту.pdf
04 жовтня 2019 11:08
32_Огляд.pdf
04 жовтня 2019 11:08
6_Витяг ПДВ-01.10.2019.pdf
04 жовтня 2019 11:08
8.0_Обладнання та МТБ.pdf
04 жовтня 2019 11:08
2.1_Право підпису 2019.pdf
04 жовтня 2019 11:08
19_102_ДЦ_ИВР.rtf
04 жовтня 2019 11:08
2.2_Паспорт.pdf
04 жовтня 2019 11:08
23_Довідка СТАТТЯ 17.pdf
04 жовтня 2019 11:08
19_102_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
04 жовтня 2019 11:08
24_Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 11:08
16.2_Відгук школа 294.pdf
04 жовтня 2019 11:08
19_102_СД_ССР_5.rtf
04 жовтня 2019 11:08
19_102_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
04 жовтня 2019 11:08
26_Довідка офшорні зони.pdf
04 жовтня 2019 11:08
18_Лист без авансу.pdf
04 жовтня 2019 11:08
6_Довідка про 4-ОПП.pdf
04 жовтня 2019 11:08
23_Банкрутство.pdf
04 жовтня 2019 11:07
19_102_ДЦ_ДЦ_3.rtf
04 жовтня 2019 11:07
19_102_ДЦ_ДЦ_2.rtf
04 жовтня 2019 11:07
19_102_СД_ССР_4.rtf

Публічні документи

04 жовтня 2019 11:46
Електронний підпис
04 жовтня 2019 11:44
акт обстеження.pdf
04 жовтня 2019 11:19
25. Афілійовані особи.pdf
04 жовтня 2019 11:19
24. Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 11:19
23. Довідка по ст. 17.pdf
04 жовтня 2019 11:19
20. Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 11:19
19.3 Локальний кошторис.docx
04 жовтня 2019 11:19
19.2 Зведений кошторис.docx
04 жовтня 2019 11:19
19.1 Договірна ціна.docx
04 жовтня 2019 11:19
19. Кошторис.pdf
04 жовтня 2019 11:19
15.4. КБ 2 КБ 3 Курчатова.pdf
04 жовтня 2019 11:19
15.2 КБ 2 КБ 3 Драйзера, 46.pdf
04 жовтня 2019 11:19
8.1. Довідка про МТБ.pdf
04 жовтня 2019 11:19
7.4 Сертифікат Осадчук.pdf
04 жовтня 2019 11:19
7.3 Диплом Котвицкого.pdf
04 жовтня 2019 11:19
7.2 Диплом Тригуб.PDF
04 жовтня 2019 11:19
6. Довідка 4 ОПП.pdf
04 жовтня 2019 11:19
4. Виписка 2016.pdf
04 жовтня 2019 11:19
2.5. ІПН Михальченко.pdf
04 жовтня 2019 11:19
1.1. Статут 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"
#33147770
Відхилено 184 800,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 16:19
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Переможець 194 411,26
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 12:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
194 411,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 17-РСМ.pdf укладений
17 жовтня 2019 15:45